Ciela
Πολύ δραστήριο μέλος
χμμμ μαζι σου ειμαι. βασικά αν ελεγα το πως το θελω εγω το πανεπιστημιο πολλοι ανθρωποι δε θα συμφωνουσαν μαζί μου γιατί θα ξεβολευονταν. επισης δε συμφωνω ουτε εγω με την κομματικοποιηση anyway.Επειδή το πας αλλού το θέμα, ας σου πω κι εγώ ότι δεν συμφωνώ με κανένα από τα οικονομικά μέτρα της τελευταίας διετίας. Πάει αυτό. Από εκεί και πέρα, ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω αυτή την μιζέρια που διέπει τα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Γιατί θα πρέπει το πρόγραμμα σπουδών και τα διοικητικά θέματα του εκάστοτε ιδρύματος να περνάνε μέσα από το Υπουργείο; Γιατί να είμαστε κολλημένοι στο 4ετές πρόγραμμα σπουδών, αν μια σχολή αποφασίσει ότι μπορεί να κάνει τριετή την φοίτηση; Γιατί δεν μπορούμε να αφομοιώσουμε πετυχημένα παραδείγματα πανεπιστημίων του εξωτερικού; Γιατί πρέπει να υπάρχει μια βαθιά κομματικοποίηση μέσα στο Πανεπιστήμιο; Τι θα πει καταλήψεις για την προάσπιση δικαιωμάτων, όταν έτσι στερείς το δικαίωμα έστω κι ενός ανθρώπου να παρακολουθήσει την σχολή του;
Τα έριξα όλα λιγάκι χύμα και όχι τεκμηριωμένα... Άλλα, ήμουνα νιος και γέρασα με αυτές τις αλλαγές, το αυτοδιοίκητο, την αξιολόγηση, το άσυλο...
τσπ βασικά το λαθος που καναμε σαν νεοι (κ οι παλαιοτεροι γιατι εγω 2ετης ειμαι) ειναι οτι δεν διεκδικησαμε μαχητικα το πανεπιστημιο που θελαμε παρα μονο αντιδρουσαμε στις αλλαγες. αφησαμε εμεις οι ιδιοι στην ουσια τη διαχειρηση των κοινων σε κομματικους. καλα να παθουμε.
παρ ολα αυτα, όλα αυτά τα λαθη μας δεν κανουνε το νομοσχεδιο καλυτερο. και οκ μπορει να βγουν κ μερικα θετικά πράγματα απ αυτό, ισως απ τα διοικητικά (δεν τα διαβασα, μονο τα φοιτητικά διαβασα προς το παρον). btw, μιας και εσυ το διαβασες, ποιες κρινεις οτι ειναι οι αλλαγες που είναι καλες αλλά δεν τις εχουμε εντοπισει εστιαζοντας ίσως μονο στα αρνητικα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
λύστε μου μια απορία, τo τριετές πρόγραμμα σπουδών δεν έχει ήδη εφαρμοστεί σε χώρες της Ευρώπης και έχει αποσυρθεί ως μη βιώσιμο;
αν ναι τότε τι μας το πλασάρουν εδώ ως η "εκσυγχρόνιση των πανεπιστημίων";
Δεν νομίζω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Ανέφερα τα περί διπλωματικής στην σχολή μου ως παράδειγμα για να υποστηρίξω ότι κατόπιν συννενόησης μπορούν σε κάποιες περιπτώσεις να βρεθούν λύσεις για επί πτυχίω φοιτητές. Ούτως ή άλλως, στην σχολή μου το τελευταίο εξάμηνο είναι εξάμηνο εκπόνησης διπλωματικής, άρα αυτή εκρεμμεί συνήθως για το δίπλωμα.Άλλο η διπλωματική που είναι υπόθεση ενός ατόμου και άλλο η εξέταση μαθήματος που είναι υπόθεση ν αριθμού φοιτητών. Αν όμως είναι κλειστή η γραμματεία βαθμός δεν περνιέται, άρα δώρον άδωρον.
Τα περί εφικτής λύσης έλα να τα πεις στη σχολή μου που στις μεγάλες καταλήψεις κάμποσοι συμφοιτητές έχασαν εξαιτίας τους το πτυχίο. Υποτίθεται οι επί πτυχίω είχαν απόλυτη προτεραιότητα και έγιναν εξεταστικές εξπρές για την "διευκόλυνση" τους. Μόνο που υπήρξαν εξπρές από κάθε άποψη. Κάνε τις αναγωγές σου.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε ακόμα. Πρώτον γιατί απλά πρότεινα μία πιθανή λύση στον nPb, αν θέλει το ψάχνει περαιτέρω αν μπορεί στη σχολή του να κάνει κάτι τέτοιο (δεν χάνει και τίποτα) και δεύτερον, τίποτα δεν είναι συγκεκριμένο και οριστικοποιημένο για το τι τελικά θα γίνει.
