[Εκτιμήσεις] Βάσεις 2016

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

μιχαηλ1

Νεοφερμένος

Ο μιχαηλ1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Ετσι ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Όντως δεν μπορώ να ειμαι και σίγουρος αν θα μ αρέσει αλλά δύσκολα να μην βρεις σε μια τέτοια σχολή κάτι π να σ αρέσει από όλες αυτές τις κατευθύνσεις... Έχω και μια εκ των έσω γνώση όπως εσύ( οι γονείς μ είναι γιατροί) και θα μ άρεσε πιστεύω...αλλά και οδοντιατρική θέλω αφού πάλι μπαίνει ο άνθρωπος στην Μέση... Πάντως μια αποτυχία για αυτήν την Σχολή σίγουρα αυτήν τη στιγμή δεν θα επηρεάσει όπως με επηρέασε πέρυσι...πέρυσι έβγαλα 15403 οπότε όπως καταλαβαίνεις μόνο με πραγματικό θαύμα έμπαινα!!!!! Φέτος και μόνο π ακόμα έχω κάποιες μηδαμινές απειροελάχιστες ελπίδες για την Σχολή αυτή νιώθω πολύ χαρούμενος...εσύ φαίνεσαι πολύ πιο συνειδητοποιημένος και ωριμοτερος και θεωρώ αυτό έχει τεράστια σημασία γτ ξέρεις π πατάς και τι θες...παρεμπιπτόντως και off topic ο σύνδεσμος φιλολόγων Λάρισας σκέφτεται να καταφύγει σε ένδικα μέσα ενάντια των Βαθμολογικών κέντρων της Αθήνας για τους βαθμούς στην έκθεση των μαθητών της Λάρισας... :P
για τη γελοιότητα που διάβασα με πηγή από το Θεσσαλία ΤΒ λες; Να κάτσουν στα αυγά τους. Οι ίδιοι δε μπορούν να δικαιολογηθούν στους μαθητές τους, καθώς μετά την εξέταση φώναζαν για το πολύ εύκολο θέμα (το πιο δύσκολο διαγώνισμα έκθεσης για εμένα μετά το κείμενο της Αρβελέρ.
Μόλις ήρθαν κακές βαθμολογίες, μιας και οι μαθητές δεν είχαν προετοιμαστεί ιδιαίτερα σε ένα θέμα απλοικό φαινομενικά και όχι της γ' λυκείου, ενώ παράλληλα φέτος έπεσε και τσεκούρι γενικά στη βαθμολόγηση όλων των μαθημάτων, τρέχουν και δε φτάνουν.

Και κατηγορούν τώρα, για τα μάτια του κόσμου, τους Αθηναιους, ότι τάχα σκότωσαν τα περίφανα παιδιά του νομού...
Ζήτω το τυρί! (σημείωση, μένω Λάρισα)

Μάλλον αν πάω και τους δείξω το 17.5 μου θα νομίζουν είμαι από... αλλο νομό και δε διορθώθηκα από Αθηναίο δυνάστη. Ούτε και πέρυσι με 17.6. Ούτε και πρόπερσι με 17.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Παιδιά συγγνώμη κιόλας αλλά πως θα γίνει αυτό; [Να καταργηθεί η υποκειμενικότητα στην έκθεση ].
Όσες οδηγίες και να δωθουν από το υπουργείο, πάλι το γραπτό θα διορθωθεί από φιλολόγους. Πόσο αντικειμενικοί μπορεί να είναι;
Γι'αυτο άλλωστε τα γραπτά τα βλέπουν 2 βαθμολογητες και όχι ένας. Και αν υπάρχει μεγάλη διαφορά μπαίνει και τρίτος. Είναι καλός τρόπος πιστεύω για να διατηρηθεί μια κάποια αντικειμενικότητα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο. Όπως είπα και παραπάνω, ίσως θα έπρεπε να πιάνει λιγότερο. 25 περίληψη, 45 ασκήσεις και 30 έκθεση. Αλλά αυτό μετά παραπαει. Να πιάνει η έκθεση όσο και η περίληψη.
Γιατί παραπαει?? Μια χαρά λυση είναι...και θα υπάρχει ακόμα Η έκφραση αλλά δεν θα καεί τόσο πολύ λόγω και των υποκειμενικών κριτηρίων βαθμολόγησης πολλές φορές...

