nPb
Επιφανές μέλος
Θα βρεθείς σε ένα κύκλο κάποια στιγμή και θα πρέπει να δείξεις ένα επίπεδο γνώσεων.Θα μιλάνε οι άλλοι για ποίηση για ιστορία,για έναν σημαντικό ζωγράφο και εσύ τι θα τους πείς;Για τις...διαφορικές εξισώσεις;Τέσπα.Δεν τις υποτιμώ,απο τις θετικές επιστήμες συμπαθώ την βιολογία.
Σημείωση:
Η πρώτη διαφορική εξίσωση ήταν ο 2ος νόμος του Νεύτωνα (νόμος της κίνησης): μια μαθηματική αφετηρία για πλήθος άλλων νόμων της φύσης μας όπως βαρυτικές δυνάμεις ή ηλεκτροστατικές δυνάμεις καθώς δυναμικές προσεγγίσεις φυσικών ή βιολογικών φαινομένων..κλπ μέσω ταλαντώσεων που έδωσαν υπέροχα αποτελέσματα περί χαοτικής δυναμικής, γεωμετρίας των μορφοκλασματικών δομών (fractals),..κ.α..
Δεν νομίζω ότι οι διαφορικές εξισώσεις είναι τόσο "ρηχό" θέμα συζήτησης. Ίσως αποτελεί για όσους δεν έτυχε να τις γνωρίσουν και τις εφαρμογές τους ..μέχρι στην πληθυσμιακή βιολογία και στην κοινωνιολογία. Ο μαθηματικός φορμαλισμός της Νευτώνειας Μηχανικής αποτέλεσε και αποτελεί θέμα απείρων φιλοσοφικών συζητήσεων και ερευνών από ειδικούς της Φυσικής Φιλοσοφίας, της Φιλοσοφίας, των Μαθηματικών και των Φυσικών. Η ποίηση, η ζωγραφική, η ιστορία σταματάει χρονικά λόγω της φύσης τους εφόσον πρόκειται για παρελθούσες καταστάσεις στον ανθρώπινο πολιτισμό. Αντιθέτως η φιλοσοφία εξελίσσεται με τον ανθρώπινο πολιτισμό συμπαρασύροντας και τις ιδέες της πάνω στα μαθηματικά, στη φυσική ..που δίνουν απαντήσεις στην ερμηνεία της φύσης μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Επισης ακομα και ο Πλατωνας που τοσο μελετατε ελεγε <<μηδεις αγεωμετρητος εισιτω μου την στεγην>>
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
3, 14159
Μεχρι και πισω απο μια αρχαια προταση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος
Θέλω να πάω Θεωριτικη κατεύθυνση . Εκτός απο πολυ διάβασμα υπάρχουν tricks για να ειμαι καλη μαθήτρια ?
*θεωρητική
Δεν θα κλείνεις ρήματα αλλά θα μιλήσεις πχ για μια θεατρική παράσταση που παρακολούθησες πχ τις Ορνιθες του Αριστοφάνη.Θα πείς τις εμπειρίες σου και τις παρατηρήσεις σου για έναν αρχαιολογικό χώρο που επισκέφτηκες σε κάποιο ταξίδι.
Προβληματάκι: Είναι 3 αδερφια, ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Νίκος. Το άθροισμα των ηλικιών τους είναι 56. Ο Γιώργος και ο Γιάννης είναι δίδυμοι. Η μια ηλικία από τις 2 (διδύμων-Νίκου) είναι 15 χρόνια υψηλότερη από την άλλη. Πες μου τι ηλικία έχει ο καθένας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Προβληματάκι: Είναι 3 αδερφια, ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Νίκος. Το άθροισμα των ηλικιών τους είναι 56. Ο Γιώργος και ο Γιάννης είναι δίδυμοι. Η μια ηλικία από τις 2 (διδύμων-Νίκου) είναι 15 χρόνια υψηλότερη από την άλλη. Πες μου τι ηλικία έχει ο καθένας.
Aλωπεκίζειν προς ετέραν αλώπεκα....Γράμματα μαθείν δει,και μαθόντα,νούν έχειν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος
Aλωπεκίζειν προς ετέραν αλώπεκα....Γράμματα μαθείν δει,και μαθόντα,νούν έχειν
Φιλοκαλούμεν τε γαρ μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας. -Θουκυδίδης-
Πιάνεται?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Foivoss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και σε τι χρησιμεύει το να λύνεις μια εξίσωση;Ασε που άν είσαι σε παρέα και αρχίσεις να μιλάς για εξισώσεις και μαθηματικά θα σε ξεκόψουν και η γκόμενα θα σε παρατήσει.
