Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Στην υγειά μας οι καφεδάρες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος
Από τις λίγες καταλήψεις με σοβαρό λόγο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Διότι, στην ανακοίνωση δεν γράφει πουθενά ότι οι εν λόγω μαθητές προχώρησαν σε προώθηση έντυπου υλικού του ιδεολογικού τους χώρου, απλά ότι κυκλοφόρησε σημείωμα από το Σύλλογο Γονέων ότι υπάρχουν άτομα αυτού του χώρου στο σχολείο.
Γενικά, αν τα παιδιά προχώρησαν σε προώθηση υλικού, ναι καλά έκαναν οι υπόλοιποι και προέβησαν σε κατάληψη και κακώς δεν αναφέρεται στην είδηση. Διαφορετικά, κολοκύθια τούμπανα δικαιολογία βρήκαν για να διαδηλώσουν πάλι για τα "δικαιώματά" τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν κατάλαβα καλά, υπάρχουν παιδιά που ανήκουν σε κάποια οργάνωση ακραίας ιδεολογίας (νεολαία ΧΑ πχ, για να καταλαβαινόμαστε) και επειδή αυτό "σόκαρε" τους μαθητές, προχώρησαν σε κατάληψη. Το αίτημα ποιο είναι? Να σταματήσουν να ασχολούνται οι συμμαθητές τους στον ελεύθερο χρόνο τους με την οργάνωση αυτή? Ή να σταματήσουν να παρακολουθούν τα μαθήματα στο εν λόγω σχολείο, όσο αποτελούν ενεργά μέλη της οργάνωσης?
Διότι, στην ανακοίνωση δεν γράφει πουθενά ότι οι εν λόγω μαθητές προχώρησαν σε προώθηση έντυπου υλικού του ιδεολογικού τους χώρου, απλά ότι κυκλοφόρησε σημείωμα από το Σύλλογο Γονέων ότι υπάρχουν άτομα αυτού του χώρου στο σχολείο.
Γενικά, αν τα παιδιά προχώρησαν σε προώθηση υλικού, ναι καλά έκαναν οι υπόλοιποι και προέβησαν σε κατάληψη και κακώς δεν αναφέρεται στην είδηση. Διαφορετικά, κολοκύθια τούμπανα δικαιολογία βρήκαν για να διαδηλώσουν πάλι για τα "δικαιώματά" τους.
Εγώ κατάλαβα κάτι τελείως διαφορετικό: Ότι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων κυκλοφόρησε φυλλάδιο που επιτίθετο σε μαθητές (πιθανώς όχι ονομαστικά) οι οποίοι ανήκουν σε οργάνωση ακραίου πολιτικού χώρου, και αντιδρώντας στο φυλλάδιο, το οποίο έφερνε την πολιτική αντιπαράθεση μέσα στο σχολείο από γονείς, οι μαθητές έκαναν κατάληψη.
Αν γνωρίζει κάποιος κάτι που δεν αντιλαμβάνομαι, ας ενημερώσει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Οκ δεν είμαι το κατάλληλο άτομο να λέει αυτά αλλά σε ανήλικα παιδιά είτε λυκείου είτε γυμνασιου δε πήγα ποτέ να τους πω για κανένα κόμμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Poirot
Διάσημο μέλος
Θα ξεκινήσω εγώ και οι γνώμες σας είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες!
Πιστεύω λοιπόν πως οι καταλήψεις είναι μία παθογένεια του ελληνικού σχολείου και αδυνατώ να τις εγκρίνω ως μέσο διαμαρτυρίας για δύο λόγους κυρίως:
- Είναι ένας τρόπος διαμαρτυρίας παράνομος: Μου φαίνεται αδιανόητο να διεκδικείς το δίκιο σου (αν αυτό δεν είναι το σχήμα της τυρόπιτας) παραβαίνοντας ο ίδιος τους νόμους. Χάνεις το όποιο δίκιο μπορείς να έχεις.
- Είναι ένας τρόπος διαμαρτυρίας απολυταρχικός: Υποχρεώνει όλους τους μαθητές να διαταράξουν την καθημερινότητά τους και τους στερεί την πρόσβαση στο σχολείο, ακόμα κι αν αυτοί είναι ενάντια στην κατάληψη. Καταλήγουμε έτσι σε μια απόφαση λίγων που επηρεάζουν το σύνολο της μαθητικής κοινότητας. Να μη μιλήσω για τις ψηφοφορίες για την κατάληψη, στις οποίες αν αποφασίσεις να ψηφίσεις όχι σε δείχνουν με το δάχτυλο.
Εσείς τι πιστεύετε; Ποιος είναι ο καταλληλότερος τρόπος διαμαρτυρίας; Η κατάληψη μπορεί να αποτελέσει δόκιμο τρόπο; Ακόμα· πώς σας φαίνεται η υποχρεωτική τηλεκπαίδευση σε περιόδους καταλήψεων που θεσπίστηκε νωρίτερα αυτή τη σχολική χρονιά από το Υπουργείο Παιδείας;
nPb
Επιφανές μέλος
Επαναφέρω το θέμα καθώς σκεφτόμουν να φτιάξω ένα θέμα "Ποια η γνώμη σας για τις μαθητικέ καταλήψεις;" αλλά βλέπω ότι υπάρχει ήδη.
Θα ξεκινήσω εγώ και οι γνώμες σας είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες!
