fockos
Επιφανές μέλος
το ανεξαρτητως οικονομικης καταστασης πλεον δεν υφισταται σε σχεδον καμια περιπτωση!
Διαφωνώ αν κάτσει κανένας μόνος του σοβαρά και τύχει σε καλό δημόσιο σχολείο μπορεί και να τα καταφέρει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Η ακαδημαικη καριερα δεν συνδεεται με την μαθητικη.Παρτε το ειδηση.
Ισχύει γενικά αυτό που λες(ίσως...), όμως στο συγκεκριμένο θρεντ σαν επιχείρημα με βρίσκει αντίθετο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εγω αμφιβαλλω για τους ''καλους'' μαθητες που βγαζουν 19 και αν μπορουν να γινουν καλοι γιατροι...αρα δεν μου φαινεται περιεργο καποιος του 12 να γινει καλυτερος γιατρος...
Απιστευτος συλλογισμος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Αν κάποιος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με την ελάχιστη ύλη του σχολείου, πώς θα τα βγάλει με του πανεπιστημίου (είτε λέγεται ιατρική, είτε πολυτεχνείο, είτε μαθηματικό είτε, είτε, είτε..);
Προσωπικά βρίσκω ένα παιδί που έγραψε 16 χωρίς κανένα φροντιστήριο με προσωπικό του διάβασμα πιο ικανό για μια δύσκολη σχολή (οχι απαραιτητα ιατρική) από ένα άλλο παιδί που έκανε ένα σωρό φροντιστήρια και έβγαλε 19. Φυσικά εξαρτάται και από το παιδί αλλά όπως και να το πάρουμε το φροντιστήριο βοηθάει αρκετά.
____________________________________
Οι γνώσεις του λυκείου βοηθάνε ελάχιστα στην ιατρική (για μένα καθόλου δε βοηθάνε)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Προσωπικά βρίσκω ένα παιδί που έγραψε 16 χωρίς κανένα φροντιστήριο με προσωπικό του διάβασμα πιο ικανό για μια δύσκολη σχολή (οχι απαραιτητα ιατρική) από ένα άλλο παιδί που έκανε ένα σωρό φροντιστήρια. Φυσικά εξαρτάται και από το παιδί αλλά όπως και να το πάρουμε το φροντιστήριο βοηθάει αρκετά.
Συμφωνώ αλλά από πότε το 16 είναι κακός βαθμός...; Εγώ μίλησα για το 12 και το 11 και το 10, μην πάω και παρακάτω..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μπορεί κουτσά στραβά να το βγάλει το πανεπιστήμιο αλλά ως γιατρός δεν νομίζω ότι θα καταφέρει να πετύχει κάτι αξιόλογο. Άποψη μου φυσικά, δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο! Απλά μου έρχονται αυτή τη στιγμή κάποια παραδείγματα φίλων και γνωστών μου που έχουν βγάλει 4.000, 10.000 κτλ και θα πανε στην Βουλγαρία, στην Γερμανία, στην Ιταλία και αλλού για να γίνουν γιατροί!!
Δεν είναι ανάγκη να σπουδάζουμε όλοι κάτι! Με το 12 δεν νομίζω ότι μπορείς να γίνεις γιατρός. Ούτε ότι με το 19+ θα γίνεις Ο ΓΙΑΤΡΟΣ!! Αυτά...