Ένα άτομο πραγματικά ¨θεωρητικο¨,που σημαίνει ότι κατανοεί τα μαθήματα που διαβάζει σ´αυτή την κατεύθυνση και μαθαίνει να σκέφτεται σωστά μέσα από την ενασχόληση με αρχαίους φιλοσόφους,λογοτεχνία κλπ, και δεν τα μαθαίνει απλώς παπαγαλία,δε θα πετούσε ποτέ τέτοια κοτσάνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαθητης 1995
Νεοφερμένος
Aλωπεκίζειν προς ετέραν αλώπεκα....Γράμματα μαθείν δει,και μαθόντα,νούν έχειν
*θεωρητική
Προβληματάκι: Είναι 3 αδερφια, ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Νίκος. Το άθροισμα των ηλικιών τους είναι 56. Ο Γιώργος και ο Γιάννης είναι δίδυμοι. Η μια ηλικία από τις 2 (διδύμων-Νίκου) είναι 15 χρόνια υψηλότερη από την άλλη. Πες μου τι ηλικία έχει ο καθένας.
30
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*θεωρητική
Προβληματάκι: Είναι 3 αδερφια, ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Νίκος. Το άθροισμα των ηλικιών τους είναι 56. Ο Γιώργος και ο Γιάννης είναι δίδυμοι. Η μια ηλικία από τις 2 (διδύμων-Νίκου) είναι 15 χρόνια υψηλότερη από την άλλη. Πες μου τι ηλικία έχει ο καθένας.
Το προβληματάκι νομίζω ότι έχει λάθος ως προς την διατύπωση αφού υπάρχουν 2 λύσεις....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος
Το προβληματάκι νομίζω ότι έχει λάθος ως προς την διατύπωση αφού υπάρχουν 2 λύσεις....
|x-y|
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
|x-y|
??
2α+β=56
.α=15+β
.β=15+α
διορθωσέ με αν έχω λάθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος
??
2α+β=56
.α=15+β
.β=15+α
διορθωσέ με αν έχω λάθος
δεν έχεις λάθος, απλά θα μπορούσες να γράψεις πιο απλά |α-β|=15. Και λύνεις το σύστημα των 2 εξισώσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ViPeRMiMiS
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Ναι γιατί ως γνωστόν αν δεν παπαγαλίζεις τη νεότερη ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης Γ' λυκείου (και συγκεκριμένα την ύλη των Πανελλαδικών) είσαι ανιστόρητος. Προσωπικά ξέρω πολύ περισσότερη ιστορία (και θα συνεχίσω να ξέρω και μετά το πέρας των πανελλαδικών) από όλους τους μαθητές της θεωρητικής εκεί μέσα και δεν είμαι εγώ η εξαίρεση. Την καλύτερη ιστορία σε όλη τη Α' λυκείου την ξέρουν τα παιδιά της θετικής και της τεχνολογικής χωρίς να υπερβάλλω καθόλου.Θα βρεθείς σε ένα κύκλο κάποια στιγμή και θα πρέπει να δείξεις ένα επίπεδο γνώσεων.Θα μιλάνε οι άλλοι για ποίηση για ιστορία,για έναν σημαντικό ζωγράφο και εσύ τι θα τους πείς;Για τις...διαφορικές εξισώσεις;Τέσπα.Δεν τις υποτιμώ,απο τις θετικές επιστήμες συμπαθώ την βιολογία.
Όσο για την ποίηση, δεν ξέρω ούτε ένα παιδί της θεωρητικής που να διαβάζει μόνο του και όχι μόνο την ύλη του σχολείου, ενώ από τη τεχνολογική είμαστε κανά δύο τουλάχιστον. Βέβαια δεν μπορούμε να κάνουμε ή δεν επιλέγουμε να κάνουμε την κενή και επιφανειακή ανάλυση των σχολικών βιβλίων, που κάνετε εσείς με το αξεπέραστο ταλέντο σας. Δεκτό.
Ουσιαστικά το μόνο στο οποίο μπορεί ένα μαθητής της τεχνολογικής ή της θετικής να υστερεί σε σχέση με έναν της θεωρητικής στο θέμα των ανθρωπιστικών ή φιλολογικών επιστημών είναι οι αναρίθμητες καταλήξεις που ελάχιστη σημασία έχουν κατ' εμέ και για αυτό επέλεξα και να μην τις μάθω.
Απ την άλλη βλέπω και τι συζητάνε στις παρέες τους. Τουλάχιστον η δική μου παρέα συζητά για επιστημονικά θέματα (και όχι μόνο του δικού μας τομέα), οι άλλοι ούτε καν για τον τομέα τους δεν μιλάνε, το πολύ πολύ να πιάσουν καμιά κουβέντα για την ύλη του σχολείου.
