Όποιος είναι καλός στα μαθηματικά, είναι καλός και στα αρχαία;

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Ισχύει αυτή η άποψη?? Εσείς τι πιστεύετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Πως συνδέονται αυτά τα 2 μαθήματα?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jiorgio

Νεοφερμένος

Ο Jiorgio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καμία σχέση. Το ένα θέλει μυαλό για σκέψη. Το αλλο θέλει μυαλό για παπαγαλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nQvy

Νεοφερμένος

Ο nQvy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Μάλλον δεν ισχύει. Τι κοινό έχουν; Διαφορετική "φιλοσοφία" έχει το καθένα. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Καμία σχέση. Το ένα θέλει μυαλό για σκέψη. Το αλλο θέλει μυαλό για παπαγαλία.
Ακριβώς αυτό. ^^

Υπάρχει και η εξαίρεση βέβαια. Ο άριστος μαθητής που είναι καλός παντού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jiorgio

Νεοφερμένος

Ο Jiorgio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό. ^^

Υπάρχει και η εξαίρεση βέβαια. Ο άριστος μαθητής που είναι καλός παντού.

Σύμφωνοι. Μόνο που ο καλός ο μαθητής δύσκολα θα διαλέξει τη θεωρητική, οπότε εν τέλει δε συνδέεται το ένα με το άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xx-Giota-xX

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γιώτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Όντως αυτά τα δύο μαθήματα νομίζω πως δεν έχουν κανένα κοινό παρονομαστή!Το να είναι κάποιος ''καλός'' και στα δύο νομίζω εξαρτάται από το διάβασμα και το χρόνο που διαθέτει...Κάποιοι φυσικά έχουν το ταλέντο να κατανοούν περισσότερο τους αριθμούς ενώ κάποιοι άλλοι τα γραπτά κείμενα,την αποστήθιση και τη γραμματική...Έχει σχέση με το αν κάποιος σκέφτεται πιο ''πρακτικά'' παρά θεωρητικά.. Έτσι νομίζω τουλάχιστον... :confused: :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nQvy

Νεοφερμένος

Ο nQvy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Σύμφωνοι. Μόνο που ο καλός ο μαθητής δύσκολα θα διαλέξει τη θεωρητική.

Μη το λες. Αναλόγως τους στόχους που έχει ο καθένας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jiorgio

Νεοφερμένος

Ο Jiorgio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Μη το λες. Αναλόγως τους στόχους που έχει ο καθένας.

Πραγματικά δυσκολεύομαι να βρω παραδείγματα αριστων μαθητών που επέλεξαν τη θεωρητική. Για να μην είμαστε απόλυτοι, ας δεχθούμε την πλειοψηφια των περιπτώσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Αυτό μας λέει συνέχεια η φιλόλογος μας. Μάλιστα υποστηρίζει πως όποιος είναι καλός στα αρχαία δεν είναι απαραίτητα καλός στα μαθηματικά. Λέει πως το συντακτικό είναι σαν τα μαθηματικά... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jiorgio

Νεοφερμένος

Ο Jiorgio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Αυτό μας λέει συνέχεια η φιλόλογος μας. Μάλιστα υποστηρίζει πως όποιος είναι καλός στα αρχαία δεν είναι απαραίτητα καλός στα μαθηματικά. Λέει πως το συντακτικό είναι σαν τα μαθηματικά... :whistle:

Νομίζω άσχετο το ένα με το άλλο. Όποιος είναι καλός στα αρχαία, είναι καλός στα αρχαία. Στα μαθηματικά μπορεί να είναι, μπορεί και όχι ( τις περισσότερες φορες όχι). Για το τελευταίο ισχύει καθώς χρειάζεται λογική το συντακτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Αυτό μας λέει συνέχεια η φιλόλογος μας. Μάλιστα υποστηρίζει πως όποιος είναι καλός στα αρχαία δεν είναι απαραίτητα καλός στα μαθηματικά. Λέει πως το συντακτικό είναι σαν τα μαθηματικά... :whistle:
Και εμάς αυτό λέει, γιατί στο συντακτικό σκέφτεσαι για να βρεις ποιο είναι τι. =)
Δηλαδή κάνεις περίπλοκες σκέψεις για να βρεις κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nQvy