Πιστεύω λοιπόν πως οι καταλήψεις είναι μία παθογένεια του ελληνικού σχολείου και αδυνατώ να τις εγκρίνω ως μέσο διαμαρτυρίας για δύο λόγους κυρίως:
Τι προτείνω; Διαμαρτυρία μέσω αποχής. Η κατάληψη είναι ο εύκολος τρόπος, δεν χρεώνονται απουσίες. Η αποχή όμως μπορεί να περάσει ένα μήνυμα πιο ηχηρό, ειδικά αν συμμετέχει ένα σημαντικό ποσοστό. Παράλληλα, αποτελεί μία επιλογή πιο συνειδητή. Ο καθένας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν θα συμμετάσχει ή όχι, επομένως γνωρίζει για ποιους λόγους διαμαρτύρεται.
- Είναι ένας τρόπος διαμαρτυρίας παράνομος: Μου φαίνεται αδιανόητο να διεκδικείς το δίκιο σου (αν αυτό δεν είναι το σχήμα της τυρόπιτας) παραβαίνοντας ο ίδιος τους νόμους. Χάνεις το όποιο δίκιο μπορείς να έχεις.
- Είναι ένας τρόπος διαμαρτυρίας απολυταρχικός: Υποχρεώνει όλους τους μαθητές να διαταράξουν την καθημερινότητά τους και τους στερεί την πρόσβαση στο σχολείο, ακόμα κι αν αυτοί είναι ενάντια στην κατάληψη. Καταλήγουμε έτσι σε μια απόφαση λίγων που επηρεάζουν το σύνολο της μαθητικής κοινότητας. Να μη μιλήσω για τις ψηφοφορίες για την κατάληψη, στις οποίες αν αποφασίσεις να ψηφίσεις όχι σε δείχνουν με το δάχτυλο.
Εσείς τι πιστεύετε; Ποιος είναι ο καταλληλότερος τρόπος διαμαρτυρίας; Η κατάληψη μπορεί να αποτελέσει δόκιμο τρόπο; Ακόμα· πώς σας φαίνεται η υποχρεωτική τηλεκπαίδευση σε περιόδους καταλήψεων που θεσπίστηκε νωρίτερα αυτή τη σχολική χρονιά από το Υπουργείο Παιδείας;
Ο τροχός έχει ήδη ανακαλυφθεί.
Πόσες γενιές μαθητών λένε την ίδια άποψη και η ζωή προχωράει.
Poirot
Διάσημο μέλος
Σαφώς, ο καθένας σχολιάζει όσα επηρεάζουν τη δική του πραγματικότητα. Σε 5 χρόνια δε θα με απασχολεί ιδιαίτερα.Ο τροχός έχει ήδη ανακαλυφθεί.
Πόσες γενιές μαθητών λένε την ίδια άποψη και η ζωή προχωράει.
nPb
Επιφανές μέλος
Σαφώς, ο καθένας σχολιάζει όσα επηρεάζουν τη δική του πραγματικότητα. Σε 5 χρόνια δε θα με απασχολεί ιδιαίτερα.
...και έτσι μια άλλη γενιά μαθητών μετά από 5 χρόνια θα πει τα ίδια.
Guest 190013
Επισκέπτης
Μια παθογένεια έχει κάποιους παράγοντες πρόκλησης. Ποιοι είναι αυτοί εν προκειμένω;Πιστεύω λοιπόν πως οι καταλήψεις είναι μία παθογένεια του ελληνικού σχολείου
Θα επαναλάβω το unpopular opinion ότι το "σχήμα της τυρόπιτας" είναι ένα πολύ σοβαρό αίτημα. Και μιλάω πολύ σοβαρά. Όχι για το περιτύλιγμά του, αλλά για την ουσία που κρύβεται από πίσω.αν αυτό δεν είναι το σχήμα της τυρόπιτας
Για αυτό υπάρχει η γενική συνέλευση. Το ότι παίρνονται πάντως αυθαίρετες αποφάσεις είναι αλήθεια και είναι δείγμα του ότι δεν έχει γίνει καμία σοβαρή προσπάθεια μόρφωσης των παιδιών περί πολιτείας και δημοκρατίας.Υποχρεώνει όλους τους μαθητές να διαταράξουν την καθημερινότητά τους και τους στερεί την πρόσβαση στο σχολείο, ακόμα κι αν αυτοί είναι ενάντια στην κατάληψη.
Σωστή η οπτική σου. Πιστεύεις ότι καταγγέλοντας τις ενέργειες των παιδιών ωστόσο μαθαίνουν κάτι χρήσιμο σαν αυτό;Διαμαρτυρία μέσω αποχής. Η κατάληψη είναι ο εύκολος τρόπος, δεν χρεώνονται απουσίες. Η αποχή όμως μπορεί να περάσει ένα μήνυμα πιο ηχηρό, ειδικά αν συμμετέχει ένα σημαντικό ποσοστό. Παράλληλα, αποτελεί μία επιλογή πιο συνειδητή. Ο καθένας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν θα συμμετάσχει ή όχι, επομένως γνωρίζει για ποιους λόγους διαμαρτύρεται.
Οι καταλήψεις πρέπει να ιδωθούν ως παθογένεια όπως είπες, αλλά προερχόμενες από το σύστημα. Δε μπορεί να βάλλουμε κατά των παιδιών είτε έχουν σωστά αιτήματα είτε όχι. Διότι ακόμα και μάθημα να θέλουν να χάσουν, ακόμα και αντιδημοκρατικές αποφάσεις να παίρνουν, είναι από μόνα τους αυτά δείγματα των παθογενειών και αιτήματα για αλλαγή. Για να γίνει το σχολείο ένα μέρος που δε θα βαριούνται, δε θα σιχαίνονται και δε θα ψάχνουν ευφάνταστα αιτήματα για να μη κάνουν μάθημα. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά όταν μιλάμε για τα σχολεία, θα πρέπει να βλέπουμε τη διαδικασία αυτή παιδευτικά και όχι καταγγελτικά.Εσείς τι πιστεύετε;
Τα παιδιά δε φταίνε σε τίποτα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.