ΗΜΜΥ ΕΜΠ

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Τελος,πρεπει να κατεχεις σε πολυ καλο βαθμο μαθηματικα και φυσικης κατευθυνσης για να μπορεις να το παρακολουθησεις .

Είναι λιγάκι σχετικό αυτό. Ξέρω κάτι παιδιά από τις αξιοκρατικές πανελλήνιες που στο 1ο εξάμηνο στο Πολυτεχνείο δεν θυμούνται ούτε το πεδίο ορισμού μιας συνάρτησης αλλά Μαθηματικά Κατεύθυνσης έγραψαν 20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Είναι λιγάκι σχετικό αυτό. Ξέρω κάτι παιδιά από τις αξιοκρατικές πανελλήνιες που στο 1ο εξάμηνο στο Πολυτεχνείο δεν θυμούνται ούτε το πεδίο ορισμού μιας συνάρτησης αλλά Μαθηματικά Κατεύθυνσης έγραψαν 20.

Γειά σου ρε nPb.

Aιώνιος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gtaivpc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Xen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Είναι λιγάκι σχετικό αυτό. Ξέρω κάτι παιδιά από τις αξιοκρατικές πανελλήνιες που στο 1ο εξάμηνο στο Πολυτεχνείο δεν θυμούνται ούτε το πεδίο ορισμού μιας συνάρτησης αλλά Μαθηματικά Κατεύθυνσης έγραψαν 20.
και μπράβο τους ;)

Ερώτηση 1:Σε αυτήν τη σχολή μπαίνουν μαθητές με 95-100 σε μαθηματικά-φυσική-αεππ.Πως εγώ θα σταθώ αντάξιος απέναντι τους;
Ερώτηση 2:Οι συμφοιτητές μου θα με σνομπάρουν;Εγώ έχω ανάγκη τη βοήθεια τους...
Ερώτηση 3:Όταν τελειώσω τη σχολή μετά από 5 χρόνια,δεν θα παίζει ρόλο ο βαθμός;Δηλαδή οφείλω να περάσω και με καλούς βαθμούς,όχι μόνο με τη βάση.
Ερώτηση 4:Οι καθηγητές αν τους εξηγήσω την κατάσταση θα με βοηθήσουν λίγο ή στα τέτοια τους.Στο σχολείο ήταν πάντα δίπλα μου.
Ερώτηση 5:Υπάρχουν καθηγητές ή βιβλία που θα με βοηθούσαν;(όπως φέτος,δλδ φροντιστήρια και βοηθήματα)
Ερώτηση 6:Χρειάζεται γνώση του επαγγέλματος από τώρα;Επειδή δεν έχω επειχηρήσει να ανοίξω ένα λαπτοπ και να δω το εστωτερικό του ή δεν γννωρίζω να διορθώνω κινητά.Κάποιοι τα κάνουν από τώρα αυτά
Όσον αφορά τα μαθήματα και τις ροές μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα λινκ,ώστε να ξέρω ποιες ροές να επιλέξω;
Από λινκ ξέρω το σημμυ wiki και αυτόν τον ψωνάρα που αναλύει ωραία όμως τα μαθήματα :https://discrete.gr/why/
Επίσης έχω κάνει επαγγελματικό προσανατολισμό και μου έβγαλε ήμμυ 60%.Καλό είναι μου είπαν..
Αυτά σε πρώτη βάση...Οι απαντήσεις σας θα με βοηθήσουν τρομερά.Ξοδέψτε λίγη ώρα για να μου απαντήσετε.Θα βοηθήσετε έναν άνθρωπο να βρει το δρόμο του.Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ερώτηση 1: Θα σταθείς, εάν διαβάζεις. Λίγη σχέση έχει το κλίμα των πανελληνίων με της σχολής- το μόνο κοινό είναι το πόσο διάβασμα απαιτούν αν θες να βγάζεις καλούς βαθμούς :)
Ερώτηση 2: Όχι. Ούτε που τους νοιάζει.
Ερώτηση 3: Ας απαντήσει κάποιος μεγαλύτερος/απόφοιτος.
Ερώτηση 4: Στα τέτοια τους, εάν μιλάς για βαθμούς ή κάτι παρεμφερές. Προφανώς και σου λύνουν απορίες και ότι άλλο εμπίπτει στο ακαδημαϊκό πλαίσιο αλλά μην περιμένεις ευνοϊκή αντιμετώπιση.
Ερώτηση 5: Καθηγητές; Ανάλογα το μάθημα αν αξίζει η παρακολούθηση. Βοηθήματα; Υπάρχουν για αρκετά μαθήματα και βοηθάνε πολύ (hail γκαρούτσος).
Ερώτηση 6: Δεν χρειάζεται καμία απολύτως γνώση. Απλά αρκετοί έχουν γιατί ψάχνονται με την τεχνολογία.

