Ελληνικά πανεπιστήμια και παγκόσμια φήμη

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Οκ θα σου απαντήσω. Η θέση μου ήταν η εξής: Είπα πως τα περισσότερα παν/μια της Βρετανίας δεν είναι τόσο καλά όσο παρουσιάζονται. Συγγνώμη αν έκανα λάθος για το πανειστήμιο του Εδιμβούργου ή και κάποιο ακόμα.
Ωστόσο, μίλησες για το ΜΙΤ. Αν θες να ξέρεις στην οικονομική βοήθεια σου δίνουν όσα λεφτά χρειάζεσαι. Αν οι γονείς σου έχουν πολλά λεφτά, τότε θα πληρώσεις και έτσι είναι και το σωστό μάλλον. Στο ΜΙΤ η πλειοψηφία των φοιτητών λαμβάνει μεγάλη οικονομική βοήθεια. Και το 36Κ το χρόνο για μέσο όρο είναι ιδαίτερα καλό αν αναλογιστείς ότι το 91% των φοιτητών λαμβάνουν οικονομική βοήθεια. Αν δεν μπορείς να πληρώσεις στα πληρώνουν, τόσο απλά και όχι με δάνεια όπως συμβαίνει κατά κόρον στην Αγγλία. Υπάρχουν και στις ΗΠΑ δάνεια για φοιτητές, ωστόσο η οικονομικη βοήθεια αποτελείται κυρίως από λεφτά που δε χρειάζεται να ξεπληρώσεις ποτέ. Στη (μεγάλη) Βρετανία υπάρχουν ελάχιστες τέτοιες οικονομικές βοήθειες. Στις ΗΠΑ είναι παράξενο να συναντήσεις κάποιον στα καλά πανεπιστήμια που να μη λαμβάνει οικονομική βοήθεια. Επίσης, οι τιμές των πανεπιστημίων είναι ανάλογες με τα εισοδήματα του κάθε λαού. Στις ΗΠΑ οι μισθοί είναι πολύ υψηλότεροι οπότε είναι και πιο ακριβά τα πανεπιστήμια (οι αρχικές τιμές τους χωρίς οικονομική βοήθεια)
Γενικά από ό,τι βλέπω στις ΗΠΑ δεν είναι εμπορευματοποιημένη η εκπαίδευση. Στην Αγγλία (προφανώς όχι παντού) υπάρχει πλήθος πανεπιστημίων που δέχονται παιδιά που πήραν 3 στις πανελλήνιες. Απλά θεωρώ πως έχει παραγίνει το πράγμα στην Αγγλία
Α και να προσέχεις λίγο το ύφος σου όταν μου μιλάς. Εγώ μια χαρά σε σεβομαι και αποδέχομαι το γεγονός πως υπεραπλούστευσα κάποια πράγματα. Μάθε να έχεις τρόπους.

Εδω και χρονια υπάρχουν αυτα τα λεγόμενα δανεια και στις ΗΠΑ και στο UK. Μαλιστα στο UK οι Ελληνες πλεον χρωστάνε καμποσα δις αν θυμαμαι καλα, τα οποια και πολυ πιθανό να μην τα πληρώσουν ποτέ γιατι ποτέ δε θα φτάσουν, δουλευωντας στην Ελλάδα, το κατώτατο όριο μηνιαίου μισθου για την έναρξη αποπληρωμής τους (1400 λιρες το μηνα, περιπου στα 1500 ευρω με την τωρινη ισοτιμια).
Επισης, μια χαρα περνάνε ελληνες σε Πανεπιστημια στις ΗΠΑ με 4 και 5 Πανελληνιες. Όπως Βρετανια έχουμε και Cambridge, εχουμε και West of Scotland, έτσι και οι ΗΠΑ εχουν και MIT, έχουν και University of Tampa (εδω σημειωση, σκεψου μοναχα ποσα ιδιωτικα Πανεπιστημια υπάρχουν στις ΗΠΑ και ποσα στο HB.)
36K το χρονο μεσο όρο σημαινει οτι υπαρχουν πολλοι που παίρνουν πολύ λιγότερα, και εχεις από τη μια τους πολυ πλουσιους που εχουν να πληρώσουν, από την άλλη τους πολύ φτωχούς που τους στηριζουν και καλά κάνουν, και στη μέση ό,τι έχει απομείνει από την αμερικανική μεσαία τάξη να παίρνει δάνεια μερικών δεκάδων δολλαρίων κάθε χρονο (εκτος και αν παιζει καλο μπειζμπολ ξερω γω). Το θεμα της αποπληρωμης αυτών των δανείων είναι μεγάλο θέμα στις ΗΠΑ εδω και κάμποσα χρόνια.
https://time.com/money/4168510/why-student-loan-crisis-is-worse-than-people-think/

Όσο για την εμπορευματοποίηση, και επειδη δεχομαι οτι υπαρχει και στην Αγγλια - αν και σε μικρότερο βαθμό απο οτι στις ΗΠΑ -, να κοιτάξουμε λιγάκι και εδώ τι γίνεται πριν ριξουμε στο απυρόβλητο τα πανεπιστήμια του εξωτερικού ως κακες πόρνες του καπιταλισμού. Ξεκινώντας από τα φροντιστήρια των πανελληνίων, περνώντας στα φροντιστήρια για ΑΕΙ και ΑΤΕΙ (ο Χριστος και η Παναγια!!!), και τις ουκ ολίγες αγορασμένες πτυχιακές εργασίες. Εκτός και αν η εμπορευματοποίηση σε ένα κατα τα άλλα δημόσιο συστημα παιδείας δεν ειναι "εμπορευματοποίηση" αλλα έχει εφευρεθει άλλος όρος να την περιγράφει και δεν τον γνωριζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εκτός και αν η εμπορευματοποίηση σε ένα κατα τα άλλα δημόσιο συστημα παιδείας δεν ειναι "εμπορευματοποίηση" αλλα έχει εφευρεθει άλλος όρος να την περιγράφει και δεν τον γνωριζω.

Μόρφωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Ναι... ακριβως... οταν το κανουμε εμεις "παρεχουμε μόρφωση"... αν το κανουν οι άλλοι, "πουλάνε και αγοράζουν".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lolosa

Νεοφερμένος

Ο Lolosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Εδω και χρονια υπάρχουν αυτα τα λεγόμενα δανεια και στις ΗΠΑ και στο UK. Μαλιστα στο UK οι Ελληνες πλεον χρωστάνε καμποσα δις αν θυμαμαι καλα, τα οποια και πολυ πιθανό να μην τα πληρώσουν ποτέ γιατι ποτέ δε θα φτάσουν, δουλευωντας στην Ελλάδα, το κατώτατο όριο μηνιαίου μισθου για την έναρξη αποπληρωμής τους (1400 λιρες το μηνα, περιπου στα 1500 ευρω με την τωρινη ισοτιμια).
Επισης, μια χαρα περνάνε ελληνες σε Πανεπιστημια στις ΗΠΑ με 4 και 5 Πανελληνιες. Όπως Βρετανια έχουμε και Cambridge, εχουμε και West of Scotland, έτσι και οι ΗΠΑ εχουν και MIT, έχουν και University of Tampa (εδω σημειωση, σκεψου μοναχα ποσα ιδιωτικα Πανεπιστημια υπάρχουν στις ΗΠΑ και ποσα στο HB.)
36K το χρονο μεσο όρο σημαινει οτι υπαρχουν πολλοι που παίρνουν πολύ λιγότερα, και εχεις από τη μια τους πολυ πλουσιους που εχουν να πληρώσουν, από την άλλη τους πολύ φτωχούς που τους στηριζουν και καλά κάνουν, και στη μέση ό,τι έχει απομείνει από την αμερικανική μεσαία τάξη να παίρνει δάνεια μερικών δεκάδων δολλαρίων κάθε χρονο (εκτος και αν παιζει καλο μπειζμπολ ξερω γω). Το θεμα της αποπληρωμης αυτών των δανείων είναι μεγάλο θέμα στις ΗΠΑ εδω και κάμποσα χρόνια.
https://time.com/money/4168510/why-student-loan-crisis-is-worse-than-people-think/

Όσο για την εμπορευματοποίηση, και επειδη δεχομαι οτι υπαρχει και στην Αγγλια - αν και σε μικρότερο βαθμό απο οτι στις ΗΠΑ -, να κοιτάξουμε λιγάκι και εδώ τι γίνεται πριν ριξουμε στο απυρόβλητο τα πανεπιστήμια του εξωτερικού ως κακες πόρνες του καπιταλισμού. Ξεκινώντας από τα φροντιστήρια των πανελληνίων, περνώντας στα φροντιστήρια για ΑΕΙ και ΑΤΕΙ (ο Χριστος και η Παναγια!!!), και τις ουκ ολίγες αγορασμένες πτυχιακές εργασίες. Εκτός και αν η εμπορευματοποίηση σε ένα κατα τα άλλα δημόσιο συστημα παιδείας δεν ειναι "εμπορευματοποίηση" αλλα έχει εφευρεθει άλλος όρος να την περιγράφει και δεν τον γνωριζω.

Συμφωνώ. Είμαι λίγο επιφυλακτικός με τις συγκρίσεις ΗΠΑ και Βρετανίας, γιατί πιστεύω πως η ποιότητα εκπαίδευσης στις ΗΠΑ (στα καλά πανεπιστήμια) δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο, αλλά δε θα κάτσουμε τώρα να το αναλύσουμε αυτό. Επίσης οι οικονομικές βοήθειες των καλών πανεπιστημίων (ΜΙΤ κλπ) είναι τεράστιες. Μπορείς να πάρεις οικονομική βοήθεια και με εισόδημα γονέων 180Κ το χρόνο, οπότε δε χρειάζεται να πάρει κανένας δάνειο. Πολλοί το κάνουν γιατί οι γονείς απλά δε θέλουν να πληρώσουν. Αυτά τονίζω στα καλά πανεπιστήμια και σε αρκετά μέτρια
Και επίσης το ΜΙΤ και τα Ivy Leagues δε δίνουν υποτροφίες σε αθλητές
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Συμφωνώ. Είμαι λίγο επιφυλακτικός με τις συγκρίσεις ΗΠΑ και Βρετανίας, γιατί πιστεύω πως η ποιότητα εκπαίδευσης στις ΗΠΑ (στα καλά πανεπιστήμια) δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο, αλλά δε θα κάτσουμε τώρα να το αναλύσουμε αυτό. Επίσης οι οικονομικές βοήθειες των καλών πανεπιστημίων (ΜΙΤ κλπ) είναι τεράστιες. Μπορείς να πάρεις οικονομική βοήθεια και με εισόδημα γονέων 180Κ το χρόνο, οπότε δε χρειάζεται να πάρει κανένας δάνειο. Πολλοί το κάνουν γιατί οι γονείς απλά δε θέλουν να πληρώσουν. Αυτά τονίζω στα καλά πανεπιστήμια και σε αρκετά μέτρια
Και επίσης το ΜΙΤ και τα Ivy Leagues δε δίνουν υποτροφίες σε αθλητές
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα.

