[Μαθήματα] Χημεία vs Πληροφορική

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Δεν το διατυπωσα σωστα. Ηθελα να πω πως ναι οντως η χημεια ειναι σημαντικη αλλα όχι για όλους το ιδιο ισχυει και για την πληροφορικη. Ναι οντως οι βασικες επιστημες ειναι σημαντικες για έναν ηλεκτρολογο αλλα ενας φιλος μου που ειναι φοιτυητης σε ημμυ και όταν έδωσε πανελλαδικες εγραψε 19 στην χημεια μου ειπε ότι καλυτερα να ειχε κανει πληροφορικη τα μαθηματικα η φυσικη και η πληροφορικη καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος των σπουδων η χημεια αν έχει θεση μέσα στα προπτυχιακα ως εχει 3% και ίσως λεω πολυ όλο το υπόλοιπο το καταλαμβάνουν μαθηματικα φυσικη πληροφορικη

Έχουν περάσει λίγες μερούλες ( :P ) αλλά ας το απαντήσω. Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες. Αυτά τα τρία είναι τα πιο βασικά. Η επαφή με την χημεία είναι καλό λοιπόν να υπάρχει για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Επειδή μετά δεν υπάρχουν pure μαθήματα που να εστιάζουν σε αυτά τα πράγματα. Για τον πληροφορικάριο ίσως είναι εντελώς περιττή, αλλά για τον ημμύ όχι τελείως. Όποιος ασχοληθεί αργότερα με fabrication στην μικρο/νανο ηλεκτρονική θα πρέπει να γνωρίζει βασική χημεία. Οι ενεργειακοί οφείλουν να είναι σε θέση να κατανοήσουν κάποιες βασικές έννοιες, για να μελετήσουν αργότερα με ευκολία τις φυσικοχημικές ιδιότητες των ουσιών που χρησιμοποιούνται για τις σβέσεις των τόξων. Θα πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν βασικά θέματα επίσης που αφορούν την χημική σύσταση και ατομική δομή των διάφορων υλικών και επομένως στηριζόμενοι σε αυτά να μπορούν να αποφανθούν για τις ιδιότητες και την καταλληλότητα τους για μια συγκεκριμένη εφαρμογή. Άλλος σημαντικός τομέας είναι η ηλεκτροχημεία, που προφανώς στον στους ημμυ η κύρια εφαρμογή της είναι στην κατασκευή αποθηκευτικών μέσων ηλεκτρικής ενέργειας(π.χ. μπαταρία). Εξίσου σημαντική για κάθε μηχανικό είναι η μελέτη του φαινομένου της οξείδωσης των μετάλλων(κοινώς σκουριά) που προκαλούν φθορές στα διάφορα συστήματα(αγωγούς,αγώγιμες επαφές κ.α.) και μειώνουν την απόδοση τους. Αλλά και γενικότερα οι οξειδοαναγωγικές αντιδράσεις που βρίσκουν εφαρμογή όπως ανέφερα και πριν σε π.χ. γαλβανικά στοιχεία και επομένας σε μπαταρίες. Θέματα χημ. ισορροπίας είναι επίσης χρήσιμα για την μελέτη τέτοιων διατάξεων και άλλα.

Θέλω να πω δηλαδή οτι, πληροφορική θα κάνεις μπόλικη. Επομένως δεν βλάπτει να πάρεις κάποιες βασικές γνώσεις και απο το μάθημα της χημείας όσο είσαι στο λύκειο. Ήδη σου ανέφερα αρκετά παραδείγματα που μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη εαν όχι καθοριστική για να αντιληφθείς ορισμένα πράγματα. Καλό είναι λοιπόν να μελετάς εξίσου όλα τα μαθήματα όσο είσαι στο σχολείο και να μην κλείνεις πόρτες απο τόσο νωρίς γιατί δεν ξέρεις με τι μπορεί να ασχοληθείς στο μέλλον ή τι να χρειαστεί να μάθεις. Εξάλλου ο τομέας της χημείας είναι τεράστιος πελάτης του μέλλοντος, ειδικά για την πληροφορική λόγω της κβαντικής υπολογιστικής.

Εξάλλου το λύκειο υποτίθεται οτι πρέπει να σου παρέχει γενικότερες γνώσεις και όχι να σε προετοιμάσει για κάποια συγκεκριμένη σχολή. Κάποια πράγματα δηλαδή που θα μάθεις είναι και γενικά χρήσιμα ανεξάρτητα τι θα επιλέξεις να κάνεις όπως είναι σημαντικό για όλους να ξέρουν να μετράνε, ανεξάρτητα εαν θα πάρουν PhD στα μαθηματικά ή εαν θα δουλέψουν ως πωλητές. Νομίζω με καταλαβαίνεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχουν περάσει λίγες μερούλες ( :P ) αλλά ας το απαντήσω. Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες. Αυτά τα τρία είναι τα πιο βασικά. Η επαφή με την χημεία είναι καλό λοιπόν να υπάρχει για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Επειδή μετά δεν υπάρχουν pure μαθήματα που να εστιάζουν σε αυτά τα πράγματα. Για τον πληροφορικάριο ίσως είναι εντελώς περιττή, αλλά για τον ημμύ όχι τελείως. Όποιος ασχοληθεί αργότερα με fabrication στην μικρο/νανο ηλεκτρονική θα πρέπει να γνωρίζει βασική χημεία. Οι ενεργειακοί οφείλουν να είναι σε θέση να κατανοήσουν κάποιες βασικές έννοιες, για να μελετήσουν αργότερα με ευκολία τις φυσικοχημικές ιδιότητες των ουσιών που χρησιμοποιούνται για τις σβέσεις των τόξων. Θα πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν βασικά θέματα επίσης που αφορούν την χημική σύσταση και ατομική δομή των διάφορων υλικών και επομένως στηριζόμενοι σε αυτά να μπορούν να αποφανθούν για τις ιδιότητες και την καταλληλότητα τους για μια συγκεκριμένη εφαρμογή. Άλλος σημαντικός τομέας είναι η ηλεκτροχημεία, που προφανώς στον στους ημμυ η κύρια εφαρμογή της είναι στην κατασκευή αποθηκευτικών μέσων ηλεκτρικής ενέργειας(π.χ. μπαταρία). Εξίσου σημαντική για κάθε μηχανικό είναι η μελέτη του φαινομένου της οξείδωσης των μετάλλων(κοινώς σκουριά) που προκαλούν φθορές στα διάφορα συστήματα(αγωγούς,αγώγιμες επαφές κ.α.) και μειώνουν την απόδοση τους. Αλλά και γενικότερα οι οξειδοαναγωγικές αντιδράσεις που βρίσκουν εφαρμογή όπως ανέφερα και πριν σε π.χ. γαλβανικά στοιχεία και επομένας σε μπαταρίες. Θέματα χημ. ισορροπίας είναι επίσης χρήσιμα για την μελέτη τέτοιων διατάξεων και άλλα.

