GiorgosM
Νεοφερμένος
Εδώ είσαι μαθηματικά
Άλλη λογικη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν lim (x->0)f (x)=0
Τότε lim (x->0)-f (x)=0
Σωστό ή λαθος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest-90211
Επισκέπτης
Αν δεν ξέρεις ύλη δημοτικού όπως είπες λυπάμαι αλλά ούτε έξω από την πόρτα του πανεπιστημίου δε θα έπρεπε να περάσεις.
Πες μου λίγο άρχοντα.σφ(α-β) πως γίνεται εσύ που τα θυμάσαι όλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dim1234
Νεοφερμένος
το γ3 εβγαινε και με υλη γ γυμνασιουΚαθε χρονο με τα μαθηματικα κατευθυνσης τα ιδια παρατραγουδα. Λοιπον για να τελειωνει το πραγμα. Φετος ενας μαθητης που σεβεται τον εαυτο του επρεπε μεχρι το Δ1 να κανει περιπατο. ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Γ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ. Καθε χρονο καποιος βρισκει ενα λογο γιατι τα θεματα ηταν "εκτος υλης", "αντιπαιδαγωγικα" κλπ.
Συγκεκριμενα εχω ακουσει εξωφρενικα πραγματα για το φετινο Γ θεμα. "Ηθελε γνωσεις απο προηγουμενες ταξεις", "ξεχωριζε τους παπαγαλους απο τους ευφυεις" και αλλα κουλα. Οχι παιδια, το εμβαδο κυκλου δεν ειναι γνωση προηγουμενων ταξεων. Ουτε ξεχωριζει τουυς παπαγαλους απο τους καλα διαβασμενους που ειχαν κατανοησει. ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. Ειναι γνωση ιδιου επιπεδου με το να ξερεις οτι οι καταληξεις των ρηματων γραφονται με -ω. Ιδιου επιπεδου με τη γνωση της λυσης εξισωσεων πρωτου βαθμου.
Αν δηλαδη του χρονου μπει καποιου υποερωτημα να λυθει εξισωση πρωτου βαθμου θα λεμε οτι "χρειαζονταν γνωσεις προηγουμενων ταξεων" η "το θεμα ξεχωριζε τους παπαγαλους απο αυτους που ειχαν κατανοησει"
Το πραγματικα λυπηρο ειναι οτι πολλα παιδια δεν εγραψαν το Γ1. Και αυτο αποτελει ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΝΤΖΑ σε ολο το εκπαιδευτικο μας συστημα οσον αφορα τα μαθηματικα.Βαζουμε τους μαθητες απο 15-16 τους χρονια και μαθαινουν ενα καρο μεθοδολογιες χωρις να εχουν καταλαβει τα βασικα. Δεν ξερουν εμβαδο κυκλου και θες να μαθουν αναλυση. ΑΑν το ακουγε αυτο ο νευτωνας θα μας πλακωνε στο ξυλο.
Μια μικρη κριτικη και για τα αλλα θεματα:
Α)θεωρια
Β)απλο κλασικο. Επειγουσα αναγκη να ξαναμπυν μιγαδικοι, τετοια θεματα δεν εχουν νοημα, μονο πραξεις.
Γ)Οτι πιο απλο. Θα επρεπε να το γραψουν ολοι(λιγο περιεργο ισως το γ3).
Δ)Δ1 κλασικο ερωτημα . Δ2,Δ3,Δ4 τα δυσκολα ερωτηματα της εξετασης.
Εν ολιγοις ενας διαβασμενος μαθητης μεχρι το Δ1 εφτανε ανετα και σε καλο χρονο. Απο εκει και επειτα ειχε χρονο για να παλεψει Δ2,Δ3,Δ4 που ηταν πιο δυσκολα σχετικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Πες μου λίγο άρχοντα.σφ(α-β) πως γίνεται εσύ που τα θυμάσαι όλα
Ύλη δημοτικού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest-90211
Επισκέπτης
Ύλη δημοτικού.