Όσων αφορά τις ροές, η επιλογή γίνεται στο 6ο εξάμηνο οπότε άσ'το για τώρα. Επίσης, ο τύπος που έφτιαξε το site το οποίο διάβασες δεν είναι ψωνάρα αλλά ένας από τους καλύτερους φοιτητές της σχολής. Έχει κάνει internship στο twitter στο San Fransisco, έχει κάνει κατα καιρούς διάφορες διαλέξεις/σεμινάρια σχετικά με κρυπτογραφία/web development στη σχολή μας και όχι μόνο και άλλα τέτοια πράγματα που εσύ και εγώ δεν θα κάνουμε ποτέ. Οπότε πριν πεις κάποιον ψωνάρα, ψάξε τουλάχιστον το ιστορικό του! Φιλικά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ivilinia_new

Νεοφερμένος

Η ivilinia_new αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 113 μηνύματα.
παιδια, ως πρωτη επιλογη θα εχω ΗΜΜΥ στο ΑΠΘ και μετα ΗΜΜΥ στην Κρήτη. Γενικα ασχολούμαι με υπολογιστές, μαρέσει πολύ ο προγραμματισμός και τα μαθηματικά όπως και η φυσική (με τοπ τον προγρ. ) . Θα ήθελα να μου δώσετε ένα προσανατολιστικό άρθρο ή να μου πείτε εσείς για τις σχολές αυτές, και επίσης εάν θα προτιμούσατε ΗΜΜΥ ή φυσικο (γιατί ασχολούμαι και με την αστροφυσική και μου αρέσει πάρα πολύ και η φυσική στοιχειωδων σωματιδιων). Γενικα τα ενδιαφέροντα μου παιζουν ενδιαμεσα εκεί , τι μου προτείνετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Σαν αντικειμενα μπορεις να τα συνδυασεις διοτι στην αστροφυσικη παιζει παρα πολυ το κομματι της επεξεργασιας σηματος που το συναντας εκτενως στη σημμυ αλλα παιζουν και αλλα κολπα οπως υπολογιστικα-μαθηματικα θεματα που παλι θα τα χεις στο προγραμμα σπουδων. Σαν δουλεια θα πηγαινα ημμυ γτ το φυσικο εχει πεθανει (στην ελλαδα) απο αποψη προοπτικων, επομενως θα ειχα τη δυνατοτητα εστω και αν ετεροαπασχολουμαι να ασχολουμαι και με την αστροφυσικη και την κοσμολογια. Γενικα αυτα εχουν υψηλες μαθηματικες απαιτησεις, δεν ειναι οπως το επιλογης της β παλια που ειναι παπαγαλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Γειά σου ρε nPb.

Aιώνιος...

Σε τι πράγμα; :hmm:

Μελετώντας το κείμενο «Γιατί ΗΜΜΥ ΕΜΠ» διαπίστωσα λιγάκι μια τάση αυτοδιαφήμισης του μαγαζιού τους. Καλό είναι αυτό. Αν δεν στηρίζεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει. Απλώς δεν καταλαβαίνω το είδος της σύγκρισης μεταξύ επιστημών διαφορετικού προσανατολισμού. Κάπου αναφέρθηκε για το αν ένας φοιτητής ΗΜΜΥ ΕΜΠ μπορεί να "νομίσει" ότι σπουδάζει Μαθηματικός ή Φυσικός. Τα σχόλια περιττά.

Από εκεί και πέρα, μου δημιουργήθηκε η εξής απορία:

Ένας φοιτητής του Τμήματος αυτού, κατέχει εξίσου καλά 10-15 μαθήματα Μαθηματικών, Φυσικής συν της ειδικότητάς του (ροής);