Θέλω να πω δηλαδή οτι, πληροφορική θα κάνεις μπόλικη. Επομένως δεν βλάπτει να πάρεις κάποιες βασικές γνώσεις και απο το μάθημα της χημείας όσο είσαι στο λύκειο. Ήδη σου ανέφερα αρκετά παραδείγματα που μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη εαν όχι καθοριστική για να αντιληφθείς ορισμένα πράγματα. Καλό είναι λοιπόν να μελετάς εξίσου όλα τα μαθήματα όσο είσαι στο σχολείο και να μην κλείνεις πόρτες απο τόσο νωρίς γιατί δεν ξέρεις με τι μπορεί να ασχοληθείς στο μέλλον ή τι να χρειαστεί να μάθεις. Εξάλλου ο τομέας της χημείας είναι τεράστιος πελάτης του μέλλοντος, ειδικά για την πληροφορική λόγω της κβαντικής υπολογιστικής.

Εξάλλου το λύκειο υποτίθεται οτι πρέπει να σου παρέχει γενικότερες γνώσεις και όχι να σε προετοιμάσει για κάποια συγκεκριμένη σχολή. Κάποια πράγματα δηλαδή που θα μάθεις είναι και γενικά χρήσιμα ανεξάρτητα τι θα επιλέξεις να κάνεις όπως είναι σημαντικό για όλους να ξέρουν να μετράνε, ανεξάρτητα εαν θα πάρουν PhD στα μαθηματικά ή εαν θα δουλέψουν ως πωλητές. Νομίζω με καταλαβαίνεις


Δεν ξέρω αν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που παρέθεσες καθιστούν την χημεία πιο χρήσιμη για έναν υποψήφιο φοιτητή ημμυ έτσι ώστε να εξετάζεται πανελλαδικά σε αυτή έναντι της πληροφορικής. Όσο για το περί πρακτικής εφαρμογής το μάθημα μπορεί κάλλιστα να διδάσκεται χωρίς να είναι πανελλαδικώς
εξεταζόμενο δεν αναίρεσα ποτέ με όσα είπα την διδασκαλία του. Επίσης το 2015 ένα χρόνο μετά από το άνοιγμα αυτού του thread τα τμήματα του 2ου πεδίου ρωτήθηκαν σε ποιο από αυτά τα δύο μαθήματα θα ήθελαν να εξετάζεται κανείς πανελλαδικά δες Εδώ περαιτέρω. Προφανώς σχεδόν όλα τα ημμυ απάντησαν Πληροφορική αλλά λόγω του ότι άλλα τμήματα (μηχανολόγων, χημείας, φυσικής) απάντησαν χημεία και ήταν περισσότερα βάσει της αρχής της πλειοψηφίας πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα έγινε για όλα τα τμήματα του 2ου πεδίου η χημεία. Μακάρι να πήγαινε κάθε τμήμα εκεί που διάλεξε...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που παρέθεσες καθιστούν την χημεία πιο χρήσιμη για έναν υποψήφιο φοιτητή ημμυ έτσι ώστε να εξετάζεται πανελλαδικά σε αυτή έναντι της πληροφορικής. Όσο για το περί πρακτικής εφαρμογής το μάθημα μπορεί κάλλιστα να διδάσκεται χωρίς να είναι πανελλαδικώς
εξεταζόμενο δεν αναίρεσα ποτέ με όσα είπα την διδασκαλία του. Επίσης το 2015 ένα χρόνο μετά από το άνοιγμα αυτού του thread τα τμήματα του 2ου πεδίου ρωτήθηκαν σε ποιο από αυτά τα δύο μαθήματα θα ήθελαν να εξετάζεται κανείς πανελλαδικά δες Εδώ περαιτέρω. Προφανώς σχεδόν όλα τα ημμυ απάντησαν Πληροφορική αλλά λόγω του ότι άλλα τμήματα (μηχανολόγων, χημείας, φυσικής) απάντησαν χημεία και ήταν περισσότερα βάσει της αρχής της πλειοψηφίας πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα έγινε για όλα τα τμήματα του 2ου πεδίου η χημεία. Μακάρι να πήγαινε κάθε τμήμα εκεί που διάλεξε...

Αυτά που έχει κάποιος να κερδίσει από την ψευδογλώσσα της Γ λυκείου είναι λίγα σε σχέση με τις γνώσεις της χημείας της Γ λυκείου. Ούτως η άλλως η σχολή δεν προϋποθέτει γνώσεις προγραμματισμού και διδάσκει τα πάντα από το 0.Το λεω και πάλι λοιπόν...η σημμυ δεν είναι πληροφορική.

Εάν είναι να κρίνουμε τι πρέπει να διδάσκεται και τι όχι βάσει του τι θέλει η πλειοψηφία που ενδιαφέρεται να εισαχθεί στην σχολή, ζήτω που καήκαμε.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτά που έχει κάποιος να κερδίσει από την ψευδογλώσσα της Γ λυκείου είναι λίγα σε σχέση με τις γνώσεις της χημείας της Γ λυκείου. Ούτως η άλλως η σχολή δεν προϋποθέτει γνώσεις προγραμματισμού και διδάσκει τα πάντα από το 0.Το λεω και πάλι λοιπόν...η σημμυ δεν είναι πληροφορική.

Εάν είναι να κρίνουμε τι πρέπει να διδάσκεται και τι όχι βάσει του τι θέλει η πλειοψηφία που ενδιαφέρεται να εισαχθεί στην σχολή, ζήτω που καήκαμε.
Εντάξει μάλλον κάνω λάθος για τους ημμυ οπότε οκ. Ας αφήσουμε όμως αυτούς από την συζήτηση. Η ψευδογλώσσα είναι όντως λίγο άκυρη, αλλά το μάθημα τη πληροφορικής προσανατολισμού ΑΚΑ ΑΕΠΠ δεν είναι μόνο προγραμματισμός σε ψευτοκώδικα σε εισάγει στην λογική του προγραμματισμού και της πληροφορικής το βιβλίο έχει κεφάλαια όπως (δομές δεδομένων, θεωρία γράφων, Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός κλπ) κεφάλαια που κατά την γνώμη μου είναι σημαντικά για έναν που θα ακολουθήσει την επιστήμη των υπολογιστών σε πανεπιστημιακό επίπεδο είτε σε 4ετής σχολή είτε σε 5ετής σχολή( εννοώ σαν το ceid δεν αναφέρομαι σε ημμυ) πεσ μου θεωρείς λογικό να σπουδάζει κανείς πηροφορική χωρίς να εξετάζεται στην ίδια την πληροφορικη είναι σαν να μπαινεις μαθηματικό από προσανατολισμό υγείας. Και δες εδω παρακάτω συζήτηση με την πληροφορικό του σχολείου μας την δεύτερη μέρα που κάναμε μάθημα φέτος:
ΕΓΏ: Κυρια θέλω να σπουδάσω πληροφορική
Πληροφορικός: ωραία μπορείς να πας από 2ο πεδίο χωρίς να εξεταστείς στο μάθημα σε όλες τις σχολές πληροφορικής της Ελλάδας η από 4ο πεδίο και να εξεταστείς στο μάθημα θα έχεις όμως και περιορισμένες επιλογές σε αυτή την περίπτωση
Εγώ: γιατί συμβαίνει αυτό
Πληροφορικός: Έλα μου ντε τα έχουν κανει σαν τα μούτρα τους τα πράγματα.

