ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Με ποιο τρόπο κρατάμε σωστές και καλές σημειώσεις. Προσπαθώντας να γράφουμε ότι λέει ο καθηγητής επί 3 ώρες στο μάθημα; Αυτό είναι σχεδόν αδύνατον. Θα έπρεπε να γνωρίζουμε στενογραφία.
Μήπως είναι καλή λύση το να έχουμε ένα δημοσιογραφικό μαγνητοφωνάκι;
H αληθεια ειναι οτι πολλοι το κανουν κυριως τις πρωινες ωρες πχ 8πμ. που να γραφουν τετοιες ωρες οποτε τα ηχογραφουν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Για να ακούγεται το δημοσιογραφικό πρέπει να κάθεσαι πρώτο έδρανο...
Και όχι, δεν δίνεις ωραία εικόνα έτσι...
θα συνηθίσεις με τον καιρό και θα καταλαβαίνεις τι πρέπει να κρατήσεις. Εκτός πλέον αν δεν πατάς ποτέ.
Συμφωνώ αρχικά με όσα είπες, Revekka.
Στο προηγούμενο μεταπτυχιακό μου (διδακτική γλώσσας και κριτικός γραμματισμός, ΠΤΔΕ ΑΠΘ) κάναμε απομαγνητοφωνήσεις διδασκαλιών σε διάφορες σχολικές τάξεις, προκειμένου να επεξεργαστούμε τα ηχητικά αρχεία κάνοντας κριτική ανάλυση του λόγου. Σε πληροφορώ ότι ήταν μια ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία. Πολλές φορές μάλιστα ο ήχος παραμορφώνεται από εξωτερικούς θορύβους που πάντοτε υπάρχουν. Εσύ -ως δημοσιογράφος και ως ακαδημαϊκός- τα ξέρεις αυτά καλύτερα από εμένα.
Καλύτερο είναι να είμαστε συγκεντρωμένοι/ες στο μάθημα και να μην αποσπάται η προσοχή μας από άσχετα ερεθίσματα. Τις πιο πολλές φορές τα κύρια σημεία της εισήγησης του/της καθηγητή/τριας φαίνονται με την πρώτη. Δεν είναι ανάγκη, λοιπόν, να έχουμε όλη την εισήγηση στα χέρια μας. Μια τέτοιου είδους απομαγνητοφώνηση συνιστά μάταιο κόπο.Αν μάλιστα υπάρχει συνέπεια ως προς τη μελέτη και την παρακολούθηση, είναι πολύ πιο εύκολο να εισαχθούμε ανώδυνα στο "πνεύμα" του/της καθηγητή/τριας και του μαθήματος. Όλα αυτά, βέβαια, κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Geork7
Νεοφερμένος
Για να ακούγεται το δημοσιογραφικό πρέπει να κάθεσαι πρώτο έδρανο...
Και όχι, δεν δίνεις ωραία εικόνα έτσι...
θα συνηθίσεις με τον καιρό και θα καταλαβαίνεις τι πρέπει να κρατήσεις. Εκτός πλέον αν δεν πατάς ποτέ. Ή αν είσαι ταγάρι!
O Πλειός πάντως σήμερα μας είπε οτι το μαγνητοφωνάκι δεν τον πειράζει καθόλου ,αρκεί να είμαστε και εμείς στην τάξη και όχι να το αφήσουμε και να πάμε για καφε ,γιατί θα μας αφήσει και αυτός ένα κασετόφωνο με το μάθημα και θα παει και αυτός για καφε όχι οτι θα το έκανα,προτιμώ να κρατάω live σημειώσεις,αλλά αν ο άλλος έχει πρόβλημα να κρατήσει δεν νομίζω οτί είναι άσχημο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Μπαίνει ο καθηγητής μέσα, και αρχίζει και παραδίδει. Τι απ' όλα αυτά που θα πει θα πρέπει να γράψω;
Επισήμανση: Τα μηνύματα 85 - 104 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο περιεχόμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Νηρηίς_
Πολύ δραστήριο μέλος
Ό,τι θεωρείς σημαντικό εσύ. Στην αρχή θα έχεις άγχος, θα προσπαθείς να τα σημειώσεις όλα, κάτι που δεν γίνεται. Μόλις πάρεις τα συγγράμματα, αν δοθούν δηλαδή του χρόνου, θα δείς πως πολλά όσα παραδόθηκαν κατά την ώρα της διδασκαλίας περιέχονται και σε αυτά, απλώς σας τα ανέλυσε περισσότερο ο καθηγητής. Με τον καιρό θα αποκτήσεις την εμπειρία, είναι καθαρά θέμα εξάσκησης και χρόνου.Ενα θέμα που θα απασχολήσει εμάς τους μελλοντικούς πρωτοετείς είναι οι σημειώσεις.
