sofia10
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Και θα σου τύχει κανένας αριστερός συριζαίος καθηγητής και θα πάρεις τον πούλο.
Δεν βαθμολογούνται οι απόψεις σου στην έκθεση, βαθμολογείται ο τρόπος με τον οποίο τις εκφράζεις, τα επιχειρήματά σου και η εκφραστικότητα (α και τα ορθογραφικά παλιό grammar nazis). Οπότε ο συριζαίος καθηγητής δεν έχει κανένα δικαίωμα να σε κόψει και anyway, πόσο σκατάνθρωπος πρέπει να είναι κάποιος για να αδικήσει ένα καλό γραπτό επειδή δεν του αρέσει το περιεχόμενο των ιδεών? Θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχουν τέτοιοι μαλάκες στις πανελλαδικές.
Επίσης το μάθημα της έκθεσης έχει σαν σκοπό να κάνει τα παιδιά να προβλιματιστούν, να σκεφτούν και να παράγουν δικές τους σκέψεις και ιδέες, όχι να παπαγαλίσουν κάποιες κλισέ ιδέες που θα βάλουν σε ένα συγκεκριμένο κουτάκι έκφρασης. Κατ'εμέ ένα τέλειο γραπτό θα είχε αυθεντικές ιδέες, και πολύ καλό τρόπο γραφής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
(α και τα ορθογραφικά παλιό grammar nazis) ... τα παιδιά να προβλιματιστούν,
Triggered.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν βαθμολογούνται οι απόψεις σου στην έκθεση, βαθμολογείται ο τρόπος με τον οποίο τις εκφράζεις, τα επιχειρήματά σου και η εκφραστικότητα (α και τα ορθογραφικά παλιό grammar nazis). Οπότε ο συριζαίος καθηγητής δεν έχει κανένα δικαίωμα να σε κόψει και anyway, πόσο σκατάνθρωπος πρέπει να είναι κάποιος για να αδικήσει ένα καλό γραπτό επειδή δεν του αρέσει το περιεχόμενο των ιδεών? Θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχουν τέτοιοι μαλάκες στις πανελλαδικές.
Επίσης το μάθημα της έκθεσης έχει σαν σκοπό να κάνει τα παιδιά να προβληματιστούν, να σκεφτούν και να παράγουν δικές τους σκέψεις και ιδέες, όχι να παπαγαλίσουν κάποιες κλισέ ιδέες που θα βάλουν σε ένα συγκεκριμένο κουτάκι έκφρασης. Κατ'εμέ ένα τέλειο γραπτό θα είχε αυθεντικές ιδέες, και πολύ καλό τρόπο γραφής.
φίξντ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
μα, δεν δίνεται ο ίδιος συντελεστής βαρύτητας. Δε καταλαβαίνω τι εννοεί το άρθρο.
"...το παράδοξο, να έχουν οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης καλύτερες επιδόσεις στο μάθημα αυτό, από υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης."
κάποιοι κρύβονται πίσω απ' το δάκτυλό τους... άκου εκεί παράδοξο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
έχοντας το συγκεκριμένο κείμενο, το β2 ζητά τους τρόπους πειθούς της προτελευταίας παράγραφου. παρ'ότι ζητάει παραπάνω απο μία εγώ εντοπίζω μόνο την επίκληση στο συναίσθημα. έχει κανείς σας κάποια άλλη ιδέα να με βοηθήσει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
https://prooptikiedu.gr/sites/default/files/EKTHESH_B_LYKEIOY_4.pdf
έχοντας το συγκεκριμένο κείμενο, το β2 ζητά τους τρόπους πειθούς της προτελευταίας παράγραφου. παρ'ότι ζητάει παραπάνω απο μία εγώ εντοπίζω μόνο την επίκληση στο συναίσθημα. έχει κανείς σας κάποια άλλη ιδέα να με βοηθήσει;
Το Β2 ρωτάει: Με ποιους τρόπους/ μεθόδους αναπτύσσονται (οργανώνονται) η πρώτη και η έκτη παράγραφος του κειμένου. Δε ζητάει τρόπους πειθούς.
Άρα από τη θεωρία γνωρίζουμε πως οι τρόποι/μέθοδοι ανάπτυξης παραγράφου είναι οι εξής:
- Ορισμός
- Παραδείγματα
- Διαίρεση
- Σύγκριση/αντίθεση
- Αιτιολόγηση
- Αίτιο/Αποτέλεσμα
- Αναλογία
- Συνδυασμός μεθόδων
Δοκίμασε τώρα, να απαντήσεις. Αν δε μπορείς, θα βοηθήσουμε εν συνεχεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
Τότε, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως επιπρόσθετος τρόπος πειθούς (εκτός δηλαδή της καθαρής Επίκλησης στο Συναίσθημα - με κινδυνολογία) η Επίκληση στη λογική, με μέσο πειθούς τα επιχειρήματα (λογικές κατασκευές που χρησιμοποιούνται κυρίως στην ανάπτυξη της παραγράφου με αιτιολόγηση και αίτιο – αποτέλεσμα).έχω διαφορετικό κριτήριο απο αυτό που έχω δημοσιεύσει παραπάνω, μόνο το κείμενο είναι το ίδιο. στο δικό μου κριτήριο ζητούνται οι τρόποι πειθούς και όχι ανάπτυξης της προτελευταίας παργράφου.
Εδώ είναι το αίτιο (σχολική αποτυχία)-αποτέλεσμα (μνησικακία/παραβατικότητα παιδιών)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
η επίκληση στην λογική μου φαίνοταν εξαρχής αδύνατο να αποτελεί τρόπος πειθούς αφού δεν υπάρχει κανένα τεκμήριο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
Σχολική αποτυχία –δυσµενής αυτοεικόνα και παραβατικότητα ενώνονται µ’ ένα νήµα. Η υποτίµηση, η περιφρόνηση και η απόρριψη, -σ’ ένα σχολείο που αντιπαραθέτει µια καταπιεστική οµοιογένεια απέναντι στην ετερογένεια της προπαρασκευής, των ενδιαφερόντων, και των αναγκών του πληθυσµού του γίνεται η πηγή µιας συσσωρευµένης µνησικακίας από τη µεριά των παιδιών, που συσσωρεύουν αποτυχίες, µαταιώσεις, αποκλεισµούς. ∆εν θα αργήσει να ξεσπάσει η οργή και το µίσος στην αρχή στα θρανία και στις καρέκλες, αργότερα σ’ αυτά που ενσαρκώνουν ό,τι χειρότερο υπάρχει γι’ αυτούς, το γραφείο των καθηγητών, τα απουσιολόγια, τα βιβλία, το σχολείο ολόκληρο. Η εκδίκηση µπορεί να ολοκληρωθεί µε καταστροφές περιουσιακών στοιχείων των καθηγητών ή ακόµη και µε επιθέσεις στους ίδιους τους καθηγητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
ναιΓια αυτή την παρ'αγραφο δε μιλάμε;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
niktsok
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Annanoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.