Αλλάζει ο σχολικός χάρτης της χώρας

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Μάρτιος 13 ,2011 21:32

Αλλάζει ο σχολικός χάρτης

Το σχέδιο "Καλλικράτης" για τα σχολεία ανακοίνωσε το βράδυ της Κυριακής το υπουργείο Παιδείας. Δείτε ποια σχολεία συγχωνεύονται και ποια καταργούνται σε όλη τη χώρα.

Προσπαθώντας ίσως να προλάβει αντιδράσεις εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, το υπουργείο Παιδείας, ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά το βράδυ της Κυριακής το σχέδιο Καλλικράτης για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργείου, θα συνενωθούν 1933 σχολεία και θα προκύψουν 877 σε σύνολο 16.000 σχολικών μονάδων Πανελληνίως.
Αναλυτικά οι συνενώσεις:
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 1523 σχολικές μονάδες σε 672.
Από αυτές :
-169 Μονοθέσια, Διθέσια και Τριθέσια
- 98 ήταν ήδη σε αναστολή λειτουργίας
- 18 χωρίς μαθητές
Από τις συνενώσεις των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτουν:
- 120 νέα 6/θέσια και
- 61 νέα 12/θέσια σχολεία
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 410 σχολικές μονάδες σε 205.
Σε αυτές:
- το 30% των Γυμνασίων είχαν μαθητικό δυναμικό μικρότερο από 35 μαθητές
- πάνω από το 50% των Γενικών Λυκείων που συνενώνονται είναι λυκειακές τάξεις
Σύμφωνα πάντα με τις ανακοινώσεις του υπουργείου παιδείας, οι συνενώσεις δεν επιφέρουν αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα πέραν του μέχρι σήμερα επιτρεπτού. Αντίθετα στα συνενωμένα σχολεία υπάρχει κατεύθυνση της πολιτικής ηγεσίας ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα να μην ξεπερνά τα 25 παιδιά στην Πρωτοβάθμια και τα 25 + 10% στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Οι συνενώσεις δεν οδηγούν σε υπερμεγέθη σχολεία. Ο συνολικός αριθμός των μαθητών στα υπό συνένωση σχολεία δεν ξεπερνά τα 400 παιδιά. Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις 6 Πανελλαδικώς- σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου τα σχολεία που προκύπτουν από τις συνενώσεις, έχουν αριθμό μαθητών από 400 και άνω, αλλά χωρίς να ξεπερνούν τους 500.
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου από τη συνένωση των σχολείων καταργείται η διπλοβάρδια (πρωί – απόγευμα)όπως, στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης και στο 21ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με το 21ο Λύκειο Θεσσαλονίκης.
Με τη συνένωση των δυο Γυμνασίων και των δυο Λυκείων προκύπτουν το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης αντίστοιχα, τα οποία θα λειτουργούν μόνο με πρωινή βάρδια. Επίσης, το 122ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών και το 45ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών που λειτουργούσαν με διπλοβάρδια, συνενώνονται στο 45ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών μόνο με πρωινή βάρδια.



Δείτε αναλυτικά τα σχολεία που συνενώνονται στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση:
Για τα νηπιαγωγεία πατήστε εδώ
Για τα Δημοτικά πατήστε εδώ
Για τα συγχωνεύσεις γυμνασίων-λυκείων πατήστε εδώ
Για καταργήσεις γυμνασίων-λυκείων πατήστε εδώ

news247.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
16.3.11

Μείον 36.000 εκπαιδευτικοί ως το 2013...



ΕΡΕΥΝΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ
Οι συγχωνεύσεις αλλάζουν τον χάρτη της απασχόλησης στα σχολεία...
Μάθηµα στο 165ο Δηµοτικό Σχολείο της Αθήνας (φωτογραφία αρχείου)
Αλλάζει ο χάρτης της απασχόλησης των εκπαιδευτικών, καθώς µετά τις ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας για τις συγχωνεύσεις κλείνουν 1.056 σχολικές µονάδες. Σύµφωνα µε το υπουργείο, από τα 16.000 σχολεία σε όλη τη χώρα συνενώνονται 1.933 σε... 877, εκ των οποίων τα 1.523 αφορούν την Πρωτοβάθµια και τα 410 τη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση.

