Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Μία φυσιολογική περίοδος για να έχει τελειώσει την ύλη είναι τέλη φεβρουαρίου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Εμείς, πολλές φορές βλ. πχ την ενότητα 6 του Πρωταγόρα , σπάμε στην μέση της ενότητες για καλύτερη κατανόηση.
Η φιλόλογος είπε, όπως είπε πιο πάνω ο kramer ότι την ύλη θα την έχουμε βγάλει μέσα-τέλη Φλεβάρη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Για έναν μαθητή ο οποίος κάνει προετοιμασία από τη β λυκείου (σε ύλη γ λυκείου), δεν είναι νωρίς.νωρις δεν ειναι να τα εχουμε τελειωσει ολα απο τα χριστουγεννα;;
Για κάποιον που έχει ξεκινήσει την ύλη γ λυκείου από τα θερινά
Μία φυσιολογική περίοδος για να έχει τελειώσει την ύλη είναι τέλη φεβρουαρίου
Εμείς έχουμε βγάλει τον Πρωταγόρα και την Πολιτεία την κάνουμε τώρα επανάληψη γιατί την είχαμε κάνει και πέρυσι τον Φλεβάρη. Στην ουσία, την επόμενη βδομάδα τελειώνουμε με τον Πλάτωνα. Δύο φίλες μου που πηγαίνουν σε άλλο φροντιστήριο τελείωσαν Πρωταγόρα, Πολιτεία και σχεδόν τελειώνουν τα Ηθικά και έχω πάθει ένα μικρό σοκ. Κάνουν τις ενότητες 2-2 :O .
Εμείς, πολλές φορές βλ. πχ την ενότητα 6 του Πρωταγόρα , σπάμε στην μέση της ενότητες για καλύτερη κατανόηση.
Η φιλόλογος είπε, όπως είπε πιο πάνω ο kramer ότι την ύλη θα την έχουμε βγάλει μέσα-τέλη Φλεβάρη.
Τέλη Φλεβάρη είναι αργά, με δεδομένο ότι η προετοιμασία ξεκινάει από το καλοκαίρι. Το πολύ τέλη Γενάρη με αρχές Φλεβάρη πρέπει να αρχίσουν οι επαναλήψεις. Γι' αυτόν δε που έχει αρχίσει προετοιμασία από την β λυκείου, η επανάληψη πρέπει να αρχίσει, αν όχι στις γιορτές, αμέσως μετά τις γιορτές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miss marple
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Τι σημασια εχει αν ο ενας τελειωνει απο τον Γεναρη ο αλλος απο τον Φλεβαρη και ο τελευταιος απο τον Μαρτη,ουτε μεγαλη σημασια νομιζω οτι εχει αν ο ενας κανει 6 επαναληψεις στο Αοθ ας πουμε και ο αλλος 3 δεν πιστευω οτι ο αριθμος των επαναληψεων καθοριζει το ποσο καλα γραφει καποιος.Κατεμε δεν θα πρεπει να ασχολουμαστε καν με αυτα γι αυτα ειναι αρμοδιοι οι καθηγητες σας που επιλεξατε βασει εμπειριας,γνωσης κλπ επομενως αυτοι ξερουν καλυτερα απο μας ποτε πρεπει να τελειωσει ο καθενας
Καλά δεν νομίζω να προλάβει να κάνει κανείς 6 επαναλήψεις. Για να χτυπήσεις όμως υψηλό βαθμό θέλει 4 -άντε 3 στη χείριστη-επαναλήψεις (άποψή μου πάντα γιατί κάποιος μπορεί να έχει αντίθετη γνώμη). Εννοείται πως μέσα σε αυτές τις επαναλήψεις δεν εντάσσω την τελική επανάληψη που κάνω πριν πάω να γράψω (άρα 5 επαναλήψεις, εάν και η 5η συνήθως δεν βγαίνει και τόσο καλά γιατί είμαστε αγχωμένοι και για αυτό το πόσο καλά θα βγει εξαρτάται από το πόσο καλές είναι οι προηγούμενες επαναλήψεις). Εγώ προσωπικά το λέω από εμπειρία μιας και έχω δώσει μία φορά και πάω δεύτερη. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι είχα ζοριστεί να κάνω την τελευταία επανάληψη, εν αντιθέσει με συμμαθητές μου που δεν ζορίστηκαν τόσο γιατί είχαν κάνει καλές και πολλές επαναλήψεις. Και βέβαια το αποτέλεσμα ήταν να μην γράψω τον βαθμό που ήθελα. Για να καταλήξω, λοιπόν, σε αυτό που θέλω, για να προλάβεις να κάνεις 3-4 επαναλήψεις πρέπει ο μαθητής να έχει τελειώσει την ύλη το maximum τέλη Γενάρη με αρχές Φλεβάρη. Για το Αοθ δεν ξέρω (γατί δεν είμαι σε αυτή την κατεύθυνση), αλλά στη δικιά μου κατεύθυνση, αλλιώς θα γράψει στα αρχαία, στα λατινικά και στην ιστορία αυτός που έκανε 4 επαναλήψεις και αλλιώς αυτός που έκανε 2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miss marple
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλά δεν νομίζω να προλάβει να κάνει κανείς 6 επαναλήψεις. Για να χτυπήσεις όμως υψηλό βαθμό θέλει 4 -άντε 3 στη χείριστη-επαναλήψεις (άποψή μου πάντα γιατί κάποιος μπορεί να έχει αντίθετη γνώμη). Εννοείται πως μέσα σε αυτές τις επαναλήψεις δεν εντάσσω την τελική επανάληψη που κάνω πριν πάω να γράψω (άρα 5 επαναλήψεις, εάν και η 5η συνήθως δεν βγαίνει και τόσο καλά γιατί είμαστε αγχωμένοι και για αυτό το πόσο καλά θα βγει εξαρτάται από το πόσο καλές είναι οι προηγούμενες επαναλήψεις). Εγώ προσωπικά το λέω από εμπειρία μιας και έχω δώσει μία φορά και πάω δεύτερη. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι είχα ζοριστεί να κάνω την τελευταία επανάληψη, εν αντιθέσει με συμμαθητές μου που δεν ζορίστηκαν τόσο γιατί είχαν κάνει καλές και πολλές επαναλήψεις. Και βέβαια το αποτέλεσμα ήταν να μην γράψω τον βαθμό που ήθελα. Για να καταλήξω, λοιπόν, σε αυτό που θέλω, για να προλάβεις να κάνεις 3-4 επαναλήψεις πρέπει ο μαθητής να έχει τελειώσει την ύλη το maximum τέλη Γενάρη με αρχές Φλεβάρη. Για το Αοθ δεν ξέρω (γατί δεν είμαι σε αυτή την κατεύθυνση), αλλά στη δικιά μου κατεύθυνση, αλλιώς θα γράψει στα αρχαία, στα λατινικά και στην ιστορία αυτός που έκανε 4 επαναλήψεις και αλλιώς αυτός που έκανε 2.
εγώ έκανα 2...συν την πρόχειρη μόνη μου πριν πάω να γράψω, πες 2,5...και μια χαρά έγραψα!! 97 αρχαία και 99,5 λατινικά!
Δε το λέω για να κάνω επίδειξη, απλά πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να βρει τον τρόπο που τον βολεύει στο διάβασμα. Άλλοι τα μαθαίνουν καλά με την πρώτη φορά και χρειάζονται επαναλήψεις για συντήρηση-βελτίωση της γνώσης, άλλοι τα μαθαίνουν με τις πολλές φορές, γιατί μόνο με μία τα ξεχνάνε...
Δεν υποτιμώ τη σημασία της επανάληψης, σίγουρα είναι απαραίτητη για να γράψει κάποιος καλά, απλά πιστεύω ότι δε χρειάζεται να το παρακάνουμε!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
εγώ έκανα 2...συν την πρόχειρη μόνη μου πριν πάω να γράψω, πες 2,5...και μια χαρά έγραψα!! 97 αρχαία και 99,5 λατινικά!
Δε το λέω για να κάνω επίδειξη, απλά πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να βρει τον τρόπο που τον βολεύει στο διάβασμα. Άλλοι τα μαθαίνουν καλά με την πρώτη φορά και χρειάζονται επαναλήψεις για συντήρηση-βελτίωση της γνώσης, άλλοι τα μαθαίνουν με τις πολλές φορές, γιατί μόνο με μία τα ξεχνάνε...
Δεν υποτιμώ τη σημασία της επανάληψης, σίγουρα είναι απαραίτητη για να γράψει κάποιος καλά, απλά πιστεύω ότι δε χρειάζεται να το παρακάνουμε!!