Δηλαδή με ένα 15 γιατί να μπορείς να σπουδάσεις Φυσικός και να μην θέλεις 19; Γιατί να υπάρχει τέτοια διαφοροποίηση σε μια τόσο σημαντική επιστήμη των επιστημών όπως η Φυσική; Η Ιατρική ως επιστήμη γιατί να είναι ταυτισμένη με "αριστούχους" μαθητές και η Φυσική με "μέτριους" (προς τα κάτω); Μια ζωή αυτό βλέπω. Στο πηγάδι κατουράνε όσοι περνάνε Φυσικό ή θεωρούνται επιστήμονες κατηγορίας Γ'; Ενώ οι Ιατροί επιστήμονες κατηγορίας Α'; Προσωπικά θα το έβλεπα και ως ένα είδος αδικίας προς τους εισαχθέντες της Ιατρικής, ότι οι εισαχθέντες του Φυσικού δεν "κουράστηκαν" πολύ στις πανελλήνιες, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κοινωνίας, των φοιτητών της Ιατρικής και λοιπών. Όμως γιατί και οι δυο να ανήκουν σε Πανεπιστημιακή βαθμίδα τότε; Μια ζωή ένας πτυχιούχος Φυσικής θα αντιμετωπίζεται ως ο «μέτριος» μαθητής στα μάτια της κοινωνίας, ας βγάλει πτυχίο με βαθμό 9.5 και ο γιατρός πτυχίο με βαθμό 6. Ο φυσικός θα εξακολουθεί να είναι ο "σταμπαρισμένος". Ενώ ο γιατρός θα χαίρει μια ψωνίστικη εκτίμηση και έναν αέρα κοινωνικής "ανωτερότητας" από αυτόν που έχει ανάγκη ο Έλληνας-ραγιάς. Έχω άδικο; Για ποιο λόγο να έχουμε ένα Πανεπιστήμιο πολλών ταχυτήτων; Οι μαθητές του 15 δεν "υποβαθμίζουν" το επίπεδο του Τμήματος, σε σχέση με εκείνους του 19.5; Γιατί να υπάρχουν Τμήματα σοβαρών επιστημών στην "αφάνεια" που να προσελκύουν εξ' ανάγκης χαμηλόβαθμους και μέτριους μαθητές; Γιατί να μην υπάρχουν μόνο Τμήματα για αρίστους μαθητές; Προσωπικά είμαι της άποψης ενός ενιαίου Πανεπιστημίου μιας βαθμολογικής βάσης..για να μην υπάρχει κοινωνική αδικία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Οι γνώσεις του λυκείου βοηθάνε ελάχιστα στην ιατρική (για μένα καθόλου δε βοηθάνε)
Μαθαίνεις πως να δουλεύεις, να διαβάζεις, να προσπαθείς.Ποια ύλη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιατρικη σπουδαζω και ξερωΙσχύει γενικά αυτό που λες(ίσως...), όμως στο συγκεκριμένο θρεντ σαν επιχείρημα με βρίσκει αντίθετο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Ιατρικη σπουδαζω και ξερω
Το ξέρω ότι σπουδάζεις στην Ιατρική, και συμφωνώ με το επιχείρημα, στο έγραψα άλλωστε.Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι υπονόησες πως ο τάδε μαθητής του 10 θα περάσει π.χ ΗΜΜΥ , κατά λάθος/θα μπει σε σχολή του εξωτερικού/κτλ., και υπάρχουν τουλάχιστον οι ελάχιστες πιθανότητες να πετύχει ο τάδε μαθητής ως φοιτητής(αφού όπως λες η μαθητική και η φοιτητική ζωή δε σχετίζονται μεταξύ τους).Διαφωνώ.Είναι τόσο λίγοι αυτοί οι μαθητές(δε ξέρω αν υπάρχουν καν) και μου κάνει εντύπωση που το ανέφερες ως επιχείρημα στο συγκεκριμένο θρεντ(βλ. τίτλο).Είναι μεγάλη η διαφορά 10-20, 12-20.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Το αν θα γίνει καλός εξαρτάται από τον ίδιο. Αν μιλάμε λέγοντας "κακό" μαθητή έναν που ήταν "στουρνάρι" και δεν "σκάμπαζε γρι" τότε δυστυχώς όχι δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει καλός γιατρός.
Έχει διαφορά αυτό με τις πανελλήνιες. Μπορεί κάποιος να είχε μια ατυχία (όπως πχ φέτος) και να μην κατάφερε να πιάσει την ιατρική, τότε με 'γεια του και χαρά του να πάει έξω να σπουδάσει ιατρική και μια χαρά. Αν μου λες όμως για κάτι τύπους "πανίβλακες"...