Πολλές φορές ξέρεις η ατομική πρόοδος κινείται παράλληλα με την συλλογική.Αν και μάλλον εσύ τελείς υπό σύγχυση. Οι φοιτητές που ενδιαφέορονται για την πρόοδο τους προσπαθούν να πάρουν γρήγορα το πτυχίο τους, ώστε να βγουν μία ώρα αρχύτερα στη ζούγκλα της ζωής. Ειδικά οι πένητες για τους οποίους κόπτονται οι κινηματίες. Οι υπόλοιποι ξύστες πάνε χαλαρά και ασχολούνται με τα "κοινά" λόγω άπλετου χρόνου.
(Σαν απλό παράδειγμα: ποιος φοιτητής μπορεί να διαβάζει ολόκληρα συγγράμματα από την οθόνη του υπολογιστή του; ποιος έχει χρήματα στην Ελλάδα του Μεσοπρόθεσμου να εκτυπώνει τόμους 500+ σελίδων; οι περισσότεροι δεν έχουν...
Επίσης, οι περικοπές δαπανών για την παιδεία ποιον φοιτητή συμφέρουν; πώς τον βοηθούν στην πρόοδο του; )
Ωραία, είπες την άποψή σου γι' αυτούς που ασχολούνται με τα κοινά. Ας δούμε εδώ μία ενδιαφέρουσα ετυμολογική λεπτομέρεια:
Η γαλλική λέξη idiot (ιντιό)που σημαίνει βλάκας προέρχεται από την ελληνική λέξη ιδιώτης. Ιδιώτες στην αρχαία Ελλάδα αποκαλούνταν όσοι αδιαφορούσαν για τα κοινά της πόλης. Όσοι δεν έπαιρναν μέρος στις συνελεύσεις, όσοι δεν αναλάμβαναν αξιώματα. Στον Επιτάφιο του Θουκιδίδη μάλιστα, ο Περικλής χαρακτηρίζει "άχρηστο" τον πολίτη που δεν συμμετείχε στα δημόσια πράγματα.
-------------
Βλάκες δεν ξέρω, πάντως ανεύθυνους και "άχρηστους" σε κοινωνικό επίπεδο θα συμφωνούσα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
the_truth
Εκκολαπτόμενο μέλος
Nα νομιζεις.Το πανεπιστημιο που θελει να προωθησει η κυβερνηση ειναι μια ιδιωτικη επιχειρηση υποταγμενη στις επιταγες της ΕΕ για την παιδεια.Δεν νομίζω.
Ιδιαιτερα για το ασυλο αυτο εδω διατηρηθηκε στην χουντα παει τωρα η αννουλα να το καταργησει σε μια νυχτα?Κατω τα χερια απο το ασυλο.
Και εφοσον μερικοι διαφωνειται με την κομματικοποιηση κουνηστε τον ποπο σας απο το ιντερνετ και συμμετεχετε στα πολιτικα του πανεπιστημιου.
Οι πιο πολλοι που διαμαρτυρονται στοιχηματιζω δεν εχουν συμμετασχει ποτε.
Και οσο για τις καταληψεις ναι φυσικα παραμενει ο πιο αποτελεσματικος τροπος αντιστασης.Με επιστολες διαμαρτυριας ναι προσεξτε μην σπασετε κανα νυχι.Οι φοιτητες εχουν παρει πολλα νομοσχεδια πισω με αγωνες και τα νοικια του καθενος μπροστα στα ωφελη ειναι αμελητεα.Καθε αγωνας εχει και απωλειες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timekeeper
Νεοφερμένος
Nα νομιζεις.Το πανεπιστημιο που θελει να προωθησει η κυβερνηση ειναι μια ιδιωτικη επιχειρηση υποταγμενη στις επιταγες της ΕΕ για την παιδεια.
Ιδιαιτερα για το ασυλο αυτο εδω διατηρηθηκε στην χουντα παει τωρα η αννουλα να το καταργησει σε μια νυχτα?Κατω τα χερια απο το ασυλο.
Και εφοσον μερικοι διαφωνειται με την κομματικοποιηση κουνηστε τον ποπο σας απο το ιντερνετ και συμμετεχετε στα πολιτικα του πανεπιστημιου.
Οι πιο πολλοι που διαμαρτυρονται στοιχηματιζω δεν εχουν συμμετασχει ποτε.
Και οσο για τις καταληψεις ναι φυσικα παραμενει ο πιο αποτελεσματικος τροπος αντιστασης.Με επιστολες διαμαρτυριας ναι προσεξτε μην σπασετε κανα νυχι.Οι φοιτητες εχουν παρει πολλα νομοσχεδια πισω με αγωνες και τα νοικια του καθενος μπροστα στα ωφελη ειναι αμελητεα.Καθε αγωνας εχει και απωλειες.