Νεοφερμένος

Ο nQvy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Αυτό μας λέει συνέχεια η φιλόλογος μας. Μάλιστα υποστηρίζει πως όποιος είναι καλός στα αρχαία δεν είναι απαραίτητα καλός στα μαθηματικά. Λέει πως το συντακτικό είναι σαν τα μαθηματικά... :whistle:

Εξισώσεις της μορφής υποκείμενο + ρήμα + αντικείμενο = πρόταση και ο x είναι ένας από τους όρους ; :P :slourp:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Σιγά σιγά αρχίζω να βαδίζω στα «πιο δύσκολα» μονοπάτια του συντακτικού της αρχαίας και συνειδητοποιώ πως ίσως να υπάρχει κάποια σύνδεση ανάμεσα στη φιλοσοφία της γλώσσας και αυτής των μαθηματικών. Ίσως να ισχύει το «Τα αρχαία είναι μαθηματικά με λέξεις».
Παρόλα αυτά, δε νομίζω πως υπάρχει λόγος για μία τέτοια συζήτηση.
Και ως απάντηση στους ανωτέρω, πώς γίνεται να μην επιλέγουν καλοί μαθητές τη θεωρητική τη στιγμή που υπάρχουν τόσες υψηλόβαθμες σχολές στην κατεύθυνση αυτή;

Εξισώσεις της μορφής υποκείμενο + ρήμα + αντικείμενο = πρόταση και ο x είναι ένας από τους όρους ; :P :slourp:
Τώρα αυτό το είπες για πλάκα ή πραγματικά το πιστεύεις; :confused:
Υ + Ρ + Α = Σύνταξη της αρχαίας ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jiorgio

Νεοφερμένος

Ο Jiorgio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Σιγά σιγά αρχίζω να βαδίζω στα «πιο δύσκολα» μονοπάτια του συντακτικού της αρχαίας και συνειδητοποιώ πως ίσως να υπάρχει κάποια σύνδεση ανάμεσα στη φιλοσοφία της γλώσσας και αυτής των μαθηματικών. Ίσως να ισχύει το «Τα αρχαία είναι μαθηματικά με λέξεις».
Παρόλα αυτά, δε νομίζω πως υπάρχει λόγος για μία τέτοια συζήτηση.
Και ως απάντηση στους ανωτέρω, πώς γίνεται να μην επιλέγουν καλοί μαθητές τη θεωρητική τη στιγμή που υπάρχουν τόσες υψηλόβαθμες σχολές στην κατεύθυνση αυτή;

Δυστυχώς, δεν μπορώ να αντιληφθώ τη σχέση που έχουν οι καλοί μαθητές, η θεωρητική κατευθυνση και οι υψηλόβαθμες σχολές.
Αν κάποιος επιλέγει με βάση τις υψηλόβαθμες σχολές, σίγουρα ΔΕΝ θα επιλέξει αυτές της θεωρητικής καθώς των άλλων κατευθυνσεων προσφέρουν μεγαλύτερη ποικιλία σε τέτοιο επίπεδο και προφανώς καλύτερη επαγγελματική απόκατασταση, μπλα μπλα...
Το θέμα είναι ότι οι θετικές-τεχνολογικές επιστήμες βρίσκουν εφαρμογή στη ζωή μας, μας προχωράνε βήματα μπροστά και αν θες να το πάμε και στο χρήμα, πράγματι προσφέρουν πολλά πολλά παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Πως συνδέονται αυτά τα 2 μαθήματα?:hmm:

Έλα μου ντε. :P

Και εμάς αυτό λέει, γιατί στο συντακτικό σκέφτεσαι για να βρεις ποιο είναι τι. =)
Δηλαδή κάνεις περίπλοκες σκέψεις για να βρεις κάτι.

Μήπως έχουμε την ίδια????

Εεεε, εντάξει σιγά τις πολύπλοκες σκέψεις που χρειάζεται να κάνεις. 5 πράγματα υπάρχουν και τα εφαρμόζεις.

