Φεμινισμός

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Μ αρεσει που συνεχιζεις με κοροιδευτικη διαθεση . Ωραια . Λεμε οτι δεν τα εχει σταματησει. Θα σε ενοχλουσε να γινει συγκροτηση του φεμινιστικου κινηματος ωστε να τα σταματησει και γιατί; (η απάντηση ότι δε λαμβάνει υποψη τους αντρες ακυρωνεται αυτοματα γιατι εχω ξοδεψει ποσα μηνυματα εδω μεσα να λεω οτι αφορα ΚΑΙ τους ανδρες)


Μα αλήθεια τώρα πιστεύεις ότι όσο οι φεμινίστριες κάνουν βλακείες του τύπου να βγαίνουν γυμνές στον δρόμο θα τις πάρει κανείς σοβαρά ώστε να αλλάξει κάτι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Προσωπικά με προβληματίζουν τα προπτυχιακά χωρίς ένα σαφές αντικείμενο σπουδών που να σου κατοχυρώνει κάποια επαγγελματικά δικαιώματα. Σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο μπορώ να το καταλάβω να ασχοληθεί κάποιος με αυτόν τον τομέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Μα αλήθεια τώρα πιστεύεις ότι όσο οι φεμινίστριες κάνουν βλακείες του τύπου να βγαίνουν γυμνές στον δρόμο θα τις πάρει κανείς σοβαρά ώστε να αλλάξει κάτι;
Θες να μου πεις οτι αυτο ειναι το προβλημα σου; αυτά που λένε χιλιάδες γυναίκες τα έχεις ακούσει; Δηλαδή θα απορρίψεις ολόκληρο το κίνημα επειδή κάποιες σκέφτηκαν σαν τρόπο διαμαρτυρίας να βγουν γυμνόστηθες; Γιατί να μην απορρίψουμε και τους γκέι , τις λεσβίες , κλπ επειδή κάποιοι πάνε στα πράιντ και "ξευτιλίζονται" ; (με βαση το σκεπτικό σου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Θες να μου πεις οτι αυτο ειναι το προβλημα σου; αυτά που λένε χιλιάδες γυναίκες τα έχεις ακούσει; Δηλαδή θα απορρίψεις ολόκληρο το κίνημα επειδή κάποιες σκέφτηκαν σαν τρόπο διαμαρτυρίας να βγουν γυμνόστηθες; Γιατί να μην απορρίψουμε και τους γκέι , τις λεσβίες , κλπ επειδή κάποιοι πάνε στα πράιντ και "ξευτιλίζονται" ; (με βαση το σκεπτικό σου).


