Εξεταστικό σύστημα και Αξιολόγηση φοιτητών: Ένα θέμα, πολλές απόψεις

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Εμένα με εκνευρίζουν κάτι φοιτητές που κόβουν το μάθημα για να γράψουν καλύτερο βαθμό την επόμενη εξεταστική.

Tο προβλημα σε αυτο ποιο ειναι? μηπως επειδη γραφουν καλυτερα απο σενα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Tο προβλημα σε αυτο ποιο ειναι? μηπως επειδη γραφουν καλυτερα απο σενα?

δεν είμαι ανταγωνιστής φίλε μου απλά με εκνευρίζει το θεωρώ φυτοουκλιά Ας γράφουν όσα 10 θέλουν καλύτερα από μένα δε θα γίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
δεν είμαι ανταγωνιστής φίλε μου απλά με εκνευρίζει το θεωρώ φυτοουκλιά Ας γράφουν όσα 10 θέλουν καλύτερα από μένα δε θα γίνουν.

Πρόβλημα του καθενός αν θέλει να προσπαθήσει για κάτι καλύτερο σε ένα μάθημα. Από που και ως που είναι κακή η 'φυτουκλιά'?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Πρόβλημα του καθενός αν θέλει να προσπαθήσει για κάτι καλύτερο σε ένα μάθημα. Από που και ως που είναι κακή η 'φυτουκλιά'?
:P
Ας διαβάσει και να το δώσει τότε όποτε είναι έτοιμος και όχι να το δίνει μέχρι να του πετύχει ο καλός βαθμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
:P
Ας διαβάσει και να το δώσει τότε όποτε είναι έτοιμος και όχι να το δίνει μέχρι να του πετύχει ο καλός βαθμός.

Με την ίδια λογική, να μπορούν οι φοιτητές να δίνουν ένα μάθημα μόνο μία φορά, αν κοπείς κόπηκες και πτυχίο γιοκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Εξαρτάται και από τη βαθμολόγηση και τα θέματα του καθηγητή. Εξάλλου το έτοιμος είναι σχετικό για τον καθένα και για το κάθε μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Όμως θα έπρεπε να υπάρχει μια πιο αξιοκρατική διαδικασία και με εργασίες / mini projects που να δείχνουν πιο αξιόπιστα την τελική εικόνα του βαθμού. :)

Πιστεύεις πως αν κάποιος χρησιμοποιήσει αθέμιτα μέσα στο τελικό, δεν θα το κάνει και στις ασκήσεις, projectes, προφορικές εξετάσεις κι οτιδήποτε άλλο; Νομίζω πως όταν "δεν σε βλέπει κανείς" μπορείς να κάνεις περισσότερα "κόλπα".

Πάντως συμφωνώ στην εξέταση καθ' όλο το εξάμηνο, οποιασδήποτε μορφής κι αν είναι αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
μη συνδεεις φιλε μου το ενα με το αλλο.αλλο η επαρκεια αλλο ο βαθμος.μπορει καποιος να ναι στοκος και να παρει σε ολα 10 και αλλος διαβαστερος και να αδικειται συνεχως.μην τα συγχεεις.

Κατανοώ απόλυτα πώς νιώθεις και συμφωνώ μαζί σου εν μέρει. Ωστόσο, καλό θα ήταν να μην μπαίνεις στη διαδικασίας σύγκρισης, γιατί πολύ απλά έτσι φθείρεις τον εαυτό σου. Μου έχει τύχει κι εμένα να βοηθήσω φιλικό πρόσωπο σε εργασία διμήνου και να πάρω εγώ 8 και το άτομο αυτό να πάρει 10. Γίνονται αυτά. Δεν στενοχωρήθηκα καθόλου, όμως. Εγώ ξεσκιζόμουν και ήμουν πολύ πιο επαρκής από το άτομο αυτό. Σου εύχομαι "καλή δύναμη" και "καλή συνέχεια" στις σπουδές σου. Μην απογοητεύεσαι.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.

Πιστεύεις πως αν κάποιος χρησιμοποιήσει αθέμιτα μέσα στο τελικό, δεν θα το κάνει και στις ασκήσεις, projectes, προφορικές εξετάσεις κι οτιδήποτε άλλο; Νομίζω πως όταν "δεν σε βλέπει κανείς" μπορείς να κάνεις περισσότερα "κόλπα".

Πάντως συμφωνώ στην εξέταση καθ' όλο το εξάμηνο, οποιασδήποτε μορφής κι αν είναι αυτή.