Εξισώσεις της μορφής υποκείμενο + ρήμα + αντικείμενο = πρόταση και ο x είναι ένας από τους όρους ; :P :slourp:

:P :P

Για το τελευταίο ισχύει καθώς χρειάζεται λογική το συντακτικό.

Όλα τα πράγματα χρειάζονται λογική. :D


Εγώ πάντως διαφωνώ με αυτή την άποψη. Τα αρχαία και τα μαθηματικά είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Ή θα είσαι καλός στα αρχαία, ή θα είσαι καλός στα μαθηματικά ή θα είσαι καλός και στα 2, δεν είναι απαραίτητο αν είσαι καλός στο 1 να είσαι καλός και στο άλλο. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nQvy

Νεοφερμένος

Ο nQvy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Τώρα αυτό το είπες για πλάκα ή πραγματικά το πιστεύεις; :confused:
Υ + Ρ + Α = Σύνταξη της αρχαίας ;

Όχι δε το πιστεύω. Όπως δε πιστεύω ότι τα υπόλοιπα "στοιχεία" της σύνταξης των αρχαίων είναι αρκετά ώστε να θεωρηθούν μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Μπήκα στον κόπο να διαβάσω αρχαία στην Α λυκείου, υπό την επηρεια, όχι οινοπνεύματος, αλλά μιας εμπνευσμένης (και κάπως περεξηγημένης) καθηγήτριας. Μου δίδαξε πως τα αρχαία δεν είναι παπαγαλία, αλλά μια συνεχής άσκηση του νου. Πως, με μερικά βασικά αξιώματα, (αυτά που έχει μπροστά η γραμματική), προκύπτουν όλοι οι γραμματικοί κανόνες. Πως η σύνταξη ενός αρχαίου κειμένου είναι σαν την ανάλυση ενός προβλήματος μαθηματικών ή φυσικής. Μα πάνω απ όλα μου έδωσε την αγάπη για την πλούσια γλώσσα μου.

Εντάξει, το τελευταίο είναι άσχετο με τα μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Είμαι η μόνη που νομίζω ότι αυτά τα δύο σχετίζονται πολύ? Τα μαθηματικά μου αρέσουν πάρα πολύ το ίδιο και τα αρχαία. Νομίζω το κοινό σε αυτά τα δύο είναι ότι απαιτούν μεν μεθοδολογία αλλά απαραίτητη είναι η φαντασία εκείνη τη στιγμή. Για να το κάνω πιο ξεκάθαρο, εννοώ το άγνωστο. Φέτος διαβάζω πυρετωδώς και τα δύο και μπορώ να πω ότι έχω την ίδια αίσθηση όταν αντιμετωπίζω ένα άγνωστο και μια άσκηση μαθηματικών.

Τώρα η ευχέρεια στα αρχαία δεν ξέρω αν συνεπάγεται ευχέρεια και επιτυχία στα μαθηματικά.:\
Πάντως τα αρχαία είναι πολύ παρεξηγημένα. Δεν είναι μόνο ρήματα απέξω και κλίσεις, είναι φαντασία και συνεχής λογική άσκηση. Αν τα βλέπεις μέσα σε στενά πλαίσια δεν νιώθεις τη "μαγεία" τους.
Ναι είμαι καμμένη.


Καμία σχέση. Το ένα θέλει μυαλό για σκέψη. Το αλλο θέλει μυαλό για παπαγαλία.

Μακάρι όλοι οι παπαγάλοι να έγραφαν τέλεια στις πανελλαδικές. Μόνο αυτό αποδεικνύει ότι αυτό που λες είναι καθαρά απόλυτο,δογματικό και συγνώμη αν είναι τραβηγμένο, κομπλεξικό. Επειδή ξέρω γω θέλω να περάσω νομική εξού και θεωρητική, δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω να σκέφτομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Καμία σχέση. Το ένα θέλει μυαλό για σκέψη. Το αλλο θέλει μυαλό για παπαγαλία.
Σύμφωνοι. Μόνο που ο καλός ο μαθητής δύσκολα θα διαλέξει τη θεωρητική, οπότε εν τέλει δε συνδέεται το ένα με το άλλο.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα~!!!
Ωραίος!! Έχεις φάση, οφείλω να το παραδεχτώ!! :-*
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top