Παρατήρησα μια σύγκριση των βάσεων εισαγωγής του Μαθηματικού ή Πληροροφικής με το ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Η τεράστια διαφορά οφείλεται στην «διαφημιζόμενη» ζήτηση του Τμήματος από μαθητές Λυκείου; Ένα Τμήμα ΗΜΜΥ μήπως θεωρείται ένα Τμήμα Μαθηματικών, Φυσικής, Πληροφορικής (μαζί και τα τρία αντικείμενα) όπως θα το ήθελαν οι μαθητές; Για ποιο λόγο ένα Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής δεν προσελκύει καλό επίπεδο μαθητών λόγω των πολλών μορίων εισαγωγής που βγάζουν (αλλά με κενά στα Μαθηματικά και στη Φυσική); Θυμάμαι ότι και οι καθηγητές μας στο Πανεπιστήμιο, το είχαν ως παράπονο! Επίσης πάντα βλέπω μια σύγκριση του Τμήματος Μαθηματικών ή Φυσικής με κάτι καλύτερο; Καλύτερο σε τι ακριβώς; Νομίζω όλοι γνωρίζουμε την αξία και υπεραξία των Μαθηματικών και της Φυσικής, όπως επίσης όποιος θέλει μπορεί να δει τι είδους μαθήματα διδάσκουν τα Τμήματα εν έτος 2014. Πώς γίνεται οι μαθητές να ψάχνουν μόνο και να γνωρίζουν μέσα στις άκρες μαθήματα από συγκεκριμένα Τμήματα και από άλλα να έχουν στρεβλή εικόνα, να αναμεταδίδουν στρεβλές πληροφορίες, να βάλουν αρνητικά προγράμματα σπουδών και επιστήμες, χρησιμοποιώντας τες μόνο για να γεμίζουν το Μηχανογραφικό ως "ντάκο" στην κατηφόρα, σε περίπτωση αποτυχίας; Γιατί σε μια σύγκριση του Φυσικού και του ΗΜΜΥ, το Φυσικό αντιμετωπίζεται ως μια επιστήμη-Τμήμα, για μελλοντικούς 'μέτριους' καθηγητάκηδες; Με μια απαξίωση; Με ένα φθόνο ανωτερότητας; Γιατί να είναι το κακό Φυσικό και το καλό ΗΜΜΥ με τα στρωμένα όλα ρόδινα; Δηλαδή, ως επακόλουθο, πιστεύετε ότι υπάρχουν 'πεθαμένες' επιστήμες στο Πανεπιστήμιο; Όσοι σπουδάζουν Φυσική είναι παιδιά τεμπέληδες, κακοί άνθρωποι, με μέτριες προσδοκίες για τη ζωή τους;

Αυτό περί Ολυμπιάδων δεν μου λέει κάτι. Βασικά δεν καταλαβαίνω το "Γιατί οι Math-Lovers" ή οι "Physics-Lovers" να επιλέγουν κατά κύριο λόγο ένα τέτοιο Τμήμα για να μάθουν Μαθηματικά ή Φυσική. Σε τι πιστεύετε ότι υστερεί ή υπερτερεί ένα Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής σε σχέση με το Τμήμα ΗΜΜΥ ΕΜΠ, αν εξαιρέσουμε το κομμάτι «αγορά εργασίας»;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Στο τμήμα των ΗΜΜΥ κάνουμε ελάχιστη φυσική, φαντάζομαι πως και στο ΕΜΠ ελάχιστη κάνουν. Μόνο 2 μαθήματα φυσικής έχουμε, ένα παιδί που του αρέσει φυσική αλλά πάει ΗΜΜΥ επειδή "θα κάνει και εκεί φυσική" είναι ότι πιο λανθασμένο μπορώ να ακούσω. Έχουμε βέβαια πολλά μαθήματα μαθηματικών, μερικά είναι εφαρμοσμένα για την επιστήμη μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι συγκρίσιμα με τα μαθηματικά του μαθηματικού. Δεν βγάζει νόημα σε κάποιον να αρέσουν πολύ τα μαθηματικά αλλά να πάει σε τμήμα που κάνουν κυκλώματα, ηλεκτρομαγνητικά πεδία, σήματα, συστήματα κλπ. Για αυτό παιδιά το να σου αρέσουν τα μαθηματικά και η φυσική ή ο προγραμματισμός μόνο δεν δικαιολογούν σε καμιά περίπτωση την επιλογή των ΗΜΜΥ. Πάρα πολλοί φίλοι μου και στο ΔΠΘ και ακόμη και στο ΕΜΠ, εύχονται να είχαν πάει σε μια σχολή πληροφορικής να έκαναν αυτό που τους αρέσει και να τελείωναν σε 4 χρόνια αντί να πολεμάνε με τα 60 μαθήματα που έχουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Τα 60 μαθήματα μαθαίνονται καλά; Με άνεση χρόνου γίνεται ομοιογενής κατανόηση της ύλης;

Από Φυσική στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ κάνουν:

Φυσική Ι-IV, Mηχανική, Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Ι-ΙΙ. Δεν είναι αρκετή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τα 60 μαθήματα μαθαίνονται καλά; Με άνεση χρόνου γίνεται ομοιογενής κατανόηση της ύλης;

Ούτε καν. Για αυτό άλλωστε προσπαθούν να μειώσουν τα μαθήματα και να ανανεώσουν το πρόγραμμα σπουδών, τουλάχιστον στην δική μου σχολή, αλλά υπάρχουν "εμπόδια".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Ούτε καν. Για αυτό άλλωστε προσπαθούν να μειώσουν τα μαθήματα και να ανανεώσουν το πρόγραμμα σπουδών, τουλάχιστον στην δική μου σχολή, αλλά υπάρχουν "εμπόδια".