Επέτρέψε μου να διαφωνώ μαζί σου σε όλα... Βέβαια, έχω και σχεδόν τα διπλά σου χρόνια και σαν εργαζόμενος έχω βιώσει άλλες καταστάσεις. Σχετικά με όσα λες:
Που είδες ότι μιλάει για κατάργηση του ασύλου;
Θεωρείς το Ελληνικό Πανεπιστήμιο σαν το προπύργιο της αντίστασης κατά της ΕΕ;
Άλλο η πολιτικοποίηση και άλλο η κομματικοποίηση... Το δεύτερο θα έλεγα ότι λειτουργεί εις βάρος του πρώτου (και ουσιαστικότερου)...
Τι ακριβώς έχουν καταφέρει οι καταλήψεις και με ποια πλειοψηφία αποφασίζονται;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Nα νομιζεις.Το πανεπιστημιο που θελει να προωθησει η κυβερνηση ειναι μια ιδιωτικη επιχειρηση υποταγμενη στις επιταγες της ΕΕ για την παιδεια.
Ιδιαιτερα για το ασυλο αυτο εδω διατηρηθηκε στην χουντα παει τωρα η αννουλα να το καταργησει σε μια νυχτα?Κατω τα χερια απο το ασυλο.
Και εφοσον μερικοι διαφωνειται με την κομματικοποιηση κουνηστε τον ποπο σας απο το ιντερνετ και συμμετεχετε στα πολιτικα του πανεπιστημιου.
Οι πιο πολλοι που διαμαρτυρονται στοιχηματιζω δεν εχουν συμμετασχει ποτε.
Και οσο για τις καταληψεις ναι φυσικα παραμενει ο πιο αποτελεσματικος τροπος αντιστασης.Με επιστολες διαμαρτυριας ναι προσεξτε μην σπασετε κανα νυχι.Οι φοιτητες εχουν παρει πολλα νομοσχεδια πισω με αγωνες και τα νοικια του καθενος μπροστα στα ωφελη ειναι αμελητεα.Καθε αγωνας εχει και απωλειες.
Συνέχισε να μας διασκεδάζεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πολλές φορές ξέρεις η ατομική πρόοδος κινείται παράλληλα με την συλλογική.
(Σαν απλό παράδειγμα: ποιος φοιτητής μπορεί να διαβάζει ολόκληρα συγγράμματα από την οθόνη του υπολογιστή του; ποιος έχει χρήματα στην Ελλάδα του Μεσοπρόθεσμου να εκτυπώνει τόμους 500+ σελίδων; οι περισσότεροι δεν έχουν...
Επίσης, οι περικοπές δαπανών για την παιδεία ποιον φοιτητή συμφέρουν; πώς τον βοηθούν στην πρόοδο του; )
Βλάκες δεν ξέρω, πάντως ανεύθυνους και "άχρηστους" σε κοινωνικό επίπεδο θα συμφωνούσα...
Μιλάς λες και ακούω την Αλέκα, η οποία πετάει κορώνες "με το ζόρι" φτώχειας του Ελληνικού λαού. Στην Ελλάδα υπάρχουν οι φτωχοί και οι "φτωχοί". Στα Πανεπιστήμια το 90% είναι οι "φτωχοί". Βλέπω φοιτήτριες με κινητό των 500€, συνολάκι των 250 €,...ενώ είναι φτωχές. Οι φτωχοί απλά δεν πάνε Πανεπιστήμιο αλλά προσπαθούν να δουλέψουν και στην...λαϊκή για να βγάλουν κανένα μεροκάματο.
Δεν θεωρώ σοβαρό επιχείρημα για μια κοινωνία βασισμένη σε καταναλωτικά πρότυπα και συνειδήσεις "μιλάω εκ του ασφαλούς" τον παραδειγματισμό της Αρχαίας Αθήνας. Άλλη εποχή τότε. Άλλοι άνθρωποι, άλλη νοοτροπία, άλλα επαγγέλματα, άλλοι χαραμοφάϊδες,...κτλ. Μήπως να θυμηθούμε τις "ανθρωπιστικές" κινήσεις των Αρχαίων Αθηναίων στην Εύβοια εναντίων όσων αποστάτησαν από την Αθηναϊκή Συμμαχία; Τα λέει πολύ ωραία ο Θουκυδίδης. Η αμεσοδημοκρατία των Αρχαίων Αθηναίων είχε πολλά πρόσωπα ανάλογα την περίσταση.