Λοιπόν το κίνημα των φεμινιστριών απαιτεί ισότητα σωστά;Ωραία συμφωνώ και μαζί τους σε αυτήν την προσπάθεια.Οταν όμως βλέπω να βγαίνουν γυμνές στον δρόμο κτλ τότε δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά αυτό το τσίρκο.Προτειμω τις κοπέλες που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των γυναίκων μέσω ομιλιών που εκεί πραγματικά στόχο έχουν την ισότητα.Προς το παρόν οι περισσοτερες φεμινίστριες είναι εκτός πραγματικότητας και εξευτελίζονται πολλές φορές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Γράφτηκαν πολλές σελίδες τις τελευταίες ώρες και δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση. Ο δικός μου προβληματισμός αφορά όχι κυρίως το αν υπάρχουν ακόμα σεξιστικά κοινωνικά κατάλοιπα αλλά αν δύναται αυτό το νεο-φεμινιστικό δυτικό κίνημα να τα αντιμετωπίσει και μάλιστα με ποιον τρόπο.
Αν οι λύσεις είναι να λέμε «όλα μας» αντί για «όλοι μας» επειδή το δεύτερο ακούγεται σεξιστικό, να βάζουμε ποσοστώσεις από την εργασία μέχρι τη Βουλή για να σιγουρέψουμε ότι θα υπάρχουν και γυναίκες ή να ψηφίζουμε γυναίκες μόνο και μόνο επειδή είναι γυναίκες κι όχι επειδή έχουν τις απαραίτητες ικανότητες (όπως είχε δηλώσει πρόσφατα βουλευτίνα της ΝΔ), τότε, να με συγχωρήσετε, αλλά είναι εγκεφαλική αυτοκτονία να πιστεύεις ότι έτσι θα εγκαταλειφθούν τα στερεότυπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γράφτηκαν πολλές σελίδες τις τελευταίες ώρες και δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση. Ο δικός μου προβληματισμός αφορά όχι κυρίως το αν υπάρχουν ακόμα σεξιστικά κοινωνικά κατάλοιπα αλλά αν δύναται αυτό το νεο-φεμινιστικό δυτικό κίνημα να τα αντιμετωπίσει και μάλιστα με ποιον τρόπο.
Αν οι λύσεις είναι να λέμε «όλα μας» αντί για «όλοι μας» επειδή το δεύτερο ακούγεται σεξιστικό, να βάζουμε ποσοστώσεις από την εργασία μέχρι τη Βουλή για να σιγουρέψουμε ότι θα υπάρχουν και γυναίκες ή να ψηφίζουμε γυναίκες μόνο και μόνο επειδή είναι γυναίκες κι όχι επειδή έχουν τις απαραίτητες ικανότητες (όπως είχε δηλώσει πρόσφατα βουλευτίνα της ΝΔ), τότε, να με συγχωρήσετε, αλλά είναι εγκεφαλική αυτοκτονία να πιστεύεις ότι έτσι θα εγκαταλειφθούν τα στερεότυπα.


Η θα έχεις αξιοκρατία η ισότητα. Διαλέγεις και παίρνεις. Το τι είναι λάθος και τι σωστό κρίνεται βάση αυτής της επιλογής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Η θα έχεις αξιοκρατία η ισότητα. Διαλέγεις και παίρνεις. Το τι είναι λάθος και τι σωστό κρίνεται βάση αυτής της επιλογής.

Το ένα δεν αναιρει το άλλο. Εξαρτάται πως ορίζεις την ισοτητα. Αν πχ σε μια αξιοκρατική εταιρεία δουλευουν 3 γυναίκες και 12 ανδρες αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ισότητα αλλά ότι για τους x y λόγους φτάσαμε εκει. Δηλαδή επειδή στην οικοδομή δεν δουλεύουν γυναίκες σημαίνει ότι δεν έχουμε ισότητα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά με προβληματίζουν τα προπτυχιακά χωρίς ένα σαφές αντικείμενο σπουδών που να σου κατοχυρώνει κάποια επαγγελματικά δικαιώματα. Σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο μπορώ να το καταλάβω να ασχοληθεί κάποιος με αυτόν τον τομέα.


Εν τέλει δηλαδή το πρόβλημα δεν είναι με το περιεχόμενο των σπουδών φύλου αλλά η έλλειψη επαγγελματικής αποκατάστασης; Προς ενημέρωση το Πανεπιστήμιο θεωρείται βαθμίδα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Επαγγελματικά δικαιώματα είναι διαφορετικό από τον αντίκτυπο στην αγορά εργασίας. Και "εμείς" πολιτικοί επιστήμονες επαγγελματικά δικαιώματα για δάσκαλοι στη δευτεροβάθμια έχουμε. Σημαίνει κάτι αυτό; Σημαίνει ότι επειδή το κράτος δεν σου δίνει το επαγγελματικό δικαίωμα δεν μπορείς να εργαστείς ως πολιτικός αναλυτής ή στέλεχος σε εταιρεία πάνω στον public affairs; Έτσι και στα gender studies συμφωνούμε ότι είναι καλό να υπάρχουν σίγουρα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, τώρα σε προπτυχιακό επειδή το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών δεν το ξέρουμε και την απορρόφησιμοτητα των αποφοίτων σε ποιους τομείς γίνεται ούτε αυτή την ξέρουμε. Ας μην είμαστε απόλυτοι για την ύπαρξη ή μη σε προπτυχιακό επίπεδο. Χαίρομαι πάντως που αναγνωρίζεται ότι μπορεί να υπάρχει σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ένα δεν αναιρει το άλλο. Εξαρτάται πως ορίζεις την ισοτητα. Αν πχ σε μια αξιοκρατική εταιρεία δουλευουν 3 γυναίκες και 12 ανδρες αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ισότητα αλλά ότι για τους x y λόγους φτάσαμε εκει. Δηλαδή επειδή στην οικοδομή δεν δουλεύουν γυναίκες σημαίνει ότι δεν έχουμε ισότητα;