Νομίζω ότι μετά τα 35 μαθήματα Μαθηματικών, Πληροφορικής και Φυσικής, ένας φοιτητής αρχίζει και κουράζεται ψυχοσωματικά. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Στο τμήμα των ΗΜΜΥ κάνουμε ελάχιστη φυσική, φαντάζομαι πως και στο ΕΜΠ ελάχιστη κάνουν. Μόνο 2 μαθήματα φυσικής έχουμε, ένα παιδί που του αρέσει φυσική αλλά πάει ΗΜΜΥ επειδή "θα κάνει και εκεί φυσική" είναι ότι πιο λανθασμένο μπορώ να ακούσω. Έχουμε βέβαια πολλά μαθήματα μαθηματικών, μερικά είναι εφαρμοσμένα για την επιστήμη μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι συγκρίσιμα με τα μαθηματικά του μαθηματικού. Δεν βγάζει νόημα σε κάποιον να αρέσουν πολύ τα μαθηματικά αλλά να πάει σε τμήμα που κάνουν κυκλώματα, ηλεκτρομαγνητικά πεδία, σήματα, συστήματα κλπ. Για αυτό παιδιά το να σου αρέσουν τα μαθηματικά και η φυσική ή ο προγραμματισμός μόνο δεν δικαιολογούν σε καμιά περίπτωση την επιλογή των ΗΜΜΥ. Πάρα πολλοί φίλοι μου και στο ΔΠΘ και ακόμη και στο ΕΜΠ, εύχονται να είχαν πάει σε μια σχολή πληροφορικής να έκαναν αυτό που τους αρέσει και να τελείωναν σε 4 χρόνια αντί να πολεμάνε με τα 60 μαθήματα που έχουμε.
συμφωνω απολυτα μαζι σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Καλησπέρα.Θα ήθελα τη βοήθεια σας για ένα θέμα πολύ σημαντικό ,το οποίο μπορεί να κρίνει τη μετέπειτα ζωή μου.
Είμαι μαθητής Γ' Λυκείου και δίνω ενδοσχολικές εξετάσεις,μέσω των οποίων κρίνεται η παρουσία μου σε όποια σχολή επιθυμώ.Αν πχ γράψω σε όλα 20,τότε μπορώ να κάνω μηχανογραφικό και στην ανώτατη σχολή της Ελλάδας.Και αν αναρωτιέστε γιατί,η απάντηση είναι λόγω μίας ασθένειας(Ν.Ηοdgkin) που μου στέρησε το σχολείο για ένα ν χρόνο(έχασα την 3η γυμνασίου).Έτσι ανήκω στην ειδική κατηγορία του 5% και παλεύω για μία θέση αντιμέτωπος με άλλα παιδιά με παρόμοιες δυσάρεστες εμπειρίες
Το προφίλ μου:Είμαι καλός μαθητής.Από το δημοτικό(σημαιοφόρος) μέχρι το γυμνάσιο(βραβεία,αριστεία).Πήγα πρώτη λυκείου έχοντας ξεπεράσει την ασθένεια και τότε άρχισε να μειώνεται η απόδοση μου μέχρι και το τέλος της δευτέρας λυκείου,όπου πήγα φροντιστήριο μόνο στη φυσική και μόνο για μισή χρονιά.Έτσι τελείωσα με Μ.Ο 16,5.Φέτος,τα πράγματα άλλαξαν.Ξεκινώντας προετοιμασία από το καλοκαίρι σε ρυθμούς πανελληνίων(παρόλο που ήξερα πως οι ενδοσχολικές θα είναι γελοίες),διάβασα αρκετά θέλοντας να μετρήσω τις δυνατότητες μου.Στο σχολείο έβγαλα 19,8 στο πρώτο τετράμηνο,που οκ ελάχιστη σημασία έχει και στις ενδοσχολικές γράφω μέχρι τώρα γράφω 20άρια.Έτσι ο δρόμος προς ένα μεγάλο πανεπιστήμιο είναι πιο ορατός από ποτέ.Τι θα γινόταν όμως αν έδινα πανελλήνιες;Τότε, υπολογίζω σύμφωνα με τα θέματα που έχουν πέσει και τα διαγωνίσματα στο φροντιστήριο μου θα έβγαζα κάπου στα 16.000 μόρια.Πιο αναλυτικά:
Φυσική:Από αγαπημένο μάθημα έγινε εφιάλτης με δύο διαγωνίσματα κάτω από τη βάση και ένα μόνο πάνω από 80.Με το ζόρι 65-70.Θα δούμε και αύριο τα θέματα.
Η σχολή που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι αυτή των ημμυ και δη στο εμπ.Νομίζω είναι στο τοπ 3 των ελληνικών σχολών.Έχει ενδιαφέρον περιεχόμενο και πολλές μελλοντικές επαγγελματικές επιλογές..Αν περάσω πάντως θα πηγαίνω σε ΟΛΑ τα μαθήματα,καθώς η παρακολούθηση είναι κλεδί για την επιτυχία.Θα διαβάζω κάθε μέρα 3-4 ώρες.Τόσο μου είπε ο φιλόλογος μου αρκεί.Και μου είπε και ότι θα έχω και φοιτητική ζωή(με ανακούφισε,όχι γιατί έχω σκοπό να ξενυχτάω κάθε βράδυ στα μπαρ,αλλά γιατί μία έξοδος που και που είναι απαιραίτητη).