Εξαρταται τι εννοεις με το "καλα" Αν μιλαμε για τοπ 20-30 τα καλα της Βρετανιας ειναι Cambridge Oxford(#1 για φετος) Imperial UCL και Edinburgh που συγκρινονται ευκολα με τα ivy leagues .Τα περισσοτερα ειναι τυπου σουπεμαρκετ και μπορει να παει ο καθενας με χρηματα και να παρει το πτυχιο του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Νομίζω οτι παραγινόμαστε "αυστηροι" και απαιτητικοι όταν λέμε "καλό πανεπιστήμιο" και αναφερομαστε μόνο στα πρώτα 30 μιας παγκόσμιας λίστας. Νομίζω στα πρώτα 100-150 παγκοσμίως βρίσκονται πολύ καλά ονόματα. Αυτό πάντως που έχω ξαναπεί σε thread ειναι οτι αυτές οι λίστες κυρίως αναφέρονται στο research quality και λιγότερο στο teaching quality, δηλαδή θα πρέπει να σε νοιαξουν πιο πολυ αν πηγαινεις για postgraduate, και ειδικα PhD, παρα για προπτυχιακό.
Επίσης, ακόμα και ένας απόφοιτος "μέτριου" πανεπιστημίου, όπως ας πουμε του Newcastle, μπορει αν εχει τους κατάλληλους βαθμούς και εμπειρία να γίνει δεκτός στα λεγόμενα Rusell Group ή Ivy League schools. Αντίστοιχα ένας απόφοιτος του ΕΚΠΑ μια χαρα μπορεί να μπει και Cambridge και Yale.... Κοινώς ας μην κάνουμε τα 10-20 πρώτα overglorified και μηδενίζουμε όλα τα υπόλοιπα ως σουπερ μαρκετ, γιατί κινδυνεύει να γινει υπεραπλουστευση του όλου σκηνικου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Νομίζω οτι παραγινόμαστε "αυστηροι" και απαιτητικοι όταν λέμε "καλό πανεπιστήμιο" και αναφερομαστε μόνο στα πρώτα 30 μιας παγκόσμιας λίστας. Νομίζω στα πρώτα 100-150 παγκοσμίως βρίσκονται πολύ καλά ονόματα. Αυτό πάντως που έχω ξαναπεί σε thread ειναι οτι αυτές οι λίστες κυρίως αναφέρονται στο research quality και λιγότερο στο teaching quality, δηλαδή θα πρέπει να σε νοιαξουν πιο πολυ αν πηγαινεις για postgraduate, και ειδικα PhD, παρα για προπτυχιακό.
Επίσης, ακόμα και ένας απόφοιτος "μέτριου" πανεπιστημίου, όπως ας πουμε του Newcastle, μπορει αν εχει τους κατάλληλους βαθμούς και εμπειρία να γίνει δεκτός στα λεγόμενα Rusell Group ή Ivy League schools. Αντίστοιχα ένας απόφοιτος του ΕΚΠΑ μια χαρα μπορεί να μπει και Cambridge και Yale.... Κοινώς ας μην κάνουμε τα 10-20 πρώτα overglorified και μηδενίζουμε όλα τα υπόλοιπα ως σουπερ μαρκετ, γιατί κινδυνεύει να γινει υπεραπλουστευση του όλου σκηνικου.

μα για postgraduate μιλαμε, αλλιως για ug ειτε στη Νιγιρια σπουδασεις ειτε στο mit το ιδιο πραμα ειναι (θεμα του φοιτητη να στρωθει να διαβασει)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νομίζω οτι παραγινόμαστε "αυστηροι" και απαιτητικοι όταν λέμε "καλό πανεπιστήμιο" και αναφερομαστε μόνο στα πρώτα 30 μιας παγκόσμιας λίστας. Νομίζω στα πρώτα 100-150 παγκοσμίως βρίσκονται πολύ καλά ονόματα. Αυτό πάντως που έχω ξαναπεί σε thread ειναι οτι αυτές οι λίστες κυρίως αναφέρονται στο research quality και λιγότερο στο teaching quality, δηλαδή θα πρέπει να σε νοιαξουν πιο πολυ αν πηγαινεις για postgraduate, και ειδικα PhD, παρα για προπτυχιακό.
Επίσης, ακόμα και ένας απόφοιτος "μέτριου" πανεπιστημίου, όπως ας πουμε του Newcastle, μπορει αν εχει τους κατάλληλους βαθμούς και εμπειρία να γίνει δεκτός στα λεγόμενα Rusell Group ή Ivy League schools. Αντίστοιχα ένας απόφοιτος του ΕΚΠΑ μια χαρα μπορεί να μπει και Cambridge και Yale.... Κοινώς ας μην κάνουμε τα 10-20 πρώτα overglorified και μηδενίζουμε όλα τα υπόλοιπα ως σουπερ μαρκετ, γιατί κινδυνεύει να γινει υπεραπλουστευση του όλου σκηνικου.

Απόλυτο δίκιο έχεις! Να ένα παράδειγμα https://www.sussex.ac.uk/aboutus/rankings που έχει βγάλει αποφοίτους σαν αυτόν https://el.wikipedia.org/wiki/Δημήτρης_Νανόπουλος και πολλούς άλλους βέβαια. Δεν έχω ακούσει να αναφέρεται πουθενά το όνομα αυτού του Πανεπιστημίου παρόλη την ποιότητά του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,108 μηνύματα.
Απόλυτο δίκιο έχεις! Να ένα παράδειγμα https://www.sussex.ac.uk/aboutus/rankings που έχει βγάλει αποφοίτους σαν αυτόν https://el.wikipedia.org/wiki/Δημήτρης_Νανόπουλος και πολλούς άλλους βέβαια. Δεν έχω ακούσει να αναφέρεται πουθενά το όνομα αυτού του Πανεπιστημίου παρόλη την ποιότητά του.