Και ότι τώρα εσείς στη θεωρητική μάθατε για τους σημαντικούς ζωγράφους από που προκύπτει;
Θέλω να καταλήξω στο ότι όποιος θέλει να αποκτήσει σφαιρικές γνώσεις, αποκτά ανεξαρτήτου κατευθύνσεως.
Ακόμη και στα καθαρά γλωσσικά μαθήματα, οι περισσότεροι το μόνο που μαθαίνουν είναι τυποποιημένες βλακείες.
Είναι εμφανές πως και στις τρεις κατευθύνσεις ελάχιστοι είναι εκείνοι που θέλουν να ασχοληθούν ουσιαστικά με την επιστήμη του, όχι ότι δεν υπάρχουν. Απλώς οι μισοί άριστοι της τεχνολογικής/θετικής ασχολούνται και με θέματα πέραν της κατεύθυνσής τους.
Πόσοι από τους αρίστους της θεωρητικής κάνουν το ίδιο;
Όσο για τη βιολογία, μάλλον την συμπαθείς γιατί τα σχολικά βιβλία και ο τρόπος διδασκαλίας ευνοεί την παπαγαλία σας είναι πια δύσκολο να αποχωρηστήτε.
Μπορείς να τρέξεις αλλά όχι να κρυφτείς.Θα φύγω τρέχοντας απο αυτό τον κύκλο
Τα βρίσκεις ασήμαντα αυτά τα θέματα; Είναι ασήμαντη η δημιουργία του σύμπαντος; Για να την ερευνήσεις όμως πρέπει να ξέρεις όλα αυτά που εσύ βρίσκεις βαρετά και ανούσια.
Ή μήπως θα σας την έχει φανερώσει ο καλός θεούλης έτοιμη στο βιβλίο της Γενέσεως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Ναι γιατί ως γνωστόν αν δεν παπαγαλίζεις τη νεότερη ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης Γ' λυκείου (και συγκεκριμένα την ύλη των Πανελλαδικών) είσαι ανιστόρητος. Προσωπικά ξέρω πολύ περισσότερη ιστορία (και θα συνεχίσω να ξέρω και μετά το πέρας των πανελλαδικών) από όλους τους μαθητές της θεωρητικής εκεί μέσα και δεν είμαι εγώ η εξαίρεση. Την καλύτερη ιστορία σε όλη τη Α' λυκείου την ξέρουν τα παιδιά της θετικής και της τεχνολογικής χωρίς να υπερβάλλω καθόλου.
Όσο για την ποίηση, δεν ξέρω ούτε ένα παιδί της θεωρητικής που να διαβάζει μόνο του και όχι μόνο την ύλη του σχολείου, ενώ από τη τεχνολογική είμαστε κανά δύο τουλάχιστον. Βέβαια δεν μπορούμε να κάνουμε ή δεν επιλέγουμε να κάνουμε την κενή και επιφανειακή ανάλυση των σχολικών βιβλίων, που κάνετε εσείς με το αξεπέραστο ταλέντο σας. Δεκτό.
Ουσιαστικά το μόνο στο οποίο μπορεί ένα μαθητής της τεχνολογικής ή της θετικής να υστερεί σε σχέση με έναν της θεωρητικής στο θέμα των ανθρωπιστικών ή φιλολογικών επιστημών είναι οι αναρίθμητες καταλήξεις που ελάχιστη σημασία έχουν κατ' εμέ και για αυτό επέλεξα και να μην τις μάθω.
Απ την άλλη βλέπω και τι συζητάνε στις παρέες τους. Τουλάχιστον η δική μου παρέα συζητά για επιστημονικά θέματα (και όχι μόνο του δικού μας τομέα), οι άλλοι ούτε καν για τον τομέα τους δεν μιλάνε, το πολύ πολύ να πιάσουν καμιά κουβέντα για την ύλη του σχολείου.
Και ότι τώρα εσείς στη θεωρητική μάθατε για τους σημαντικούς ζωγράφους από που προκύπτει;
Θέλω να καταλήξω στο ότι όποιος θέλει να αποκτήσει σφαιρικές γνώσεις, αποκτά ανεξαρτήτου κατευθύνσεως.
Ακόμη και στα καθαρά γλωσσικά μαθήματα, οι περισσότεροι το μόνο που μαθαίνουν είναι τυποποιημένες βλακείες.
Είναι εμφανές πως και στις τρεις κατευθύνσεις ελάχιστοι είναι εκείνοι που θέλουν να ασχοληθούν ουσιαστικά με την επιστήμη του, όχι ότι δεν υπάρχουν. Απλώς οι μισοί άριστοι της τεχνολογικής/θετικής ασχολούνται και με θέματα πέραν της κατεύθυνσής τους.