Ασχετο: μια και είσαι στο ΠΑΔΑ Samael το τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών γτ ειναι και στο 2ο και στο 4ο πεδίο ενώ το αντιστοιχο τμήμα της πάτρας Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής είναι μόνο στο 2ο παρόλο που τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών είναι σχεδον ίδια;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Εντάξει μάλλον κάνω λάθος για τους ημμυ οπότε οκ. Ας αφήσουμε όμως αυτούς από την συζήτηση. Η ψευδογλώσσα είναι όντως λίγο άκυρη, αλλά το μάθημα τη πληροφορικής προσανατολισμού ΑΚΑ ΑΕΠΠ δεν είναι μόνο προγραμματισμός σε ψευτοκώδικα σε εισάγει στην λογική του προγραμματισμού και της πληροφορικής το βιβλίο έχει κεφάλαια όπως (δομές δεδομένων, θεωρία γράφων, Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός κλπ) κεφάλαια που κατά την γνώμη μου είναι σημαντικά για έναν που θα ακολουθήσει την επιστήμη των υπολογιστών σε πανεπιστημιακό επίπεδο είτε σε 4ετής σχολή είτε σε 5ετής σχολή( εννοώ σαν το ceid δεν αναφέρομαι σε ημμυ) πεσ μου θεωρείς λογικό να σπουδάζει κανείς πηροφορική χωρίς να εξετάζεται στην ίδια την πληροφορικη είναι σαν να μπαινεις μαθηματικό από προσανατολισμό υγείας. Και δες εδω παρακάτω συζήτηση με την πληροφορικό του σχολείου μας την δεύτερη μέρα που κάναμε μάθημα φέτος:
ΕΓΏ: Κυρια θέλω να σπουδάσω πληροφορική
Πληροφορικός: ωραία μπορείς να πας από 2ο πεδίο χωρίς να εξεταστείς στο μάθημα σε όλες τις σχολές πληροφορικής της Ελλάδας η από 4ο πεδίο και να εξεταστείς στο μάθημα θα έχεις όμως και περιορισμένες επιλογές σε αυτή την περίπτωση
Εγώ: γιατί συμβαίνει αυτό
Πληροφορικός: Έλα μου ντε τα έχουν κανει σαν τα μούτρα τους τα πράγματα.

Ασχετο: μια και είσαι στο ΠΑΔΑ Samael το τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών γτ ειναι και στο 2ο και στο 4ο πεδίο ενώ το αντιστοιχο τμήμα της πάτρας Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής είναι μόνο στο 2ο παρόλο που τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών είναι σχεδον ίδια;

Θεωρώ οτι έχει νόημα γιατί το βασικό στην πληροφορική είναι η ικανότητα στα μαθηματικά και όχι τόσο εαν μπορείς να γράψεις κώδικα. Εαν μπορείς εννοείται οτι είναι υπέρ σου και οτι θα βγάλεις την σχολή πιο εύκολα. Απο εκεί και πέρα όλα αυτά που αναφέρεις θα τα κάνεις,και μάλιστα σε μεγάλο βάθος στο αντίστοιχο τμήμα. Οπότε είτε στο λύκειο έτυχε να γράψεις σε ψευδογλώσσα είτε όχι,δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά πιστεύω.

Πάρε και το κομμάτι του Ceid. Τι είναι ; Μηχανικοί πληροφορικής. Ακόμα και οι πληροφορικάριοι ασχολούνται με την ανάπτυξη διατάξεων και έχουν σχετικά μαθήματα αλλά και μεταπτυχιακά. Ψάξε για μεταπτυχιακό πάνω στην μικροηλεκτρονική και θα δεις πολλά μαθήματα. Εαν θέλεις σαφώς μπορείς να τα αποφύγεις αλλά όσοι θέλουν να ασχοληθούν με αυτό το κομμάτι(της κατασκευής), επωφελούνται απο τις λυκειακές γνώσεις που πήραν στην χημεία και θα τους χρειαστούν ώστε να τις επεκτείνουν και να τις εφαρμόσουν στον τομέα τους. Συγκεκριμένα πράγμα όμως έτσι,π.χ. φυσικοχημεία. Εαν και υπάρχουν και διατάξεις που βασίζονται πάνω σε οργανικές ενώσεις. Λόγου χάρη οι OLED οθόνες.

Μην συγκρίνεις λοιπόν μαθηματικό με πληροφορική και μηχανικούς. Οι μεν θα πάνε να μπλεχτούν σε διάφορες βιομηχανίες και τεχνολογίες. Αλλά πάντα θα κάνουν το ίδιο πράγμα...μαθηματικά. Ο επιστήμονας δεν είναι σίγουρο για το τι θα κάνει. Ειδικά ο μηχανικός, ανάλογα με το πρόβλημα του θα αντλήσει γνώσεις και απο φυσική, και απο χημεία και απο βιολογία και άλλες επιστήμες. Δεν κάθεται να κάνει διάκριση,γιατί δεν μελετάει συγκεκριμένα πράγματα. Λύνει συγκεκριμένα προβλήματα. Π.χ. αφορούν τον ηλεκτρισμό ; Ηλεκτρολόγος. Αφορούν θερμοκρασίες/πιέσεις και κίνηση ; Μηχανολόγος. Αφορούν χημική βιομηχανία ; Χημικός μηχανικός κτλπ. ΌΛΟΙ έχουν μια βασική εικόνα για τους άλλους,αλλά εννοείται ο καθένας είναι μακράν πιο εξειδικευμένος στα δικά του θέματα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ειδικότητα του.

Ο Mohamed Atalla ,ένας απο τους εφευρέτες του MOSFET,το οποίο προς το παρών συγκράτησε οτι είναι η καρδιά κάθε ηλεκτρονικού συστήματος σήμερα, και η μακράν πιο πετυχημένη εμπορικά συσκευή(ήδη έχεις μερικά δισεκατομμύρια τέτοια μέσα στο κινητό που πιθανών κρατάς στο χέρι σου), μεταξύ πολλών άλλων ήταν μηχανικός και φυσικοχημικός. My point is,εαν θέλεις να πετύχεις δεν μπορείς να λες εγώ δεν θα ασχοληθώ με το τάδε. Τα Bell labs είναι ένα παράδειγμα στο οποίο ανά τα χρόνια αναπτύχθηκαν φοβερές εφευρέσεις λόγω συνεργασίας μεταξύ μαθηματικών,φυσικών,χημικών και μηχανικών. Αστείο θα σου φανεί, αλλά δεν μπορείς να φανταστείς πόσα πράγματα ξεκίνησαν απο εκεί. Ακόμα και εαν ο σκοπός ήταν η λύση προβλημάτων στις τηλεπικοινωνίες.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι είναι πολύ νωρίς για να ξέρεις ακριβώς με τι θα ασχοληθείς και το τι θέλεις να κάνεις, οπότε καλό θα ήταν να τα διαβάζεις όλα χωρίς να διαμαρτύρεσαι. Πίστεψε με,μόνο καλό μπορεί να σου κάνουν.