Υπαρχουν τουλαχιστον 30 βρετανικα πανεπιστημια τα οποια ειναι πολυ καλα κι αξιζει να παει καποιος να σπουδασει, το Sussex συμπεριλαμβανεται σε αυτα. Δεν αναφερεται τοσο πολυ επειδη οι περισσοτεροι στοχευουν σε πιο υψηλης φημης πανεπιστημια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Απόλυτο δίκιο έχεις! Να ένα παράδειγμα https://www.sussex.ac.uk/aboutus/rankings που έχει βγάλει αποφοίτους σαν αυτόν https://el.wikipedia.org/wiki/Δημήτρης_Νανόπουλος και πολλούς άλλους βέβαια. Δεν έχω ακούσει να αναφέρεται πουθενά το όνομα αυτού του Πανεπιστημίου παρόλη την ποιότητά του.

To θέμα είναι ή για γέλωτες ή για κλάματα. Μήπως τελικά οι Έλληνες αναζητούν Πανεπιστήμια "διαφημισμένα" και όχι τόσο για την μόρφωσή τους; Θέλω να πω ότι τόσα χρόνια ακούμε και την κουτσή Μαρία να πιάνει στο στόμα της Πανεπιστήμια τύπου ΜΙΤ, Cambridge... νομίζοντας ότι αν φοιτήσει εκεί, κάνοντας υψηλού επιπέδου σπουδές (ακόμη δεν κατάλαβα τι σημαίνει ο όρος π.χ. για μια θετική επιστήμη) και ότι τελειώνοντας από εκεί, θα γίνει υψηλού επιπέδου άνθρωπος επιστρέφοντας στην Ελλάδα, συχνάζοντας σε υψηλού επιπέδου γειτονιές, οδηγώντας υψηλού επιπέδου αυτοκίνητο και έχοντας υψηλού επιπέδου γκόμενο ή σύζυγο. Η νόσος αυτή θα μεταδοθεί και στα παιδιά της, προσπαθώντας να τα κάνει υψηλού επιπέδου νοήμονα όντα. Για να τελειώνει το γέλιο, νομίζω ότι λίγη σημασία έχει το όνομα του Πανεπιστημίου όταν θα έπρεπε να δίνεται περισσότερη σημασία στην δομή του προγράμματος σπουδών! Προσωπικά πιστεύω ότι οπουδήποτε αλλού εκτός Ελλάδας, τα Πανεπιστήμια δεν λειτουργούν με την Ελληνική νοοτροπία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lolosa

Νεοφερμένος

Ο Lolosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
To θέμα είναι ή για γέλωτες ή για κλάματα. Μήπως τελικά οι Έλληνες αναζητούν Πανεπιστήμια "διαφημισμένα" και όχι τόσο για την μόρφωσή τους; Θέλω να πω ότι τόσα χρόνια ακούμε και την κουτσή Μαρία να πιάνει στο στόμα της Πανεπιστήμια τύπου ΜΙΤ, Cambridge... νομίζοντας ότι αν φοιτήσει εκεί, κάνοντας υψηλού επιπέδου σπουδές (ακόμη δεν κατάλαβα τι σημαίνει ο όρος π.χ. για μια θετική επιστήμη) και ότι τελειώνοντας από εκεί, θα γίνει υψηλού επιπέδου άνθρωπος επιστρέφοντας στην Ελλάδα, συχνάζοντας σε υψηλού επιπέδου γειτονιές, οδηγώντας υψηλού επιπέδου αυτοκίνητο και έχοντας υψηλού επιπέδου γκόμενο ή σύζυγο. Η νόσος αυτή θα μεταδοθεί και στα παιδιά της, προσπαθώντας να τα κάνει υψηλού επιπέδου νοήμονα όντα. Για να τελειώνει το γέλιο, νομίζω ότι λίγη σημασία έχει το όνομα του Πανεπιστημίου όταν θα έπρεπε να δίνεται περισσότερη σημασία στην δομή του προγράμματος σπουδών! Προσωπικά πιστεύω ότι οπουδήποτε αλλού εκτός Ελλάδας, τα Πανεπιστήμια δεν λειτουργούν με την Ελληνική νοοτροπία...

Θα διαφωνήσω λίγο. Το όνομα του πανεπιστημίου συνήθως καθορίζεται από την ποιότητα σπουδών του. Πχ το ΜΙΤ το Stanford, τα Ivy Leagues, το Cambridge και το Oxford δε συγκρίνονται σχεδόν με κανένα άλλο πανεπιστήμιο παγκοσμίως από άποψης επιπέδου σπουδών. Όταν λες και η κουτσή Μαρία τα πιάνει στο στόμα της ίσως έχεις ένα δίκιο, αλλά θεωρώ πως στο φόρουμ εδώ υπάρχουν άτομα που ίσως και να ξέρουν κάτι παραπάνω.

μα για postgraduate μιλαμε, αλλιως για ug ειτε στη Νιγιρια σπουδασεις ειτε στο mit το ιδιο πραμα ειναι (θεμα του φοιτητη να στρωθει να διαβασει)

Ώπα. Διαφωνώ καθέτως. Έχει τρομερή διαφορά το προπτυχιακό στο ΜΙΤ σχεδόν με κάθε άλλο πανεπιστήμιο. Θέμα δεν είναι μόνο του φοιτητή, είναι και να έχει ανθρώπους γύρω του που ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση. Είναι και η έρευνα, γιατί στα σοβαρά πανεπιστήμια γίνεται σοβαρή έρευνα και από προπτυχιακούς φοιτητές. Δεν εννοώ πως αν κάποιος διαβάσει πολύ και είναι σε κακό πανεπιστήμιο δε θα τα καταφέρει. Αλλά μην τα εξισώνεις όλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Ώπα. Διαφωνώ καθέτως. Έχει τρομερή διαφορά το προπτυχιακό στο ΜΙΤ σχεδόν με κάθε άλλο πανεπιστήμιο. Θέμα δεν είναι μόνο του φοιτητή, είναι και να έχει ανθρώπους γύρω του που ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση. Είναι και η έρευνα, γιατί στα σοβαρά πανεπιστήμια γίνεται σοβαρή έρευνα και από προπτυχιακούς φοιτητές. Δεν εννοώ πως αν κάποιος διαβάσει πολύ και είναι σε κακό πανεπιστήμιο δε θα τα καταφέρει. Αλλά μην τα εξισώνεις όλα

