Τελικά ψηφίστηκε το "ν+2";

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Το μέτρο είναι άδικο και σε καμία περίπτωση δεν θα βοηθήσει όσους δυσκολεύονται (για διάφορους λόγους) να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σε κάποιο χρονικό διάστημα. Γενικά η υπουργός φαίνεται σαν μην αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα άτομο κατά την διάρκεια των σπουδών του (όποιες και αν είναι αυτές). Η ίδια έχει δηλώσει ότι οι ''αιώνιοι'' φοιτητές δεν αποτελούν βάρος οικονομικό για το δημόσιο και ότι είναι ζήτημα πειθαρχίας. Προσωπικά είμαι ενάντια σε αυτή την λογική, δεν θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ένα ανώτατο όριο σπουδών, το κάθε άτομο θα πρέπει να είναι ελεύθερο να καθορίσει μόνο του πότε θα ολοκληρώσει τις σπουδές του χωρίς να έχει το άγχος της διαγραφής. Η μόρφωση είναι δικαίωμα και δεν θα έπρεπε να επεμβαίνει το κράτος σαν μπαμπούλας στην ζωή των φοιτητών απειλώντας τους ότι θα τους διαγράψει αν δεν προσαρμοστούν στους άδικους κανόνες που θέτει.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Άντε να περάσει το ν+3 να τελειώνουμε.
Βλέπω στο τμήμα μου κάτι φοιτητές με ΜΟ στα εξάμηνα 2
Το μέτρο είναι άδικο και σε καμία περίπτωση δεν θα βοηθήσει όσους δυσκολεύονται (για διάφορους λόγους) να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σε κάποιο χρονικό διάστημα. Γενικά η υπουργός φαίνεται σαν μην αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα άτομο κατά την διάρκεια των σπουδών του (όποιες και αν είναι αυτές). Η ίδια έχει δηλώσει ότι οι ''αιώνιοι'' φοιτητές δεν αποτελούν βάρος οικονομικό για το δημόσιο και ότι είναι ζήτημα πειθαρχίας. Προσωπικά είμαι ενάντια σε αυτή την λογική, δεν θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ένα ανώτατο όριο σπουδών, το κάθε άτομο θα πρέπει να είναι ελεύθερο να καθορίσει μόνο του πότε θα ολοκληρώσει τις σπουδές του χωρίς να έχει το άγχος της διαγραφής. Η μόρφωση είναι δικαίωμα και δεν θα έπρεπε να επεμβαίνει το κράτος σαν μπαμπούλας στην ζωή των φοιτητών απειλώντας τους ότι θα τους διαγράψει αν δεν προσαρμοστούν στους άδικους κανόνες που θέτει.
Ναι κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά μάλλον.Δεν υπάρχει ούτε μια δικαιολογία ένας φοιτητής να κάνει 10 χρόνια να τελειώσει μια σχολή.Αρα αντί να λέμε βλακείες να κάτσουμε όλοι να διαβάσουμε προσεκτικά και ας αφήσουμε τα κλασσικά περί άδικιας κτλ.Η ζωή είναι δύσκολη και ανταγωνιστική αν πας σε μια εταιρεία και σου ζητήσουν να κανείς ένα project σε 2 μήνες και εσυ κανείς 5-6 μήνες θα παρεις πόδι.Ετσι είναι και το πανεπιστήμιο η διαβάζεις και σε 4-6 χρόνια έχεις τελειώσει και προχωράς στην ζωή σου η κανείς τον τεμπέλη και κατηγορείς το σύστημα που είσαι 30 ετών και χρωστάς μαθήματα του Α εξαμήνου.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Σίγουρα θα πρέπει να υπάρξει κάποιο ανώτατο όριο φοίτησης. Όμως θα πρέπει να προηγηθεί η λήψη άλλων μέτρων όπως η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο γυμνάσιο και το λύκειο, η θέσπιση της βάσης του 10 στις πανελλήνιες ώστε κανείς να μην μπορεί να εισαχθεί σε τμήμα χαμηλής ζήτησης εάν δεν έχει πιάσει τουλάχιστον το 50% της εξέτασης, η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών καθηγητών, η μείωση των απαιτούμενων μαθημάτων για τη λήψη του πτυχίου ώστε να ενισχυθεί και η εμβάθυνση (αυτή τη στιγμή σε μια σχολή 4ετούς φοίτησης πρέπει να περάσεις 40 έως 50 μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου). Σε πρώτη φάση προτείνω τη θέσπιση της βάσης του 10 σε 2 χρόνια από τώρα ώστε να μην ισχυριστούν κάποιοι ότι αιφνιδιάζονται και θέσπιση ν+ ν το οποίο με την πάροδο του χρόνου ίσως γίνει, κατόπιν προσεκτικής εξέτασης, ν+3.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Άντε να περάσει το ν+3 να τελειώνουμε.