Ερώτηση 1:Σε αυτήν τη σχολή μπαίνουν μαθητές με 95-100 σε μαθηματικά-φυσική-αεππ.Πως εγώ θα σταθώ αντάξιος απέναντι τους;
Ερώτηση 2:Οι συμφοιτητές μου θα με σνομπάρουν;Εγώ έχω ανάγκη τη βοήθεια τους...
Ερώτηση 3:Όταν τελειώσω τη σχολή μετά από 5 χρόνια,δεν θα παίζει ρόλο ο βαθμός;Δηλαδή οφείλω να περάσω και με καλούς βαθμούς,όχι μόνο με τη βάση.
Ερώτηση 4:Οι καθηγητές αν τους εξηγήσω την κατάσταση θα με βοηθήσουν λίγο ή στα τέτοια τους.Στο σχολείο ήταν πάντα δίπλα μου.
Ερώτηση 5:Υπάρχουν καθηγητές ή βιβλία που θα με βοηθούσαν;(όπως φέτος,δλδ φροντιστήρια και βοηθήματα)
Ερώτηση 6:Χρειάζεται γνώση του επαγγέλματος από τώρα;Επειδή δεν έχω επειχηρήσει να ανοίξω ένα λαπτοπ και να δω το εστωτερικό του ή δεν γννωρίζω να διορθώνω κινητά.Κάποιοι τα κάνουν από τώρα αυτά
Όσον αφορά τα μαθήματα και τις ροές μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα λινκ,ώστε να ξέρω ποιες ροές να επιλέξω;
Από λινκ ξέρω το σημμυ wiki και αυτόν τον ψωνάρα που αναλύει ωραία όμως τα μαθήματα :https://discrete.gr/why/
Επίσης έχω κάνει επαγγελματικό προσανατολισμό και μου έβγαλε ήμμυ 60%.Καλό είναι μου είπαν..
Αυτά σε πρώτη βάση...Οι απαντήσεις σας θα με βοηθήσουν τρομερά.Ξοδέψτε λίγη ώρα για να μου απαντήσετε.Θα βοηθήσετε έναν άνθρωπο να βρει το δρόμο του.Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Πριν πουμε για τους ΗΜΜΥ, να σου ευχηθω να εισαι γερος γτ απο ο,τι ειδα η ασθενεια σου ηταν ενας τυπος λεμφωματος. Υγεια πανω απο ολα και τα υπολοιπα τα βρισκουμε.

Παμε τωρα στις αποριες που εχεις για τους ΗΜΜΥ. Αρχικα ΔΕΝ θα πηγαινεις σε ολα τα μαθηματα ή δεν θα διαβαζεις. Δεν γινεται να τα κανεις και τα δυο. Τα ωραρια του ΕΜΠ ειναι συχνα μεχρι τις 6-7 το απογευμα ξεκινωντας απο τις 9-10 το πρωι. Πιστευεις οτι μετα θα εχεις αντοχη να διαβασεις μετα 3-4 ωρες. Τοσο σου ειπε ο φιλολογος σου. Πως γινεται ενας φιλολογος να ξερει ποσο διαβασμα χρειαζεται σε μια πολυτεχνικη σχολη? Το αν θα παρακολουθεις ή οχι θα το κρινεις εσυ αφου μπεις στη σχολη. Το διαβασμα σου το ιδιο.