Τι διαφορετικό έχει το προπτυχιακό του MIT απο του ΕΚΠΑ ή του Newcastle; Δεν μαθαίνουνε την ιδια επιστήμη;
Όσο για την ερευνα, δεν γινεται σοβαρή μονο στο MIT και στο Yale. Μια χαρα σοβαρη ερευνα κάνουν και μερικοι ανθρωποι εκει στο ΙΤΕ, και μια χαρά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και μια χαρά δίνουν ευκαιρία σε φοιτητές προπτυχιακους να τριφτουν σε εργαστήρια. Στο κάτω κάτω ουτε στο MIT ουτε πουθενά δε θα έρθει κάποιος να σε πάρει από το χεράκι και να σου τα μαθει όλα, εσύ πρέπει να το ψάξεις. Αλλωστε, αν δε σε καλυπτει το πανεπιστήμιό σου ερευνητικά κανείς δε σε εμποδίζει να πας αλλού για ερευνα/εμπειρία·
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,108 μηνύματα.
Τι διαφορετικό έχει το προπτυχιακό του MIT απο του ΕΚΠΑ ή του Newcastle; Δεν μαθαίνουνε την ιδια επιστήμη;
Όσο για την ερευνα, δεν γινεται σοβαρή μονο στο MIT και στο Yale. Μια χαρα σοβαρη ερευνα κάνουν και μερικοι ανθρωποι εκει στο ΙΤΕ, και μια χαρά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και μια χαρά δίνουν ευκαιρία σε φοιτητές προπτυχιακους να τριφτουν σε εργαστήρια. Στο κάτω κάτω ουτε στο MIT ουτε πουθενά δε θα έρθει κάποιος να σε πάρει από το χεράκι και να σου τα μαθει όλα, εσύ πρέπει να το ψάξεις. Αλλωστε, αν δε σε καλυπτει το πανεπιστήμιό σου ερευνητικά κανείς δε σε εμποδίζει να πας αλλού για ερευνα/εμπειρία·

Για ΜΙΤ δεν ξερω, αλλα για Oxford/Cambridge που ειναι μια κατηγορια μονα τους στην ΜΒ ειναι πολλα που κανουν τη διαφορα.

Πολυ απαιτητιτκη διαδικασια αιτησης με συνεντευξη σε προπτυχιακο επιπεδο, χωρις εκπτωσεις σε βαθμους αλλα ουτε σε τιποτα αλλο. Αυτο οπως ειναι λογικο οδηγει στο να περνανε οι καλυτεροι των καλυτερων, οχι μονο στο θεμα βαθμων αλλα και απο αποψη προσωπικοτητας και θελησης που φιλτραρεται απο τις συνεντευξεις. Το να σπουδαζεις λοιπον για 3-4 χρονια και να ανταγωνιζεσαι μαζι με τους καλυτερους σε κανει κι εσενα ακομα καλυτερο.

Τo prestige και το επιπεδο ερευνας (στο οποιο δεν εχει γινει ποτε καμια εκπτωση οπως σε αλλα ιδρυματα στο νησι για λογους συνδεσης με αγορα εργασιας) ελκυει τους καλυτερους και πιο αναγνωρισμενους ακαδημαικους στον κοσμο. Οι καθηγητες εχουν 1-1 meetings με τους φοιτητες σε εβδομαδιαια βαση για τα περι σπουδων, καριερας κλπ. Να εχεις 1-1 με νομπελιστα, παραληπτη βραβειου Turing και γενικα παγκοσμια αυθεντια δεν το βρισκεις σε καθε παν/μιο.

Τo endowment που πεφτει και στα 2 ειναι το υψηλοτερο στη χωρα, οποτε αντιστοιχουν περισσοτερα χρηματα ως επενδυση στον καθε φοιτητη.

Απο αποψη καριερας, στον σημερινο ανταγωνισμο το ονομα του παν/μιου κανει τεραστια διαφορα. Οι πιο τοπ εταιρειες προσλαμβανουν σχεδον αποκλειστικα απο συγκεκριμενα παν/μια, επισκεπτονται συγκεκριμενα παν/μια για τις παρουσιασεις τους, δικτυωνονται με φοιτητες κλπ. Φυσικα, το παν/μιο απο μονο του δε θα σου δωσει καμια δουλεια καθως χρειαζονται αλλα χιλιαδυο, αλλα το αβανταζ απο μονο του ειναι πολυ μεγαλο.

Αυτα κι αλλα πολλα, και φανταζομαι ακομα περισσοτερα για τα αντιστοιχα αμερικανικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lolosa

Νεοφερμένος

Ο Lolosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Για ΜΙΤ δεν ξερω, αλλα για Oxford/Cambridge που ειναι μια κατηγορια μονα τους στην ΜΒ ειναι πολλα που κανουν τη διαφορα.

Πολυ απαιτητιτκη διαδικασια αιτησης με συνεντευξη σε προπτυχιακο επιπεδο, χωρις εκπτωσεις σε βαθμους αλλα ουτε σε τιποτα αλλο. Αυτο οπως ειναι λογικο οδηγει στο να περνανε οι καλυτεροι των καλυτερων, οχι μονο στο θεμα βαθμων αλλα και απο αποψη προσωπικοτητας και θελησης που φιλτραρεται απο τις συνεντευξεις. Το να σπουδαζεις λοιπον για 3-4 χρονια και να ανταγωνιζεσαι μαζι με τους καλυτερους σε κανει κι εσενα ακομα καλυτερο.