Βλέπω στο τμήμα μου κάτι φοιτητές με ΜΟ στα εξάμηνα 2

Ναι κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά μάλλον.Δεν υπάρχει ούτε μια δικαιολογία ένας φοιτητής να κάνει 10 χρόνια να τελειώσει μια σχολή.Αρα αντί να λέμε βλακείες να κάτσουμε όλοι να διαβάσουμε προσεκτικά και ας αφήσουμε τα κλασσικά περί άδικιας κτλ.Η ζωή είναι δύσκολη και ανταγωνιστική αν πας σε μια εταιρεία και σου ζητήσουν να κανείς ένα project σε 2 μήνες και εσυ κανείς 5-6 μήνες θα παρεις πόδι.Ετσι είναι και το πανεπιστήμιο η διαβάζεις και σε 4-6 χρόνια έχεις τελειώσει και προχωράς στην ζωή σου η κανείς τον τεμπέλη και κατηγορείς το σύστημα που είσαι 30 ετών και χρωστάς μαθήματα του Α εξαμήνου.
το τι θα κανει ο καθενας ειναι δικια του υποθεση στο κατω κατω το αν θα ειναι καλοι υπολοιποι στο τμημα σου δν σε επηρεαζει.Αλλα βεβαια εξαρταται και απο το τμημα δν ειναι ιδια δυσκολιας το νηπιαγωγων με την μηχανολογων μηχανικων χωρις να υποτιμαω κανενα τμημα.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
το τι θα κανει ο καθενας ειναι δικια του υποθεση στο κατω κατω το αν θα ειναι καλοι υπολοιποι στο τμημα σου δν σε επηρεαζει.Αλλα βεβαια εξαρταται και απο το τμημα δν ειναι ιδια δυσκολιας το νηπιαγωγων με την μηχανολογων μηχανικων χωρις να υποτιμαω κανενα τμημα.
Αυτό ακριβώς ο καθένας κάνει ότι θέλει,αν όμως ένας θέλει να είναι τεμπέλης θα υποστεί και τις συνέπειες των πράξεων του δηλαδή σε ν+3 θα πάρει πόδι.Μια χαρά δικαιο είναι.Τα παιδιά στην Αμερική διαβάζουν καθώς πληρώνουν για να σπουδάσουν εδώ είναι δωρεάν και μερικοί το εκμεταλλεύονται.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Σίγουρα θα πρέπει να υπάρξει κάποιο ανώτατο όριο φοίτησης. Όμως θα πρέπει να προηγηθεί η λήψη άλλων μέτρων όπως η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο γυμνάσιο και το λύκειο, η θέσπιση της βάσης του 10 στις πανελλήνιες ώστε κανείς να μην μπορεί να εισαχθεί σε τμήμα χαμηλής ζήτησης εάν δεν έχει πιάσει τουλάχιστον το 50% της εξέτασης, η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών καθηγητών, η μείωση των απαιτούμενων μαθημάτων για τη λήψη του πτυχίου ώστε να ενισχυθεί και η εμβάθυνση (αυτή τη στιγμή σε μια σχολή 4ετούς φοίτησης πρέπει να περάσεις 40 έως 50 μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου). Σε πρώτη φάση προτείνω τη θέσπιση της βάσης του 10 σε 2 χρόνια από τώρα ώστε να μην ισχυριστούν κάποιοι ότι αιφνιδιάζονται και θέσπιση ν+ ν το οποίο με την πάροδο του χρόνου ίσως γίνει, κατόπιν προσεκτικής εξέτασης, ν+3.