Αναλόγως τη φύση της εργασίας μπορεί να είναι πολυ δύσκολο να αντιγράψει κανείς. Ειδικά εσύ που είσια σε τμήμα πληροφορικής θα έπρεπε να το έχεις δει αυτό. Σε προγραμματιστικές πχ δεν αντιγράφεις με καμία παναγία κάνει μπαμ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Αναλόγως τη φύση της εργασίας μπορεί να είναι πολυ δύσκολο να αντιγράψει κανείς. Ειδικά εσύ που είσια σε τμήμα πληροφορικής θα έπρεπε να το έχεις δει αυτό. Σε προγραμματιστικές πχ δεν αντιγράφεις με καμία παναγία κάνει μπαμ.

Ναι, το έχω παρατηρήσει.
Αλλά υπάρχουν και οι ακραίες περιπτώσεις όπου φοιτητές "αγοράζουν" τις εργασίες τους.
Φαντάζομαι οι φοιτητές που "κλέβουν" στις εξεταστικές με -μάλλον- αποτελεσματικούς τρόπους δεν θα διστάσουν να το κάνουν κι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Ναι, το έχω παρατηρήσει.
Αλλά υπάρχουν και οι ακραίες περιπτώσεις όπου φοιτητές "αγοράζουν" τις εργασίες τους.
Φαντάζομαι οι φοιτητές που "κλέβουν" στις εξεταστικές με -μάλλον- αποτελεσματικούς τρόπους δεν θα διστάσουν να το κάνουν κι αυτό.

Τι κερδίζουν όμως επί της ουσίας;:eek: Απολύτως τίποτα.:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Τι κερδίζουν όμως επί της ουσίας;:eek: Απολύτως τίποτα.:eek:

Απολύτως τίποτα .... περίπου.
Δυστυχώς κάποιοι μένουν στην νοοτροπία του Γυμνασίου/Λυκείου όπου τα παιδιά συνηθίζουν να αντιγράφουν για να γλιτώσουν την γκρίνια(?) των γονιών τους αλλά και τον καθηγητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Σε μια mini εργασία όμως κάνει μπαμ... η λογοκλοπή, η αντιγραφή, η πληρωμή σε εταιρίες εκπόνησης εργασιών κλπ γιατί ο υποψήφιος φοιτητή θα εκτεθεί σε μια δημόσια παρουσίαση. Εκεί θα φανούν οι γνώσεις του. Ο καθηγητής με 2 ερωτήσεις μπορεί να πιάσει λαγό από τον φοιτητή. Όμως δεν ξέρω σε ρεαλιστικά data πόσο είναι εφικτό, καθώς αν υποθέσουμε ότι το x μάθημα έχει 160 φοιτητές σημαίνει 160 διαφορετικά θέματα και 160 παρουσιάσεις της μισής ώρας περίπου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Τα θεματα συνηθως τα οριζει ο καθηγητης και ειναι περιορισμενα σε αριθμο,και οι εργασιες συνηθως γινονται σε ομαδες...θεωρω τραγικο να πληρωσεις για ετοιμη εργασια αλλα δεν θα με πειραζε αν καποιος συμφοιτητης μου το εκανε και τα πηγαινε καλυτερα απο μενα...

Σημασια εχει να αισθανεσαι καλα με τον εαυτο σου και να μαθαινεις καποια πραγματα(για οποιον ενδιαφερεται και για τη γνωση περα απο το βαθμο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Τα θεματα συνηθως τα οριζει ο καθηγητης και ειναι περιορισμενα σε αριθμο,και οι εργασιες συνηθως γινονται σε ομαδες...θεωρω τραγικο να πληρωσεις για ετοιμη εργασια αλλα δεν θα με πειραζε αν καποιος συμφοιτητης μου το εκανε και τα πηγαινε καλυτερα απο μενα...

Σημασια εχει να αισθανεσαι καλα με τον εαυτο σου και να μαθαινεις καποια πραγματα(για οποιον ενδιαφερεται και για τη γνωση περα απο το βαθμο)

Συνάδελφε (από άποψη φοιτητικής ιδιότητας) θίγεις φλέγοντα ζητήματα και μπράβο σου! Όλοι/ες χαιρόμαστε με έναν καλό βαθμό. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε και τις απαιτούμενες γνώσεις πάνω στο γνωστικό αντικείμενο που σπουδάζουμε. Όσοι/ες καταφεύγουν σε ακαδημαϊκούς μεσίτες δεν κάνουν κακό σε εμάς, που προσπαθούμε έντιμα, αλλά διακυβεύουν την ακαδημαϊκή τους υπόσταση. Όσο για τις ομαδικές εργασίες (μιλάω για προπτυχιακό κι δίετή επιμόρφωση στο Διδασκαλείο, γιατί στο ΕΑΠ -ευτυχώς- είναι ατομικές) πάντα την πληρώνει ο/η πιο φιλότιμος/η ή ο/η ανύπαντρος/η (βλέπε Τέσα :P) και δεν προσπαθούν όλοι/ες ισοπόσως. Θα το έχεις διαπιστώσει, φαντάζομαι.:hmm: Αν όμως όλοι/ες εργάζονταν φιλότιμα θα εκπονούνταν αξιόλογες ομαδικές εργασίες. Δεν είναι δυνατό ένας/μια να τα κάνει όλα.