Γιατί κατ' ανάγκη οι περικοπές των δαπανών να είναι "κακές" για την παιδεία; Προσωπικά περισσότερα πλήρωσα μέχρι ώρας για τις σπουδές από όσα μου προσέφεραν μέσω φορολογίας. Με βασική οικονομία, η λογική λέει ότι πρώτα πρέπει να κόψεις λίγα έξοδα, να στρώσουν λίγο τα πράγματα και μετά αν ξαναβελτιωθούν (και υπάρχουν έσοδα) να αρχίσουν τα έξοδα με κάποιο μέτρο. Η λογική εξόδων χωρίς μέτρο...σε πάει σημειωτόν στον πάτο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η Παιδεία δεν πρέπει να καταντήσει είδος πολυτελείας. Φτωχός, μεσαίος ή πλούσιος πρέπει να έχει την ίδια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Μιλάς λες και ακούω την Αλέκα...
Χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά...nPb, μιλάς λες και ακούω την Διαμαντοπούλου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Ε βέβαια! Ποιον θα σου θύμιζα εσένα; Γιατί σε αυτή τη χώρα όποιος μιλάει για τη φτώχεια, όποιος μιλά για δικαιώματα ή για ελευθερίες θεωρείται σόνει και ντε ...Αλέκα (!) από ορισμένους. Πολύ θα ήθελα να μάθω αν έχεις στα χέρια σου στατιστικά στοιχεία για την οικονομική κατάσταση των φοιτητών στα ελληνικά πανεπιστήμια. Και κυρίως, πολύ θα ήθελα να τα δω. Κι αυτό, επειδή εγώ έχω άλλη εικόνα. Επειδή ξέρω παιδιά που εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές τους για να τα βγάλουν πέρα οικονομικά και θα εργάζονται και μέσα στο καλοκαίρι. Επειδή πολλοί συμφοιτητές μου δεν τους περισσεύουν για να πάνε διακοπές. Συνεπώς, κοίταξε καλύτερα γύρω σου, υπάρχουν κι άλλοι φοιτητές στο χώρο πέρα απ' τις μικρές ντίβες που κάνουν επίδειξη μόδας!Μιλάς λες και ακούω την Αλέκα, η οποία πετάει κορώνες "με το ζόρι" φτώχειας του Ελληνικού λαού. Στην Ελλάδα υπάρχουν οι φτωχοί και οι "φτωχοί". Στα Πανεπιστήμια το 90% είναι οι "φτωχοί". Βλέπω φοιτήτριες με κινητό των 500€, συνολάκι των 250 €,...ενώ είναι φτωχές. Οι φτωχοί απλά δεν πάνε Πανεπιστήμιο αλλά προσπαθούν να δουλέψουν και στην...λαϊκή για να βγάλουν κανένα μεροκάματο.
Επειδή είμαστε και off topic στο συγκεκριμένο thread (αν θες όμως να το συνεχίσουμε σε προσωπικά μηνύματα) θα περιοριστώ σ' αυτό:Δεν θεωρώ σοβαρό επιχείρημα για μια κοινωνία βασισμένη σε καταναλωτικά πρότυπα και συνειδήσεις "μιλάω εκ του ασφαλούς" τον παραδειγματισμό της Αρχαίας Αθήνας. Άλλη εποχή τότε. Άλλοι άνθρωποι, άλλη νοοτροπία, άλλα επαγγέλματα, άλλοι χαραμοφάϊδες,...κτλ. Μήπως να θυμηθούμε τις "ανθρωπιστικές" κινήσεις των Αρχαίων Αθηναίων στην Εύβοια εναντίων όσων αποστάτησαν από την Αθηναϊκή Συμμαχία; Τα λέει πολύ ωραία ο Θουκυδίδης. Η αμεσοδημοκρατία των Αρχαίων Αθηναίων είχε πολλά πρόσωπα ανάλογα την περίσταση.
Κάποια μηνύματα παραμένουν πάντα επίκαιρα!
Γιατί υποβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών και γνώσεων!Γιατί κατ' ανάγκη οι περικοπές των δαπανών να είναι "κακές" για την παιδεία;
Πιστεύεις ότι ένας φοιτητής Μαθηματικός που θα μπει στο νέο πανεπιστήμιο που σχεδιάζεται θα διδαχθεί τα Μαθηματικά στο ίδιο εύρος και στο ίδιο βάθος αν οι σπουδές γίνουν 3ετεις;
Να κόψουν απ' τον μισθό της Αλέκας!Με βασική οικονομία, η λογική λέει ότι πρώτα πρέπει να κόψεις λίγα έξοδα, να στρώσουν λίγο τα πράγματα και μετά αν ξαναβελτιωθούν (και υπάρχουν έσοδα) να αρχίσουν τα έξοδα με κάποιο μέτρο. Η λογική εξόδων χωρίς μέτρο...σε πάει σημειωτόν στον πάτο!
...και της κάθε Αλέκας μέσα στη Βουλή!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Γιατί υποβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών και γνώσεων!