Παμε στους συμφοιτητες. Εδω μιλαμε καθαρα για τζοκερ. Μπορει να βρεις καμια 10αρια ατομα πολυ νορμαλ να σε βοηθουν, να κανετε παρεα, λογικα βεβαια κανα δυο-τρια ατομα θα ειναι οι κολλητοι σου. Ενα ειδος ψωνιου το εχει μεγαλη μεριδα φοιτητων που σπουδαζει στο εμπ, νομιζουν οτι επειδη μπηκαν εκει επιασαν τον παπα απο τ αρχιδια. Θα βρεις και τετοιους, να το περιμενεις. Οσο για το επιπεδο, στο πανεπιστημιο το κοντερ μηδενιζει. Δεν εχει σημασια ποσο εγραψες στις πανελλαδικες, ουτε οι πανελλαδικες δειχνουν αν εισαι genius ή οχι. Εξετασεις ειναι πανω σε συγκεκριμενη υλη. Την παπαγαλισες καλα, εγραψες, συγχαρητηρια. Γενικα ξεχνα το λυκειο. Δεν διαβαζουμε οπως στο Λυκειο. Πρωτο εξαμηνο θα εχεις 7-8 μαθηματα με υλη οση των πανελληνιων, 3 μηνες ωφελιμο χρονο και διαγωνισμα καθολου προσβλεψιμο. Οι καθηγητες βαζουν ο,τι τους κατσει. Αν πας να κατανοησεις ολη την υλη απο ολα τα μαθηματα απετυχες. Θα εξαντληθεις, θα κλεινεσαι μονιμα μεσα στο σπιτι και παντα υπαρχει η ορατη πιθανοτητα να πας και να γραψεις 0-1.

Ρωτας και για τους βαθμους. Γενικα στην Ελλαδα εχουμε μια βαθμοθηρια, ξεκιναει απο Γυμνασιο και μας ακολουθει. Οι εργοδοτες δεν προσλαμβανουν με βαση τον βαθμο πτυχιου, υπαρχει πολλοι αλλοι παραγοντες που επηρεαζουν. Το ιδιο και αν θες να συνεχισεις τις σπουδες σου εξω και αυτο γινεται κυριως επειδη ο βαθμος του Μετσοβιου στον Αμερικανο ή τον Βρετανο δεν σημαινει τιποτα, δεν εχει μετρο συγκρισης. Δεν ξερει το επιπεδο, την δυσκολια, τιποτα. Για αυτο και τα πανεπιστημια ζητανε και αλλα τεστ εκτος απο το πτυχιο σου για να κανεις αιτηση. Ενα προτζεκτ που συμμετειχες, μια καλη διπλωματικη εργασια ή μια συστατικη απο ενα καθηγητη γνωστο εκτος Ελλαδος μπορει να μετρησουν πολυ περισσοτερο απο το βαθμο του πτυχιου σου.

Γνωση του επαγγελματος δεν χρειαζεται, γνωση του τι θες να κανεις χρειαζεται. Πρεπει να ξεκαθαρισεις ποιος θα ειναι ο στοχος σου. Ετσι μονο θα καταλαβεις αν σου ταιριαζει η σχολη. Αν σου αρεσουν τα Μαθηματικα ή η Φυσικη και επηρεαζεσαι απο αυτον τον τυπο που λεει ο,τι και να σου αρεσει ελα ημμυ, τοτε θα πελαγωσεις.

Οσο αυτο που ρωτας για τους καθηγητες ας το απαντησει καλυτερα ενα παιδι που ειναι στη σχολη. Στη δικια μας υπαρχουν και κερατα και ανθρωποι νορμαλ που μπορεις να συννενοηθεις.