για τη γελοιότητα που διάβασα με πηγή από το Θεσσαλία ΤΒ λες; Να κάτσουν στα αυγά τους. Οι ίδιοι δε μπορούν να δικαιολογηθούν στους μαθητές τους, καθώς μετά την εξέταση φώναζαν για το πολύ εύκολο θέμα (το πιο δύσκολο διαγώνισμα έκθεσης για εμένα μετά το κείμενο της Αρβελέρ.
Μόλις ήρθαν κακές βαθμολογίες, μιας και οι μαθητές δεν είχαν προετοιμαστεί ιδιαίτερα σε ένα θέμα απλοικό φαινομενικά και όχι της γ' λυκείου, ενώ παράλληλα φέτος έπεσε και τσεκούρι γενικά στη βαθμολόγηση όλων των μαθημάτων, τρέχουν και δε φτάνουν.

Και κατηγορούν τώρα, για τα μάτια του κόσμου, τους Αθηναιους, ότι τάχα σκότωσαν τα περίφανα παιδιά του νομού...
Ζήτω το τυρί! (σημείωση, μένω Λάρισα)

Μάλλον αν πάω και τους δείξω το 17.5 μου θα νομίζουν είμαι από... αλλο νομό και δε διορθώθηκα από Αθηναίο δυνάστη. Ούτε και πέρυσι με 17.6. Ούτε και πρόπερσι με 17.
Και Εγώ Λάρισα μενώ ρε συ ;) δίκιο έχεις και πες ότι το κάνουν...1) θα ρεζιλευτουμε σαν πόλη 2) δεν θα αλλάξει κάτι!! Έχω αρχισει και νιώθω τύψεις Π έγραψα 16.2 ενώ άλλοι πολύ καλύτεροι μαθητές από εμένα πήραν πιο χαμηλά... :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ευλιγιστούλης

Νεοφερμένος

Ο Ευλιγιστούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Θα προσπαθήσω να κάνω μια εκτίμηση για τις βάσεις όσο αφορά τις σχολές ψυχολογίας και νομικής. Θα χρησιμοποιήσω τα στατιστικά του 2014, τα στατιστικά του 2015 και του 2016. Επίσης τον αριθμό των υποψηφίων, το γεγονός ότι τα μαθήματα είναι 4 και όχι 6 και την επίπτωση που έχει ο προφορικός βαθμός που πλέον δεν προσμετράται στα μόρια του υποψηφίου.

2014 (υποψήφιοι: 31.190)

Έκθεση: 12-15 -> 38,7%

15-18 -> 22,8%

18-20 -> 1,22%

Αρχαία: 12-15 -> 21,13%

15-18 -> 17,12%

18-20 -> 5%

Ιστορία: 12-15 -> 11,19%

15-18 -> 15,87%

18-20 -> 15,34%

Λατινικά: 12-15 -> 16,77%

15-18 -> 21,50%

18-20 -> 20,11%

Νομική EKΠA: 18714 Νομική Κομοτηνής: 18303 Νομική ΑΠΘ: 18615
Ψυχολογία ΕΚΠΑ: 18205 Ψυχολογία Ρέθυμνο: 17822 Ψυχολογία Πάντειο: 18081, Ψυχολογία ΑΠΘ: 18197


2015 (υποψήφιοι: 32.025) Για να μην τα γράφω και πιάσει πολύ χώρο κοιτάξτε τα παραπάνω και αντίστοιχα θα πάει. Έκθεση: 40,83%, 25,38%, 1,14% Αρχαία: 20,78%, 9,65%, 0,95% Λατινικά: 18,41%, 20,41%, 11,71% και Ιστορία: 15,1%, 21,46%, 13,28%.

Νομική: 17546, 18223,18058 αντίστοιχα (βλέπε παραπάνω)
Ψυχολογία: 17751, 17162, 17478, 17596


2016 (υποψήφιοι: 28.373) Έκθεση: 42,73, 27,51%, 1,33% Αρχαία: 27,41%, 13,18%, 2,78% Λατινικά: 18,28%, 21,26%, 19,08% και Ιστορία: 13,57%, 28,81%, 11,65%.

Νομική: ?
Ψυχολογία: ?