Πιστεύεις ότι ένας φοιτητής Μαθηματικός που θα μπει στο νέο πανεπιστήμιο που σχεδιάζεται θα διδαχθεί τα Μαθηματικά στο ίδιο εύρος και στο ίδιο βάθος αν οι σπουδές γίνουν 3ετεις;
Προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι θα προσφέρεται το ίδιο εύρος γνώσεων αλλά σε πιο εντατικοποιημένο επίπεδο. Δηλ., σε πιο λίγο χρονικό διάστημα περισσότερος όγκος ύλης. Με αυτό το "επιχείρημα" τα Πανεπιστήμια θα είναι άδεια από "αιωνίους" φοιτητές. Προσωπικά είμαι εν αναμονή του ακουστικού. Όταν δω τον Γιάννη, θα τον βαφτίσω Γιάννη. Εκ τον προτέρων δεν μπορώ να έχω άποψη για τις μαλακίες σόρρυ, για τις εικασίες που ακούγονται από στο κομμωτήριο της γειτονιάς. Να δούμε και μετά θα κρίνουμε. Όμως σε κάθε αλλαγή υπάρχουν θετικά και αρνητικά, ωφελημένοι και θιγμένοι, βολεμένοι και ξεβολεμένοι,...κτλ. Δεν υπάρχουν μόνο θετικά ή μόνο αρνητικά. Δεν υπάρχουν εξασφαλισμένα αποτελέσματα αλλαγών. Υπάρχουν οι αλλαγές με ωφέλη για κάποιους και αδικίες για κάποιους άλλους. Δεν γίνεται και τα 11.500.000 Ελλήνων να είναι το ίδιο ευχαριστημένα γιατί είναι εκ φύσεως αδύνατο. Υπάρχουν 11.500.000 διαφορετικές απόψεις για το ίδιο θέμα. Όπως σε ένα μάθημα Άλγεβρας Ομάδων στο Πανεπιστήμιο δεν αποδίδουν οι φοιτητές το ίδιο αλλά υπάρχουν διαβαθμίσεις επιτυχίας και προτίμησης, έτσι και στην κοινωνία. Με αυτήν την λογική, θα έπρεπε να μην διδάσκεται η Άλγεβρα Ομάδων στο Πανεπιστήμιο, επειδή είναι μη δημοφιλής και "αδικεί" την πλειοψηφία των φοιτητών; Ή μήπως οι φοιτητές θα πρέπει να μάθουν να διαβάζουν λίγο περισσότερο και να μην το ξύνουν με τσουγκράνα ένα εξάμηνο διαβάζοντας 3 μέρες πριν την εξέταση; Το θέμα είναι να κρατήσουμε την μια όψη που θα μας ωφελήσει και τα άλλα στον κάδο. Το να ρίχνουμε το προϊόν στον κάδο, χωρίς να δούμε την γεύση του πρώτα, το θεωρώ σπατάλη...όταν δίπλα μας υπάρχουν άνθρωποι που "πεινάνε" για γνώση, φαγητό,...κτλ. Δεν μου αρέσουν οι απόλυτες επιλογές. Μου αρέσει το "βλέποντας και κάνοντας" με βάση τις επιταγές των εποχών που διανύουμε. Μην πρωτοτυπήσουμε για μια ακόμη φορά στην οπισθοδρόμηση και στην κοινωνική απομόνωση. Κρίμα είναι...Ας αντιγράψουμε μια φορά ακόμη λαούς (ως προς τα θετικά τους) που επένδυσαν στην ακαδημαϊκή γνώση και στην έρευνα με την βιομηχανική ανάπτυξή τους..και όχι στο κομματικό προλεταριάτο των "ημέτερων" golden boys, κομματικών καθηγητοπατέρων,...και άλλων λαμογίων κάθε χρώματος. Τόσα χρόνια πήξαμε στο σκατό. Λίγη καθαριότητα δεν βλάπτει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BingoBingi
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) Ακούγεται ότι θα μπει σε ισχύ το νομοσχέδιο από τον Σεπτέμβριο.
2) Ακούγεται ότι τα πανεπιστήμια θα επιλέγουν τους φοιτητές
3) Ακούγεται κάτι για δίδακτρα, αλλά όχι σε έλληνες, τουλάχιστον όχι ακόμα.
Αυτά θα ισχύουν και σε εμάς που δώσαμε πανελλήνιες φέτος? Διότι αν οι πανεπιστημιακοί επιλέγουν τους φοιτητές, λογικό μου ακούγετε ότι θα περάσουμε από συνέντευξη (?). Αν βάλουν δίδακτρα, τότε είναι άκυρο το σύστημα πανελληνίων, διότι αυτό το σύστημα δεν μας επιτρέπει 100% να μπούμε στην σχολή που εμείς θέλουμε, πόσο άλλωστε να πληρώνουμε κάτι που ήταν 4-10-100 στην λίστα μας.