Ξαναλέω, η θα έχεις ισότητα η θα έχεις αξιοκρατία. Είναι αμοιβαίος αποκλείουμενες έννοιες.

Το λογικό σφάλμα στη παραφραφο σου είναι πως συγκρίνεις αξιοκρατίκα τον αριθμό των εργαζόμενων και μετά συγκρίνεις ισότικα την συμπεριφορά απέναντι τους ή ότι άλλο εννοείς. Να στο θέσω και μαθηματικά.

Λες x = y και z > e οπότε x > y


Οταν έχεις 3 γυναίκες και 7 άντρες έχεις αξιοκρατία δεν έχεις ισότητα.

Οταν ο νόμος είναι ο ίδιος απέναντι σε όλα τα άτομα έχεις ισότητα δεν έχεις αξιοκρατία.

Η αξιοκρατία συνεπάγεται ανισότητα αφού αποτελεί μια ταξινόμηση βάση μιας ιεραρχίας ικανοτήτων.

Η ανισότητα δεν μπορεί να είναι ισότητα πάρα μόνο όταν δύο άτομα έχουν ακριβώς την ίδια αξία πράγμα εντελώς σπάνιο οπότε μπορεί να αγνοηθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Άρα ισότητα εννουμε πχ να δουλεύουν 5 γυναίκες και 5 άντρες; Ισότητα εννοω με την έννοια ότι εφόσον όλοι οι υπάλληλοι πέρασαν από την ίδια διαδικασία για να προσληφθούν τότε υπάρχει ισοτητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άρα ισότητα εννουμε πχ να δουλεύουν 5 γυναίκες και 5 άντρες; Ισότητα εννοω με την έννοια ότι εφόσον όλοι οι υπάλληλοι πέρασαν από την ίδια διαδικασία για να προσληφθούν τότε υπάρχει ισοτητα


Αν πέρασαν από όλοι από την ίδια διαδικασία πρόσληψης τότε έχεις ισότητα ως προς τη διαδικασία πρόσληψης. Αν τα κριτήρια που επιβάλλει η διαδικασία πρόσληψης είναι ταξινομητικα τότε έχεις αξιοκρατική πρόσληψη που είναι άλλο πράγμα από την ισοτικη διαδικασία πρόσληψης. Αν τα κριτηρια πρόσληψης είναι ισότικα πχ ποσοστοση τότε έχεις ισοτικη διαδικασία πρόσληψης και ισοτικη πρόσληψη.

Αυτά τα λογικά "λογοπαίγνια" είναι σημαντικά γιατί πάνω στην έλλειψη κατανόησης τους βασίζονται ολόκληρες θεωρίες όπως ο φεμινισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ένα δεν αναιρει το άλλο. Εξαρτάται πως ορίζεις την ισοτητα. Αν πχ σε μια αξιοκρατική εταιρεία δουλευουν 3 γυναίκες και 12 ανδρες αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ισότητα αλλά ότι για τους x y λόγους φτάσαμε εκει. Δηλαδή επειδή στην οικοδομή δεν δουλεύουν γυναίκες σημαίνει ότι δεν έχουμε ισότητα;