Σχόλια: Σύγκριση 2016 με 2015 στο 18-20. Στα αρχαία το 2016 οι αριστούχοι είναι αρκετά περισσότεροι από το 2015. (+1,83%). Έκθεση επίσης οι αριστούχοι το 2016 ήταν περισσότεροι από το 2015 (0,19%). Ιστορία το 2016 έγραψε χειρότερα από το 2015 ( -1,73%). Λατινικά το 2016 πήγε πολύ καλύτερα από το 2015 (7,37%) άρα συνολικά 1,83+0,19-1,73+7,37= + 7,66 η διαφορά φέτος με πέρυσι.

Σύγκριση 2016 με 2014 στο 18-20: 2,78%-5= -2,22% 1,33-1,22=0.11 11,65-15,34=-3,68 και 19,08-20,11=-1,03. συνολικα: -6,82%

αρα το 2016 εγραψε καλυτερα του 2015 (+ 7,66) και χειροτερα απο το 2014 (-6,82. )
για νομικη αθηνων!
0,0766*18223= 1396. (-0,0682)*18714= -1276. 1396-1276= + 120. Άρα αυτό σημαίνει ότι η Νομική Αθηνών θα είναι στα +120 μόρια από πέρυσι. αρα 18223+120=18343. Καπου εκει θα ηταν η βαση του 2016 για την νομικη αθηνων, εαν το 2014 και το 2015 τα μαθηματα ηταν 4 σαν το 2016, και οχι 6. Επισης τοση θα ηταν η βαση εαν ο προφορικος δεν αφαιρουταν. Εφ οσον τα 600 μορια απο τον προφορικο βγαινουν, και τα μαθηματα ειναι 4 αντι για 6. αυτο σημαινει οτι απο τα 18343 εαν αφαιρεσουμε τα 600(προφορικοι+ 4 αντι για 6( στην λογοτεχνια οι αριστοι και στην βιολογια σιγουρα θα κερδιζαν μορια)), θα παμε στα 17743 δηλαδη 480 μορια κατω σε σχεση με το 2015! Οποτε εγω, για νομικη αθηνων θα βαλω 17.750 για το 2016. εαν δικαιωθω καλως,δεν θελω να παρω κανεναν στον λαιμο μου ομως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Kαθόλου τύψεις. Τη 1η χρονιά μου έγραψα καλύτερα έκθεση από όλους τους ιατρούς φίλους μου, και έγραψα κάτω από 15000. Ο κάθε μαθητής έχει το μάθημα του, τη μέρα του, τη τύχη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Kαθόλου τύψεις. Τη 1η χρονιά μου έγραψα καλύτερα έκθεση από όλους τους ιατρούς φίλους μου, και έγραψα κάτω από 15000. Ο κάθε μαθητής έχει το μάθημα του, τη μέρα του, τη τύχη του.
Ήμουν και τυχερός αλλά πιστεύω είναι η μονάδικη φορά στην έως τώρα ζωή μ Π η επιμονή μ να γράφω αυτά π πιστεύω και όχι τόσο τις τυποποιημένες με έσωσε....πάντως μην ακούτε για τέτοια αύξηση βάσεων...ξέρω πολλά παιδιά π πήγαιναν για υψηλά μόρια και για υψηλές σχολές του 3ου πεδίου Π τα έκαψε η έκθεση...κάπως θα συγκρατήσει τις βάσεις...αυτή και ο προφορικός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 001921

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα προσπαθήσω να κάνω μια εκτίμηση για τις βάσεις όσο αφορά τις σχολές ψυχολογίας και νομικής. Θα χρησιμοποιήσω τα στατιστικά του 2014, τα στατιστικά του 2015 και του 2016. Επίσης τον αριθμό των υποψηφίων, το γεγονός ότι τα μαθήματα είναι 4 και όχι 6 και την επίπτωση που έχει ο προφορικός βαθμός που πλέον δεν προσμετράται στα μόρια του υποψηφίου.