Τo prestige και το επιπεδο ερευνας (στο οποιο δεν εχει γινει ποτε καμια εκπτωση οπως σε αλλα ιδρυματα στο νησι για λογους συνδεσης με αγορα εργασιας) ελκυει τους καλυτερους και πιο αναγνωρισμενους ακαδημαικους στον κοσμο. Οι καθηγητες εχουν 1-1 meetings με τους φοιτητες σε εβδομαδιαια βαση για τα περι σπουδων, καριερας κλπ. Να εχεις 1-1 με νομπελιστα, παραληπτη βραβειου Turing και γενικα παγκοσμια αυθεντια δεν το βρισκεις σε καθε παν/μιο.

Τo endowment που πεφτει και στα 2 ειναι το υψηλοτερο στη χωρα, οποτε αντιστοιχουν περισσοτερα χρηματα ως επενδυση στον καθε φοιτητη.

Απο αποψη καριερας, στον σημερινο ανταγωνισμο το ονομα του παν/μιου κανει τεραστια διαφορα. Οι πιο τοπ εταιρειες προσλαμβανουν σχεδον αποκλειστικα απο συγκεκριμενα παν/μια, επισκεπτονται συγκεκριμενα παν/μια για τις παρουσιασεις τους, δικτυωνονται με φοιτητες κλπ. Φυσικα, το παν/μιο απο μονο του δε θα σου δωσει καμια δουλεια καθως χρειαζονται αλλα χιλιαδυο, αλλα το αβανταζ απο μονο του ειναι πολυ μεγαλο.

Αυτα κι αλλα πολλα, και φανταζομαι ακομα περισσοτερα για τα αντιστοιχα αμερικανικα.

Συμφωνώ. Έτσι γίνεται στο MIT, στα Ivy Leagues, στο Stanford, στο Cambridge και στο Oxford και μπορεί σε κάποια ακόμα λίγα παν/μια

Τι διαφορετικό έχει το προπτυχιακό του MIT απο του ΕΚΠΑ ή του Newcastle; Δεν μαθαίνουνε την ιδια επιστήμη;
Όσο για την ερευνα, δεν γινεται σοβαρή μονο στο MIT και στο Yale. Μια χαρα σοβαρη ερευνα κάνουν και μερικοι ανθρωποι εκει στο ΙΤΕ, και μια χαρά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και μια χαρά δίνουν ευκαιρία σε φοιτητές προπτυχιακους να τριφτουν σε εργαστήρια. Στο κάτω κάτω ουτε στο MIT ουτε πουθενά δε θα έρθει κάποιος να σε πάρει από το χεράκι και να σου τα μαθει όλα, εσύ πρέπει να το ψάξεις. Αλλωστε, αν δε σε καλυπτει το πανεπιστήμιό σου ερευνητικά κανείς δε σε εμποδίζει να πας αλλού για ερευνα/εμπειρία·

Θέλω να σου πω πως το ΕΜΠ και το ΜΙΤ από άποψης ποιότητας σπουδών και παροχής εκπαίδευσης δεν είναι καν στην ίδια κλίμακα. Επειδή υπάρχουν μερικά σαίνια στο ΕΜΠ που τα καταφέρνουν περίφημα διεθνώς, δε σημαίνει πως το ΕΜΠ ή το κάθε άλλο ελληνικό πανεπιστήμιο μπορούν να συγκριθούν.

Επίσης, με το σκεπτικό σου, αφού τα προπτυχιακά είναι όλα ίδια, γιατί να μην είναι και τα μεταπτυχιακά ίδια?
Επίσης έρευνα πολύ σοβαρή στην Ελλάδα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Υπάρχουν άνθρωποι με ταλέντο και όρεξη (πχ ΙΤΕ), αλλά χωρίς χρήματα και πληθώρα τέτοιων ανθρώπων δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρή έρευνα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όπως κάθε τι που αφορά χαρακτηριστικά ανθρώπων και συμπεριφορές υπάρχει το λεγόμενο bell curve, λογικό είναι λοιπόν να υπάρχει και κάτι αντίστοιχο στα πανεπιστήμια. Τα περισσότερα πανεπιστήμια βρίσκονται στη μέση όσον αφορά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και έχεις και μικρές μειοψηφίες στα άκρα, άθλια και πολύ καλά πανεπιστήμια.

Δεν τίθεται λοιπόν θέμα σύγκρισης του MIT με το ΕΜΠ, καθώς το πρώτο είναι το καλύτερο Τεχνολογικό ίδρυμα στον κόσμο ενώ το ΕΜΠ βρίσκεται στη μέση. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι γι'αυτό, όπως για παράδειγμα οι πόροι του πανεπιστημίου. Το ΜΙΤ ή το Χάρβαρντ είναι ιδιωτικά ιδρύματα με αυτοδιοίκητα περιουσιακά στοιχεία, τα οποία μάλιστα πρόσφατα ανακοίνωσαν πως είναι σε θέση να δίνουν πλήρεις υποτροφίες στο 100% των φοιτητών καθώς δεν βασίζονται πλέον στα δίδακτρα ως μέσο χρηματοδότησης. Αυτό θα ήταν καλό να το δουν και τα δικά μας ιδρύματα που μονίμως παρακαλάνε το κράτος για λεφτά αλλά αρνούνται πεισματικά να κοιτάξουν άλλους τρόπους χρηματοδότησης (λόγω της κρατικίσικης αριστερής ιδεολογίας που επικρατεί στο χώρο). Όταν λοιπόν τα χρήματα δεν είναι πλέον θέμα, προφανώς μπορείς να προσελκύσεις τους καλύτερους καθηγητές και φοιτητές ταυτόχρονα, πράγμα που ανεβάζει αυτομάτως την ποιότητα του πανεπιστημίου και την φήμη του επίσης.