Αν είναι να μπουν δίδακτρα αργά η γρήγορα, καλό θα ήταν να ενημερωθούν όλοι, έτσι ώστε να αποφύγουν μερικά παιδιά, άνθρωποι, να μπουν στο κόπο να σπουδάσουν κάτι που δεν γουστάρουν 100%.. Και δεν είναι λίγοι..
Για φαντάσου να σε υποχρεώσουν να πληρώσεις μετά από 1-2 χρόνια.. λολ
Αυτά είναι πράγματα απασχολούν εμάς που ίσως μπούμε φέτος.. Όχι αυτούς που τελειώνουν σε 1-2 χρόνια. Γιαυτο ας υπάρξει μια διευκρίνηση στο τι θα ισχύει και από πότε.
ps: Εγώ πχ τον Σεπτέμβριο, θα μπορώ να πάω στο πανεπιστήμιο, η ΤΕΙ που θέλω και με το απολυτήριο λυκείου και συνέντευξη να με δεχτούν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuXu-MuXu
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν έχει διαβάσει κάποιος το νέο νομοσχέδιο να μας πει 2-3 πράγματα.
1) Ακούγεται ότι θα μπει σε ισχύ το νομοσχέδιο από τον Σεπτέμβριο.
2) Ακούγεται ότι τα πανεπιστήμια θα επιλέγουν τους φοιτητές
3) Ακούγεται κάτι για δίδακτρα, αλλά όχι σε έλληνες, τουλάχιστον όχι ακόμα.
Αυτά θα ισχύουν και σε εμάς που δώσαμε πανελλήνιες φέτος? Διότι αν οι πανεπιστημιακοί επιλέγουν τους φοιτητές, λογικό μου ακούγετε ότι θα περάσουμε από συνέντευξη (?). Αν βάλουν δίδακτρα, τότε είναι άκυρο το σύστημα πανελληνίων, διότι αυτό το σύστημα δεν μας επιτρέπει 100% να μπούμε στην σχολή που εμείς θέλουμε, πόσο άλλωστε να πληρώνουμε κάτι που ήταν 4-10-100 στην λίστα μας.
Αν είναι να μπουν δίδακτρα αργά η γρήγορα, καλό θα ήταν να ενημερωθούν όλοι, έτσι ώστε να αποφύγουν μερικά παιδιά, άνθρωποι, να μπουν στο κόπο να σπουδάσουν κάτι που δεν γουστάρουν 100%.. Και δεν είναι λίγοι..
Για φαντάσου να σε υποχρεώσουν να πληρώσεις μετά από 1-2 χρόνια.. λολ
Αυτά είναι πράγματα απασχολούν εμάς που ίσως μπούμε φέτος.. Όχι αυτούς που τελειώνουν σε 1-2 χρόνια. Γιαυτο ας υπάρξει μια διευκρίνηση στο τι θα ισχύει και από πότε.
ps: Εγώ πχ τον Σεπτέμβριο, θα μπορώ να πάω στο πανεπιστήμιο, η ΤΕΙ που θέλω και με το απολυτήριο λυκείου και συνέντευξη να με δεχτούν?
Πωωω... ρε φίλε πως σκέφτεσαι έτσι;
Δεν θα περάσεις απο συνέντευξη και δεν θα πληρώσεις δίδακτρα. Από το μυαλό σου τα βγάζεις ή στα είπαν άλλοι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timekeeper
Νεοφερμένος
https://www.minedu.gov.gr/grafeio-ty...osxedio-nomoy-gia-tin-anotati-ekpaideysi.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Kανεις μεγαλο λαθος!
Υπαρχουν τα ιεκ και ενα σωρο ειδικοτητες που ανθουν επαγγελματικα...
Για παραδειγμα καποιος θεωρουσε "ταμπου" να γινει υδραυλικος ή κλειδαρας ή οτιδηποτε παρεμφερη. Παρολο βεβαια που μπορει να εβγαζε πολυ περισσοτερα λεφτα π.χ. σαν υδραυλικος, ο μεσος Ελληνας ειχε την εντυπωση οτι πρεπει οπωσδηποτε να κατεχει καποιο πανεπιστημιακο πτυχιο για να ειναι "καποιος" και παραλληλα ας μην εχει να φαει...
Υπαρχουν πολλες ειδικοτητες που μπορει καποιος να ασχοληθει επαγγελματικα χωρις να χρειαστει να γινει ποτε του ανειδικευτος εργατης ουτε πτυχιουχος ανεργος.
Τα ΙΕΚ ασίκη μου είναι ιδιωτικά,πληρώνεις για να πας,δεν έχουν όλοι αυτή τη δυνατότητα.Άσε που αυτά που αναφέρεις σου προσφέρουν ειδίκευση πολύ κατωτέρου επιπέδου (και συνεπώς δικαιώματα στην αγορά εργασίας),από ένα πτυχίο.
φίλε γίνεσαι άδικος..