Ναι άνοιξε το βιβλίο να μου το πεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Επειδή είναι δεύτερου βαθμού και α>0 έχει ελάχιστο το οποίο βρίσκεις χ=-β/2α Που βγαινει 32/π+4,ουτε παραγωγο να μπερδευτεις ουτε τιποτα,αυτα ειναι μαθηματικα
Και το γ3 με διακρινουσα
Σε 15 max λεπτά ολόκληρο θεμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dim1234
Νεοφερμένος
δεν χρειαζονται οι πραξεις με το 3.14Το Γ3 δεν μπορούν να το βγάλουν με διακρίνουσα τα παιδιά επειδή δεν έχουν κομπιουτεράκια για να κάνουν πράξεις με το π. Μαθηματικά θα πρέπει να αποδείξουν ότι η λύση που θα βρουν υπάρχει ενώ αν κάνουν πράξεις με το 3.14 (το οποίο είναι δύσκολο σε πράξεις με το χέρι) θα έχουν μια προσεγγιστική λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Επειδή λέω την αλήθεια φίλε.Ότι τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας και όχι να λες αν κάνω το ένα και αν κάνω το άλλο
Είναι σαν να σου είχε το μείον έξω από το όριο. Σοβαρά θεωρούμε πράξη το να βγάλεις ένα μείον κοινό παράγοντα; Αν σου έδινε το όριο στο 0 του (-ημχ/χ) ότι είναι -1 εσύ δηλαδή δεν θα ήξερες να απαντήσεις επειδή δεν το γράφει το σχολικό; Λες και είχε τίποτα τρομερές πράξεις κάνεις, έλεος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
Πάντως το π=3.14 το χρησιμοποίησα στην απόδειξη του (16/5)>π
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ισχύει. Η κοινωνία μας αυτό ζητά. Ελάχιστη προσπάθεια σε όλα και φυσικά οι κυβερνήσεις μας δεν χαλάνε τέτοια χατίρια. Πράγματι με μηδενικό διάβασμα φτάνει ο μέσος μαθητής στη Γ λυκείου και τότε νοιώθει το σκωτσέζικο ντους.Δεν φταίει ο μαθητής, ούτε τα φροντιστήρια, αλλά το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει τους μαθητές από τάξη, σε τάξη χωρίς να το αξίζουν. Αν ο μαθητής αξιολογείται >15 με μηδενικό διάβασμα τότε αποκτά ψευδαισθήσεις.
Αυτή όμως είναι η μια όψη του νομίσματος. Στην άλλη όχθη βρίσκονται εκείνα τα αγόρια και κορίτσια (που κάποιοι από ζήλια τα λένε φυτά) που πραγματικά μελετούν, δεν κάνουν επιλογή με ποια μαθήματα του σχολείου θα ασχοληθούν, δεν απαξιώνουν τη γεωμετρία επειδή "είναι άχρηστη στις πανελλήνιες", γράφουν αξιοπρεπώς στις εξετάσεις των ενδοσχολικών μαθημάτων, βγάζουν απολυτήριο με μεγάλο βαθμό και (επειδή από το δημοτικό έμαθαν να διαβάζουν) γράφουν πολύ καλά στις πανελλήνιες πετυχαίνοντας 19000+ μόρια και μπαίνουν στις σχολές υψηλής ζήτησης που αποτελούν την πρώτη τους προτίμηση στο μηχανογραφικό.
Κατά τα άλλα, φταίει το κακό το ριζικό μας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Δεν ξερεις το Γ1 οκ δεκτο την συναρτηση στην δινει; Πανε βρες τα Γ2 και Γ3 με την συναρτηση που σου γραφει...υλη γ' λυκειου ειναι
Τωρα οσον αφορα τα Σ,Λ εδω φαινεται ποιος ειναι παπαγαλος και ποιος οχι.Αν δεν μπορεις να πεταξεις ενα - απεξω δεν σου φταιω εγω ουτε η επιτροπη ουτε Γιαννης.Δεν ειναι υποχρεωτικο η επιτροπη να σου βαζει Σ,Λ τις προτασεις του σχολικου.Τα Σ,Λ στο τελος καθε ενοτητας τα εχεις δει; Στα ολοκληρωματα πχ σου εχει το ολοκληρωμα της lnx,δηλαδη εκει τι; Στο εχει μηπως το σχολικο ως βασικο ολοκληρωμα το ολοκληρωμα της lnx;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Είναι δηλαδή σαν να πάω να εγώ να δώσω εξετάσεις αρχαία να μου βάλουν μία άσκηση μετατροπής και να λέω δεν μπορώ να την λύσω επειδή πχ δεν ήξερα πως είναι ο παρατατικός του ειμί επειδή δεν το έκανα γ λυκείου, αλλά το είχα μάθει από α γυμνασίου. Εκεί ήθελα να καταλήξω.