Γιατί το Παδα έχει σκοπό να μαζέψει ένα κάρο άτομα που δεν θα είναι σε θέση να τελειώσουν την σχολή. Όχι οτι εαν προέρχεσαι απο το 2ο πεδίο θα την τελειώσεις οπωσδήποτε έτσι, ούτε οτι εαν προέρχεσαι απο το 4ο δεν θα την τελειώσεις απαραίτητα. Αλλά πλειοψηφικά ο μέσος φοιτητής που έρχεται απο το 4ο πεδίο θα χρωστάει φυσικές και ηλεκτρονικές/κυκλώματα μέχρι το τέλος.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θεωρώ οτι έχει νόημα γιατί το βασικό στην πληροφορική είναι η ικανότητα στα μαθηματικά και όχι τόσο εαν μπορείς να γράψεις κώδικα.
Με την ίδια λογική και το σχέδιο είναι περιττό δεν χρειάζεται να το δώσει κάποιος που παει για αρχιτέκτονας αρκεί η μαθηματική και γεμετρική κατανόηση θα ασχοληθεί με αυτό κατά κόρων στη σχολή.

Εχεις την εντύπωση ότι είναι πιο σημαντικό ένα μάθημα στο οποίο θα εξεταστείς πανελλαδικά να σε βοηθά σε κάποιο ΠΙΘΑΝΟ μεταπτυχιακό και δεν σου δίνει γνώσεις που θα χρειαστεί στο σίγουρο προπτυχιακό;
Επίσης πιστεύεις ότι όποιος κάνει αυτό το μεταπτυχιακό θα είναι σε θεση να θυμάται την χημεια του λυκείου με την οποια θα εχει να ασχοληθεί 5+ χρόνια;

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι είναι πολύ νωρίς για να ξέρεις ακριβώς με τι θα ασχοληθείς και το τι θέλεις να κάνεις, οπότε καλό θα ήταν να τα διαβάζεις όλα χωρίς να διαμαρτύρεσαι. Πίστεψε με,μόνο καλό μπορεί να σου κάνουν
Επίσης νομίζω εδώ με παρεξηγείς αυτά δεν τα λέω επειδή βαριέμαι να διαβάζω χημεία αλλά απλά επειδή μου φαίνεται παραλογο να μην εξεταστει καποιος εν ετει 2021 στην πληροφορικη ενώ θα παει να σπουδάσει πληροφορική ακόμα και ως 5ο ειδικό μαθημα να την έδινα δεν θα με ένοιαζε καθόλου.

Επίσης όπως παρέθεσα και σε προηγούμενη δημοσιευση τα τμήματα μιλησαν δάλεξαν τα ίδια σε ποιο μάθημα θέλουν να εξετστούν οι μαθητές αυτά που διαλεξαν πληροφορικη δεν ηταν μόνο 5 -6 ηταν πολλα (ολα τα ημμυ, ολα τα πληροφορικης όλα τα αρχιτετόνων μηχανικων όλα τα μαθηματικών) φτιάχνουν δικό τους επιστημονικό πεδίο στο οποίο τα εξεταζόμενα μαθήματα θα είναι μαθηματικά φυσική πληροφορική και έκθεση αν τελος πάντων ειναι τοοοσο σημαντική η χημεία θα την διάσκονται αλλά θα εξεταζονται σε αυτην μονο στις προαγωγικές και όχι στις πανελλαδικες
Οι στρεβλωσεις του συστήματος εισαγωγής είναι εμφανής και δεν χρειάζεται να τις καλυπτουμε με σεντόνια του τύπου μετατυχιακό για να τις αιτιολογήσουμε πρέπει να τις αναγνωρίσουμε και να δόυμε αν διορθώνονται. Αυτό πιστεύω ειναι το σωστό
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,647 μηνύματα.
Με την ίδια λογική και το σχέδιο είναι περιττό δεν χρειάζεται να το δώσει κάποιος που παει για αρχιτέκτονας αρκεί η μαθηματική και γεμετρική κατανόηση θα ασχοληθεί με αυτό κατά κόρων στη σχολή.

Εχεις την εντύπωση ότι είναι πιο σημαντικό ένα μάθημα στο οποίο θα εξεταστείς πανελλαδικά να σε βοηθά σε κάποιο ΠΙΘΑΝΟ μεταπτυχιακό και δεν σου δίνει γνώσεις που θα χρειαστεί στο σίγουρο προπτυχιακό;
Επίσης πιστεύεις ότι όποιος κάνει αυτό το μεταπτυχιακό θα είναι σε θεση να θυμάται την χημεια του λυκείου με την οποια θα εχει να ασχοληθεί 5+ χρόνια;


Επίσης νομίζω εδώ με παρεξηγείς αυτά δεν τα λέω επειδή βαριέμαι να διαβάζω χημεία αλλά απλά επειδή μου φαίνεται παραλογο να μην εξεταστει καποιος εν ετει 2021 στην πληροφορικη ενώ θα παει να σπουδάσει πληροφορική ακόμα και ως 5ο ειδικό μαθημα να την έδινα δεν θα με ένοιαζε καθόλου.

Επίσης όπως παρέθεσα και σε προηγούμενη δημοσιευση τα τμήματα μιλησαν δάλεξαν τα ίδια σε ποιο μάθημα θέλουν να εξετστούν οι μαθητές αυτά που διαλεξαν πληροφορικη δεν ηταν μόνο 5 -6 ηταν πολλα (ολα τα ημμυ, ολα τα πληροφορικης όλα τα αρχιτετόνων μηχανικων όλα τα μαθηματικών) φτιάχνουν δικό τους επιστημονικό πεδίο στο οποίο τα εξεταζόμενα μαθήματα θα είναι μαθηματικά φυσική πληροφορική και έκθεση αν τελος πάντων ειναι τοοοσο σημαντική η χημεία θα την διάσκονται αλλά θα εξεταζονται σε αυτην μονο στις προαγωγικές και όχι στις πανελλαδικες
Οι στρεβλωσεις του συστήματος εισαγωγής είναι εμφανής και δεν χρειάζεται να τις καλυπτουμε με σεντόνια του τύπου μετατυχιακό για να τις αιτιολογήσουμε πρέπει να τις αναγνωρίσουμε και να δόυμε αν διορθώνονται. Αυτό πιστεύω ειναι το σωστό
Φιλε εγω ειμαι πρωτο ετος ceid στα γιανεννα και πιστευω οτι οντως τα μαθηματικα ειναι η βαση για την πληροφορικη.Τωρα για τη χημεια οπως ειπε και ενα παιδι πιο πανω ποτε δεν ξερεις αμα σου χρειαστει στο μελλον αφου ολες οι επιστημες συνεργαζονται μεταξυ τους
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Φιλε εγω ειμαι πρωτο ετος ceid στα γιανεννα και πιστευω οτι οντως τα μαθηματικα ειναι η βαση για την πληροφορικη.Τωρα για τη χημεια οπως ειπε και ενα παιδι πιο πανω ποτε δεν ξερεις αμα σου χρειαστει στο μελλον αφου ολες οι επιστημες συνεργαζονται μεταξυ τους