δυσκολο να ψηφιστει η βαση του 10 παλαιοτερα ειχε γινει κατι παρομοιο και εγινε της μουρλης.Ομως και να θεσπιστει κατι τετοιο θα πρεπει να υπαρχει καταλληλη καταρτηση στα τεχνικα επαγγελματα κατα το οποιο δεν προκειται να συμβει .Σε περιπτωση π συμβει κατι τετοιο θα παρει ποδι η κυβερνηση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό ακριβώς ο καθένας κάνει ότι θέλει,αν όμως ένας θέλει να είναι τεμπέλης θα υποστεί και τις συνέπειες των πράξεων του δηλαδή σε ν+3 θα πάρει πόδι.Μια χαρά δικαιο είναι.Τα παιδιά στην Αμερική διαβάζουν καθώς πληρώνουν για να σπουδάσουν εδώ είναι δωρεάν και μερικοί το εκμεταλλεύονται.
Σιγουρα οταν πας στην σχολη δεν πας για χαβαλε αλλα τωρα με την Αμερικη το πηγαμε λιγο μακρια διοτι ειναι διαφορετικα τα δεδομενα τα παιδια μενουν στα πανεπιστημια και οι γονεις πληρωνουν τα διδακτρα κατι το οποιο σημαινει οτι μπορουν πιο ευκολα να αφιερωθουν στην σχολη.Στην Ελλαδα υπαρχουν φοιτητες που δουλευουν για να καλυψουν τα βασικα τους εξοδα
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
δυσκολο να ψηφιστει η βαση του 10 παλαιοτερα ειχε γινει κατι παρομοιο και εγινε της μουρλης.Ομως και να θεσπιστει κατι τετοιο θα πρεπει να υπαρχει καταλληλη καταρτηση στα τεχνικα επαγγελματα κατα το οποιο δεν προκειται να συμβει .Σε περιπτωση π συμβει κατι τετοιο θα παρει ποδι η κυβερνηση
Χωρίς όμως τη θέσπιση της βάσης του 10 δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ανώτατα όρια φοίτησης, Η βάση του 10 διασφαλίζει ένα minimum επιπέδου που είναι απαραίτητο για να ολοκληρώσει κάποιος τις σπουδές του. Μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 2010-11 ψηφίστηκαν δύο αντιφατικές ρυθμίσεις: η κατάργηση της βάσης του 10 και η διαγραφή των αιωνίων.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Χωρίς όμως τη θέσπιση της βάσης του 10 δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ανώτατα όρια φοίτησης, Η βάση του 10 διασφαλίζει ένα minimum επιπέδου που είναι απαραίτητο για να ολοκληρώσει κάποιος τις σπουδές του. Μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 2010-11 ψηφίστηκαν δύο αντιφατικές ρυθμίσεις: η κατάργηση της βάσης του 10 και η διαγραφή των αιωνίων.
Εδώ πέρσι μπήκαν σε σχολή άτομα με 2.000 μόρια τι να λέμε τώρα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς ο καθένας κάνει ότι θέλει,αν όμως ένας θέλει να είναι τεμπέλης θα υποστεί και τις συνέπειες των πράξεων του δηλαδή σε ν+3 θα πάρει πόδι.Μια χαρά δικαιο είναι.Τα παιδιά στην Αμερική διαβάζουν καθώς πληρώνουν για να σπουδάσουν εδώ είναι δωρεάν και μερικοί το εκμεταλλεύονται.