Και εδώ τώρα θα έρθει ο hack και θα σου πει ότι είναι ευτύχημα που στη συγκεκριμένη εταιρεία υπερτερούν οι άνδρες των οποίων ο τρόπος σκέψης είναι η αξιοκρατία και ο ανταγωνισμός ενώ στην αντίθετη περίπτωση που θα υπερτερούσαν οι γυναίκες των οποίων ο τρόπος σκέψης είναι ισότητα και συνεργασία θα έριχνε την εταιρεία έξω επειδή το "μητριαρχικό" πρότυπο προβεβλημένο στην εξελικτική πορεία της εταιρείας θα ήταν ευάλωτο έναντι του "πατριαρχικού" προτύπου οπότε ή θα υποδουλωνόταν ή θα εξαφανιζόταν!
Μην προσπαθήσεις να καταλάβεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Η θα έχεις αξιοκρατία η ισότητα. Διαλέγεις και παίρνεις. Το τι είναι λάθος και τι σωστό κρίνεται βάση αυτής της επιλογής.

Η επιλογή μεταξύ αξιοκρατίας και ισότητας εμπεριέχει κι αυτή σωστό και λάθος. Η αξιοκρατία φέρνει μεγαλύτερη παραγωγή πλούτου και μεγαλύτερη εξοικονόμηση πόρων, που με τη σειρά τους φέρνουν κοινωνική και οικονομική ευημερία. Από την άλλη, η αριθμητική ισότητα δεν πετυχαίνει ούτε καν κοινωνική ηρεμία και ειρήνη που υποτίθεται πως επιτυγχάνεται με την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων. Για μένα φαίνεται ξεκάθαρα ποιο είναι το σωστό και το λάθος σε αυτή την επιλογή, δεν το θεωρώ απλά θέμα γούστου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για την ποσοστωση στα ψηφοδέλτια αυτοδιοικητικων και εθνικών εκλογών. Όταν υπάρχει μια στερεοτυπικη αντίληψη στην κοινωνια, η οποία έχει περάσει με την ανατροφή δεν αίρεται την επόμενη μέρα. Δεν είναι λύση να κάθεσαι να κοιτάς το πρόβλημα, μέχρι να αλλάξει άποψη η κοινωνία, μέχρι να αλλάξει η παιδεία στην Ελλάδα. Η λήψη δραστικών μέτρων όπως η ποσοστωση, όπως η ποσοστωση για τα ΑμΕΑ στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, είναι απαραίτητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η επιλογή μεταξύ αξιοκρατίας και ισότητας εμπεριέχει κι αυτή σωστό και λάθος. Η αξιοκρατία φέρνει μεγαλύτερη παραγωγή πλούτου και μεγαλύτερη εξοικονόμηση πόρων, που με τη σειρά τους φέρνουν κοινωνική και οικονομική ευημερία. Από την άλλη, η αριθμητική ισότητα δεν πετυχαίνει ούτε καν κοινωνική ηρεμία και ειρήνη που υποτίθεται πως επιτυγχάνεται με την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων. Για μένα φαίνεται ξεκάθαρα ποιο είναι το σωστό και το λάθος σε αυτή την επιλογή, δεν το θεωρώ απλά θέμα γούστου.


Το debate αξιοκρατία - ισότητα δεν είναι πάντα 1 - 0

Εξαρτάται από την περίπτωση στην οποία εφαρμόζεις τους τελεστές αυτούς.

Οπότε το να λέμε αν αξιοκρατία είναι σωστή και η ισότητα λάθος δεν έχει νόημα.

Τώρα όσον αφορά θέματα διοίκησης και ανταγωνισμού η αξιοκρατία είναι η σωστή επιλογή και όχι η ισότητα και άσε τη Λένω να κοροϊδεύει. Όταν θα φτιάξει δική της εταιρία όπου θα διοικεί ισότικα και θα εξαλείψει και ανταγωνιστές εταιρίες τότε θα λάβουμε σοβαρά υπόψιν την γνώμη της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τώρα όσον αφορά θέματα διοίκησης και ανταγωνισμού η αξιοκρατία είναι η σωστή επιλογή και όχι η ισότητα και άσε τη Λένω να κοροϊδεύει. Όταν θα φτιάξει δική της εταιρία όπου θα διοικεί ισότικα και θα εξαλείψει και ανταγωνιστές εταιρίες τότε θα λάβουμε σοβαρά υπόψιν την γνώμη της.