2014 (υποψήφιοι: 31.190)

Έκθεση: 12-15 -> 38,7%

15-18 -> 22,8%

18-20 -> 1,22%

Αρχαία: 12-15 -> 21,13%

15-18 -> 17,12%

18-20 -> 5%

Ιστορία: 12-15 -> 11,19%

15-18 -> 15,87%

18-20 -> 15,34%

Λατινικά: 12-15 -> 16,77%

15-18 -> 21,50%

18-20 -> 20,11%

Νομική EKΠA: 18714 Νομική Κομοτηνής: 18303 Νομική ΑΠΘ: 18615
Ψυχολογία ΕΚΠΑ: 18205 Ψυχολογία Ρέθυμνο: 17822 Ψυχολογία Πάντειο: 18081, Ψυχολογία ΑΠΘ: 18197


2015 (υποψήφιοι: 32.025) Για να μην τα γράφω και πιάσει πολύ χώρο κοιτάξτε τα παραπάνω και αντίστοιχα θα πάει. Έκθεση: 40,83%, 25,38%, 1,14% Αρχαία: 20,78%, 9,65%, 0,95% Λατινικά: 18,41%, 20,41%, 11,71% και Ιστορία: 15,1%, 21,46%, 13,28%.

Νομική: 17546, 18223,18058 αντίστοιχα (βλέπε παραπάνω)
Ψυχολογία: 17751, 17162, 17478, 17596


2016 (υποψήφιοι: 28.373) Έκθεση: 42,73, 27,51%, 1,33% Αρχαία: 27,41%, 13,18%, 2,78% Λατινικά: 18,28%, 21,26%, 19,08% και Ιστορία: 13,57%, 28,81%, 11,65%.

Νομική: ?
Ψυχολογία: ?

Σχόλια: Σύγκριση 2016 με 2015 στο 18-20. Στα αρχαία το 2016 οι αριστούχοι είναι αρκετά περισσότεροι από το 2015. (+1,83%). Έκθεση επίσης οι αριστούχοι το 2016 ήταν περισσότεροι από το 2015 (0,19%). Ιστορία το 2016 έγραψε χειρότερα από το 2015 ( -1,73%). Λατινικά το 2016 πήγε πολύ καλύτερα από το 2015 (7,37%) άρα συνολικά 1,83+0,19-1,73+7,37= + 7,66 η διαφορά φέτος με πέρυσι.

Σύγκριση 2016 με 2014 στο 18-20: 2,78%-5= -2,22% 1,33-1,22=0.11 11,65-15,34=-3,68 και 19,08-20,11=-1,03. συνολικα: -6,82%

αρα το 2016 εγραψε καλυτερα του 2015 (+ 7,66) και χειροτερα απο το 2014 (-6,82. )
για νομικη αθηνων!
0,0766*18223= 1396. (-0,0682)*18714= -1276. 1396-1276= + 120. Άρα αυτό σημαίνει ότι η Νομική Αθηνών θα είναι στα +120 μόρια από πέρυσι. αρα 18223+120=18343. Καπου εκει θα ηταν η βαση του 2016 για την νομικη αθηνων, εαν το 2014 και το 2015 τα μαθηματα ηταν 4 σαν το 2016, και οχι 6. Επισης τοση θα ηταν η βαση εαν ο προφορικος δεν αφαιρουταν. Εφ οσον τα 600 μορια απο τον προφορικο βγαινουν, και τα μαθηματα ειναι 4 αντι για 6. αυτο σημαινει οτι απο τα 18343 εαν αφαιρεσουμε τα 600(προφορικοι+ 4 αντι για 6( στην λογοτεχνια οι αριστοι και στην βιολογια σιγουρα θα κερδιζαν μορια)), θα παμε στα 17743 δηλαδη 480 μορια κατω σε σχεση με το 2015! Οποτε εγω, για νομικη αθηνων θα βαλω 17.750 για το 2016. εαν δικαιωθω καλως,δεν θελω να παρω κανεναν στον λαιμο μου ομως.

Εάν υπολογίζεις την νομική Αθηνών τόσο, τις υπόλοιπες πόσο τις υπολογίζεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Φυσικά και σε βοήθησε. Εδώ πέρυσι δικαιώθηκαν όλοι με σημειώσεις απ'έξω, μιας και το θέμα ήταν φώς φανάρι...

Σου ξαναλέω, μέχρι το μηχανογραφικό σου, ψάξου καλά. Μπορεί να βρεις σχολή να σου ταιριάζει και χαμηλότερα από φαρμακευτικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Matthaios

Νεοφερμένος

Ο Matthaios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Παιδιά, καλησπέρα!

Ήθελα τη γνώμη σας για το τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Λέτε να πέσει ή να ανεβεί η βάση του;

Έδωσα πέρσι και σκέφτομαι να κάνω 10% με πρώτη επιλογή αυτό το τμήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Φυσικά και σε βοήθησε. Εδώ πέρυσι δικαιώθηκαν όλοι με σημειώσεις απ'έξω, μιας και το θέμα ήταν φώς φανάρι...