Nαι αλλα η πληροφορικη θα χρειαστεί πολυ περισσότερο στα σίγουρα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

και επαναλαμβανω την εναλλακτικη του 5ου μαθηματος
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,647 μηνύματα.
Nαι αλλα η πληροφορικη θα χρειαστεί πολυ περισσότερο στα σίγουρα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

και επαναλαμβανω την εναλλακτικη του 5ου μαθηματος
Οντως.Αλλα πληροφορικη στο πανεπιστημιο ξεκινας απο το 0 οποτε δεν νομιζω να εχεις θεματα στη παρακολουθηση των μαθηματων.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
αυτό το γνωρίζω και νομίζω ότι συμβαίνει ακριβώς επειδή οι φοιτητές δεν έχουν υπόβαθρο για αυτό η σχολη αναγκάζεται να ξεκινήσει από το 0 αν το υπόβαθρο υπήρχε πιθανότατα δεν θα συνεβαινε αυτό και το πρόγραμμα σπουδών θα αναβαθμιζόταν σημαντικα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Ειλικρινέστατα είμασταν πολλοί που δεν είχαμε πάρει πληροφορική ως μάθημα για εξέταση στο λύκειο. Δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα στο πανεπιστήμιο γιατί όπως σου επισημαίνει και ο Paragontas,ξεκινάς απο το 0.

Οι αρχιτέκτονες btw είναι κακό παράδειγμα γιατί σε μαθηματικά δεν έχουν τόσες απαιτήσεις όσο οι άλλες σχολές μηχανικών πλην σαφώς κάποιων βασικών πραγμάτων. Σε αυτούς όντως το βασικό μάθημα είναι το σχέδιο για την εισαγωγή στην σχολή.

Για την πληροφορική όμως είναι τα μαθηματικά και όχι ο προγραμματισμός. Επίσης σου έδωσα άφθονα παραδείγματα που οι βασικές γνώσεις χημείας χρειάζονται ακόμα και προπτυχιακά σε τμήματα ημμυ. Πέρα απο αυτό όμως, σε όλα τα τμήματα μηχανικών υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένα μάθημα που αφορά τα υλικά σε επίπεδο χημείας στερεής κατάστασης. Ειδικά ceid και ημμυ επιβάλλεται να έχουν βασικές γνώσεις σε αυτούς τους τομείς και γενικά το κομμάτι του fabrication. Μην βλέπεις τι θέλουν/τι ζητάνε οι φοιτητές, νομίζω στο είπα και πριν, δεν ξέρουν τι χρειάζεται και τι όχι. Και αυτό φαίνεται καθώς ένα μεγάλο ποσοστό περνάει π.χ. ημμυ και χρωστάει ηλεκτρομαγνητισμούς μέχρι το 7ο έτος. Γιατί πάει με την φιλοσοφία οτι θα προγραμματίζει όλη μέρα και οτι δεν χρειάζεται να εξασκείται στα υπόλοιπα μαθήματα.

