Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.
Οι θετικές επιστήμες ..δεν έχουν σχέση μόνο με τον υλιστικό τρόπο ζωής αλλά και με τον ανθρώπινο πολιτισμό. Παραθέτω ενδεικτικά το συνημμένο.
Βεβαίως και δεν αντιλέγω. Για εμένα οι θετικές επιστήμες είναι τρόπος σκέψης και φιλοσοφία ζωής. Έχουν αντίκτυπο παντού... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Οι θετικές επιστήμες ..δεν έχουν σχέση μόνο με τον υλιστικό τρόπο ζωής αλλά και με τον ανθρώπινο πολιτισμό. Παραθέτω ενδεικτικά το συνημμένο.
Συμφωνω.
Βεβαίως και δεν αντιλέγω. Για εμένα οι θετικές επιστήμες είναι τρόπος σκέψης και φιλοσοφία ζωής. Έχουν αντίκτυπο παντού... :)

Και μαζι σου συμφωνω :D αν δεν υπηρχαν οι θετικες επιστημες θα ημασταν σε ολους τους τομεις πολυ πιο πισω;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Έχω ένα αντίγραφο βιβλίο σε μορφή .pdf με τίτλο «ΕΠΙΤΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΝΕΟΦΥΤΟΥ ΔΟΥΚΑ, 1834». Το συγκεκριμένο βιβλίο Φυσικής του..1834 δείχνει με αρκετά συγκινητικό τρόπο την φυσική γνώση της εποχής γραμμένο στην καθαρεύουσα: ο ορισμός της φυσικής, απωστική και ελκτική δύναμη, ζύμωση, περί υδάτων, περί ουρανίων σωμάτων, κοσμολογία, οντολογία και μεταφυσική νομίζω. Η φυσική πριν τον αιώνα των μεγάλων επαναστάσεων του Planck και του Einstein. Τα Ελληνόπουλα εκείνης της περιόδου μάθαιναν Φυσική (ως ένα ενιαίο σύνολο μαζί με την Χημεία, την Φιλοσοφία και την Θεολογία) όχι σαν μάθημα για το τρίμηνο αλλά ως μια δυνατότητα να ξεφύγουν από την μοίρα των υπόλοιπων ραγιάδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Και μαζι σου συμφωνω :D αν δεν υπηρχαν οι θετικες επιστημες θα ημασταν σε ολους τους τομεις πολυ πιο πισω;)
Απλώς για να μην βάζετε πάνω από όλα μόνο τις θετικές επιστήμες και αφήνετε τις θεωρητικές (κυρίως τις ξένες γλώσσες) πιο πίσω ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς και τα δύο βοήθησαν σε διαφορετικούς τομείς να σου πω το εξής.
Όταν ο Arrhenius διατύπωνε τι ήταν οξέα οι Έλληνες να σου υπενθυμίσω βρισκόμασταν υπόδουλοι στους Οθωμανούς.:whistle:
Να λοιπόν,η πρακτική χρήση των ξένων γλωσσών.
Επιμένω ότι και οι δύο (θεωρητικές και θετικές επιστήμες)βοήθησαν,σε διαφορετικό τομέα η κάθε μία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Οι θεωρητικες επιστημες μπορουν να καλλιεργησουν ενα αισθημα ευαισθησιας και υπευθυνοτητας στους ανθρωπους που ασχολουνται μαζι τους. Φανταζεστε τι θα συνεβαινε αν ενας τρελος επιστημονας:crazy:, μυαλο στον θετικο τομεα, κατεστρεφε ολοκληρο τον ανθρωπινο πληθυσμο για να επιβεβαιωσει, να απορριψει ή να συμπληρωσει τους υπολογισμους και τα δεδομενα του σχετικα με ενα πειραμα του; Οι σχετικες με τη θεωρια επιστημες θετουν ενα φραγμο σε μια τετοια ανεξελεγκτη ταση του ανθρωπου (ή τουλαχιστον βρισκονται σε αυτη την κατευθυνση). :xtipao:

Ας μην ξεχναμε φυσικα και την συμβολη της ιστοριας (που, αν και θεωρητικος, τη μισω οπως διδασκεται) στον ανθρωπινο πληθυσμο:
καταγραφονται γεγονοτα, καταστασεις (το "ζουμι")και ημερομηνιες (ως σημειο αναφορας των παραπανω). Καποιος που μαθαινει ιστορια, μπορει ισως να αποφυγει λαθη του παρελθοντος. Αρκει να σκεφτουμε οτι τα συμβαντα (αντιδρωντα), οπως και οι χημικες αντιδρασεις, κατω απο ορισμενες συνθηκες σταθερα δινουν συγκεκριμενες συνεπειες (προϊοντα). Γιατι π.χ. να υποστουμε αλλον εναν παγκοσμιο πολεμο, τη στιγμη που τυχον γνωριζουμε πως να τον αποτρεψουμε; :spell:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι πίσω από αυτήν την αδιαφορία, κρύβεται ο ΣΥΡΙΖΑ.