Σου ξαναλέω, μέχρι το μηχανογραφικό σου, ψάξου καλά. Μπορεί να βρεις σχολή να σου ταιριάζει και χαμηλότερα από φαρμακευτικές.

Σε ευχαριστώ :) θα το κάνω...! Καλή τύχη ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δίνεις ιδια βαρύτητα στην Γλώσσα με τα Θρησκευτικά? Δηλαδή τι θα ακούσω πια? Και επίσης όσο αφορά τα ορθογραφικά, τόσοι άνθρωποι είναι δυσλεκτικοι! Σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι καλοί επαγγελματίες? Η το ότι μαθαίνεις 1500 bullets σε 100 διαφορετικές θεματικές σε κάνει καλύτερο επιστήμονα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ευλιγιστούλης

Νεοφερμένος

Ο Ευλιγιστούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Εάν υπολογίζεις την νομική Αθηνών τόσο, τις υπόλοιπες πόσο τις υπολογίζεις;

πρεπει να κανω το ιδιο με διαφορετικα νουμερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Δίνεις ιδια βαρύτητα στην Γλώσσα με τα Θρησκευτικά? Δηλαδή τι θα ακούσω πια? Και επίσης όσο αφορά τα ορθογραφικά, τόσοι άνθρωποι είναι δυσλεκτικοι! Σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι καλοί επαγγελματίες? Η το ότι μαθαίνεις 1500 bullets σε 100 διαφορετικές θεματικές σε κάνει καλύτερο επιστήμονα?
από τη μία, διαφωνώ με κατάργηση της έκθεσης. Χωρις την έκθεση, και το πιστεύω ειλικρινά, θα περνούσαν σε υψηλόβαθμες σχολές παιδιά και δε είχαν πάρει χαμπάρι ότι υπάρχουν έννοιες όπως ο εθνικισμός, προβλήματα στο σωφρονιστικό σύστημα και άλλα τέτοια που εγώ και συ μπορεί να τα θεωρούμε δεδομένα. τουλάχιστον τώρα κάθονται και τα παπαγαλίζουν, κάτι τους μένει. Έχω γνωρίσει παιδί που πέρασε νομική αθήνας και δεν ήξερε να πει μισή κουβέντα για τα ανθρώπινα δικαιώματα ή για τη παγκοσμιοποίηση μέσα στη τάξη.

Πάραυτα, είναι εμφανές ότι δεν μπορεί η έκθεση να κρίνει... ιατρικές σχολές, κυρίως λόγω υποκειμενικού παράγοντα.

Στο δια ταύτα, όλο το σύστημα θέλει γκρέμισμα. Δηλαδή μαθηματικά π.χ. ή Βιολογία ή (τραγελαφική) Λογοτεχνία, μαθαίνουμε στο Λύκειο; Αποστηθίζουμε κι εκεί μεθοδολογίες λύσεων για τα τζιμάνια που βάζουν θέματα... Δε "μαθαίνουμε Μαθηματικά".

+οι ασκήσεις στην έκθεση είναι ότι πιο γελοίο υπάρχει στις πανελλήνιες. Βρες συνώνυμα; Άσε μας ρε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Δίνεις ιδια βαρύτητα στην Γλώσσα με τα Θρησκευτικά? Δηλαδή τι θα ακούσω πια? Και επίσης όσο αφορά τα ορθογραφικά, τόσοι άνθρωποι είναι δυσλεκτικοι! Σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι καλοί επαγγελματίες? Η το ότι μαθαίνεις 1500 bullets σε 100 διαφορετικές θεματικές σε κάνει καλύτερο επιστήμονα?