Κοίταξε...είναι και θέμα ικανοτήτων. Εσύ κατάφερες να γράψεις 97 στα αρχαία με δύο επαναλήψεις, αλλά δεν είναι και γενικός κανόνας. Αυτό που θέλω να πω δηλαδή είναι ότι αμφιβάλλω εάν η μάζα θα μπορούσε με 2,5 επαναλήψεις να γράψει 97 στα αρχαία ή 99,5 στα λατινικά. Φαντάζομαι βέβαια ότι οι 2 αυτές επαναλήψεις θα πρέπει να ήταν ποιοτικά καλές και δεν θα άφηνες κενά κατά την διάρκεια του πρώτου περάσματος της ύλης. Πάντως, μπράβο σου!!! Και βέβαια στο λέω αυτό γιατί ξέρω παιδιά που με περισσότερες επαναλήψεις έγραψαν χαμηλότερα. Θα σε έχω υπόψη μου σε περίπτωση που έχω κάποια απορία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miss marple
Πολύ δραστήριο μέλος
Κοίταξε...είναι και θέμα ικανοτήτων. Εσύ κατάφερες να γράψεις 97 στα αρχαία με δύο επαναλήψεις, αλλά δεν είναι και γενικός κανόνας. Αυτό που θέλω να πω δηλαδή είναι ότι αμφιβάλλω εάν η μάζα θα μπορούσε με 2,5 επαναλήψεις να γράψει 97 στα αρχαία ή 99,5 στα λατινικά. Φαντάζομαι βέβαια ότι οι 2 αυτές επαναλήψεις θα πρέπει να ήταν ποιοτικά καλές και δεν θα άφηνες κενά κατά την διάρκεια του πρώτου περάσματος της ύλης. Πάντως, μπράβο σου!!! Και βέβαια στο λέω αυτό γιατί ξέρω παιδιά που με περισσότερες επαναλήψεις έγραψαν χαμηλότερα. Θα σε έχω υπόψη μου σε περίπτωση που έχω κάποια απορία.
Μωρέ δε νομίζω ότι είναι θέμα ικανοτήτων...νομίζω ότι κυρίως έχει να κάνει με το να βρεις τον τρόπο διαβάσματος που ταιριάζει σε εσένα....να ''εξατομικεύσεις'' το διάβασμα, να το φέρεις στα μέτρα σου! Αν τα καταφέρεις, μια χαρά θα γράψεις, είτε με 2 είτε με 12 επαναλήψεις!
-Προσοχή: όχι με καμία -
Ναι, εννοείται ότι θέλεις, αν μπορώ να βοηθήσω! Αν και νομίζω ότι εσείς οι του νέου συστήματος έχετε άλλη ύλη..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wonderfullife
Νεοφερμένος
Φίλοι μου θετικάριοι
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8 )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panspil
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garist
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπάρλα για ασκήσεις παπαδάκι θεωρία παραδείγματα και Νακης για κάτι πιο πικάντικοπαιδιά πιστεύεται πως μονο ο μπαρλας αρκει στα μαθηματικα....γιατι με τα πολλα βοηθηματα χάνεσαι.....τι εχουν ν προτεινουν οι παλιοί;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panosedessa
Δραστήριο μέλος
οι παλιοι εχουν ν προτεινουν ασκησεις του βιβλιου γτ απο περσι αλλαξε η φιλοσοφια των εξετασεων...τα πικαντικα περι στεργιου νακης ειναι να χαμε να λεγαμεπαιδιά πιστεύεται πως μονο ο μπαρλας αρκει στα μαθηματικα....γιατι με τα πολλα βοηθηματα χάνεσαι.....τι εχουν ν προτεινουν οι παλιοί;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yiwta13
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
Γεια σας,εχω μια απορια..εσεις πως μαθαινετε τα σχολια του γνωστου;; Εγω πολλες φορες αλλαζω καποιες λεξεις ή βαζω δικιες μου χωρις ομως να παραποιω το νοημα και να ξεχναω λεπτομερειες. Ειναι λαθος ο τροπος μου;;;
διάβαζέ τα καλά και προσπάθησε να τα αναπαράγεις με δικά σου λόγια. δεν χρειάζεται και εκεί παπαγαλία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Γεια σας,εχω μια απορια..εσεις πως μαθαινετε τα σχολια του γνωστου;; Εγω πολλες φορες αλλαζω καποιες λεξεις ή βαζω δικιες μου χωρις ομως να παραποιω το νοημα και να ξεχναω λεπτομερειες. Ειναι λαθος ο τροπος μου;;;
Έτσι δουλεύω και εγώ! Ρώτησα και τη φιλόλογο στο σχολείο που μου κάνει γνωστό και εκείνη στο φροντιστήριο και μου είπαν πως δεν υπάρχει νόημα αφού αναφέρω στην απάντηση όλα όσα χρειάζονται και δεν αλλάζω το νόημα!
Καλή δύναμη!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 29 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.