Επίσης να σας πω ότι:

Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι.

:P
χρησυ αβγη και καγκαιλλο τω μαλυ :P

όπου ακούς πολλά καρπούζια........βάλε κράνος μη σου έρθουν στο κεφάλι :P

Φυσικά γιατί τα Μαθηματικά και η Φυσική δεν είναι για το μυαλό του καθενός. Ενώ την ιστορία ο οποιοσδήποτε αν κάτσει να τη διαβάσει θα τη μάθει...
Ας μην γελιόμαστε... και μόνο που παραδέχεστε ότι στη θεωρητική υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πάρεις καλό βαθμό αυτό τα λέει όλα!
καμία τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει.....στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον.και μαλιστα όσοι δηλώνουν ότι θα πάνε θετικοτεχνολογική παίρνουν πιο εύκολα ένα 16αρι,από ότι ένας που θέλει τη θεωρητική (και διαβάζει) να παρει ενα 18αρι
οκ.......δηλαδη να καταργήσουμε τη θεωρητική;αφου ο καθένας μαθαίνει τα θεωρητικά εύκολα..........ας γίνει ένας κόσμος μόνο με μαθηματικά και όλα τα θεωρητικά ας πάνε στο διαολο :)...............

Καμία κατεύθυνση δεν θα έπρεπε να υποτιμάται κατά τη γνώμη μου.
σωστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Απλώς για να μην βάζετε πάνω από όλα μόνο τις θετικές επιστήμες και αφήνετε τις θεωρητικές (κυρίως τις ξένες γλώσσες) πιο πίσω ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς και τα δύο βοήθησαν σε διαφορετικούς τομείς να σου πω το εξής.
Όταν ο Arrhenius διατύπωνε τι ήταν οξέα οι Έλληνες να σου υπενθυμίσω βρισκόμασταν υπόδουλοι στους Οθωμανούς.:whistle:
Να λοιπόν,η πρακτική χρήση των ξένων γλωσσών.
Επιμένω ότι και οι δύο (θεωρητικές και θετικές επιστήμες)βοήθησαν,σε διαφορετικό τομέα η κάθε μία.
Συμφωνω οτι εδωσαν διαφορετικα πραγματα σε διαφορετικους τομεις απλα ανεφερα δεν θυμαμαι γιατι αυτα που εδωσε η θετικη... Αφου ξερεις οτι ειμαι φαν των ξενων γλωσσων και δεν τις υποτιμω καθοοολουυυ!
καμία τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει.....στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον.και μαλιστα όσοι δηλώνουν ότι θα πάνε θετικοτεχνολογική παίρνουν πιο εύκολα ένα 16αρι,από ότι ένας που θέλει τη θεωρητική (και διαβάζει) να παρει ενα 18αρι
οκ.......δηλαδη να καταργήσουμε τη θεωρητική;αφου ο καθένας μαθαίνει τα θεωρητικά εύκολα..........ας γίνει ένας κόσμος μόνο με μαθηματικά και όλα τα θεωρητικά ας πάνε στο διαολο :)...............
Σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να καταργηθει :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου αυτό το thread είναι ανούσιο.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συγκριθούν οι κατευθύνσεις.Όλες έχουν παπαγαλία.Απλώς στη θεωρητική επικρατεί σε μεγαλύτερο βαθμό.Όσοι λένε ότι στη θετική-τεχνολογική -έτσι πως έχουν τα πράγματα σήμερα- υστερεί η παπαγαλία και καλλιεργείται η κριτική σκέψη,είναι για γέλια.Κανείς δε μπορεί να αγνοήσει την ύπαρξη μεθοδολογιών σε κάθε μάθημα.Όπως επίσης κανείς δε μπορεί να ισχυριστεί ότι έχει κατανοήσει πλήρως όλες τις έννοιες όλων των μαθημάτων.Είναι 100% σίγουρο ότι θα υπάρχουν κάποια σημεία τα οποία μαθαίνεις από έξω καθώς δεν είσαι σε θέση να τα ερμηνεύσεις με τις γνώσεις που έχεις.Αυτό είναι γεγονός.