για 2 μαθήματα γιατί με καταστρέφεις δηλαδή;
σου χρωστάω τίποτα;
Εμάς που τώρα μπήκαμε στο πανεπιστήμιο γιατί μας καταστρέφει το υπουργείο?Του χρωστάμε τίποτα?
αν θες κανε καταληψη στο ψυγειο του σπιτιου σου...
η μονη λυση ειναι να στρωθουμε στο διαβασμα, να παρουμε πτυχιο οσο πιο γρηγορα γινεται και να ξεκουμπιστουμε απ την Ελλαδα....
Δεν μπορώ να δεχτώ αυτό το σκεπτικό.Δεν πρόκειται να συμβιβαστώ και να υποκύψω σε κανέναν εκβιαστικό όρο.Το ότι αυτοί μπορεί να θέλουν να με κάνουν σκλάβο στη γαλέρα δεν σημαίνει ότι θα το δεχτώ κιόλας.Εμείς είμαστε η κοινωνία,πάρτε το χαμπάρι,όχι οι πολιτικοί,οι επιχειρηματίες,τα golden boys και οι ορδές των σωμάτων ασφαλείας τους και αν θέλουμε,τους παίρνουμε σηκωτούς και τους πετάμε στη θάλασσα.
Μιλάς λες και ακούω την Αλέκα, η οποία πετάει κορώνες "με το ζόρι" φτώχειας του Ελληνικού λαού. Στην Ελλάδα υπάρχουν οι φτωχοί και οι "φτωχοί". Στα Πανεπιστήμια το 90% είναι οι "φτωχοί". Βλέπω φοιτήτριες με κινητό των 500€, συνολάκι των 250 €,...ενώ είναι φτωχές. Οι φτωχοί απλά δεν πάνε Πανεπιστήμιο αλλά προσπαθούν να δουλέψουν και στην...λαϊκή για να βγάλουν κανένα μεροκάματο.
Έχεις μια μανία με τις αυθαίρετες και μπακάλικες γενικεύσεις (τι σκατά,στο Μαθηματικό στατιστική δεν σας έμαθαν?).Ναι,υπάρχουν οι φοιτητές με τις τσάντες Luis Vuitton και τα φουλάρια Burberry και είναι μέλη ή παρατρεχάμενης μιας πολύ συγκεκριμένης παράταξης (αυτής με την πουλάδα,ενίοτε και του πράσινου κλώνου της),η οποία εντελώς συμπτωματικά προτείνει σχεδόν τις ίδιες μεταρρυθμίσεις για την παιδεία μ'αυτές που προωθεί η κυρία Διαμαντοπούλου.
Btw,αν θες να δεις φτωχούς φοιτητές,υπάρχουν κάποια μέρη που ονομάζονται "εστίες",πληροφοριακά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Το 2n +2 γινεται n +2 και αν τα συμπληρώσουμε από εκεί και πέρα εξαρτάται από το εσωτερικό κανονισμό του πανεπιστημίου.
Τα συγγράματα θα σταματήσουν να διαμένονται έντυπα.
[/B]
Για μένα εδώ υπάρχουν τα σημαντικότερα προβλήματα....Ειδικά το ν+2 σε ορισμένες σχολές θα κάψει κόσμο και κοσμάκι.Φίλε nPb ν+2 δέν είσαι?Σκέψου τι πρόβλημα θα έιχες....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timekeeper
Νεοφερμένος
Τα ΙΕΚ ασίκη μου είναι ιδιωτικά,πληρώνεις για να πας,δεν έχουν όλοι αυτή τη δυνατότητα.Άσε που αυτά που αναφέρεις σου προσφέρουν ειδίκευση πολύ κατωτέρου επιπέδου (και συνεπώς δικαιώματα στην αγορά εργασίας),από ένα πτυχίο.
Εμάς που τώρα μπήκαμε στο πανεπιστήμιο γιατί μας καταστρέφει το υπουργείο?Του χρωστάμε τίποτα?
Δεν μπορώ να δεχτώ αυτό το σκεπτικό.Δεν πρόκειται να συμβιβαστώ και να υποκύψω σε κανέναν εκβιαστικό όρο.Το ότι αυτοί μπορεί να θέλουν να με κάνουν σκλάβο στη γαλέρα δεν σημαίνει ότι θα το δεχτώ κιόλας.Εμείς είμαστε η κοινωνία,πάρτε το χαμπάρι,όχι οι πολιτικοί,οι επιχειρηματίες,τα golden boys και οι ορδές των σωμάτων ασφαλείας τους και αν θέλουμε,τους παίρνουμε σηκωτούς και τους πετάμε στη θάλασσα.
