Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Tip: είναι τελείως διαφορετικό να λες στον χρήστη: "δώσε τον τύπο" και να περιμένεις να δώσει "2χ+3" κι αλλιώς είναι να του λες "δώσε τους συντελεστές της ρητής συνάρτησης" και να δίνει "2 3". Το δεύτερο μπορείς να το κάνεις απλά, αλλά προφανώς περιορίζεσαι σε συγκεκριμένους τύπους συναρτήσεων (όσους βάλεις μέσα hardcoded).Σήμερα κάναμε όρια στο σχολείο και οληηη την μέρα σκεφτομαι πως να φτιάξω προγραμμα που να υπολογίσει τα ορια...
αρχικα θελω τα βασικό...κατι του στυλ
να δινει ο χρηστης την συναρτηση(την πιο απλη πχ 2χ+3)
να τον ρωτάει ύστερα που τείνει το όριο και μετα με το καταλληλο μήνυμα,να εμφανίζει την απάντηση ...
το θέμα μου,είναι ΠΩΣ να πω στον υπολογιστή στην συνάρτηση που ο χρήστης έδωσε ΟΠΟΥ Χ να αντικαταστησει την τιμή που τείνει το όριο...
Καμια βοήθεια?
Το πρώτο... πρέπει να φτιάξεις έναν λεκτικό / συντακτικό αναλυτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyroskaftanis
Δραστήριο μέλος
Σήμερα κάναμε όρια στο σχολείο και οληηη την μέρα σκεφτομαι πως να φτιάξω προγραμμα που να υπολογίσει τα ορια...
αρχικα θελω τα βασικό...κατι του στυλ
να δινει ο χρηστης την συναρτηση(την πιο απλη πχ 2χ+3)
να τον ρωτάει ύστερα που τείνει το όριο και μετα με το καταλληλο μήνυμα,να εμφανίζει την απάντηση ...
το θέμα μου,είναι ΠΩΣ να πω στον υπολογιστή στην συνάρτηση που ο χρήστης έδωσε ΟΠΟΥ Χ να αντικαταστησει την τιμή που τείνει το όριο...
Καμια βοήθεια?
Αυτό γενικά γίνεται με strings. Στην ΓΛΩΣΣΑ μπορεί να γίνει με πίνακες (αρκεί να είναι μια συγκεκριμένης μορφής ( πχ αχ+β με α,β μονοψήφιοι) . Δηλαδή κάπως έτσι:
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝ[Ι];
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ;
LIM=ΠΙΝ[1]*ΟΡΙΟ+Π[4];
ΓΡΑΨΕ LIM;
Αν το έκανες σε μια κανονική γλώσσα προγραμματισμού θα είχες πολλές περισσότερες δυνατότητες (όπως να δίνει ο χρήστης ότι παράσταση θέλει).
Τώρα για περιπτώσεις απροσδιοριστίας περιπλέκεται ακόμα πιο πολύ το πράγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Δεν ξέρω πίνακεςΑυτό γενικά γίνεται με strings. Στην ΓΛΩΣΣΑ μπορεί να γίνει με πίνακες (αρκεί να είναι μια συγκεκριμένης μορφής ( πχ αχ+β με α,β μονοψήφιοι) . Δηλαδή κάπως έτσι:
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝ[Ι];
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ;
LIM=ΠΙΝ[1]*ΟΡΙΟ+Π[4];
ΓΡΑΨΕ LIM;
Tip: είναι τελείως διαφορετικό να λες στον χρήστη: "δώσε τον τύπο" και να περιμένεις να δώσει "2χ+3" κι αλλιώς είναι να του λες "δώσε τους συντελεστές της ρητής συνάρτησης" και να δίνει "2 3". Το δεύτερο μπορείς να το κάνεις απλά, αλλά προφανώς περιορίζεσαι σε συγκεκριμένους τύπους συναρτήσεων (όσους βάλεις μέσα hardcoded).
Το πρώτο... πρέπει να φτιάξεις έναν λεκτικό / συντακτικό αναλυτή.
ναι πίστευω με το να ζήτήσω απλα τους συντελεστές ,ειναι πολύ στις δυνάτοτητες μου αλλα οχι αυτό που είχα στο μυαλό μου
λεκτικός/συντακτικός αναλυτής,τι είναι?
Οοοοχι για να μάθω,εγκυκλοπαιδικά ρωτάω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
https://en.wikipedia.org/wiki/Lexical_analysisλεκτικός/συντακτικός αναλυτής,τι είναι?
Οοοοχι για να μάθω,εγκυκλοπαιδικά ρωτάω
https://en.wikipedia.org/wiki/Syntax_analysis
Enjoy.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Μα είναι προφανές: Θα πρέπει να την χειριστείς όπως ορίζει το σχολικό σου βιβλίο.Αν βγαίνει απροσδιοριστία τι γίνεται;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος
Για i απο 1 μεχρι 100
i<- 9*2 + i
τελος_επαναληψης
H απορια ειναι αν το i μπορουμε να το βαλουμε αριστερα απο την εκχωρηση.
Το δεξια, γνωριζω οτι γινεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Δεν το ήξερα, μιας και δεν είμαι ακόμα σε θέση να το λύσω.Αλλά αφού το λέει το βιβλίο, αλλάζει το πράγμα.Μα είναι προφανές: Θα πρέπει να την χειριστείς όπως ορίζει το σχολικό σου βιβλίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Προγραμματιστικά, επιτρέπεται. Ωστόσο, ΔΕΝ πειράζουμε τον counter σε μία εντολή "ΓΙΑ"... για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο. Εάν χρειαστείς να κάνεις "περίεργες" μεταβολές του counter, χρησιμοποίησε την while ("ΟΣΟ").Ειναι αποδεκτο (για τις Πανελληνιες) στην εντολη Για να κανουμε αυτο :
Για i απο 1 μεχρι 100
i<- 9*2 + i
τελος_επαναληψης
H απορια ειναι αν το i μπορουμε να το βαλουμε αριστερα απο την εκχωρηση.