Τώρα όσον αφορά τη χρησιμότητα τους,θα πρέπει να ξέρετε πως όλα είναι αλληλένδετα.Ο πολιτισμός είναι πολύ σύνθετος και διακρίνεται στον υλικοτεχνικό και στον ηθικοπνευματικό.Επομένως γίνεται αντιληπτό ότι για την ανάπτυξη του απαιτείται ανάπτυξη τόσο στις θεωρητικές όσο και στις θετικές επιστήμες.Η επικράτηση μόνο τις μίας από τις 2 έχει σοβαρότατες συνέπειες στις οποίες μάλιστα εμείς γινόμαστε μάρτυρες(Προσκόλληση στις θετικές επιστήμες-περιθωριοποιηση θεωτητικών επιστημών).Η ενασχόληση με τις θεωρητικές επιστήμες όπως κάποιος επισήμανε σωστά δίνει τις απαραίτητες αξίες και αρχές με τις οποίες πορεύεται ο επιστήμονας.Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτό...Οι θετικές επιστήμες γεννήθηκαν από τις συζητήσεις τις παρατηρήσεις,τη φιλοσοφία και άλλα πολλά.Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε γιατί υπάρχει άμεση εξάρτηση μεταξύ των 2.

Οπότε καλό θα ήταν να κατεβείτε από το καλάμι μερικοί και να δείτε τα πράγματα καθαρά.

Υ.Γ. Όσον αφορά τη δυσκολία των κατευθύνσεων(η οποία αποτελεί λανθασμένα μέτρο σύγκρισης),καμία δεν είναι εύκολη.Για να πετύχει κάποιος σε οποιαδήποτε κατεύθυνση πρέπει να διαβάσει πολύ και να κάνει συνεχείς επαναλήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VeeM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Δεν μπορω να κρινω ποια κατευθυνση ειναι η πιο ευκολη ή η πιο δυσκολη αφου δεν μπορω να παω σε ολες. Ειμαι θετικη και του χρονου θα αλλαξω για τεχνολογικη απλως θελω να αναφερω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση στην γ λυκειου στη θεωρητικη στα κειμενα εχουν υλη 10 κειμενων. Και εμεις σε αντιστοιχα μαθηματα της κατευθυνσης μας η υλη ειναι ''απειρη''. Καμια κατευθυνση δεν ειναι ευκολη ολες διαβασμα θελουν απλως πιστευω οτι ειναι πιο ευκολο να βγαλεις ενα καλυτερο βαθμο απο την θεωρητικη παρα απο τις υπολοιπες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Δεν μπορω να κρινω ποια κατευθυνση ειναι η πιο ευκολη ή η πιο δυσκολη αφου δεν μπορω να παω σε ολες. Ειμαι θετικη και του χρονου θα αλλαξω για τεχνολογικη απλως θελω να αναφερω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση στην γ λυκειου στη θεωρητικη στα κειμενα εχουν υλη 10 κειμενων. Και εμεις σε αντιστοιχα μαθηματα της κατευθυνσης μας η υλη ειναι ''απειρη''. Καμια κατευθυνση δεν ειναι ευκολη ολες διαβασμα θελουν απλως πιστευω οτι ειναι πιο ευκολο να βγαλεις ενα καλυτερο βαθμο απο την θεωρητικη παρα απο τις υπολοιπες .

και νομίζεις αυτά τα 10 κείμενα είναι παίξε γέλασε;:/:
Δεν ειναι οπως τη λογοτεχνια γενικης παιδειας που ειναι ανθολογιο.2 ολόκληρα διηγήματα είχε η ύλη.
Αρκετα κοπιαστικό μάθημα αν θέλεις να εισαι συνεπής και να κάνεις τις ασκήσεις σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Δεν μπορω να κρινω ποια κατευθυνση ειναι η πιο ευκολη ή η πιο δυσκολη αφου δεν μπορω να παω σε ολες. Ειμαι θετικη και του χρονου θα αλλαξω για τεχνολογικη απλως θελω να αναφερω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση στην γ λυκειου στη θεωρητικη στα κειμενα εχουν υλη 10 κειμενων. Και εμεις σε αντιστοιχα μαθηματα της κατευθυνσης μας η υλη ειναι ''απειρη''. Καμια κατευθυνση δεν ειναι ευκολη ολες διαβασμα θελουν απλως πιστευω οτι ειναι πιο ευκολο να βγαλεις ενα καλυτερο βαθμο απο την θεωρητικη παρα απο τις υπολοιπες .

Οι ερωτησεις ομως που πεφτουν απο αυτα τα 10 κειμενα κατα κανονα δεν αντλουνται απο το βιβλιο, αλλα απο 1500 σελιδο βοηθημα :eek:

Επιπλεον, η θεωρητικη ειναι κατευθυνση που δυσκολα χαντακωνεσαι αλλα και που επισης δυσκολα σαρωνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Η ερωτησεις ομως που πεφτουν απο αυτα τα 10 κειμενα κατα κανονα δεν αντλουνται απο το βιβλιο, αλλα απο 1500 σελιδο βοηθημα :eek:

Επιπλεον, η θεωρητικη ειναι κατευθυνση που δυσκολα χαντακωνεσαι αλλα και που επισης δυσκολα σαρωνεις.

