Apocalypse
Νεοφερμένος
Ο Apocalypse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
07-02-22
20:22
Καλησπέρα σε όλους! Πιο κεφάλαιο σας φάνηκε εσάς πιο δύσκολο στην φυσική της Γ λυκείου;
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 235 μηνύματα.
07-02-22
20:54
Προσωπικά, το στερεό, ειδικότερα η στροφική κίνηση και όχι η ροπή. Επίσης ο ηλεκτρομαγνητισμός μου φαίνεται πολύ πιο βαρετός και επαναλαμβανόμενος σε σχέση με ταλαντώσεις που γενικά θεωρούνται δυσκολότερες.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
07-02-22
21:31
Δεν έχετε στη ύλη σας τα κύματα όπως εμείς κάποτε. Όσο για το "στερεό" αργότερα θα καταλάβετε ότι είναι το πιο εύκολο κεφάλαιο. Πριν χρόνια ήταν στην ύλη της Α λυκείου. Απλά σας φαίνεται δύσκολο γιατί κάνετε σ' αυτό πολύπλοκες υπερπαραγωγές προβλημάτων.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
07-02-22
21:59
Τα κύματα ήταν το καλύτερο κεφάλαιο με διαφορά. Και συμφωνω όσον αφορά το στερεό.Δεν έχετε στη ύλη σας τα κύματα όπως εμείς κάποτε. Όσο για το "στερεό" αργότερα θα καταλάβετε ότι είναι το πιο εύκολο κεφάλαιο. Πριν χρόνια ήταν στην ύλη της Α λυκείου. Απλά σας φαίνεται δύσκολο γιατί κάνετε σ' αυτό πολύπλοκες υπερπαραγωγές προβλημάτων.
View attachment 96117
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
07-02-22
23:27
Τι μας το θύμησες και αυτό ρε Δία.Δεν έχετε στη ύλη σας τα κύματα όπως εμείς κάποτε. Όσο για το "στερεό" αργότερα θα καταλάβετε ότι είναι το πιο εύκολο κεφάλαιο. Πριν χρόνια ήταν στην ύλη της Α λυκείου. Απλά σας φαίνεται δύσκολο γιατί κάνετε σ' αυτό πολύπλοκες υπερπαραγωγές προβλημάτων.
View attachment 96117
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο έγκλημα απο την αφαίρεση της κυματικής. Εντάξει τα ρευστά μπορούσαν να φύγουν δεν ήταν τόσο κρίσιμα,αλλά η κυματική είναι θεμέλιος λίθος τόσο για την κλασσική όσο και την μοντέρνα φυσική. Ενώ βρίσκουν εφαρμογή σε όλους τους τομείς(απο τα απλά και καθημερινά κύματα ως τα υλικά και βαρυτικά), θεώρησαν οτι είναι καλή ιδέα να τα βγάλουν.Τι να πει κανείς.
Ωστόσο θα συμφωνήσω. Το στερεό δεν είναι δύσκολο. Συγκεκριμένα απλά γενικεύει αρκετές γνωστές έννοιες απο την μηχανική των υλικών σημείων για την περίπτωση των πεπερασμένων διαστάσεων.
Απλά οι μαθητές έχουν περισσότερη επαφή απο τα προηγούμενα χρόνια με την κλασσική μηχανική, και τους είναι πιο εύκολη στην κατανόηση λόγω καθημερινότητας, οπότε τα πιο δύσκολα θέματα τους τα βάζουν εκεί παρά π.χ. στον ηλεκτρομαγνητισμό.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
07-02-22
23:32
Ηλεκτρομαγνητισμος και στέρεο ουσιαστικά δεν έχουν συμπέσει για να να κρίνουμε που βάζουν πιο δύσκολα. Το οτι δεν έχουν συμπέσει το λέω με την έννοια του οτι ο ηλεκτρομαγνητισμος μπήκε το 20 και το 20 και το 21 το στέρεο εξετάστηκε μέχρι την ισορροπία (λόγω της μείωσης της ύλης).Τι μας το θύμησες και αυτό ρε Δία.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο έγκλημα απο την αφαίρεση της κυματικής. Εντάξει τα ρευστά μπορούσαν να φύγουν δεν ήταν τόσο κρίσιμα,αλλά η κυματική είναι θεμέλιος λίθος τόσο για την κλασσική όσο και την μοντέρνα φυσική. Ενώ βρίσκουν εφαρμογή σε όλους τους τομείς(απο τα απλά και καθημερινά κύματα ως τα υλικά και βαρυτικά), θεώρησαν οτι είναι καλή ιδέα να τα βγάλουν.Τι να πει κανείς.