Είπα ότι για να μάθεις κάτι σήμερα ευτυχώς ή δυστυχώς θα πρέπει ν απαιτηθεί να εξεταστεις σε αυτό διότι στο σχολείο το ελληνικό σχολείο το 2016 Η έννοια της γενικής Παιδείας ή μόρφωσης είναι ανέκδοτο...και ναι άμα δεν μπορείς να εκφραστείς και να πεις δύο λόγια για ένα πράγμα με επιχειρήματα θα υστερεις στα επόμενα χρόνια τόσο σαν επαγγελματίας αλλά και γενικότερα σαν "ακαδημαϊκός" πολίτης...δεν ανέφερα πουθενά τους δυσλεκτικους απλά τόνισα την σημασία της έκθεσης για όλους τους μελλοντικούς πολίτες και ότι η κατάργηση της είναι ακραία ως λύση...μου θυμίζει την συζήτηση περί κατάργησης των αρχαίων στα σχολεία...χαχαχαχαχ όσα δεν φτάνει η αλεπού...εγώ παρεμπιπτόντως δεν ξέρω τίποτα από αρχαία αλλά εκτιμώ αυτά τα όσα λίγα μ προσέφερε το μαθημα και προσφέρει σε όποιον έρθει σε επαφή με αυτό...έτσι και η έκθεση αν διδαχθεί σωστά σε βοηθάει να έχεις κριτική που είναι βασική ιδιαίτερα στην εποχή μας...έχει τα κακά της δεν λέω ο τρόπος Π εξετάζεται στις πανελλήνιες αλλά θεωρώ ότι μέσω αλλαγών όπως για παράδειγμα να μετράει πιο πολύ η κατανοηση και όχι η έκφραση λιγοστεύει ο υποκειμενικός χαρακτήρας του μαθήματος....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Εδώ ρε σεις από τη 1η Γυμνασίου επιλεκτικά ασχολούνται με μαθήματα οι μαθητές γιατί "εχουν αποφασίσει".

Γκρέμισμα λέμεεεε.... ποια παιδεία, διαβάζουμε για να μπούμε στις σχολές μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Άμα καταργηθεί η έκθεση, οι βάσεις των ιατρικών θα πάνε 19k+
Οι περισσότεροι γράφουν 18-19+ στα μαθήματα και χάνουν τις ιατρικές επειδή τσεκουρώνονται με ένα 12 στην έκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nihil.

Νεοφερμένος

Ο nihil. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Άρα αυτό σημαίνει ότι η Νομική Αθηνών θα είναι στα +120 μόρια από πέρυσι. αρα 18223+120=18343. Καπου εκει θα ηταν η βαση του 2016 για την νομικη αθηνων, εαν το 2014 και το 2015 τα μαθηματα ηταν 4 σαν το 2016, και οχι 6. Επισης τοση θα ηταν η βαση εαν ο προφορικος δεν αφαιρουταν. Εφ οσον τα 600 μορια απο τον προφορικο βγαινουν, και τα μαθηματα ειναι 4 αντι για 6. αυτο σημαινει οτι απο τα 18343 εαν αφαιρεσουμε τα 600(προφορικοι+ 4 αντι για 6( στην λογοτεχνια οι αριστοι και στην βιολογια σιγουρα θα κερδιζαν μορια)), θα παμε στα 17743 δηλαδη 480 μορια κατω σε σχεση με το 2015! Οποτε εγω, για νομικη αθηνων θα βαλω 17.750 για το 2016. εαν δικαιωθω καλως,δεν θελω να παρω κανεναν στον λαιμο μου ομως.

Γενικότερα έχει πολλά υποκειμενικά στοιχεία ο τρόπος σου (που μπορεί βέβαια να τα έχεις μαντέψει σωστά) αλλά σίγουρα ο προφορικός δεν έδινε 600 μόρια σε αυτές τις βαθμολογίες. Μόνο αν ο γραπτός σου βαθμός ήταν 2 μονάδες κάτω από τον προφορικό έπαιρνες 600 και προφανώς όταν μιλάμε για νομική είχαν σε κάποια μαθήματα και πάνω από 19. Και εγώ με αναγωγή περίπου 200 μόρια πτώση βρήκα, αλλά άλλοι λένε μικρή άνοδο.