Τώρα τι άλλο να σου πω εάν δεν πείθεσαι. Όπως και να το κάνουμε μια σχολή δεν σε προετοιμάζει για ένα πράγμα. Αλλά ακόμα και αυτό το ένα πράγμα, ίσως είναι τόσο περίπλοκο, και να έχει τόσους υποτομείς, που να μην είναι εύκολο να πεις με σιγουριά, τι θα χρειάζεται κάποιος και τι όχι στο μέλλον. Άρα το πρόγραμμα οφείλει να καλύπτει εύρος γνώσεων και δεξιοτήτων. Αλλά ακόμα και για την πληροφορική να ξέρεις οτι το βασικό είναι τα μαθηματικά. Ούτως η άλλως και στους αλγόριθμους είτε θα χρειαστείς μαθηματικά για να τους αναλύσεις και μαθηματική λογική για να τους κατασκευάσεις είτε γενικά θα χρειαστεί να εφαρμόσεις έναν αλγόριθμο που θα είναι κατά κόρον μαθηματικός στην φύση του. Οι βασικές αρχές προγραμματισμού τώρα, δεν είναι τόσο δύσκολες. Μπορεί ακόμα και παιδί του δημοτικού να τις καταλάβει. Οπότε είτε τις κάνεις είτε όχι στο λύκειο, δεν κάνει διαφορά. Θα τις κάνεις στο πανεπιστήμιο και μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερο βάθος καθώς θα πας απο γλώσσα μηχανής σε υψηλού επιπέδου γλώσσες. Και θα αποκτήσεις παράλληλα και τα κατάλληλα μαθηματικά για να κατανοήσεις καλύτερα την λειτουργία. Διότι χωρίς μαθηματική λογική και άλγεβρα κυκλωμάτων...δεν αντιλαμβάνεσαι πως δουλεύουν τα πράγματα στην ουσία τους.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η αναπτυξη εφαρμογων δεν ειναι καθολου ευκολο μαθημα.Η εσφαλμενη αυτη πεποιθηση δημιουργηθηκε εξαιτιας των γελοιων θεματων που βαζανε πριν μερικα χρονια.Αν δειτε προσφατα θεματα(ειδικα απο τις επαναληπτικες) θα καταλαβετε τι εννοω.Εχει αρκετη θεωρια αλλα και παρα πολλες ασκησεις οι οποιες απαιτουν απο τον μαθητη(αν θελει να γραψει πανω απο 16) να σκεφτει πονηρα και πρωτοτυπα.Θεωρω πως το συγκεκριμενο μαθημα ακονιζει το μυαλο(οπως και τα μαθηματικα) καθως και απαιτει λογικη.Το αν εχει σχεση με τον πραγματικο προγραμματισμο δεν το γνωριζω,σιγουρα ομως προσφερει σαν μαθημα τα παραπανω.Θεωρω και εγω πως ειναι κριμα που τα μαθηματικα γινονται μαθημα επιλογης,για εμενα δεν θα επρεπε να βγαινει απο το σχολειο ανθρωπος που δεν ξερει μαθηματικα,ουτε απο θεωρητικη,ουτε απο θετικη,ουτε απο τεχνολογικη,ειναι μακραν το πιο σημαντικο μαθημα.Τωρα οσων αφορα το ΑΟΔΕ αν εξαιρεσεις το υπεροχο τριτο το οποιο αφορα επισης ολους τους ανθρωπους,δεν πειραζει και τοσο που το βγαλανε...
Όπως γράφει και η φιλτατη από εδώ το ΑΕΠΠ δεν είναι καθόλου εύκολο μάθημα ακόμα και τα στατιστικά τα στατιστικά των πανελλαδικών το αποδεικνύουν αυτό πως ακριβώς κύριε Samael πιστεύετε ότι μπορεί ένα παιδί Δημοτικού να κατανοήσει πλήρως την ΑΕΠΠ όταν αυτή έχει ποσοστό αριστούχων 10-15% κάθε χρόνο για ένα μάθημα κατανοητό από μαθητές δημοτικού όπως λες είναι πολύ μικρό
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Όπως γράφει και η φιλτατη από εδώ το ΑΕΠΠ δεν είναι καθόλου εύκολο μάθημα ακόμα και τα στατιστικά τα στατιστικά των πανελλαδικών το αποδεικνύουν αυτό πως ακριβώς κύριε Samael πιστεύετε ότι μπορεί ένα παιδί Δημοτικού να κατανοήσει πλήρως την ΑΕΠΠ όταν αυτή έχει ποσοστό αριστούχων 10-15% κάθε χρόνο για ένα μάθημα κατανοητό από μαθητές δημοτικού όπως λες είναι πολύ μικρό
ai man,ειλικρινά ποσώς με ενδιαφέρει σε τι θα δώσεις βάση. Εγώ μια φορά την γνώμη μου στην έδωσα.
Έχω κάνει μόνο 3 χρόνια πολυτεχνείου. Που να ξέρω τώρα τι είναι πιο δύσκολο και τι χρειάζεται περισσότερες βάσεις για να το κατανοήσεις... Λογικά τον ίδιο χρόνο και τις ίδιες βάσεις χρειάζεσαι για να μάθεις βασικό προγραμματισμό και τον ίδιο για να κατανοήσεις διεργασίες κατασκευής ολοκληρωμένων και υλικά ή εδώ που τα λέμε κυριολεκτικά οποιοδήποτε άλλο μάθημα :morning1:.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ai man,ειλικρινά ποσώς με ενδιαφέρει σε τι θα δώσεις βάση. Εγώ μια φορά την γνώμη μου στην έδωσα.
just to know ουτως η αλλως στην χημεια θα δώσω βαση γτ σε αυτήν θα εξεταστώ αλλωστε. Επίσης επαναλαμβάνω ότι το point των λεγόμενων μου δεν κρυβει καμία απέχθεια και καμία πιθανή ανικανότητα στην χημεια 2 διαγωνισματα εχουμε γραψει φετος στο φροντηστήριο στο πρωτο πηρα 90 και στο δευτερο καθαρό 100 οπότε δινω πιστεύω αρκετά μεγαλη βαση σε αυτήν και προφανώς θα συνεχιστεί αυτό. Ο μόνος λογος που το κανω αυτό όμως είναι απλά για να περάσω σε πρώτη φάση. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ενα αναγκαίο κακό, και δεν πολυασχολυμαι απλα βρηκα το θεμα και ειπα ποια είναι η δικη μου οπτικη.
Λογικά τον ίδιο χρόνο και τις ίδιες βάσεις χρειάζεσαι για να μάθεις βασικό προγραμματισμό και τον ίδιο για να κατανοήσεις διεργασίες κατασκευής ολοκληρωμένων και υλικά ή εδώ που τα λέμε κυριολεκτικά οποιοδήποτε άλλο μάθημα
και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
just to know ουτως η αλλως στην χημεια θα δώσω βαση γτ σε αυτήν θα εξεταστώ αλλωστε. Επίσης επαναλαμβάνω ότι το point των λεγόμενων μου δεν κρυβει καμία απέχθεια και καμία πιθανή ανικανότητα στην χημεια 2 διαγωνισματα εχουμε γραψει φετος στο φροντηστήριο στο πρωτο πηρα 90 και στο δευτερο καθαρό 100 οπότε δινω πιστεύω αρκετά μεγαλη βαση σε αυτήν και προφανώς θα συνεχιστεί αυτό. Ο μόνος λογος που το κανω αυτό όμως είναι απλά για να περάσω σε πρώτη φάση. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ενα αναγκαίο κακό, και δεν πολυασχολυμαι απλα βρηκα το θεμα και ειπα ποια είναι η δικη μου οπτικη.

και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα

Εγώ δεν αμφισβήτησα τις ικανότητες σου στην χημεία though. Είπες οτι δεν βλέπεις την θέση της. Οπότε προσπάθησα να σου δώσω μερικά παραδείγματα που μπορεί να είναι όντως χρήσιμες. Αλλά απο την στιγμή που το κύριο ενδιαφέρον σου είναι ο προγραμματισμός και μάλλον δεν θα ασχοληθείς με την φυσική δομή των υπολογιστικών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων αργότερα,τότε ναι. Μάλλον για εσένα είναι έξτρα κόπος αυτά τα μαθήματα.

Τώρα εκεί που συμφωνείς ημουν...ήμουν σαρκαστικός. Εννοείται οτι θέλεις μακράν περισσότερο background για να καταλάβεις έστω και βασικές έννοιες π.χ. κβαντικής φυσικής παρά για να καταλάβεις τι είναι ένα loop ή ένας γράφος :P .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τώρα εκεί που συμφωνείς ημουν...ήμουν σαρκαστικός. Εννοείται οτι θέλεις μακράν περισσότερο background για να καταλάβεις έστω και βασικές έννοιες π.χ. κβαντικής φυσικής παρά για να καταλάβεις τι είναι ένα loop ή ένας γράφος
Εχω την εντύπωση οτι αυτό που ειπες δεν ειναι υλη λυκειου κανω λαθος??
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Εχω την εντύπωση οτι αυτό που ειπες δεν ειναι υλη λυκειου κανω λαθος??

Είναι κάτι που θα δεις στην χημεία της Γ λυκείου καθώς στην φυσική δεν καλύπτεται δυστυχώς.
Και σου επισημαίνω πάλι την προσοχή στο να διαβάσεις και να ψάξεις περαιτέρω τι είναι οι κβαντικοί υπολογιστές. Ένας νέο τομέας της θεωρητικής, και όχι μόνο, πληροφορικής , που θα φέρει ίδια εαν όχι πολύ μεγαλύτερη επανάσταση, από ότι έφεραν οι κλασσικοί υπολογιστές στην ζωή μας. Πρέπει λοιπόν να αναθεωρήσεις τι είναι χρήσιμο και τι όχι. Τα πράγματα στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο συνυφασμένα μεταξύ τους από όσο νομίζεις. Εκεί θα δεις ότι η φυσική πραγματικότητα και το πως κάνεις υπολογισμούς είναι το ένα και το αυτό.