Το θέμα αγαπητέ είναι ότι έχεις αναπτύξει μια θεωρία η οποία σε αντιπροσωπεύει (ίσως και να σε βολεύει) και την ασπάζεσαι! Πολύ καλά κάνεις! Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η ερμηνεία κάποιων γεγονότων και η μεταξύ τους σύνδεση και αλληλεπίδραση, καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα για όλους. Μπορείς να δώσεις τα ίδια στοιχεία σε 10 ανθρώπους και να καταλήξουν σε 10 διαφορετικές θεωρίες! Και ασφαλώς αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον από κοινωνιολογική άποψη! Για να μη μακρηγορούμε προσωπικά δεν πιστεύω ότι η αξιοκρατία και ο ανταγωνισμός είναι αποκλειστικά ανδρικά χαρακτηριστικά ούτε ότι η ισότητα και η συνεργασία είναι αποκλειστικά γυναικεία. Παρατηρείται μάλιστα και το ακριβώς αντίθετο όπως και η περίπτωση να συνδυάζει ένας άνθρωπος αρκετά από αυτά ή και κανένα! Τέλος να σε διαβεβαιώσω ότι σε καμία περίπτωση δεν κοροϊδεύω απλά είπα να γράψω ένα χιουμοριστικό κειμενάκι για να "ελαφρύνω" κάπως το κλίμα. Τις τελευταίες μέρες έχουν ανοίξει αρκετά σοβαρά θέματα και έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει μεγάλη επιθετικότητα στην ανταλλαγή μηνυμάτων. Είναι και τα παιδιά που περιμένουν τα αποτελέσματα και τους έχουν σπάσει τα νεύρα ... Ε, ας χαλαρώσουμε λιγάκι!
ΥΓ: Εταιρεία δεν σκοπεύω να ιδρύσω!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelo27

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Angelo27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Ο φεμινισμός στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες (Καναδάς, ΗΠΑ, Σκανδιναβία κλπ) έχει γελοιοποιηθεί και συγγνώμη για την έκφραση. Όταν, όμως, οι τρελές και ακραίες φεμινίστριες εκεί βγάζουν κυριολεκτικά χολή για τους άντρες για ασήμαντα πράγματα όπως πχ το λεγόμενο manspreading, ότι δηλαδή όταν κάθεσαι στα ΜΜΜ και είσαι άντρας καταλαμβάνεις περισσότερο χώρο ανοίγοντας τα πόδια σου, εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι ο φεμινισμός έχει μετατραπεί σε κάτι γελοίο και είναι ένα μισανδριστικό κίνημα.
Προφανώς, υπάρχει και ο υπαρκτός σεξισμός, αλλά αυτό που κάνει το σύγχρονο φεμινιστικό κίνημα είναι ότι παίρνει μεμονωμένες περιπτώσεις σεξισμού από ορισμένους άντρες και τις ανάγει σε κατηγορίες προς όλον τον ανδρικό πληθυσμό έτσι ώστε να αποκτήσει το ηθικό πλεονέκτημα. Έχοντας το ηθικό πλεονέκτημα πρακτικά μπορείς και απορρίπτεις τους ισχυρισμούς των ανδρών αλλά αποδέχεσαι τους ισχυρισμούς των "καταπιεσμένων" γυναικών. Και το χειρότερο είναι ότι το άτομα που παρουσιάζουν αντικοινωνικές σεξιστικές συμπεριφορές δεν πρόκειται να σταματήσουν επειδή το είπαν οι φεμινίστριες, αλλά την πληρώνουν ουσιαστικά "αθώοι" άντρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Για την ποσοστωση στα ψηφοδέλτια αυτοδιοικητικων και εθνικών εκλογών. Όταν υπάρχει μια στερεοτυπικη αντίληψη στην κοινωνια, η οποία έχει περάσει με την ανατροφή δεν αίρεται την επόμενη μέρα. Δεν είναι λύση να κάθεσαι να κοιτάς το πρόβλημα, μέχρι να αλλάξει άποψη η κοινωνία, μέχρι να αλλάξει η παιδεία στην Ελλάδα. Η λήψη δραστικών μέτρων όπως η ποσοστωση, όπως η ποσοστωση για τα ΑμΕΑ στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, είναι απαραίτητα.