Έχω τελειώσει το σχολείο 4 χρόνια αλλά εμβαδά θυμάμαι ακόμα και όχι τα εύκολα του δημοτικού !! Σίγουρα μπορεί εκείνην την ώρα να σας μπλόκαρε το άγχος και για έναν λόγο να μην το λύσατε, συμβαίνει σε όλους και άλλο πράγμα να λέτε πότε το κάναμε ή αυτό δεν ήταν μέσα στην ύλη κλπ. Αν και δεν νομίζω παρόμοια άσκηση με εμβαδό να μην υπήρχε στο βιβλίο. Και να μην υπήρχε, δεν θέλει κάποια φιλοσοφία είναι δεδομένη γνώση. Καλύτερα να πείτε δεν το θυμόμουνα από άγχος πχ ή δεν το ήξερα. Αντί να ψάχνετε εάν το κάναμε στην ύλη δημοτικού ή δεν ξέρω εγώ που ή όχι.
Ένας μαθητής που προφανώς το έλυσε, σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι ήταν περισσότερο έξυπνος και δεν ξέρω εγώ τι, απλά ποτέ δεν είχε παπαγαλίσει ύλη και έβαλε την κρίση του και κατάφερε να κάνει συνδυασμό γνώσεων από όλην την σχολική του πορεία.
Ελπίζω να καταλαβαίνετε που το πάω ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest-90211
Επισκέπτης
Ρε κυριακο οκ δεν ξερεις το εμβαδον ολο το αλλο ομως ηταν σκετη αναλυση μονοτονια κυροτητα ακροτατα σημεια καμπης συνολο τιμων,ουτε αυτα δεν τα ξερεις;Δηλαδη τι εκανες φετος στα μαθηματικα.
Δεν ξερεις το Γ1 οκ δεκτο την συναρτηση στην δινει; Πανε βρες τα Γ2 και Γ3 με την συναρτηση που σου γραφει...υλη γ' λυκειου ειναι
Τωρα οσον αφορα τα Σ,Λ εδω φαινεται ποιος ειναι παπαγαλος και ποιος οχι.Αν δεν μπορεις να πεταξεις ενα - απεξω δεν σου φταιω εγω ουτε η επιτροπη ουτε Γιαννης.Δεν ειναι υποχρεωτικο η επιτροπη να σου βαζει Σ,Λ τις προτασεις του σχολικου.Τα Σ,Λ στο τελος καθε ενοτητας τα εχεις δει; Στα ολοκληρωματα πχ σου εχει το ολοκληρωμα της lnx,δηλαδη εκει τι; Στο εχει μηπως το σχολικο ως βασικο ολοκληρωμα το ολοκληρωμα της lnx;
Το Γ1 δεν έβγαλα τα άλλα τα έβγαλα
Φίλε Άγγελε δεν ξέρω σε ποια κατεύθυνση είσαι αλλά πολλά Σ-Λ στο Αοθ και Αεππ αν πεις αν γίνεται αυτό,αν το ένα και αν το άλλο θα χάσεις το Σ-Λ.Γιατί το Σ-Λ είναι μια σκέτη πρόταση που σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορείς να την τροποποιείς.Έστω μια λέξη να αλλάξεις αλλάζει όλο το νόημα.Αυτό το λάθος δεν το έκανα μόνο εγώ αλλά και άλλοι στο σχολείο με το συν
Δηλαδή αν έπεφτε εμβαδόν κυλίνδρου ή κώνου τι θα κάναμε??Σου λέω και το άλλο αν έπεφτε τύπος γωνίας 2α εσύ τι θα έκανες?Δεν έπρεπε να τους ξέρεις?όμως μια μέρα πριν τις πανελλήνιες ποιος ανοίγει το βιβλίο της Β για να πάει να τους διαβάσει ή μέσα σε αυτό το άγχος καθώς δεν περίμενες τέτοιο θέμα πόσο δύσκολο είναι να τους ανακαλέσεις στη μνήμη σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.