Πόσοι από τους αρίστους της θεωρητικής κάνουν το ίδιο;
Όσο για τη βιολογία, μάλλον την συμπαθείς γιατί τα σχολικά βιβλία και ο τρόπος διδασκαλίας ευνοεί την παπαγαλία σας είναι πια δύσκολο να αποχωρηστήτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BloodSparrow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μην γινεσαι απολυτη. Υπαρχει και η αντιθετη περιπτωση.
Ακριβώς αυτό.Δυστυχώς οι περισσότεροι πλέον επιχειρηματολογούν με υπεργενικεύσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Μην γινεσαι απολυτη. Υπαρχει και η αντιθετη περιπτωση.
Σαφώς και υπάρχουν μαθητές της θεωρητικής που ασχολούνται και με τον δικό τους τομέα και με άλλους, εγώ βλέπω και λέω όμως αυτό που επικρατεί. Στατιστικά. Και δεν είμαι εγώ η εξαίρεση.
Θέλω απλώς να πω ότι όποιος θέλει να έχει σφαιρική παιδεία, την έχει. Και από όλους αυτούς που ασχολούνται σοβαρά με τις κατευθύνσεις του τουλάχιστον (οι άλλοι δεν μας ενδιαφέρουν καν), αυτοί που ασχολούνται με άλλα θέματα είναι ελάχιστοι γενικά, και ακόμη πιο ελάχιστοι στη θεωρητική.
Βλέπω πως αυτοί που διαβάζουν εξωσχολικά επιστημονικά βιβλία είναι οι ίδιοι που διαβάζουν ποίηση και ιστορία από μόνοι τους, χωρίς να λέω ότι είναι αποκλειστικά παιδιά της τεχνολογικής.
Έτσι έχουν τα πράγματα.
Ακριβώς αυτό.Δυστυχώς οι περισσότεροι πλέον επιχειρηματολογούν με υπεργενικεύσεις.
Μα να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό! συγκλονιστικό το βρίσκω να μιλάμε στατιστικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BloodSparrow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εισαι υποκειμενική και κάνεις γενικεύσεις.Δεν βρίσκουμε έτσι καμιά αλήθεια.
Συμφωνώ μόνο στο ότι τα πάντα ειναι προσωπική προσπάθεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Σαφώς και υπάρχουν μαθητές της θεωρητικής που ασχολούνται και με τον δικό τους τομέα και με άλλους, εγώ βλέπω και λέω όμως αυτό που επικρατεί. Στατιστικά. Και δεν είμαι εγώ η εξαίρεση.
Θέλω απλώς να πω ότι όποιος θέλει να έχει σφαιρική παιδεία, την έχει. Και από όλους αυτούς που ασχολούνται σοβαρά με τις κατευθύνσεις του τουλάχιστον (οι άλλοι δεν μας ενδιαφέρουν καν), αυτοί που ασχολούνται με άλλα θέματα είναι ελάχιστοι γενικά, και ακόμη πιο ελάχιστοι στη θεωρητική.
Βλέπω πως αυτοί που διαβάζουν εξωσχολικά επιστημονικά βιβλία είναι οι ίδιοι που διαβάζουν ποίηση και ιστορία από μόνοι τους, χωρίς να λέω ότι είναι αποκλειστικά παιδιά της τεχνολογικής.
Έτσι έχουν τα πράγματα.
Παραθετεις πηγη να τα δουμε κι εμεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 73 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ioanna2007
- Vasilis125
- Hased Babis
- Aggel0sss
- Deadly_sorrowX
- Than003
- BoredPanda
- Mariahj
- Schlimazel
- anastasis06
- Fanimaid123
- mariadat
- Alexecon1991
- _Aggelos123
- J.Cameron
- Darkking
- Daydreamer
- Georgia110
- vivus
- Λαμπρινηη
- dimlevi
- pinkheart
- lnesb
- Rene2004
- Anonym0s
- luisnazariodelima
- SlimShady
- Κλημεντίνη
- tsiobieman
- nicole1982
- Viedo
- Revekka
- Dimitris9
- fockos
- Kostakis45
- Memetchi
- eukleidhs1821
- Barka
- Christina947
- CELTICS FAN
- Bak563
- Johnman97
- eri548
- Αριάνα123
- Μάρκος Βασίλης
- Belle26
- MarcoReus
- T C
- PanosBat
- hirasawayui
- stefan
- Αλκης Κ.
- roud
- Slytherin
- ΘανάσοςG4
- Monster Hunter
- charmander
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.