Το θέμα είναι πώς ξεχωρίζει κανείς τον άνθρωπο που «τεμπελιάζει» π.χ. από αυτόν που δουλεύει μαύρα και δεν πατάει στη σχολή του. Και τα δύο άτομα δεν παρακολουθούν συχνά τις παραδόσεις, δεν περνάνε, ενδεχομένως, πολλά μαθήματα ανά εξάμηνο, ίσως να μην έχουν και υψηλές βαθμολογίες. Επίσης,κανένα από τα δύο δεν μπορεί να δηλώσει ότι εργάζεται - για διαφορετικούς λόγους, αλλά η διαφορές αυτές δεν μπορούν να φανούν τυπικά. Επομένως, όσο δεν εξασφαλίζουμε τουλάχιστον ότι απλώς «διώχνουμε» τα άτομα που «τεμπελιάζουν» και όχι αυτά που έχουν δυσκολίες στις σπουδές/ζωή τους, δε βρίσκω λόγο να θέλουν τόσο μανιασμένα κάποια άτομα να διαγραφούν συμφοιτητές/τριές τους που δεν τους επηρεάζουν πουθενά.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Το θέμα είναι πώς ξεχωρίζει κανείς τον άνθρωπο που «τεμπελιάζει» π.χ. από αυτόν που δουλεύει μαύρα και δεν πατάει στη σχολή του. Και τα δύο άτομα δεν παρακολουθούν συχνά τις παραδόσεις, δεν περνάνε, ενδεχομένως, πολλά μαθήματα ανά εξάμηνο, ίσως να μην έχουν και υψηλές βαθμολογίες. Επίσης,κανένα από τα δύο δεν μπορεί να δηλώσει ότι εργάζεται - για διαφορετικούς λόγους, αλλά η διαφορές αυτές δεν μπορούν να φανούν τυπικά. Επομένως, όσο δεν εξασφαλίζουμε τουλάχιστον ότι απλώς «διώχνουμε» τα άτομα που «τεμπελιάζουν» και όχι αυτά που έχουν δυσκολίες στις σπουδές/ζωή τους, δε βρίσκω λόγο να θέλουν τόσο μανιασμένα κάποια άτομα να διαγραφούν συμφοιτητές/τριές τους που δεν τους επηρεάζουν πουθενά.
Για αυτό είπα ν+3 αν κάποιος εργάζεται τα 7 χρόνια είναι οκ για να τελειώσει.Εδω να τα λέμε αν κάποιος εργάζεται άνετα περνάει τα μαθήματα έχω παράδειγμα από την σχολή μου.Ενα παιδί που μιλάμε είναι 27 ετών έδωσε πέρσι πανελλήνιες πέρασε στο τμήμα μου και πέρασε όλα τα μάθημα του Α έτους και με βαθμούς 6-8.Μαλιστα παρακολούθησε ελάχιστα στην σχολή καθώς εργαζόταν όμως διάβαζε στον ελεύθερο χρόνο του.Αρα και αυτό με την εργασία είναι μια δικαιολογία πολλές φορές.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Εδώ πέρσι μπήκαν σε σχολή άτομα με 2.000 μόρια τι να λέμε τώρα.
Σε αυτο θελω να προσθεσω κατι παντα στις πανελληνιες υπαρχουν ατομα π ειναι αδιαφοροι αλλα υπαρχουν και ατομα π δν πανε φροντιστηρια ξερω ατομα π δν εβγαλαν περασαν στο τει της επαρχιας π εμεναν την τελειωσαν και περνουν του κοσμου τα λεφτα.Το σχολειο δν παρεχει το καταλληλο υποβαθρο γνωσεων και να γραψεις καλα στις πανελληνιες στο σχολειο που πηγαινα 8 στους 10 καθηγητες τα ξιναν οπως και σε πολλα αλλα σχολεια.Αν η μανα μ δν δανειζοταν απο δω και απο κει για να παω φροντιστηριο τωρα θα γραφα 4.0000 μορια
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Σε αυτο θελω να προσθεσω κατι παντα στις πανελληνιες υπαρχουν ατομα π ειναι αδιαφοροι αλλα υπαρχουν και ατομα π δν πανε φροντιστηρια ξερω ατομα π δν εβγαλαν περασαν στο τει της επαρχιας π εμεναν την τελειωσαν και περνουν του κοσμου τα λεφτα.Το σχολειο δν παρεχει το καταλληλο υποβαθρο γνωσεων και να γραψεις καλα στις πανελληνιες στο σχολειο που πηγαινα 8 στους 10 καθηγητες τα ξιναν οπως και σε πολλα αλλα σχολεια.Αν η μανα μ δν δανειζοταν απο δω και απο κει για να παω φροντιστηριο τωρα θα γραφα 4.0000 μορια
Πολύ σωστή παρατήρηση όμως δεν ισχύει πάντα.Ο φίλος μου στο πανεπιστήμιο δεν πήγε καθόλου φροντηστηριο όμως έβγαλε 13.200 μόρια και πέρασε στο τμήμα μου.Δεν ξέρω αν ευθύνεται γιατί είναι οικονομική κατεύθυνση σίγουρα η θετική είναι σκάλες δυσκολότερη.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Για αυτό είπα ν+3 αν κάποιος εργάζεται τα 7 χρόνια είναι οκ για να τελειώσει.Εδω να τα λέμε αν κάποιος εργάζεται άνετα περνάει τα μαθήματα έχω παράδειγμα από την σχολή μου.Ενα παιδί που μιλάμε είναι 27 ετών έδωσε πέρσι πανελλήνιες πέρασε στο τμήμα μου και πέρασε όλα τα μάθημα του Α έτους και με βαθμούς 6-8.Μαλιστα παρακολούθησε ελάχιστα στην σχολή καθώς εργαζόταν όμως διάβαζε στον ελεύθερο χρόνο του.Αρα και αυτό με την εργασία είναι μια δικαιολογία πολλές φορές.