Δυστυχώς έχω πάει σε γιατρό (εξ Ιταλίας που το έπαιζε σινιέ γιατρός) με άσχημες συνέπειες στην υγεία μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ασχέτως αν πέρασες Πανεπιστήμιο, αν δεν περάσεις Ιατρική, κατά την Ελληνική κοινωνία θεωρήσε "αποτυχημένος" και "καημένος". Αυτό συμβαίνει γιατί η Ιατρική έχει την μεγαλύτερη βαθμολογική βάση εισαγωγής, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη επιστήμη. Οπότε όλοι κρίνονται βάση αυτής της βάσης. Το θέμα ότι κανείς δεν εξετάζει πως μπαίνουν αυτοί (δηλ., με την ποιότητα των προσπαθειών των μαθητών) οι "άριστοι" βαθμοί δείχνει την μαλακία της Ελληνικής κενονίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Όμως Μάκη εξετάζουμε και πάλι τις βαθμολογικές διαφορές 12-20...υπό τον θεσμό της φροντιστηριακής ενέσιμης μάθησης. Θα μιλούσα με ευχαρίστηση για πραγματικά αρίστους μαθητές ότι μπήκαν Ιατρική, αν το 100% έδινε χωρίς μια ώρα φροντιστηρίου. Σκέψου ότι πολλές φορές, οι βαθμολογικές διαφορές έχουν να κάνουν (α). με τα κενά του μαθητή (δηλ., όχι έγκαιρη φροντιστηριακή στήριξη λόγω οικογενειακών λόγων) (β). κακή φροντιστηριακή στήριξη. Αν δεις τις στατιστικές, συνήθως Ιατρική πιάνουν όσοι μένουν στο κέντρο της κάθε πόλης (μεγάλης ή μικρής). Όσο πλησιάζουμε σε αγροτικές ή ορεινές περιοχές ή περιοχές έξω από την πόλη (με τις ανέσεις της), τα ποσοστά αριστούχων δια φροντιστηριακής στήριξης πέφτουν κατακόρυφα. Κανένας μαθητής στην Ελλάδα δεν είναι "φύτουλας" και maniac στο διάβασμα. Όλοι από κάπου ξεκινάνε. Εφόσον το μπουρδελοσύστημα στην Ελλάδα είναι φροντιστηριοκεντρικό και όχι μαθησιοκεντρικό, κάποιοι το αντιλαμβάνονται νωρίς (με την έγκαιρη γνώση των γονιών τους) και ξεκινάνε πρόγραμμα φροντιστηριακής προπόνησης με διαθέσιμο μεγάλο δάνειο για την πληρωμή των μαθημάτων. Οι πιο φτωχοί απλά τρώνε τον πουλόπουλο (κατά την κοινωνία) σε μια λιγότερων μορίων εισαγωγής σχολή. Θυμάμαι πόσα βλέμματα ειρωνικής θλίψης είχα διακρίνει, όταν έμαθαν την επιλογή μου. Έλεγαν, α...μέτριος ήταν, έτρωγε λεφτά των γονιών του, δεν διάβαζε...και άντε να αποδείξεις ότι δεν ήσουν ελέφαντας.
Συμφωνώ απόλυτα Νίκο.Πολύ σωστά.
Απλά μου κάνει εντύπωση αυτή η...πως να το πω...διάθεση(!) να πιστέψουμε πως ο κακός μαθητής μπορεί να λάβει ένα τόσο σημαντικό και με ευθύνες, πόστο στην κοινωνία.Να καταφέρει καν να βγάλει αξιοπρεπώς τη σχολή αυτή και κάθε άλλη παρόμοιας δυσκολίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Ασχέτως αν πέρασες Πανεπιστήμιο, αν δεν περάσεις Ιατρική, κατά την Ελληνική κοινωνία θεωρήσε "αποτυχημένος" και "καημένος". Αυτό συμβαίνει γιατί η Ιατρική έχει την μεγαλύτερη βαθμολογική βάση εισαγωγής, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη επιστήμη. Οπότε όλοι κρίνονται βάση αυτής της βάσης. Το θέμα ότι κανείς δεν εξετάζει πως μπαίνουν αυτοί (δηλ., με την ποιότητα των προσπαθειών των μαθητών) οι "άριστοι" βαθμοί δείχνει την μαλακία της Ελληνικής κενονίας.