Όσο για την έκθεση συμφώνω ότι η κατάργηση της θα υποτιμούσε πάρα πολύ το μάθημα και αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Θα μπορούσε όμως να μετράει μόνο 10% στα τελικά μόρια της θετικής και της τεχνολογικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Μιλάμε για την γλώσσα μας, όχι για μάθημα γενικης παιδείας. Το ότι δεν εξετάζεσαι στην Γ λυκείου Πανελλαδικές δε σημαίνει ότι δεν είναι σημαντικό μάθημα. Αν ήταν έτσι τοτε, θα διαβάζαμε μόνο τα μαθήματα που θα δώσουμε εξετάσεις από το δημοτικό. Εγω ας πούμε γιατί διάβαζα Βιολογία, Χημεία, Γεωγραφία, Αρχαία και ήμουν καλός όταν ήξερα ότι θέλω τα Μαθηματικά! Μην συσχετιζουμε λοιπόν την ίδια μας τη Γλώσσα με άλλα μαθήματα ειδικά όπως τα Θρησκευτικά. Είναι ΆΤΟΠΟ. Άτομα που παίρνουν βραβεία σε λογοτεχνικούς, γράφουν εκθέσεις για τη βουλή των εφήβων και έχουν επιλαγει παίρνουν 13 και 14 και άλλοι οι οποίοι δεν το έχουν καν παίρνουν 15 επειδή γράφουν τις ανελεητες τυποποιημενες μαλακιες που τους μαθαίνουν στα φροντιστηρια λες και είμαστε ρομποτ και όχι ανθρώπινα όντα με νοημοσύνη ερεθίσματα και ενσυναισθηση. Και το επικροτειτε από πάνω κιόλας! Μόνο αν γίνει η εξέταση όπως οι εξετάσεις Αγγλικών μπορεί να υπάρξει προκοπη, που εξετάζει πολυεπιπεδα και όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικα το πόσο γλωσσικά είσαι ικανός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nihil.

Νεοφερμένος

Ο nihil. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Ε ναι αλλά ξέρεις πως λειτουργεί το σύστημα. Η ουσιαστική δουλειά γίνεται στο λύκειο και αν ξέρει ο άλλος ότι δεν θα την δώσει πανελλαδικά, θα την αγνοήσει. Άλλωστε σίγουρα σου χρειάζεται η γλώσσα στην ζωή σου, απλώς όχι τόσο όσο στην θεωρητική.

Και στο κάτω κάτω, το πρόβλημα δεν είναι η έκθεση, το πρόβλημα είναι η υποκειμενικότητα στην διόρθωση της. Μια πιο λογική λύση θα ήταν να διορθώνεται από περίσσοτερους από 2 καθηγητές. Και 5 αν γίνεται.

Edit: Ή αυτό που είπες όπως στα αγγλικά. Ακόμα καλύτερα.

Επίσης πραγματικά ελπίζω ότι όλοι οι διορθωτές ελέγχονται και αν έχουν πάνω από 5% ας πούμε των γραπτών τους αναβαθμολογημένα, δεν καλούνται την επόμενη χρονιά. Αν δεν υπάρχει κάποιος τέτοιος έλεγχος, είναι έγκλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Μιλάμε για την γλώσσα μας, όχι για μάθημα γενικης παιδείας. Το ότι δεν εξετάζεσαι στην Γ λυκείου Πανελλαδικές δε σημαίνει ότι δεν είναι σημαντικό μάθημα. Αν ήταν έτσι τοτε, θα διαβάζαμε μόνο τα μαθήματα που θα δώσουμε εξετάσεις από το δημοτικό. Εγω ας πούμε γιατί διάβαζα Βιολογία, Χημεία, Γεωγραφία, Αρχαία και ήμουν καλός όταν ήξερα ότι θέλω τα Μαθηματικά! Μην συσχετιζουμε λοιπόν την ίδια μας τη Γλώσσα με άλλα μαθήματα ειδικά όπως τα Θρησκευτικά. Είναι ΆΤΟΠΟ.
Ποτε τελείωσες το σχολείο Chris? Μάλλον οπότε και να το τελείωσες εσύ ανήκες σε αυτούς τους λίγους μαθητές Π διάβαζαν τα πάντα και όχι μόνο όσα θα εξεταστούν...πίστεψε το η όχι ναι στο ελληνικό σχολείο εν έτη 2016 και πιο πριν οι μαθητές στην πλειονότητα διαβάζουν μόνο όσα θα εξεταστούν πανελλαδικά....από πολύ μικρή ηλικία κιόλαΣ...Γυμνάσιο ας πούμε...Δεν το επικροτώ αλλά έτσι είναι δυστυχώς...μπράβο σ που δεν ησουν έτσι πραγματικά αλλά η κατάσταση αυτή είναι...επίσης δεν συσχέτισα την γλώσσα με θρησκευτικά ένα παραδειγμα έφερα...επιπλέον θεωρώ την έκθεση βασικό μάθημα όπως προκύπτει και από τα όσα είπα πιο πάνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top