εξαρταται και απο το τμημα παντα αμα εισαι σε ενα τμημα εμπ π εχει και μαθηματα αλυσιδας και δν παρακολουθεις την σχολη μετα θα χρωστας τα κερατα σου.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Για αυτό είπα ν+3 αν κάποιος εργάζεται τα 7 χρόνια είναι οκ για να τελειώσει.Εδω να τα λέμε αν κάποιος εργάζεται άνετα περνάει τα μαθήματα έχω παράδειγμα από την σχολή μου.Ενα παιδί που μιλάμε είναι 27 ετών έδωσε πέρσι πανελλήνιες πέρασε στο τμήμα μου και πέρασε όλα τα μάθημα του Α έτους και με βαθμούς 6-8.Μαλιστα παρακολούθησε ελάχιστα στην σχολή καθώς εργαζόταν όμως διάβαζε στον ελεύθερο χρόνο του.Αρα και αυτό με την εργασία είναι μια δικαιολογία πολλές φορές.

Κι εγώ έχω εξαιρέσεις στο μυαλό μου, αλλά παραμένουν εξαιρέσεις. Η δουλειά, ειδικά όταν δεν είναι σχετική με το αντικείμενο σπουδών δυσκολεύει τη φοίτηση. Σε τελική ανάλυση, σε αρκετά προγράμματα του εξωτερικού δίνεται η δυνατότητα της part-time φοίτησης που, επί της ουσίας, είναι το 2ν που συζητιόταν κάποτε και το οποίο αποτελεί αρκετά εύλογο χρονικό διάστημα - με το σκεπτικό των part-time σπουδών. Το ν+2 σε πάρα πολλές σχολές είναι κάτω από τον μέσο χρόνο φοίτησης, οπότε είναι ξεκάθαρα ένα μέτρο εκτός τόπου και χρόνου, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της κατάστασης.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Κι εγώ έχω εξαιρέσεις στο μυαλό μου, αλλά παραμένουν εξαιρέσεις. Η δουλειά, ειδικά όταν δεν είναι σχετική με το αντικείμενο σπουδών δυσκολεύει τη φοίτηση. Σε τελική ανάλυση, σε αρκετά προγράμματα του εξωτερικού δίνεται η δυνατότητα της part-time φοίτησης που, επί της ουσίας, είναι το 2ν που συζητιόταν κάποτε και το οποίο αποτελεί αρκετά εύλογο χρονικό διάστημα - με το σκεπτικό των part-time σπουδών. Το ν+2 σε πάρα πολλές σχολές είναι κάτω από τον μέσο χρόνο φοίτησης, οπότε είναι ξεκάθαρα ένα μέτρο εκτός τόπου και χρόνου, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της κατάστασης.