Όταν με το καλό ξεκινήσεις να σπουδάζεις πληροφορική,ημμυ,ceid ή ότι άλλο σκοπεύεις, που στο εύχομαι ειλικρινά, προσπάθησε να έχεις ανοικτό το μυαλό σου και τα μάτια σου. Μάθε τις φυσικές σου ,μάθε τα μαθηματικά σου, μάθε και την βασική χημεία σου. Τώρα ίσως φαίνονται άσχετα μεταξύ τους, αλλά αργότερα θα είσαι στην μοναδική θέση να τα διάφορα κομμάτια του puzzle.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μην βλέπεις τι θέλουν/τι ζητάνε οι φοιτητές, νομίζω στο είπα και πριν, δεν ξέρουν τι χρειάζεται και τι όχι. Και αυτό φαίνεται καθώς ένα μεγάλο ποσοστό περνάει π.χ. ημμυ και χρωστάει ηλεκτρομαγνητισμούς μέχρι το 7ο έτος.
sorry που ξανα ανοιγω το thread μετά από τόσο καιρό αλλα τεσπα. Αν με την λεξη "φοιτητές" αναφερεσαι στο link που παρεθεσα σχετικά με την επιλογη των τμημάτων, εχω να σου πω ότι όταν ειπα τα τμηματα δεν εννούσα σε καμία περιπτωση τους φοιτητες. Την απάντηση εδωσαν οι προεδροι καθηγητές του καθε τμήματος. Εχεις την εντύπωση ότι το υπουργειο θα ρωταγε τους φοιτητές για κατι τόσο σημαντικό οπως τα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών; Επισης αν δεις την ιστοσελιδα που παρεθεσα καποια τμηματα απάντησαν και τα δυο (πχ ΟΛΑ τα τμηματα του εμπ και καποια αλλα αυτό ειπαν) πιστευεις ότι υπάρχει περιπτωση φοιτητές που όπως λες πανε με αλλη φιλοσοφια να επελεγαν και τα δυο να εξεταζονται σε πανελλαδικο επιπεδο με ιδια βαρυτητα;
Οι βασικές αρχές προγραμματισμού τώρα, δεν είναι τόσο δύσκολες. Μπορεί ακόμα και παιδί του δημοτικού να τις καταλάβει.
αυτο που αναφερεις εδω ειναι ανεκδοτο και νομιζω το εχεις καταλαβει τωρα ότι η σταση σου παραείναι περιφρονητικη προς το μαθημα αυτό. Επίσης ναι ειναι πιο ευκολο μαθημα από την χημεια οκ αλλα σιγουρα όχι τόσο.
Επίσης ειδες φανταζομαι το θεμα που ανοιξα για το βιβλιο της κυπρου. Αν το μαθημα ήταν ετσι τι πιστεύεις θα ήταν αρκετά δυσκολο για να μπει στις πανελλαδικες οσο η χημεια. Εγω παλι πιστευω οτι ισως να ήταν αρκετά πιο δυσκολο. just saing

αν αναρωτιεσαι γιατι αυτή η παρατηρηση δεν εγινε νωριτερα εχω να σου πω ότι αμφιταλαντευόμουν αν αναφερόσουν στο λινκ η τον φοιτητη σε ημμυ που ειναι φιλος μου και εγραψε 19 χημεια στις πανελλαδικες
Πέρα απο αυτό όμως, σε όλα τα τμήματα μηχανικών υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένα μάθημα που αφορά τα υλικά σε επίπεδο χημείας στερεής κατάστασης. Ειδικά ceid και ημμυ επιβάλλεται να έχουν βασικές γνώσεις σε αυτούς τους τομείς και γενικά το κομμάτι του fabrication.
Don't be so absolute my friend θα σου παραθεσω το προγραμμα του ceid βρες ενα μαθημα που εχει ως κυριο αντικειμενο την χημεια στον κορμο και θα σε παραδεχτω.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
sorry που ξανα ανοιγω το thread μετά από τόσο καιρό αλλα τεσπα. Αν με την λεξη "φοιτητές" αναφερεσαι στο link που παρεθεσα σχετικά με την επιλογη των τμημάτων, εχω να σου πω ότι όταν ειπα τα τμηματα δεν εννούσα σε καμία περιπτωση τους φοιτητες. Την απάντηση εδωσαν οι προεδροι καθηγητές του καθε τμήματος. Εχεις την εντύπωση ότι το υπουργειο θα ρωταγε τους φοιτητές για κατι τόσο σημαντικό οπως τα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών; Επισης αν δεις την ιστοσελιδα που παρεθεσα καποια τμηματα απάντησαν και τα δυο (πχ ΟΛΑ τα τμηματα του εμπ και καποια αλλα αυτό ειπαν) πιστευεις ότι υπάρχει περιπτωση φοιτητές που όπως λες πανε με αλλη φιλοσοφια να επελεγαν και τα δυο να εξεταζονται σε πανελλαδικο επιπεδο με ιδια βαρυτητα;

αυτο που αναφερεις εδω ειναι ανεκδοτο και νομιζω το εχεις καταλαβει τωρα ότι η σταση σου παραείναι περιφρονητικη προς το μαθημα αυτό. Επίσης ναι ειναι πιο ευκολο μαθημα από την χημεια οκ αλλα σιγουρα όχι τόσο.
Επίσης ειδες φανταζομαι το θεμα που ανοιξα για το βιβλιο της κυπρου. Αν το μαθημα ήταν ετσι τι πιστεύεις θα ήταν αρκετά δυσκολο για να μπει στις πανελλαδικες οσο η χημεια. Εγω παλι πιστευω οτι ισως να ήταν αρκετά πιο δυσκολο. just saing

αν αναρωτιεσαι γιατι αυτή η παρατηρηση δεν εγινε νωριτερα εχω να σου πω ότι αμφιταλαντευόμουν αν αναφερόσουν στο λινκ η τον φοιτητη σε ημμυ που ειναι φιλος μου και εγραψε 19 χημεια στις πανελλαδικες

Don't be so absolute my friend θα σου παραθεσω το προγραμμα του ceid βρες ενα μαθημα που εχει ως κυριο αντικειμενο την χημεια στον κορμο και θα σε παραδεχτω.