Μπαίνει ο καθηγητής μέσα, και αρχίζει και παραδίδει. Τι απ' όλα αυτά που θα πει θα πρέπει να γράψω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_catalonia_
Δραστήριο μέλος
Πραγματικα,τωρα που το λες! Δεν το ειχα σκεφτει αυτο ακομη!! Ε,λογικα αυτα που ειναι πιο σημαντικα! Αλλο το θεμα τωρα ειναι τι θεωρειται σημαντικο και τι οχι!Ενα θέμα που θα απασχολήσει εμάς τους μελλοντικούς πρωτοετείς είναι οι σημειώσεις.
Μπαίνει ο καθηγητής μέσα, και αρχίζει και παραδίδει. Τι απ' όλα αυτά που θα πει θα πρέπει να γράψω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος
Νομίζω πως το καλύτερο γι' αυτούς που γράφουν γρήγορα είναι γράφουν όσο πιο πολλά μπορούν ενώ για εκείνους που αργούν τα πιο σημαντικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Νηρηίς_
Πολύ δραστήριο μέλος
Εξαρτάται και απο τη σχολή. Θα το θέσω όσο πιο γενικά μπορώ, για να καλύψω όσο το δυνατόν περισσότερα. Αναφέρεται ο καθηγητής για παράδειγμα σε ένα συγκεκριμένο θέμα και ρωτάει εσάς τους φοιτητές να διατυπώσετε απόψεις. Για κάθε άποψη ο καθηγητής μπορεί να σχολιάζει, ώστε να υπάρξει συζήτηση, χωρίς να σημαίνει πως είναι η σωστή και στο τέλος θα καταλήξει σε μία θέση που θα περιλαμβάνει τα "σωστά". Είναι ανώφελο λοιπόν κατά τη διάρκεια της παράδοσης να κρατήσεις ως σημείωση όλα όσα θα πούν οι συμφοιτητές σου, αλλά σημασία έχει να παρακολουθήσεις τον διάλογο και όταν τελειώσει το μάθημα μπορείς να συμπληρώσεις τι θεώρησες σημαντικό. Είναι κάτι υποκειμενικό και θέμα εμπειρίας και γι'αυτό κανείς δεν σου έδωσε σαφή απάντηση.Αυτό το θέμα με έχει απασχολήσει και εμένα αλλά σαφή απάντηση δεν μου δόθηκε! Το τι είναι σημαντικό και τι όχι είναι καθαρό υποκειμενικό ζήτημα.
Νομίζω πως το καλύτερο γι' αυτούς που γράφουν γρήγορα είναι γράφουν όσο πιο πολλά μπορούν ενώ για εκείνους που αργούν τα πιο σημαντικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Genesis
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) Καθηγητής που αντιγράφει το βιβλίο στον πίνακα ( εκεί μόνο να παρακολουθήσεις και να δεις αν έχεις καμιά απορία)
2) Καθηγητής που δεν γράφει σχεδόν τπτ στον πίνακα (έχεις τα αυτιά σου ανοιχτά σημειώνοντας φράσεις κλειδιά)
3) Καθηγητής που γεμίζει όλο τον πίνακα αλλά ταυτόχρονα μιλάει και πολυ γρήγορα ( σε αυτή την περίπτωση ή κάνεις την προσευχή σου ή το χέρι σου γίνεται πύραυλος)
4) Καθηγητής που χρησιμοποιεί powerpoint - παρουσίαση (σημειώνεις ότι θεωρείς σημαντικό)
5) Καθηγητής που δεν έχει μεταδοτικότητα ( σε αυτή την περίπτωση θεωρείσαι άτυχος και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι είτε να πάρεις από αλλού σημειώσεις ή να αλλάξεις τμήμα)
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου αυτό μου έδειξε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos Sitys
Πολύ δραστήριο μέλος
Προφανως μιλαει ξεκαθαρα για σημειωσεις και οχι για παρουσιασεις , δεν ειναι ολες οι σχολες με eclass ! Μερικοι δεν χρησιμοποιουν καν power point !Συχνά υπάρχουν και καθηγητές που χρησιμοποιούν διαφάνειες PowerPoint για την παρουσίαση του μαθήματος οι οποίες μετά ανεβαίνουν στο eclass για να έχουν πρόσβαση σ αυτές συνεχεια οι φοιτητές. Σ αυτή την περίπτωση δε χρειάζεσαι καν σημειώσεις. Εξαρτάται ξεκάθαρα απο τη φύση του μαθήματος και τον καθηγητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Ενα θέμα που θα απασχολήσει εμάς τους μελλοντικούς πρωτοετείς είναι οι σημειώσεις.