Έχεις μια μανία με τις αυθαίρετες και μπακάλικες γενικεύσεις (τι σκατά,στο Μαθηματικό στατιστική δεν σας έμαθαν?).Ναι,υπάρχουν οι φοιτητές με τις τσάντες Luis Vuitton και τα φουλάρια Burberry και είναι μέλη ή παρατρεχάμενης μιας πολύ συγκεκριμένης παράταξης (αυτής με την πουλάδα,ενίοτε και του πράσινου κλώνου της),η οποία εντελώς συμπτωματικά προτείνει σχεδόν τις ίδιες μεταρρυθμίσεις για την παιδεία μ'αυτές που προωθεί η κυρία Διαμαντοπούλου.
Btw,αν θες να δεις φτωχούς φοιτητές,υπάρχουν κάποια μέρη που ονομάζονται "εστίες",πληροφοριακά.
Φίλε μου, είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις καλά περί RAF και Τσουτσουβή που αναφέρεις στην υπογραφή σου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
Και εγώ επίσης. Βλέπεις κάπου κατάργηση της δωρεάν παιδείας;
Ναι; Πάρε μόνο τα συγγράμματα. "Ηλεκτρονικά" λένε. Και απ' ότι διαβάζω στο σχέδιο νόμου, δεν θα είναι καν πχ ο απειροστικός λογισμός του Spivak σε ηλεκτρονική μορφή. Θα είναι οι σημειώσεις και οι παραδόσεις του καθηγητή που θα διανέμονται ηλεκτρονικά: (κάτι που γίνεται ήδη)
2. Από το ακαδημαϊκό έτος 2014-15 παύει η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στους φοιτητές με δαπάνες του Δημοσίου και θεσπίζεται η υποχρέωση ανάρτησης στο διαδίκτυο της αναλυτικής ύλης των παραδόσεων/σημειώσεων των μαθημάτων που διδάσκουν οι καθηγητές όλων των βαθμίδων.
Ακόμα και τα 3ετή πτυχία που λένε, είναι στο χέρι κάθε σχολής ΑΝ θα τα εφαρμόσει.
Εκτός κι αν το προεδρικό διάταγμα που θα συντάξει ο υπουργός παιδείας καθορίζει ρητά τα απαιτούμενα ECTS που χρειάζονται για το πτυχίο στην κάθε σχολή:
Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από εισήγηση των ιδρυμάτων και γνώμη της ΑΔΙΠ, ορίζεται το σύνολο των ακαδημαϊκών μονάδων που απαιτούνται για τη λήψη ενός πτυχίου ανά Σχολή ή/και γνωστικό πεδίο, λαμβάνοντας υπόψη και τις αντίστοιχες εξελίξεις, ανά επιστημονικό πεδίο, στον ευρωπαϊκό χώρο ανώτατης εκπαίδευσης.
Που είδες ότι μιλάει για κατάργηση του ασύλου;
Άρθρο 4
Ακαδημαϊκή ελευθερία
1. Στα Α.Ε.Ι. κατοχυρώνεται η ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα και διδασκαλία, καθώς και η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών.
2. Υπεύθυνος για την τήρηση της παραγράφου 1, καθώς και την προστασία και ασφάλεια του προσωπικού και της περιουσίας του Α.Ε.Ι., είναι ο πρύτανης. Με τον οργανισμό κάθε ιδρύματος ορίζεται η διαδικασία διαφύλαξης της ακαδημαϊκής ελευθερίας.
Το άσυλο καταργείται μέσω της μη-αναφοράς του σε οποιοδήποτε χωρίο του νόμου.
Όλοι οι νόμοι που αφορούν την ακαδημαϊκή ελευθερία και το άσυλο θα αντικατασταθούν με το παραπάνω, δε θα υπάρχει πια ο νόμος που απαγορεύει την επέμβαση του κράτους και της αστυνομίας στο εσωτερικό των πανεπιστημίων.
Η ευθύνη της ύπαρξης κάποιας μορφής ασύλου μετακυλίεται στα διευθυντήρια (συμβούλια διοίκησης).
Τι ακριβώς έχουν καταφέρει οι καταλήψεις και με ποια πλειοψηφία αποφασίζονται;
Αν μιλήσουμε για αντίστοιχες μεταρρυθμίσεις στο παρελθόν, οι καταλήψεις έχουν καταφέρει ο νόμος Διαμαντοπούλου να μην έχει ψηφιστεί ή εφαρμοστεί από το '70τόσο.
Οι καταλήψεις αποφασίζονται με την πλειοψηφία αυτών που ενδιαφέρονται και συμμετέχουν στη συνέλευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αν μιλήσουμε για αντίστοιχες μεταρρυθμίσεις στο παρελθόν, οι καταλήψεις έχουν καταφέρει ο νόμος Διαμαντοπούλου να μην έχει ψηφιστεί ή εφαρμοστεί από το '70τόσο.
Και τι αντιπροτείνετε στη θέση του; Την συνέχιση της μπαχαλοποίησης των Ελληνικών Πανεπιστημίων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.