ενώ οι ασκήσεις στις θετικοτεχνολογικές είναι απτο βιβλίο;:confused::confused::confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
ενώ οι ασκήσεις στις θετικοτεχνολογικές είναι απτο βιβλίο;:confused::confused::confused:

Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
ενώ οι ασκήσεις στις θετικοτεχνολογικές είναι απτο βιβλίο;:confused::confused::confused:
πω παιδια ελεος δηλαδη δεν γινεται να συγκρινετε ανομοια πραγματα δεν το καταλαβαινετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
αυτό το θέμα πάντα θα γράφει ιστορία στο φόρουμ...είναι η μοιρα του!!!
:cold:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
αυτό το θέμα πάντα θα γράφει ιστορία στο φόρουμ...είναι η μοιρα του!!!
:cold:

Ενα απλοϊκο παραδειγμα δημοτικου εβαλα. Καλο θα ηταν να κοιτας και πισω απο τις λεξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
σισισιισισισισισι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
πω παιδια ελεος δηλαδη δεν γινεται να συγκρινετε ανομοια πραγματα δεν το καταλαβαινετε;
να σου θυμίσ ότι δεν άρχισα να συγκρίνω εγώ αλλά άλλος ;)
Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
ενω στα μαθηματικά τη μετρουν...................τεσπα ούτε στην πρόσθεση τη μετρούν.............
έτσι όπως στη λογοτεχνία το " παγκάκι της καρδιάς μου" (ξερω γω) είναι μεταφορα,έτσι και στα μαθηματικά το 1+1 κάνουν 2............δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.οι άνθρωποι ορίσαμε κάποια πράγματα και σύμφωνα με αυτά πορευόμαστε
Ενα απλοϊκο παραδειγμα δημοτικου εβαλα. Καλο θα ηταν να κοιτας και πισω απο τις λεξεις.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YewYya6TzQM
σισισιισισισισισι
io sono italianna vera :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
ενω στα μαθηματικά τη μετρουν...................τεσπα ούτε στην πρόσθεση τη μετρούν.............
έτσι όπως στη λογοτεχνία το " παγκάκι της καρδιάς μου" (ξερω γω) είναι μεταφορα,έτσι και στα μαθηματικά το 1+1 κάνουν 2............δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.οι άνθρωποι ορίσαμε κάποια πράγματα και σύμφωνα με αυτά πορευόμαστε

οπως σωστα λενε ειναι ανομοια πραγματα και πραγματι τη γνωμη σου δεν τη υπολογιζουν με τη εξης εννοια:

Στη λογοτεχνια π.χ τη φραση του πατερα ''ΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΒΡΕ ΒΟΔΙ'' προς τη μητερα που πλακωσε το παιδι(βιζυηνος,το αμαρτημα της μητρος :P ) , αν ζητησουν σχολιασμο

αλλος θα ελεγε λογικη η αντιδραση δεδομενης της συναισθηματικης φορτισης και θελει επισης να τη προστατευσει απο τη κοινωνικη κατακραυγη , τις αντιδρασεις της μικρης κοινωνιας της βιζυης και οτι δεν ειναι κακος ως προς το χαρακτηρα και μπλα μπλα μπλα
^^Αυτος διαβασε απο το βοηθημα αποψεις μελετητων και των συγγραφεων του βοηθηματος .Το θεμα ειναι οτι καθε βοηθημα μπορει να λεει και κατι διαφορετικο , υπαρχουν παρα πολλες αποψεις για το ιδιο πραγμα.

Καποιος που πηγαινε να γραψει με τη λογικη δεν θα ηξερε τα σχετικα με το κοινωνικο ελεγχο και το οτι ηθελε να την προστατευσει ο πατερας. θα εχανε ετσι καποιες μοναδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.

Στο παραλληλο την μετρουν.Στις αλλες ερωτησεις,σορρυ κιολας,αλλα γιατι να μετρησουν την γνωμη του 17χρονου πανω στην λογοτεχνια,που στην καλυτερη περιπτωση δεν καταλαβαινει καν το νοημα του κειμενου?Πρεπει,και στην λογοτεχνια,να υπαρχουν καποιες σταθερες,και υπαρχουν,ωστε να αποφευχθει το φαινομενο να πεταει ο καθενας την δικια του ''αναλυση'' και να την θεωρει και ορθη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top