Ωστόσο θα συμφωνήσω. Η κλασσική μηχανική δεν είναι πιο δύσκολη. Απλά οι μαθητές έχουν περισσότερη επαφή απο τα προηγούμενα χρόνια και τους είναι πιο κοντά στην κατανόηση λόγω καθημερινότητας. Οπότε τα πιο δύσκολα θέματα τους τα βάζουν εκεί παρά π.χ. στον ηλεκτρομαγνητισμό.
Υ. Γ Λες πχ στον ηλεκτρομαγνητισμο, οπότε...
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
07-02-22
23:41
Καλά δεν έχουν και τεράστιο περιθώριο να βάλουν κάτι εξαιρετικά δύσκολο ή πολύ ενδιαφέρον εδώ που τα λέμε δυστυχώς, γιατί εξετάζουν είτε στατικά πεδία είτε πεδία που μεταβάλλονται με σχεδόν τετριμμένο τρόπο.Ηλεκτρομαγνητισμος και στέρεο ουσιαστικά δεν έχουν συμπέσει για να να κρίνουμε που βάζουν πιο δύσκολα. Το οτι δεν έχουν συμπέσει το λέω με την έννοια οτι ο ηλεκτρομαγνητισμος μπήκε το 20 και το 20 και το 21 το στέρεο εξετάστηκε μέχρι την ισορροπία (λόγω της μείωσης της ύλης).
Υ. Γ Λες πχ στον ηλεκτρομαγνητισμο, οπότε...
Ωστόσο για εμένα θα έπρεπε να το βγάλουν το στερεό. Περισσότερη αξία θα είχε απο άποψη φυσικής να διδαχτούν τα κύματα έστω και στοιχειωδώς.
Αλλά οκ, εδώ μάλλον ξεχνάμε οτι μιλάμε για education ενώ οι πανελλήνιες είναι πιο πολύ στο στυλ οτι ανοίγουν ένα κατάλογο με ύλη και αποφασίζουν τι θα διδαχθεί με απώτερο σκοπό να εξεταστεί.
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
07-02-22
23:44
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
07-02-22
23:50
Γιατί;Ωστόσο για εμένα θα έπρεπε να το βγάλουν το στερεό. Περισσότερη αξία θα είχε απο άποψη φυσικής να διδαχτούν τα κύματα έστω και στοιχειωδώς.
Ναι, δήλωσα πιο πάνω οτι ήταν το αγαπημένο μου κεφάλαιο, αν και μου έβγαλε την πίστη στην αρχή μέχρι να το συλλάβω, αλλά έχω την αίσθηση ότι δε μου προσέφερε κάτι.
Και μόλις έπεσαν δυο τρίχες από το κεφάλι του Σαμαελ
-Ποιο κεφάλαιο σου φάνηκε πιο δύσκολο από τη Φυσική της Γ' Λυκείου;
- Ναι, Joji
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
07-02-22
23:53
Σήμερα κάθισα 7 ώρες να λύσω 3 ασκήσεις και έκλαιγα ταυτόχρονα, μετά γέλαγα με τα χάλια μου-Ποιο κεφάλαιο σάς φάνηκε πιο δύσκολο από τη Φυσική της Γ' Λυκείου;
- Ναι, Joji
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
07-02-22
23:55
Κεφάλαιο;Σήμερα κάθισα 7 ώρες να λύσω 3 ασκήσεις και έκλαιγα ταυτόχρονα, μετά γέλαγα με τα χάλια μου
Πάντως να ξέρεις η φυσική συνήθως μας φαίνεται δύσκολη, αλλα ξαφνικά όλα κάνουν ενα κλικ και δένουν μεταξύ τους, στο υπογράφω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Εσύ κιόλας είσαι και στη μετάβαση από θεωρητική σε θετική οπότε είναι ακόμα πιο λογικο να δυσκολεύεσαι.
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
07-02-22
23:57
Είμαι Ηλεκτρομαγνητισμό τώρα, μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμων ρευματοφόρων αγωγών, να ξέρεις και ας έχω να κάνω Φυσική χρόνια, μπορώ και τα πιάνω ήδη αλλά άσκηση δεν έχω καταφέρει να λύσω.Κεφάλαιο;
Πάντως να ξέρεις η φυσική συνήθως μας φαίνεται δύσκολη, αλλα ξαφνικά όλα κάνουν ενα κλικ και δένουν μεταξύ τους, στο υπογράφω
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
08-02-22
00:01
Το καταλαβαίνω. Εκεί που είσαι ήμουν και γι'αυτό σου μίλησα για το κλικ. Ολα αυτά που έχεις διαβάσει, κατανοήσει και προσπαθείς τώρα να εφαρμόσεις ξαφνικά θα σου κάνουν ενα κλικ.Είμαι Ηλεκτρομαγνητισμό τώρα, μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμων ρευματοφόρων αγωγών, να ξέρεις και ας έχω να κάνω Φυσική χρόνια, μπορώ και τα πιάνω ήδη αλλά άσκηση δεν έχω καταφέρει να λύσω.
Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.
Οταν σου έρθει αυτό το κλικ θα με θυμηθείς. Βασικά τόσες φορές που είπα τη λέξη κλικ και με το κλικ του ποντικιού θα με θαυμασαι
08-02-22
00:02
Εγώ ποτέ δεν την καταλαβα και ιδιαίτερα έκανα κ τίποτα .
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
08-02-22
00:04
Εννοεις τη φυσική γενικά ή τη φυσική γενικής της γ λυκείου, γιατί κατεύθυνσης δεν έχεις κάνειΕγώ ποτέ δεν την καταλαβα και ιδιαίτερα έκανα κ τίποτα .
Βασικά είχαμε φυσική γενικής στην τρίτη ή θυμάμαι της β ; Πέρασαν τα χρόνια
08-02-22
00:07
Στη β είχαμε γενικής.Εννοεις τη φυσική γενικά ή τη φυσική γενικής της γ λυκείου, γιατί κατεύθυνσης δεν έχεις κάνει
Βασικά είχαμε φυσική γενικής στην τρίτη ή θυμάμαι της β ; Πέρασαν τα χρόνια
Ναι είχα προσπαθήσει γενικά αλλά τίποτα . Πιστεύω είναι κ λίγο να το χεις με αυτά
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
08-02-22
00:08
Δυστυχώς ένα κομμάτι που η φυσική, και οι φυσικοί, δεν ενδιαφέρονται πάντα να καλύψουν είναι οι εφαρμογές. Οπότε δεν υπάρχει κίνητρο να μάθει κάποιος διάφορα πραγματάκια γιατί του φαίνονται απλές ασκησούλες δίχως νόημα.Γιατί;
Ναι, δήλωσα πιο πάνω οτι ήταν το αγαπημένο μου κεφάλαιο, αν και μου έβγαλε την πίστη στην αρχή μέχρι να το συλλάβω, αλλά δεν έχω την εντύπωση ότι μου προσέφερε κάτι.
Τα πράγματα δεν είναι έτσι όμως. Ο κόσμος είναι πολύ πιο περίπλοκος απο ότι φαίνεται. Μπορώ να μακρηγορήσω αλλά στο τέλος θα κουράσω και δεν το θέλω, εαν και η θεωρητική και πρακτική(αλλά και αισθητική κατά την γνώμη μου) αξία της κυματικής αξίζει τον κόπο.
Οπότε ας ρωτήσω πιο στοχευμένα τι περίμενες να σου προσφέρει ;
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
08-02-22
00:16
Θα ακουστεί ώμο, αλλα για να πω την αλήθεια δεν περίμενα κάτι.Δεν το είχα σκεφτεί καν.Οπότε ας ρωτήσω πιο στοχευμένα τι περίμενες να σου προσφέρει ;
Απλα συνέκρινες προ ολίγου το τι μπορεί να προσφέρει το κύμα στους μαθητές σε σχέση με το στέρεο, αν δεν κάνω λάθος,με αποτέλεσμα να αναρωτηθω τι αποκόμισα από το κύμα.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
08-02-22
00:27
Υποθέτω την αρχή του κυματοσωματιδιακού δυϊσμού την γνωρίζεις, σωστά ;Θα ακουστεί ώμο, αλλα για να πω την αλήθεια δεν περίμενα.
Απλα συνέκρινες προ ολίγου το τι μπορεί να προσφέρει το κύμα στους μαθητές σε σχέση με το στέρεο, αν δεν κάνω λάθος,με αποτέλεσμα να αναρωτηθω τι αποκόμισα από το κύμα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- eltqt
- Panatha mono
- pnf292
- Apocalypse
- Hased Babis
- BillyTheKid
- katia.m
- Maynard
- 2005
- rempelos42
- Magigi
- το κοριτσι του μαη
- Joji
- sopen2022
- Kitana
- MIT_fan
- Than003
- oups
- Eirinakiii8
- SlimShady
- Ameliak
- nimbus
- ggl
- spring day
- Georgekk
- Mammy Nun
- T C
- tsiobieman
- Scandal
- Nala
- desp1naa
- Appolon
- Pharmacist01
- Marple
- eukleidhs1821
- Unboxholics
- globglogabgalab
- KingPoul
- Theodora03
- snowy
- Kolimpri
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.