

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ximikos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος


πειραζει αν δεν ειναι συμμετρικα ζωγραφισμενη η γραφικη παρασταση? με την εννοια οτι ειναι συμμετρικα απο την στιγμη που αρχιζει την ταλαντωση αλλα η αποσταση Τ/4 δεν ειναι συμμετρικη ως προς την αποσταση που εχω κανει μεχρι την t=2sec ... ποσο μπορει να μου κόψει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenbias
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Θεωρησα στο τρίτο θέμα ότι r1+r2=d και συμφωνα με αυτό βρίκα λάθος αποστάσεις,λάθος λ...¨εχω λύσει κανονικά την άσκηση αλλά με λάθος λ....Και δεν έκανα το γ2 λόγου χρόνου...Πόσο θα πάρω από το τρίτο θέμα;;
Γιά να δούμε.... -6 από το Γ2
Σίγουρα -3 από το 1ο
Και τώρα το μεγάλο ερώτημα! Θα εξεταστεί ενδελεχώς το γραπτό σου από τον βαθμολογητή ώστε να εκτιμήσει αν η λύση μεθοδολογικά είναι σωστή και τα αποτελέσματα, οι γραφικές σωστές κλπ. σύμφωνα με τις λάθος τιμές του 1ου ερωτήματος ή όχι; Αν όλα έινα σωστα και πάνε κατ' ευχήν (best case scenario) είσαι στο -10. Αν όχι... Απο -10 εως και -17 ανάλογα με την έκταση των λαθών.
εγω μπερδευτικα και το διαγραμμα απο τα 2-2,5 δευτερολεπτα το εκανα τελειωσ λαθος ωστοσο απο τα 0-2 ειναι σωστο, θα παρω κανα μοριο η μπα?
Αν έχεις αναφέρει ότι φτάνει στο δεδομένο σημείο Μ την t=r/u=2sec και έχεις φτιάξει άξονες κλπ.... μπορείς να πάρεις 2 μονάδες
ερωτηση!
πειραζει αν δεν ειναι συμμετρικα ζωγραφισμενη η γραφικη παρασταση? με την εννοια οτι ειναι συμμετρικα απο την στιγμη που αρχιζει την ταλαντωση αλλα η αποσταση Τ/4 δεν ειναι συμμετρικη ως προς την αποσταση που εχω κανει μεχρι την t=2sec ... ποσο μπορει να μου κόψει?
Κανονικά δεν θα κόψει τίποτα (αρκεί βέβαια να έχεις βάλει τις απαραίτητες τιμές). Αν πέσεις σε κανέναν μυστήριο -1
Ας κάνω και εγώ μια ερώτηση(μπορεί και παραπάνω ).Αν στο Δ3 βρώ με αδμε το ω αλλά αντι για ΑΔΣ πάρω ΑΔΟ πόσο χάνω???Επίσης στο Δ4 για αριθμιτικό πόσο χάνω??(βρήκα το α σωστά αλλά όταν πήρα την ισορροπία αντι να βάλω το βάρος της τροχαλίας 40 το έβαλα 60 οπότε βγήκε λάθος το m).Α και στο Γ3 ενώ την φάση του ενός την πηρα 20π στο άλλο έβαλα ότι έχει 0 οπότε βγήκε λάθος πόσο χάνω???
Για την ΑΔΟ -3
Για το αριθμητικό -1
Για το τελευταίο θέλω περισσότερες πληροφοριες για το τι έχεις κάνει! Πες μου τι έχεις γράψει για να σου πώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoodDayToDie
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κυριε Δημο, γενικα πως τα κρινετε τα θεματα? Και που περιπου κυμαινεται ενας καλος βαθμος??![]()
Σίγουρα ήταν απαιτητικά! Δύσκολα δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω, αφού σίγουρα όλες τις επι μέρους ασκήσεις τις έχετε κάνει παραπάνω από μία φορά είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο. Κάθε μία όμως ξεχωριστά. Όλες μαζί όμως; Ο χρόνος δεν αρκεί σε καμμία περίπτωση, αφού ένας καλός μαθητής (μ.ο. άνω του 17) θα έπρεπε να ξεκινούσε να γράφει στις 9 και να σταματούσε στις 12 χωρίς να έχει την δυνατότητα ούτε να ελέγξει τι έχει γράψεί (βλέπε αριθμητικά κλπ..) ούτε βέβαια να σκεφτεί κάποιο θέμα δεύτερη φορα! Αυτό φυσικά καταδικάζει εκ των προτέρων αυτούς που δεν έχουν "γρήγορα αντανακλαστικά" με την ευρύτερη έννοια χωρίς να ευνοεί απαραίτητα αυτούς που έχουν....
Τελικά μήπως θα πρέπει στα σχολεία να κάνουμε και εξετάσεις ταχύτητας;
Για εκτιμήσεις συνολικής βαθμολογίας, απο την τετάρτη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος


Κανονικά δεν θα κόψει τίποτα (αρκεί βέβαια να έχεις βάλει τις απαραίτητες τιμές). Αν πέσεις σε κανέναν μυστήριο -1
ευχαριστω! ας ελπίζουμε οτι δεν θα πέσει σε κανεναν μυστηριο!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paulos2
Νεοφερμένο μέλος


Kala κοπελα μου ας εδινες περυσι και θα σου ελεγα, φετος ηταν τα πιο κλασικα θεματα,απλως πολλα.To B1 πανδύσκολο;;Έβρισκες μια σχέση για το f' και μετά έπαιρνες τη σχέση Α'=|2Α....|=... και το έβρισκες.Ουάου!
Στο Β2 τι έκανες; Έπαιρνες αρχική και τελική Θ.Ι..Σιγά το θέμα.
Το Β3 είναι σχεδόν από το βιβλίο.
Το δικό μας Δ είχε ράβδο με κρούση και τροχαλία.Σχεδόν σα διπλό θέμα.Μέχρι να καταλάβω πως τα συνδέει και τι σκατά κίνηση κάνει πέρασε ένα τέταρτο. Το περσινό;Τι; Ότι έπρεπε να καταλάβουν ότι τα δύο στερεά έχουν κοινή U και α; Ωραίαααα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος


Kala κοπελα μου ας εδινες περυσι και θα σου ελεγα, φετος ηταν τα πιο κλασικα θεματα,απλως πολλα.
Αυτό που οι φετινοί θεωρούν ότι τα φετινά ήταν κάπως πιο δύσκολα από τα άλλα(ένα κλικ ας πούμε) και όόόλοι οι άλλοι θεωρούν ότι δεν ήταν, ακόμα δεν μπορώ να το καταλάβω.
Θα δούμε τι θα γίνει με τα ποσοστά που θα βγάλει το minedu σε 1 μήνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristososfp
Νεοφερμένο μέλος


στη γραφικη παρασταση στον αξονα του χρονου δεν εβαλα 2s και 2,5s αλλα τα εβαλα συναρτησει του Τ/4 δηλαδη 40Τ/4 και 50Τ/4 θα χασω μορια??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ximikos
Νεοφερμένο μέλος


τα θέματα φέτος ήταν απαιτητικά,ασαφή με την έννοια ότι κάποια ήθελαν "διπλοδιαβασμα" για την κατανόηση τους χωρίς κλιμακούμενη δυσκολία και πάνω από όλα ήταν πολλά...το περσινό δεύτερος θέμα ήταν δύσκολο αλλα αναμενόμενο σε σχέση με το φετινό που πέρα τις ίδιας δυσκολίας ήταν και ασαφή!το περσινό τρίτο θέμα ήταν για αυτούς που είχαν χαμηλούς βαθμούς και έπρεπε να περάσουν την ταξί ενώ το φετινό ήταν συμβολή (και μονο το κεφαλαιο δυσκολεύει πολλούς από τους μαθητές) μέτριας δυσκολίας...το δε τέταρτο δεν έχει καμια σχέση με το περσινό τέταρτο!ήταν μέτριας δυσκολίας αλλα ατέλειωτο:6 σώματα,μια αβαρή ράβδος,μια κρούση ,μια τροχαλία,2 διαφορετικές ισορροπίες και καμια 20aria δυνάμεις...και σε όλα αυτά έπρεπε να απαντήσουν οι μαθητές που είχαν ήδη κουραστεί από τα προηγούμενα 3 θέματα!!!Kala κοπελα μου ας εδινες περυσι και θα σου ελεγα, φετος ηταν τα πιο κλασικα θεματα,απλως πολλα.
και για να μην προτρέξετε να με ακυρώσετε σας λέω ότι είμαι σχετικότατος με τον χώρο των πανελληνιων και τις παρακολουθώ από μέσα πολλά χρονια τώρα!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος


ο δε τέταρτο δεν έχει καμια σχέση με το περσινό τέταρτο!ήταν μέτριας δυσκολίας αλλα ατέλειωτο:6 σώματα,μια αβαρή ράβδος,μια κρούση ,μια τροχαλία,2 διαφορετικές ισορροπίες και καμια 20aria δυνάμεις...και σε όλα αυτά έπρεπε να απαντήσουν οι μαθητές που είχαν ήδη κουραστεί από τα προηγούμενα 3 θέματα!!!
να ρωτησω κατι στη κρουση με το ενα σωμα να περιστρεφεται γυρω απο αξονα, ειναι το ιδιο με κρουση πανω σε επιπεδο???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoodDayToDie
Νεοφερμένο μέλος


Ασχετο, Θαλεια, η Gemma ειναι τελειαααα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ximikos
Νεοφερμένο μέλος


αν ρωτάς για την συγκεκριμένη άσκηση χρειάζονταν διατήρηση στροφορμής και όχι διατήρηση ορμής γιατί ουσιαστικά έχεις περιστροφή συστήματος(ράβδος-σώμα a-σώμα b)να ρωτησω κατι στη κρουση με το ενα σωμα να περιστρεφεται γυρω απο αξονα, ειναι το ιδιο με κρουση πανω σε επιπεδο???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ximikos
Νεοφερμένο μέλος


το φανταστηκα, αλλα δεν μου ηρθε εκεινη την ωρα...
Aν έχεις κάνει το ΑΔΜΕ σωστά και έχδι κάνει ΑΔΟ αντί για ΑΔΣ χάνεις 3-4 μόρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ant1637
Νεοφερμένο μέλος


θα διαφωνησω μαζι σασ διοτι τελειωσα τα θεματα σε 2 ωρες και μου εμεινε αρκετοσ χρονοσ για ελεγχο.Τα θεματα δεν ευνοουσαν τον μαθητη με γρηγορα αντανακλαστικα αλλα το μαθητη που ασχοληθηκε αδιακοπα ολη τη χρονια με φυσικη και ειχε ψυχραιμια την ωρα που εγραφεΣίγουρα ήταν απαιτητικά! Δύσκολα δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω, αφού σίγουρα όλες τις επι μέρους ασκήσεις τις έχετε κάνει παραπάνω από μία φορά είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο. Κάθε μία όμως ξεχωριστά. Όλες μαζί όμως; Ο χρόνος δεν αρκεί σε καμμία περίπτωση, αφού ένας καλός μαθητής (μ.ο. άνω του 17) θα έπρεπε να ξεκινούσε να γράφει στις 9 και να σταματούσε στις 12 χωρίς να έχει την δυνατότητα ούτε να ελέγξει τι έχει γράψεί (βλέπε αριθμητικά κλπ..) ούτε βέβαια να σκεφτεί κάποιο θέμα δεύτερη φορα! Αυτό φυσικά καταδικάζει εκ των προτέρων αυτούς που δεν έχουν "γρήγορα αντανακλαστικά" με την ευρύτερη έννοια χωρίς να ευνοεί απαραίτητα αυτούς που έχουν....
Τελικά μήπως θα πρέπει στα σχολεία να κάνουμε και εξετάσεις ταχύτητας;
Για εκτιμήσεις συνολικής βαθμολογίας, απο την τετάρτη!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


θα διαφωνησω μαζι σασ διοτι τελειωσα τα θεματα σε 2 ωρες και μου εμεινε αρκετοσ χρονοσ για ελεγχο.Τα θεματα δεν ευνοουσαν τον μαθητη με γρηγορα αντανακλαστικα αλλα το μαθητη που ασχοληθηκε αδιακοπα ολη τη χρονια με φυσικη και ειχε ψυχραιμια την ωρα που εγραφε![]()
Δεν ξέρω πως θα το πάρεις... Αλλά το αν τα θέματα ήταν πολλά ή λίγα κι αν ο χρόνος ήταν αρκετός κρίνεται από την πλειοψηφία κι όχι από μεμονομένα άτομα που γράφουν διαγωνίσματα και εξετάσεις λες και τους έχει βάλει κανείς το πιστόλι στον κρόταφο και τους απειλεί αν δεν τελειώσουν γρήγορα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jim_Gkizanis
Νεοφερμένο μέλος


σε σύγκριση με προηγούμενα έτη τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα!!
έξω από το χορό όλοι εύκολα τα λέμε..
όμως εκεί μέσα και με τον τρόπο που είχαν στηθεί τα θέματα, μας φόβισαν!!
Ντρέπομαι που ζω σε αυτό το κράτος!!
αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα είχα ήδη φύγει...
ακούς εκεί εύκολα...που η περσινή ηλεκτρική ταλάντωση του 3ου θέματος ήταν απλές εφαρμογές τύπων..!!
ΟΥΣΤ!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.