Στο τμήμα που ξεκίνησα, επειδή δεν έχει μεγάλη σχέση με τα παιδαγωγικά, χρειάζεται να κάνω περισσότερη προσπάθεια από άλλα άτομα, που είναι πιο σχετικά με το εν λόγω γνωστικό αντικείμενο (Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων). Πώς να συγκριθούν, λ.χ., οι γνώσεις οι δικές μου στις "Διαστάσεις των Πολιτισμικών Φαινομένων" με αυτές ενός αρχαιολόγου κι ενός ιστορικου της τέχνης; Ουσιαστικά επέλεξα το τμήμα για δύο ενότητες "Οικονομία του πολιτισμού" και "Πολιτιστική Επικοινωνία". Στο τμήμα αυτό δεν φιλοδοξώ μια άριστη βαθμολογία, γιατί και τα μαθήματα είναι πιο δύσκολα και οι δικές μου προηγούμενες γνώσεις είναι λιγότερο συμβατές προς αυτά, αλλά είναι και πιο απαιτητικές οι εργασίες. Θα τα καταφέρω όμως. Δεν χρειάζεται πανικός. Ευτυχώς που επέλεξα μια ενοτητα. Το έκανα κυρίως για οικονομικούς λόγους (μιας και τα δίδακτρα είναι 700 ευρώ για κάθε θεματική, τώρα βέβαια έγιναν 650, σιγά τη μεγάλη μείωση), αλλά και για πρακτικούς. Σκέφτηκα ότι παίρνοντας μια μια ενότητα θα εμπεδώσω καλύτερα την ύλη. Αν έπαιρνα δύο ενότητες, ακόμα και να της πέρναγα, θα ήταν αδύνατο να εμπεδώσω την ύλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,214 μηνύματα.
Εμένα με εκνευρίζουν κάτι φοιτητές που κόβουν το μάθημα για να γράψουν καλύτερο βαθμό την επόμενη εξεταστική.

Βασικά είναι σα να την πέφτεις σε μια γκόμενα 100 φορές κι όταν την 100η σου κάθεται να το θεωρείς "επιτυχία"!:rolleyes:
Στην ίδια κατηγορία βέβαια εντάσσονται και όσοι δίνουν ένα μάθημα π.χ. 20 φορές και το περνάνε την 20η νύχτα με 5άρι...
Το πρόβλημα δεν είναι αυτό όσο ότι σε ορισμένα Τμήματα, δεν επιτρέπεται ούτε για πλάκα από τους καθηγητές. :P
Και πολύ καλά κάνουν όσοι δεν το επιτρέπουν!
Ο κανονισμός σπουδών στα Α.Ε.Ι. λέει ξεκάθαρα "έγραψες από 5 και πάνω;ΠΕΡΑΣΕΣ, ΕΦΥΓΕΣ", δεν ξέρω ποιος σκαρφίστηκε αυτή την ανοησία και την έχουν κάνει κάποιοι "άγραφο νόμο" μέσα στις σχολές..ή μήπως όλοι αυτοί οι βλάκες που βάζουν τις "ρήτρες" (τρομάρα τους) αύριο μεθαύριο στις δουλειές τους θα λένε στους προϊσταμένους τους "κύριε προϊστάμενε έκανα τη δουλειά που μου ζητήσατε αλλά την έκανα πρόχειρα, τσαπατσούλικα και άργησα πολύ, θα την πετάξω και θα την ξανακάνω καλύτερα και γρηγορότερα"!:whatever:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Είναι όντως ανοησία αλλά και το να σου λένε για μεταπτυχιακό μετά θες ξέρω γω 7 και πάνω είναι μεγαλύτερη ανοησία. Οπότε για αυτό το λόγο υπάρχουν και αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,214 μηνύματα.
Είναι όντως ανοησία αλλά και το να σου λένε για μεταπτυχιακό μετά θες ξέρω γω 7 και πάνω είναι μεγαλύτερη ανοησία. Οπότε για αυτό το λόγο υπάρχουν και αυτά.