Σκοπός είναι η εκκίνηση τόσο ανδρών όσο και γυναικών από την ίδια αφετηρία και με τα ίδια κριτήρια. Η ποσόστωση στα ψηφοδέλτια οδηγεί τα κόμματα στο να κατεβάζουν στις εκλογές γυναίκες μόνο και μόνο επειδή είναι γυναίκες κι όχι επειδή πιστεύουν ότι όντως έχουν τα φόντα να εκπροσωπήσουν επάξια τους συμπολίτες τους. Δεν θα ενθαρρύνει η ποσόστωση τις γυναίκες να κατέβουν στις εκλογές, λες κι αν δεν υπήρχε αυτή θα ήταν φοβισμένες. Εγώ πάντως αν ήμουν γυναίκα θα ντρεπόμουν για ένα τέτοιο μέτρο, γιατί πάνω απ’ όλα δεν τιμά τις ίδιες τις γυναίκες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Ο φεμινισμός στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες (Καναδάς, ΗΠΑ, Σκανδιναβία κλπ) έχει γελοιοποιηθεί και συγγνώμη για την έκφραση. Όταν, όμως, οι τρελές και ακραίες φεμινίστριες εκεί βγάζουν κυριολεκτικά χολή για τους άντρες για ασήμαντα πράγματα όπως πχ το λεγόμενο manspreading, ότι δηλαδή όταν κάθεσαι στα ΜΜΜ και είσαι άντρας καταλαμβάνεις περισσότερο χώρο ανοίγοντας τα πόδια σου, εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι ο φεμινισμός έχει μετατραπεί σε κάτι γελοίο και είναι ένα μισανδριστικό κίνημα.
Προφανώς, υπάρχει και ο υπαρκτός σεξισμός, αλλά αυτό που κάνει το σύγχρονο φεμινιστικό κίνημα είναι ότι παίρνει μεμονωμένες περιπτώσεις σεξισμού από ορισμένους άντρες και τις ανάγει σε κατηγορίες προς όλον τον ανδρικό πληθυσμό έτσι ώστε να αποκτήσει το ηθικό πλεονέκτημα. Έχοντας το ηθικό πλεονέκτημα πρακτικά μπορείς και απορρίπτεις τους ισχυρισμούς των ανδρών αλλά αποδέχεσαι τους ισχυρισμούς των "καταπιεσμένων" γυναικών. Και το χειρότερο είναι ότι το άτομα που παρουσιάζουν αντικοινωνικές σεξιστικές συμπεριφορές δεν πρόκειται να σταματήσουν επειδή το είπαν οι φεμινίστριες, αλλά την πληρώνουν ουσιαστικά "αθώοι" άντρες.


Εδώ στην Σουηδία την υπουργό μεταφορών την ενόχλησε που οι άντρες οδηγοί είναι περισσότεροι από τις γυναίκες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelo27

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Angelo27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Εδώ στην Σουηδία την υπουργό μεταφορών την ενόχλησε που οι άντρες οδηγοί είναι περισσότεροι από τις γυναίκες.
:lol::lol:
Προφανώς και θα υπάρχουν περισσότεροι άντρες οδηγοί.
Είμαστε ίσοι, όχι ίδιοι. Δηλαδή, έχουμε ίδια δικαιώματα αλλά είναι απολύτως φυσιολογικό σε ορισμένους τομείς οι άνδρες και οι γυναίκες να παρουσιάζουν διαφορετικά ενδιαφέροντα και αυτό δεν είναι κακό. Το να προσπαθήσουμε να εξομοιώσουμε τα δύο φύλα (άλλο ένα εγχείρημα του σύγχρονου φεμινισμού) είναι άκρως επικίνδυνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top