Μπαίνει ο καθηγητής μέσα, και αρχίζει και παραδίδει. Τι απ' όλα αυτά που θα πει θα πρέπει να γράψω;
Λοιπόν άκου πως έχουν τα πράγματα.
Πατάς τους πρώτους 1-2 μήνες. Στην αρχή θα καταλαβαίνεις τι πρέπει να σημειώσεις αλλά με την πάροδο του χρόνου θα βαριέσαι, δεν θα πηγαίνεις και θα χάνεσαι κάπως.
Εδώ σου έχω όμως την λύση. Σταμπάρεις γκομενάκια που παρακολουθούν το συγκεκριμένο μάθημα και κρατούν σημειώσεις.
Πιάνεις κουβέντα, γνωρίζεστε, βγαίνετε και κάπως έτσι καβατζώνεις τις σημειώσεις τους μαζί μ'αυτές.
Αυτή την ιστορία μας την είχε πει στο φροντιστήριο ο οικονομολόγος που μας έκανε αοθ και έτσι γνώρισε την γυναίκα του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
https://www.swinburne.edu.au/lt/lectopia.html
Κοινώς, βλέπεις διάλεξη, κλικάρεις, φεύγει στο cloud και μέχρι να περάσεις την πόρτα
έχει φορτωθεί στο mp3 σου και την ξανακούς π.χ. κάνοντας τζόγκινγκ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Γενικά πάντως δεν κρατάω καλές σημειώσεις και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να τις διαβάσει άλλος εκτός από μένα. Άποψη μου είναι ότι οι σημειώσεις δεν βοηθάνε και πολύ και η παρακολούθηση τις περισσότερες φορές είναι χάσιμο χρόνου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Συχνά υπάρχουν και καθηγητές που χρησιμοποιούν διαφάνειες PowerPoint για την παρουσίαση του μαθήματος οι οποίες μετά ανεβαίνουν στο eclass για να έχουν πρόσβαση σ αυτές συνεχεια οι φοιτητές. Σ αυτή την περίπτωση δε χρειάζεσαι καν σημειώσεις. Εξαρτάται ξεκάθαρα απο τη φύση του μαθήματος και τον καθηγητή.
Αυτό ακόμη δεν αποτελεί πανελλαδική κλασική μέθοδος διδασκαλίας. Σε πολλά Τμήματα παραμένει ο κιμωλιοπίνακας η κλασική μέθοδος. Ίσως μετά..από 20 χρόνια το μάθουν και το power point όλα τα μέλη της ΠΟΣΔΕΠ. Σκέψου ότι το eclass για πολλά Τμήματα είναι άγνωστη λέξη.
Το καλύτερο eclass στη χώρα μας το έχει με διαφορά το Τμ.Μαθηματικών του ΕΚΠΑ: η-Τάξη και συγκεκριμένα οι φοιτητές έχουν φτιάξει τρομερή βιβλιοθήκη σημειώσεων όλων των μαθημάτων του Τμήματος:
Παράδειγμα:
επιλέγεις:
υποενότητα "Μαθήματα που δεν ανήκουν σε τομέα" και μετά ---> Σημειώσεις μαθημάτων από φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών.Πανεπιστημιακό Έτος 2012-13
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anwnymos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτό ακόμη δεν αποτελεί πανελλαδική κλασική μέθοδος διδασκαλίας. Σε πολλά Τμήματα παραμένει ο κιμωλιοπίνακας η κλασική μέθοδος. Ίσως μετά..από 20 χρόνια το μάθουν και το power point όλα τα μέλη της ΠΟΣΔΕΠ. Σκέψου ότι το eclass για πολλά Τμήματα είναι άγνωστη λέξη.
Εγώ πάντως όταν βλέπω power point φεύγω κατευθείαν. Αλλά για να μην παρεξηγηθώ είμαι υπέρ του eclass, καθώς βοηθάει αρκετά.
Σαν την κιμωλία δεν έχει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.