Λοιπόν, καταρχάς ακόμα και καθηγητές να εννοούσες, ποιος σου είπε οτι είναι η πιο αξιόπιστη πηγή ; Ελάχιστοι είναι αρκετά νορμάλ για να ξέρουν τι είναι πραγματικά χρήσιμο σε επίπεδο τμήματος και αγοράς εργασίας. Που ούτως η άλλως δεν είναι ένα εύκολο θέμα. Εαν λόγου χάρη εσύ έχεις δουλέψει ως ερευνητής, πιθανότατα έχεις τελείως διαφορετική εμπειρία και αντίληψη των πραγμάτων απο συναδέλφους που έχουν υπάρξει σε εταιρίες ή βιομηχανίες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος και για αυτό λέω την γνώμη μου. Για αυτό ούτως η άλλως δεν έχουν όλες οι σχολές τα ίδια προγράμματα σπουδών σε διαφορετικά πανεπιστήμια, και ας έχουν ίδιο αντικείμενο.

Δεν είναι ανάγκη να πάρει κανείς ολόκληρο μάθημα σε χημεία για να περιλαμβάνει χημεία ή ορθότερα να πω βασικές γνώσεις της :P. Τώρα κοίταξε να δεις τι γίνεται, εσένα σε ενδιαφέρει η πληροφορική και το κατανοώ πλήρως. Ωστόσο προσπαθώ να σου εξηγήσω οτι πολλοί άλλοι συμφοιτητές σου μπορεί να ενδιαφέρονται για τον φυσικό σχεδιασμό διατάξεων και θα πρέπει να κατανοούν επομένως προβλήματα και προκλήσεις που προκύπτουν στο κατασκευαστικό κομμάτι. Είτε επειδή θα αναπτύσσουν διατάξεις οι ίδιοι είτε επειδή θα σχεδιάζουν συστήματα, με απώτερο σκοπό πάντα να κάνουν καλύτερα την δουλειά τους. Τουλάχιστον ένα τμήμα μηχανικών υπολογιστών θα πρέπει να δίνει βάση στην εισαγωγική χημεία- κατά την γνώμη μου πάντα, γιατί πιο εύκολα θα μάθεις αργότερα να γράφεις βασικό κώδικα παρά να διαβάζεις βασική χημεία και κβαντική φυσική. Και ο υπολογιστής να θυμάσαι είναι μαθηματικό σύστημα όσο κινείται εντός των φυσικών προδιαγραφών που έχει ορίσει ο κατασκευαστής, και επομένως οι μηχανικοί που το έχουν σχεδιάσει ;).

Η δυσκολία καθορίζεται απο τα θέματα της εκάστοτε χρονιάς. Μιλάω για άλλου είδους δυσκολία που διευκρινίζω παραπάνω. Το θέμα δηλαδή είναι να αναπτυχθεί μια φιλική στάση όσο πιο νωρίς γίνεται στους μαθητές για τις φυσικές επιστήμες, ειδικά όταν σκοπεύουν να σπουδάσουν μηχανικοί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν είναι ανάγκη να πάρει κανείς ολόκληρο μάθημα σε χημεία για να περιλαμβάνει χημεία ή ορθότερα να πω βασικές γνώσεις της :P.
Με την ίδια λογική και στο χημικό και στο βιολογικό θα έπρεπε οπωσδήποτε να δώσει κανείς Μαθηματικά γιατί χρειάζονται βασικές γνώσεις τους. (Βέβαια σε αυτά τα τμήματα υπάρχουν και κάνα δυο pure μαθήματα μαθηματικών). Παρόλα αυτά δεν είναι απαραίτητα. Ακριβώς γιατί δεν είναι το βασικό μάθημα για το τμήμα. Η πληροφορική τώρα έχει ως απολύτως βασικό μάθημα τα μαθηματικά οπότε υποχρεωτική εξέταση σε μαθηματικά. Η φυσική επίσης παίζει σημαντικό ρόλο άρα εξετάσεις και σε αυτή. Μετά είναι το ζήτημα. Ποιο είναι πιο σημαντικό για την πληροφορική λοιπόν η χημεία ή η πληροφορική νομίζω η απάντηση είναι προφανής.

Λοιπόν, καταρχάς ακόμα και καθηγητές να εννοούσες, ποιος σου είπε οτι είναι η πιο αξιόπιστη πηγή ; Ελάχιστοι είναι αρκετά νορμάλ για να ξέρουν τι είναι πραγματικά χρήσιμο σε επίπεδο τμήματος και αγοράς εργασίας. Που ούτως η άλλως δεν είναι ένα εύκολο θέμα. Εαν λόγου χάρη εσύ έχεις δουλέψει ως ερευνητής, πιθανότατα έχεις τελείως διαφορετική εμπειρία και αντίληψη των πραγμάτων απο συναδέλφους που έχουν υπάρξει σε εταιρίες ή βιομηχανίες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος και για αυτό λέω την γνώμη μου. Για αυτό ούτως η άλλως δεν έχουν όλες οι σχολές τα ίδια προγράμματα σπουδών σε διαφορετικά πανεπιστήμια, και ας έχουν ίδιο αντικείμενο.
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που άλλα τμήματα ημμυ επέλεξαν πληροφορική και άλλα και τα δύο μαθήματα. ΚΑΝΕΝΑ τμήμα ημμυ η μηχανικών υπολογιστών όμως δεν είπε μόνο χημεία όπως έγινε τελικά. Το κοινό σε όλες τις σχολές αυτές ήταν η πληροφορική όχι η χημεία όπως αποφασίστηκε. Άρα δεν βρίσκω ιδιαίτερο λόγο να δίνεται μεγαλύτερη βάση στην χημεία από ότι στην πληροφορική για την προετοιμασία σε μια σχολή σχετική με την πληροφορική. Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Κατανοώ πλήρως την άποψη σου κ την αναγνωρίζω απλώς πιστεύω ότι δεν μπορούμε να κοιτάμε τα άκρα. Υπάρχει όντως επίσης και μια μέση λύση γιατί πιστεύω ότι ίσως τα 4 μαθήματα δεν είναι μάλλον αρκετά. Οπότε οι προσανατολισμοί κατά την άποψη μου πρέπει να είναι

Β Λυκείου:
Ανθρωπιστικων
Αρχαία (3)
Λατινικά (2)
Φιλοσοφία (2)

Θετικών
Μαθηματικά (3)
Φυσική (2)
Χημεία (2)

Γ Λυκείου

Ανθρωπιστικων
Αρχαία (7)
Ιστορία (5)
Λατινικά (4)
Κοινωνιολογία (4)

Θετικών
Μαθηματικά (7)
Φυσική (5)
Πληροφορική (4)
Χημεία (4)

Υγείας και Ζωής
Βιολογία (7)
Φυσική (5)
Χημεία (4)
Μαθηματικά (4)

Οικονομίας και Διοίκησης
Μαθηματικά (7)
Οικονομία (5)
Πληροφορική (4)
ΑΟΔΕ(4)

Έτσι πιστεύω τελειώνει όλη η ιστορία και το σύστημα εισαγωγής γίνεται πιο δίκαιο

Τα Μαθηματικά των υγείας και Ζωής θα είναι λίγο πιο light και η ύλη θα είναι πιο λίγη και θα καλύπτεται σε 4 ωρες με άνεση
 
Top