Υπάρχει επίσης μια τεράστια διαφορά νοοτροπίας ανάμεσα στα τοπ ιδρύματα και στα μέσα. Τα τοπ ιδρύματα δίνουν έμφαση στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Οι απόφοιτοι του ΜΙΤ για παράδειγμα έχουν την νοοτροπία πως πρέπει να φτιάξουν τη δουλειά τους, όχι να βρουν δουλειά και αυτό αντικατοπτρίζετε από τον πολύ μεγάλο αριθμών πατεντών που έχουν κάθε χρόνο αυτά τα ιδρύματα. Συγκρίνετε τώρα αυτό με την νοοτροπία ενός Ελληνικού πανεπιστημίου όπου οι άριστοι της κάθε σχολής σαν κύριο γνώμονα έχουν την ανεύρεση δουλειάς σε κάποια μεγάλη εταιρία του εξωτερικού. Υπάρχει χαοτική διαφορά νοοτροπίας η οποία επιδρά και στην φήμη του πανεπιστημίου αντίστοιχα. Ένα ελληνικό πανεπιστήμιο ας πούμε μπορεί να καυχιέται πως έχει απόφοιτο που δουλεύει στο facebook, ενώ το Χάρβαρντ πως έχει απόφοιτο που ίδρυσε το facebook.

Επομένως δεν θα έλεγα πως τα Ελληνικά πανεπιστήμια έχουν διαφορές από τα ξένα που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία, δηλαδή στη μέση του bell curve, αλλά το να τα συγκρίνουμε με Ivy League σχολεία είναι άτοπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Πολύ καλά και σωστά αυτά που λετε, και στο εξωτερικο αποτελουν χαρακτηριστικα πολλων ιδρυματων (η επαφη με καθηγητες και συμβουλους, οι εταιρειες και τα career fairs κλπ). Όμως, ακομα και στο MIT, αν δεν κουνησεις το χερακι σου και δεν το κυνηγησεις δεν πρόκειτε να καταφέρεις κάτι όπως ειπα και πριν.
Αν δηλαδη ενας ειναι τεμπέλης στο ΕΜΠ, τεμπέλης θα ειναι και στο ΜΙΤ. Δεν αποφοιτούν ολοι απο το ΜΙΤ με αριστα ούτε με φοβερη εμπειρία. Εδώ κολλάει και το προπτυχιακό vs μεταπτυχιακό που αναφέρομαι. Θεωρητικά αν καποιος αγαπάει παρα πολυ αυτό που σπουδάζει και όντως νοιαζεται να κανει κατι διαφορετικο, και δεν εχει προσωπικα και οικονομικα προβληματα που τον εμποδιζουν, τοτε σιγουρα θα αναζητησει μεταπτυχιακό σε ιδρυμα που του προσφερει πολλες ευκαιριες και θα εχει την ωριμοτητα και την θεληση να τις κυνηγησει.
Στο προπτυχιακο ακομα μαθαινεις την αλφαβητα. Την ιδια αλφαβητα διδασκουν παντου. Αν μεσα στο προπτυχιακο σου καταφερεις να κανεις κατι παραπανω εινα φοβερό και μπραβο σου... προφανως ως ενα βαθμο παιζει ρολο και το ιδρυμα. Αν ομως εσυ ο ιδιος δεν εισαι λιγο πιο δεξια στην καμπυλη gauss, δεν προκειτε μόνο του το πανεπιστήμιο να σε βοηθήσει. Μην ξεχνατε οτι στην ακαδημαική κοινοτητα (Master. PhD, Post-Doc) μετράει παραπάνω ένα Άριστο πτυχιο απο εναν απόφοιτο "μεσου/καλου" πανεπιστημιου με πρωτοβουλιες και εμπειρία, παρά ένα "κακό" ή "μετριο" πτυχίο μοναχό του από ενα "πολύ καλό" Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinab199

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η konstantinab199 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
Πολύ καλά και σωστά αυτά που λετε, και στο εξωτερικο αποτελουν χαρακτηριστικα πολλων ιδρυματων (η επαφη με καθηγητες και συμβουλους, οι εταιρειες και τα career fairs κλπ). Όμως, ακομα και στο MIT, αν δεν κουνησεις το χερακι σου και δεν το κυνηγησεις δεν πρόκειτε να καταφέρεις κάτι όπως ειπα και πριν.
Αν δηλαδη ενας ειναι τεμπέλης στο ΕΜΠ, τεμπέλης θα ειναι και στο ΜΙΤ. Δεν αποφοιτούν ολοι απο το ΜΙΤ με αριστα ούτε με φοβερη εμπειρία. Εδώ κολλάει και το προπτυχιακό vs μεταπτυχιακό που αναφέρομαι. Θεωρητικά αν καποιος αγαπάει παρα πολυ αυτό που σπουδάζει και όντως νοιαζεται να κανει κατι διαφορετικο, και δεν εχει προσωπικα και οικονομικα προβληματα που τον εμποδιζουν, τοτε σιγουρα θα αναζητησει μεταπτυχιακό σε ιδρυμα που του προσφερει πολλες ευκαιριες και θα εχει την ωριμοτητα και την θεληση να τις κυνηγησει.
Στο προπτυχιακο ακομα μαθαινεις την αλφαβητα. Την ιδια αλφαβητα διδασκουν παντου. Αν μεσα στο προπτυχιακο σου καταφερεις να κανεις κατι παραπανω εινα φοβερό και μπραβο σου... προφανως ως ενα βαθμο παιζει ρολο και το ιδρυμα. Αν ομως εσυ ο ιδιος δεν εισαι λιγο πιο δεξια στην καμπυλη gauss, δεν προκειτε μόνο του το πανεπιστήμιο να σε βοηθήσει. Μην ξεχνατε οτι στην ακαδημαική κοινοτητα (Master. PhD, Post-Doc) μετράει παραπάνω ένα Άριστο πτυχιο απο εναν απόφοιτο "μεσου/καλου" πανεπιστημιου με πρωτοβουλιες και εμπειρία, παρά ένα "κακό" ή "μετριο" πτυχίο μοναχό του από ενα "πολύ καλό" Πανεπιστήμιο.