Ο,τι αλλη απορια εχεις, εδω ειμαστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Ας πάρουμε κάποια δεδομένα για τη φοιτητική ζωή που θέλω να έχω..Γιατί μάλλον το ημμυ δεν είναι για μένα..
1)Στη σχολή που θα περάσω θα παρακολουθώ τα μαθήματα
2)Θα διαβάζω σίγουρα 3 ώρες
3)Δεν θέλω να ξεσκιστώ,να γίνω καλόγερος,να ζω μόνο για αυτήν τη σχολή
4)Θέλω να αποκτήσω φιλίες,σχέσεις,καθώς και να ασχολούμαι και με ψυχαγωγικές δραστηριότητες,(ποδόσφαιρο που και που)
5)Θα ήθελα η σχολή να έχει σχέση με ηλεκτρονικούς υπολογιστές κυρίως αλλά και με άλλες ηλτεκτρονικές συσκευές(τηλεόραση)..Π.χ θα με διέφερε να μάθω την ιστορία των υπολογιστών,να τους κατασκευάζω ή να τους επιδιορθώνω...
6)Ο προγραμματισμός δε μαρέσει,για αυτό δεν θέλω πληροφορική..Υπολογιστές χωρίς προγραμματισμό όμως,δύσκολο ε?Τουλάχιστον να είναι σε νορμάλ επίπεδο
7)Η ενέργεια και οι τηλεπικοινωνίες δε μου γεμίζουν το μάτι,ενώ θα ήθελα μία διευκρίνηση στο τι είναι software και τι είναι hardware
8 )Έχω γνώση υπολογιστών(ecdl core),αλλά δεν τους έχω ανοίξει ποτέ!
9)Φυσική,μαθηματικά μαρέσουν αλλά όχι σε ύψιστο επίπεδο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Συγγνώμη ρε Γιάννη, αλλά Τμήμα "κατά παραγγελία" στα γούστα του καθενός δεν υπάρχει. Σίγουρα θα φάς στη μάπα και μαθήματα που δεν γουστάρεις. Η επιστήμη και πιο συγκεκριμένα ένα Τμήμα Πανεπιστημίου δεν έχει ιδρυθεί για τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες (προτιμήσεων, μάθησης,...κτλ) του κάθε φοιτητή. Ο πρωτεύον ρόλος ενός Τμήματος είναι η προώθηση της Έρευνας και δευτερευόντως η μαζική παραγωγή ομοειδών πτυχιούχων.

Στην Ελλάδα ισχύει αυτή η νοοτροπία επειδή δεν υπάρχει παραγωγική βάση και βιομηχανία. Οι μαζικοί πτυχιούχοι εδώ και πολλά χρόνια κατά κάποιο τρόπο, κατέληγαν στο δημόσιο σε ουδέτερες ή άσχετες θέσεις εργασίας με τις σπουδές που είχαν κάνει καθώς οι θέσεις εργασίας στο δημόσιο δεν ασχολούνται με το λύσιμο εξισώσεων, ασκήσεων φυσικής, ασκήσεων με σήματα κλπ και συγγραφή κώδικα σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού. Δυστυχώς αυτή είναι η Ελληνική πραγματικότητα, αν και τώρα (παρούσα περίοδο) ο διορισμός στο δημόσιο είναι παρελθόν.

Συμπέρασμα: Η Έρευνα δεν έχει τη λογική επιλογής-απόρριψης επιστημονικών κλάδων (αλά μηχανογραφικό βάση προσωπικής προτίμησης), αλλά επικρατεί συνεχής διεπιστημονικότητα πολλών συγγενών επιστημών και κλάδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Ας πάρουμε κάποια δεδομένα για τη φοιτητική ζωή που θέλω να έχω..Γιατί μάλλον το ημμυ δεν είναι για μένα..
1)Στη σχολή που θα περάσω θα παρακολουθώ τα μαθήματα
2)Θα διαβάζω σίγουρα 3 ώρες
3)Δεν θέλω να ξεσκιστώ,να γίνω καλόγερος,να ζω μόνο για αυτήν τη σχολή