Και πιο παλιά τους καθηγητές και τους δασκάλους τους είχανε σε μεγαλύτερη εκτίμηση από τους γιατρούς, τότε βρίζαμε τους δασκάλους.
Μια ζωή το ίδιο πράγμα, προσπαθούμε να υποβιβάσουμε αυτούς που η κοινωνία θεωρεί ας το πω, cool.
Όποιος αισθάνεται κατώτερος επειδή η κοινωνία θεωρεί κάποιον άλλον ανώτερο γίνεται, πραγματικά, κατώτερος από αυτόν που τον υποβιβάζει (προσπαθήστε να μην μπερδέψετε τα πολλά υποκείμενα στη φράση αυτή :p)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
συμφωνώ απολύτως.Έχουμε ένα κόλλημα με τους βαθμούς και αυτό φαίνεται ότι μας έχει δέσει τα χέρια. Ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει τίποτα πλέον. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το πάθος για επιστήμη. Ξέρω άτομο που στο σχολείο έβγαζε 12-13 (δεν ήθελε να διάβασει τα σχολικά, δεν τον ενδιέφεραν) και είχε τρελό πάθος με την ιατρική και τη βιολογία, έφυγε στο εξωτερικό, σπούδασε και τώρα είναι ένας καταξιώμενος καρδιοχειρουργός γνωστός σε αρκετό κόσμο που έχει πάρει αρκετά βραβεία και αναλαμβάνει υποθέσεις που άλλοι απορρίπτουν.
και τώρα, απευθυνόμενη σε όλους, μπορώ να αναφέρω ένα παράδειγμα που ξέρω από τα θρησκευτικά και είναι απολύτως σχετικό με το θέμα ή θα προκύψουν προβλήματα; (απλά ρωτάω επειδή αρκετές φορές πολλοί θεωρούν τους βίους των αγίων και των οσίων... παραμύθια και θρησκευτική προπαγάνδα και αρνούνται πεισματικά να τα ακούσουν )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Το ~19 για Ιατρική οφείλεται στον επαγελματικοκοινωνικό περίγυρο της Ελλάδας τα τελευταία 30 χρόνια πλας το ότι ανήκει στις λεγόμενες "πολιτικά δυνατές" σχολές (με ό,τι αυτό συνεπάγεται)...
Και να φανταστείτε, ότι κάποτε η Ιατρική ήταν στο ~15 και άλλες σχολές στο ~19...
Ξανά-μανά: Η βαθμολογική βάση στον Πανελλήνιο διαγωνισμό δεν επιβεβαιώνει την ευκολία/δυσκολία/επίπεδο μιας επιστήμης/Τμήματος, παρά μόνο αντανακλά τις επιθυμίες 17-18χρονων στο να κερδίσουν μία από τις προσφερόμενες θέσεις σε Τμήμα της προτίμησής τους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει μηχανικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει ταμείας;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει υδραυλικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει χημικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει επαγγελματίας αθλητής;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει οικονομολόγος;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει τηλεφωνητής;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει φυσικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει οικοδόμος;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει προγραμματιστής;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει σύμβουλος επιχειρήσεων;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει σερβιτόρος;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει μαθηματικός;
Και τέλος μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει γιατρός;
Η απάντηση σε όλα είναι ΝΑΙ. Όπως ναι θα ήταν και στην περίπτωση του μαθητή του 19. Για να γίνεις επιτυχημένος επαγγελματίας χρειάζεσαι κυρίως επαγγελματικές δεξιότητες, οι οποίες μικρή σχέση έχουν με τις σχολικές επιδόσεις και φυσικά ποικίλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.