Ρε φίλε αν πρέπει να βάζεις "ρήτρες" για να βγάλεις 7 τότε απλά δεν είσαι για 7...τα καλά πανεπιστήμια στα μεταπτυχιακά προγράμματα με υψηλή ζήτηση το κάνουν αυτό για να μη τους έρχεται κάθε καρυδιάς καρύδι, που να ξέρουν όμως τι κόλπα έχουμε εφεύρει εδώ στο Μπανανιστάν!:P
Και δε νομίζω κάποιος σοβαρός υποψήφιος με πλήρη φάκελο να κόπηκε ποτέ από τέτοιο μεταπτυχιακό μόνο και μόνο επειδή είχε π.χ. 6,7 ή 6,8...είναι κάτι αντίστοιχο με το "5 χρόνια εμπειρία" που λένε στις προσφορές εργασίας, ακόμη και 2 ή 3 χρόνια να έχεις αν "τους κάνεις" θα σε πάρουν δεν θα σε κόψουν για τα 1 ή 2 χρόνια που σου λείπουν, απλώς βάζουν την 5ετία για να μην τους στέλνει βιογραφικά ο κάθε άσχετος!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Επειδή κι εγώ έχω κόψει μαθήματα ( όχι πολλά ) επέτρεψέ μου να διαφωνώ ως προς το πώς βγαίνουν οι βαθμοί. Το 80% είναι η τεμπελιά. Αν κάποιος πάει να δώσει κάτι yolo και αρπάξει ένα 5αράκι όλο δικό του δεν είναι υποχρεομένος να τη βγάλει με αυτό. Μπορεί να το ξανά δώσει με διαφορετικό mindset και το 5 να γίνει 8. Αυο δεν είναι από μόν οτου πρόβλημα, πρόβλημα γίνεται όταν το κάνει κάποιος για τα μισά μαθήματα της σχολής.

Αυτό που λες και να ισχύει δεν αλλάζει τη νοοτροπία που καλλιεργεί ανάμεσα στους φοιτητές. Αντί να κοιτούν πολλοί τι γνώσεις θα πάρουν κοιτούν να παίρνουν μαθήματα με εύκολους βαθμούς, χωρίς πολλά πολλά, γλύψιμο στους καθηγητήες, ακόμη και παρακάλια πολλές φορές να σου κάνει το 6 7 και το 7 8 και παέι λέγοντας. Παπαγαλία τα παλιά θέματα, αντιγραφές κλπ. Γενικά είναι αμέτρητες οι πουστιές που κάνουν πολλοί για να βγάλουν βαθμούς, όλοι τα ξέρουμε.
Δε θα σας πω εγώ σε τι κόσμο ζούμε, οι μαλακίες τέτοιου είδους πληρώνονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Βασικά είναι σα να την πέφτεις σε μια γκόμενα 100 φορές κι όταν την 100η σου κάθεται να το θεωρείς "επιτυχία"!:rolleyes:
Στην ίδια κατηγορία βέβαια εντάσσονται και όσοι δίνουν ένα μάθημα π.χ. 20 φορές και το περνάνε την 20η νύχτα με 5άρι...

Και πολύ καλά κάνουν όσοι δεν το επιτρέπουν!
Ο κανονισμός σπουδών στα Α.Ε.Ι. λέει ξεκάθαρα "έγραψες από 5 και πάνω;ΠΕΡΑΣΕΣ, ΕΦΥΓΕΣ", δεν ξέρω ποιος σκαρφίστηκε αυτή την ανοησία και την έχουν κάνει κάποιοι "άγραφο νόμο" μέσα στις σχολές..ή μήπως όλοι αυτοί οι βλάκες που βάζουν τις "ρήτρες" (τρομάρα τους) αύριο μεθαύριο στις δουλειές τους θα λένε στους προϊσταμένους τους "κύριε προϊστάμενε έκανα τη δουλειά που μου ζητήσατε αλλά την έκανα πρόχειρα, τσαπατσούλικα και άργησα πολύ, θα την πετάξω και θα την ξανακάνω καλύτερα και γρηγορότερα"!:whatever:

Να σκεφτεσαι πρωτα προτου μιλησεις..Αν εγω θελω να γραψω 8,5 και βαλω ρητρα εσένα τι σε κοφτει? Μπορει στο κατω-κατω να εχω γραψει 7,5 (που ειναι και καλος βαθμος) αλλα να μη με ικανοποιει.. Θεωρεις δηλαδη καλυτερο αυτον που το περασε με την πρωτη με 5 και οχι αυτον που το περασε τη δευτερη με 8?

Κι επισης αυτο με τους καθηγητες οι οποιοι δεν δεχονται ρητρα ειναι επειδη βαριουνται να διορθωσουν και τιποτα παραπανω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top