Σε πολυτεχνικη σχολη το 1 και το 2 θα σε οδηγησουν σε αυτο που θελεις να αποφυγεις στο 3. Ακου λοιπον τι εκανα εγω που ειμαι στους Μηχανολογους. Πρωτο εξαμηνο πηγαινα σε ολα τα μαθηματα, απο τις 9 το πρωι μεχρι το τελευταιο το απογευμα. Ξυπναγα 7 το πρωι σαν να επρεπε να παω στη φαμπρικα γτ ειμαι και 1+ ωρα μακρια απο Ζωγραφου. Μετα τα μαθηματα γυρναγα σπιτι μου και δεν μπορουσα να παρω τα ποδια μου, δεν μιλαμε για διαβασμα ή για εξοδο, δεν ειχα αντοχη να παιξω FIFA. Και γνωριζω πολλα ατομα ακομα που επαθαν ακριβως το ιδιο. Ακομα και να μην εισαι Αθηναιος οποτε να μενεις κοντα στη σχολη απλα θα κερδιζεις λιγο το πρωι, οταν γυρισεις ομως θα εχεις και ολες τις δουλειες του σπιτιου σου. Σε πολλα μαθηματα η παρακολουθηση ειναι αχρηστη. Ο μονος που ειναι καταλληλος να σου πει την αποψη του ειναι καποιος που ειναι μεσα στη σχολη, οχι καποιος καθηγητης, οι γονεις σου, οι θειοι σου ή οι φιλοι σου που ειναι σε τελειως ακυρες σχολες. Δεν μπορεις να κατανοησεις την υλη του Πολυτεχνειου, θα εχεις και μαθηματα που θα σου γυρνανε τα συκωτια, θα εχεις κι αλλα που ο καθηγητης σε 2 διδακτικες ωρες θα κανει ζητημα 30λ μαθημα, θα εχεις αλλες που εξεταζεσαι σε ασκησεις που ποτε δν εχεις δει στην αιθουσα θα θα θα. Δεν χρειαζεται να στα αναλυσω ολα τωρα, πιστευω ομως σου εδωσα μια καλη ιδεα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Δεν παραγγέλνω σχολή!!Παραθέτω κάποια δεδομένα,ώστε να με βοηθήσετε να διαλέξω το σωστότερο(σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα μου) τμήμα,χωρίς να απογοητευτώ στο μέλλον!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Νομίζω ότι μετά τα 35 μαθήματα Μαθηματικών, Πληροφορικής και Φυσικής, ένας φοιτητής αρχίζει και κουράζεται ψυχοσωματικά. :hmm:

ελα που βλεπεις φοιτητες εδω μεσα(στο ischool) να κοκορομαχουν και για τον αριθμο των μαθηματων :D

ο αριθμος των μαθηματων ειπαμε πρεπει να ειναι 36 στις 4ετεις σχολες ...τωρα αν ακουμπουν σε δυο πεδια λογικα και τα 50,αλλα ζορικα.
αυτο που γινεται με καποιε ςπολυτεχνικες σχολες να προσπαθουν να βαλουν 5,6 καρπουζια(πεδια) στην μασχαλη,μάλιστα καποιες σχολες με 48 ολο κι ολο μαθηματα,αλλες κατα κανονα με 60
δεν βλεπω να εξυπηρετει εκπαιδευτικους σκοπους
βεβαιως οι κεντρικες σχολες ιδιως του ΕΜΠ εχουν πολλες κατευθυνσεις,ακριβως ομως επειδη καποιος δεν μπορει να τις παρει ολες απαιτειται και αναδιαταξη των επαγγελματικων δικαιωματων.

npb στην ΗΜΜΥ ΕΜΠ ειπαμε εχουν και μιση ροη φυσικη και καποια μαθηματα φυσικης στα υποχρεωτικα συν το επιλογης που μπορει να ειναι φυσικης..μπορουν να βγαλουν πανω απο 10 μαθηματα φυσικης...δεν συμβαινει με περιφερειακες σχολες,αλλα μονο με την κεντρικη του ΕΜΠ
ωστοσο παλι οπως καταλαβαινεις ειναι λιγοτερα συγκριτικα με αυτα που κανει ενας φυσικος απο καθαρη φυσικη σχολη,συν τοις αλλοις ο εκαστοτε φοιτητης θα εχει και καμια 45αρια μαθηματα να διαβασει που πιθανοτατα να μην του αρεσουν,

αναλογως και με τα μαθηματικα κ.λπ

εχει γινει η συζητηση

το συν στην ΗΜΜΥ ΕΜΠ ειναι οτι δινει περισσοτερες διεξοδους,αλλα εχει και τιμημα αυτο

τωρα μιλωντας εντελως κυνικα που ακριβως απασχολουνται οι περισσοτεροι αποφοιτοι της ΗΜΜΥ στην ελλαδα; μαλλον σε δουλειες που απασχολουνται και αποφοιτοι πληροφορικης..το ΤΕΕ ειχε κατι ερευνες,αν και ειναι νομιζω προ κρισης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Μαρια208

Νεοφερμένος

Η Μαρια208 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
για να βγαλει δηλαδη καποιος το ημμυ πρεπει να λιωσει κυριολεκτικα στο διαβασμα,ε;; περναω ημμυ εμπ και ειμαι αρκετα ενθουσιασμενη, με ενδιαφερει πολυ η σχολη κτλ, αλλα η φοιτητικη ζωη γενικοτερα πως ειναι;; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,894 μηνύματα.
Απόλαυσε το τελευταίο σου γεμάτο καλοκαίρι για τα ν επόμενα χρόνια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Ουτε καν, μια χαρα φοιτητικη ζωη κανεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top