Δεν γινεται οπως ειπα να βγαινουν στα ιδια χρονια ολες οι σχολες δν γντ να βγει η στατιτικη πληροφορικη οπα πχ να βγαινει στο ιδιο χρονο με το οδε οπα απο τον ιδιο φοιτητη
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν γινεται οπως ειπα να βγαινουν στα ιδια χρονια ολες οι σχολες δν γντ να βγει η στατιτικη πληροφορικη οπα πχ να βγαινει στο ιδιο χρονο με το οδε οπα απο τον ιδιο φοιτητη

Ναι, ακριβώς γι' αυτό το ν+2 δεν έχει τόσο νόημα γιατί αγνοεί συστηματικά τις ιδιαιτερότητες διαφόρων σχολών.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Ναι, ακριβώς γι' αυτό το ν+2 δεν έχει τόσο νόημα γιατί αγνοεί συστηματικά τις ιδιαιτερότητες διαφόρων σχολών.
πολυ σωστα εμενα η μητερα μ εχει δυο πτυχια ενα τουριστικων και ενα παιδαγωγικου και μ λεει δν διαβαζε καθολου στο παιδγωγικο και το βγαλε με 7.67 τουριστικα πολυ δυσκολα μ λεγε Αλλο πχ η αδερφη παλι παιδαγωγικο στα 4 χρονια τα μαθηματικα ηταν γελοια του δημοτικου πραματα τα λυνα και γω
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Άντε να περάσει το ν+3 να τελειώνουμε.
Βλέπω στο τμήμα μου κάτι φοιτητές με ΜΟ στα εξάμηνα 2

Ναι κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά μάλλον.Δεν υπάρχει ούτε μια δικαιολογία ένας φοιτητής να κάνει 10 χρόνια να τελειώσει μια σχολή.Αρα αντί να λέμε βλακείες να κάτσουμε όλοι να διαβάσουμε προσεκτικά και ας αφήσουμε τα κλασσικά περί άδικιας κτλ.Η ζωή είναι δύσκολη και ανταγωνιστική αν πας σε μια εταιρεία και σου ζητήσουν να κανείς ένα project σε 2 μήνες και εσυ κανείς 5-6 μήνες θα παρεις πόδι.Ετσι είναι και το πανεπιστήμιο η διαβάζεις και σε 4-6 χρόνια έχεις τελειώσει και προχωράς στην ζωή σου η κανείς τον τεμπέλη και κατηγορείς το σύστημα που είσαι 30 ετών και χρωστάς μαθήματα του Α εξαμήνου
Άντε να περάσει το ν+3 να τελειώνουμε.
Βλέπω στο τμήμα μου κάτι φοιτητές με ΜΟ στα εξάμηνα 2


Μάλλον εσύ δεν έχεις καταλάβει πως το πανεπιστήμιο πρέπει να είναι χώρος μόρφωσης και όχι χώρος προετοιμασίας για τις επιχειρήσεις. Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος (προβλήματα υγείας, να δουλεύει παράλληλα με τις σπουδές του). Η κυβέρνηση εδώ και ένα χρόνο δεν έχει κάνει τίποτα για να βελτιώσει τα πραγματικά προβλήματα των πανεπιστημίων (πχ υποχρηματοδοτηση) αλλά κάθεται και ασχολείται με ζητήματα τα οποία είναι κυρίως ένα επικοινωνιακό παιχνίδι.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.

Εντάξει από την πρώτη πρόταση σου έχεις φύγει.Αν το πανεπιστήμιο δεν είναι ΚΑΙ χώρος προετοιμασίας για τις επιχειρήσεις τότε ποιος είναι;;;Ποτέ θα μάθεις πως λειτουργεί μια επιχείρηση στα 35-40;;
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Εντάξει από την πρώτη πρόταση σου έχεις φύγει.Αν το πανεπιστήμιο δεν είναι ΚΑΙ χώρος προετοιμασίας για τις επιχειρήσεις τότε ποιος είναι;;;Ποτέ θα μάθεις πως λειτουργεί μια επιχείρηση στα 35-40;;
Τα πανεπιστήμια είναι και χώροι προετοιμασίας (σε αρκετά τμήματα υπάρχουν μαθήματα που αφορούν τις επιχειρήσεις) αλλά προσωπικά δεν θα ήθελα το πανεπιστήμιο να είναι όπως το οραματίζεται η κυρία Κερεμέως (δηλαδή ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό στο οποίο οι φοιτητές είναι ''αποδοτικοί'') . Μιλάμε για (υποτίθεται) χώρους μόρφωσης και έτσι πρέπει να είναι.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top