Aυτο που εγω εχω ακουσει ειναι καλυτερα πχ 7,5 απο ΕΜΠ παρα 8,5 απο καποιο αλλο πανεπιστημιο της επαρχιας.
Τωρα αν η διαφορα ειναι 6-8,5 αλλαζει.Γενικα παιζει ρολο και το πανεπιστημιο.Δεν ειναι καθοριστος παραγοντας αλλα παιζει ρολο στο αν θα γινεις δεκτος σε μεταπτυχιακο.Συγκεκριμενα γνωριζω κοπελα που με 7,5 απο το κρατικο πανεπιστημιο κυπρου δεν εγινε δεχτη,ενω με λιγο μικροτερο βαθμο στο ιδιο μεταπτυχιακο πηρανε κοπελα απο ΑΠΘ.Δεν νομιζω ο,τι ειναι τυχαιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Συγκεκριμενα γνωριζω κοπελα που με 7,5 απο το κρατικο πανεπιστημιο κυπρου δεν εγινε δεχτη,ενω με λιγο μικροτερο βαθμο στο ιδιο μεταπτυχιακο πηρανε κοπελα απο ΑΠΘ.Δεν νομιζω ο,τι ειναι τυχαιο..

Φυσικά και δεν είναι τυχαίο αλλά όχι με την λογική που λες εσύ....
1 - Είχαν τις ίδιες προπτυχιακές σπουδές ? ( την ίδια επιστήμη ? )
2- Αν ναι είχαν τον ίδιο κύκλο ( κατεύθυνση ) μαθημάτων ? πχ Φιλολογία με κατεύθυνση κλασσικό, γλωσολογία κ.α ?

και άλλα τέτοια που ένα μεταπτυχιακό ζητάει, βλέπεις εαν ένας απόφοιτος πχ του ΕΜΠ τμήμα Αρχιτεκτονικής με βαθμό 8,5 κάνει αίτηση σε ένα μεταπτυχιακό της Ιατρικής σχολής Αθηνών πχ και ένας απόφοιτος Ιατρικής της επαρχίας με βαθμό 5 κάνει αίτηση στο ίδιο μεταπτυχιακό η λογική λέει ότι θα πάρουν τον δεύτερο λόγο της επιστήμης και όχι τον πρώτο επειδή τελείωσε ΕΜΠ....

Έχετε καταλάβει τι είναι το μεταπτυχιακό και τι ζητάει ?????? Μάλλον όχι από ότι βλέπω.......Πάνντως σίγουρα δεν είναι της λογικής ''αα αυτός είναι απόφοιτος ΕΜΠ θα τον πάρουμε''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όμως, ακομα και στο MIT, αν δεν κουνησεις το χερακι σου και δεν το κυνηγησεις δεν πρόκειτε να καταφέρεις κάτι όπως ειπα και πριν. Αν δηλαδη ενας ειναι τεμπέλης στο ΕΜΠ, τεμπέλης θα ειναι και στο ΜΙΤ. Δεν αποφοιτούν ολοι απο το ΜΙΤ με αριστα ούτε με φοβερη εμπειρία.

Η διαφορά είναι πως το ΜΙΤ δεν θα πάρει τεμπέληδες εξ αρχής, καθώς έχει και μια τεράστια πληθώρα φοιτητών που κάνουν αίτηση κάθε χρόνο και ταυτόχρονα δεν χρειάζεται τα δίδακτρα ώστε να χαμηλώσει τα στάνταρ του για τα λεφτά. Άσε που το ίδρυμα ζει σε μεγάλο βαθμό από royalties πατεντών οπότε έχει μεγάλο κίνητρο να πάρει εργατικούς φοιτητές. Άρα το να είσαι στο ΜΙΤ σημαίνει αυτομάτως πως δεν είσαι τεμπέλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το όνομα του πανεπιστημίου συνήθως καθορίζεται από την ποιότητα σπουδών του. Πχ το ΜΙΤ το Stanford, τα Ivy Leagues, το Cambridge και το Oxford δε συγκρίνονται σχεδόν με κανένα άλλο πανεπιστήμιο παγκοσμίως από άποψης επιπέδου σπουδών.

Έχει τρομερή διαφορά το προπτυχιακό στο ΜΙΤ σχεδόν με κάθε άλλο πανεπιστήμιο.

Δεν τίθεται λοιπόν θέμα σύγκρισης του MIT με το ΕΜΠ, καθώς το πρώτο είναι το καλύτερο Τεχνολογικό ίδρυμα στον κόσμο ενώ το ΕΜΠ βρίσκεται στη μέση.

Άσε που το ίδρυμα ζει σε μεγάλο βαθμό από royalties πατεντών

Όπως όλοι λέτε παραπάνω το ΜΙΤ είναι όντως το καλύτερο τεχνολογικό ίδρυμα στον κόσμο σε όλα του, δεν είναι τυχαίο που οι σπουδές των Μηχανικών είναι 4ετή ( βλάκες δεν είναι κάτι ξέρουν ) και στην Ελλάδα να επικρατεί η ''φτωχή'' λογική ότι Μηχανικοί βγαίνουν μόνο από 5ετή ενιαίο πτυχίο και αναγνώριση αυτού ως μάστερ ( άσχετα αν τα μαθήματα είναι επιπέδου προπτυχιακού και δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την λογική του μεταπτυχιακού επιπέδου :D:D:D:D )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top