Το δεξια, γνωριζω οτι γινεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος
Ειναι αποδεκτο (για τις Πανελληνιες) στην εντολη Για να κανουμε αυτο :
Για i απο 1 μεχρι 100
i<- 9*2 + i
τελος_επαναληψης
H απορια ειναι αν το i μπορουμε να το βαλουμε αριστερα απο την εκχωρηση.
Το δεξια, γνωριζω οτι γινεται.
Αν κατάλαβα καλά(διορθώστε με σε αντίθετη περίπτωση),θέλεις να κάνεις επανάληψη με βήμα 18 αντί για 1 σωστά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος
Γενικά πρέπει να αποφευγεις τετοιες τεχνικές.
Προγραμματιστικά, επιτρέπεται. Ωστόσο, ΔΕΝ πειράζουμε τον counter σε μία εντολή "ΓΙΑ"... για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο. Εάν χρειαστείς να κάνεις "περίεργες" μεταβολές του counter, χρησιμοποίησε την while ("ΟΣΟ").
Mου σπαει τα νευρα που οι μισοι μου λενε αλλα και οι αλλοι μισοι αλλα.
Παρολ'αυτα, θα ακουσω τη δικη σας αποψη γιατι υπερεχετε.
Στο φροντιστηριο ομως τι να πω;
Αν κατάλαβα καλά(διορθώστε με σε αντίθετη περίπτωση),θέλεις να κάνεις επανάληψη με βήμα 18 αντί για 1 σωστά;
Οχι. Ηταν ενα τυχαιο παραδειγμα για να θεσω την απορια μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Δεν με νοιάζει τι λένε οι άλλοι. Εμένα θα ακούσεις.Mου σπαει τα νευρα που οι μισοι μου λενε αλλα και οι αλλοι μισοι αλλα.
Θα τους πεις ότι το είπα εγώ. Δεν πειράζουμε ποτέ τον counter σε εντολή "ΓΙΑ" μέσα στο loop.-Στο φροντιστηριο ομως τι να πω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος
Δεν με νοιάζει τι λένε οι άλλοι. Εμένα θα ακούσεις.
Θα τους πεις ότι το είπα εγώ. Δεν πειράζουμε ποτέ τον counter σε εντολή "ΓΙΑ" μέσα στο loop.-
Πολυ αγριος μας βγηκες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
HonoreDeBalzac
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεδομένα // ... //
Αποτελέσματα //... //
?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Mου σπαει τα νευρα που οι μισοι μου λενε αλλα και οι αλλοι μισοι αλλα.
Παρολ'αυτα, θα ακουσω τη δικη σας αποψη γιατι υπερεχετε.
Στο φροντιστηριο ομως τι να πω;
Πολλά πράγματα επιτρέπονται στον προγραμματισμό. Δεν ενδείκνυνται όμως όλα για χρήση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Η απάντηση είναι απλή: δεν χρησιμοποιείς ΠΟΤΕ αυτές τις ψευδοεντολές. Γιατί αν συνηθίσεις να γράφεις έτσι και σου ζητήσουν ΓΛΩΣΣΑ στο τέλος, όπου δεν υπάρχουν αυτές οι εντολές, την έκατσες την βάρκα.Παιδιά πως θα καταλάβω εάν ο πίνακας είναι γεμάτος ή όχι για να χρησιμοποιήσω τις εντολές
Δεδομένα // ... //
Αποτελέσματα //... //
?
Μάθε τον ΣΩΣΤΟ τρόπο: for-loop και διάβασμα ένα-ένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Και κάτι τέτοιο επιτρέπεται:Πολλά πράγματα επιτρέπονται στον προγραμματισμό. Δεν ενδείκνυνται όμως όλα για χρήση.
while(N--)
++(*array++);
Για την ιστορία, το παραπάνω chunk of code (νομίζω πως) αυξάνει τις τιμές των στοιχείων ενός διανύσματος 1xN κατά 1.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
liofagos
Νεοφερμένος
Να διαβαστεί πίνακας Α 3Χ3. Να δημιουργηθεί και να εμφανιστεί πίνακας Β οπου οι γραμμες του πινακα Α να ειναι στηλες του και οι στηλες του πινακα Α γραμμες του...
ας με βοηθησει οποιος μπορει επειγει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Τι έχεις γράψει από το παραπάνω και πού ακριβώς έχεις κολλήσει; Τον πίνακα Α τον έχεις διαβάσει; Έχεις κοιτάξει, επίσης, την αντίστοιχη θεωρία από το σχολικό βιβλίο;μας εχει βαλει κατι ασκησεις και επειδη δεν πολυ προσεχα μου φαινονται παλουκια, ας μου λυσει καποιος την παρακατω ουτως η αλλος ιδιο στυλ ειναι ολες, μετα θα μπορω να τις παλεψω...
Να διαβαστεί πίνακας Α 3Χ3. Να δημιουργηθεί και να εμφανιστεί πίνακας Β οπου οι γραμμες του πινακα Α να ειναι στηλες του και οι στηλες του πινακα Α γραμμες του...
ας με βοηθησει οποιος μπορει επειγει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.