Η κατάσταση αυτή δηµιουργεί νέα δεδοµένα για τους 180.000 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης.
1. Μειώνονται οι οργανικές θέσεις. Με τις φετινές συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολείων χάνονται πάνω από 2.000 θέσεις εκπαιδευτικών.
2. Επιδεινώνονται οι προοπτικές απορρόφησης εκπαιδευτικών. Οι προοπτικές των πτυχιούχων των τµηµάτων Δηµοτικής Εκπαίδευσης (δάσκαλοι) που µέχρι πρόσφατα διορίζονταν άµεσα στη σχολική εκπαίδευση αλλάζουν δραµατικά.

3. Λόγω των συγχωνεύσεων µειώνονται σηµαντικά τα τµήµατα µε αποτέλεσµα αρκετοί εκπαιδευτικοί να περισσεύουν και να µην υπάρχει σχολείο γι’ αυτούς παρά µόνο σε περιοχές του ίδιου νοµού ή και σε άλλους νοµούς (αυτά προβλέπει ο νέος νόµος για τις µετακινήσεις, διαθέσεις εκπαιδευτικών).
4 Οι βάσεις των µεταθέσεων πιθανόν να αυξηθούν σηµαντικά λόγω των µειωµένων θέσεων.

OI ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. Είναι γνωστό ότι το 2010 συνταξιοδοτήθηκαν περίπου 11.500 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης. Την περίοδο 2011 - 2013 υπάρχει η εκτίµηση ότι το ρεύµα αποχωρήσεων θα συνεχιστεί µε αποτέλεσµα συνολικά περίπου 35.000 εκπαιδευτικοί να συνταξιοδοτηθούν. Συνολικά, δηλαδή, την τετραετία 2010 - 2013 από τη σχολική εκπαίδευση αναµένεται να αποχωρήσουν 45.000 εκπαιδευτικοί, ενώ για τις νέες προσλήψεις ισχύει ο κανόνας «µία προς πέντε». Σηµειώνεται ότι συνυπολογίζονται στις προσλήψεις οι τυχόν µεταφορές και εντάξεις προσωπικού ιδιωτικού δικαίου µε εξαίρεση τις µεταφορές προσωπικού που προβλέπονται στις διατάξεις του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α’). Τι σηµαίνει αυτό; Σηµαίνει ότι το 2010 - 2013 οι προσλήψεις µόνιµου προσωπικού δεν θα ξεπεράσουν τις 9.000 στην καλύτερη περίπτωση µε αποτέλεσµα την ίδια περίοδο ο αριθµός των µόνιµων εκπαιδευτικών να µειωθεί περίπου κατά 35.000 ή σε ποσοστό 20% του συνόλου των σηµερινών µόνιµα υπηρετούντων.

Η µείωση οργανικών θέσεων λόγω συγχωνεύσεων υπολογίζεται σε πάνω από 1.500 για τα νηπιαγωγεία και τα δηµοτικά χωρίς να υπολογίζονται οι θέσεις των ολοήµερων και οι θέσεις των διευθυντών τους (που δεν περιλαµβάνονται στην οργανικότητα του σχολείου). Στη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση οι συγχωνεύσεις γυµνασίων - λυκείων οδηγούν σε απώλεια πάνω από 400 θέσεις. ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Στα πλαίσια αυτά επιδεινώνονται οι όροι πρόσληψης στη σχολική εκπαίδευση εκτός των άλλων πτυχιούχων και των αδιόριστων δασκάλων. Οι πτυχιούχοι των Παιδαγωγικών τµηµάτων Δηµοτικής Εκπαίδευσης (δάσκαλοι), οι οποίοι µέχρι πρόσφατα προσλαµβάνονταν στα δηµοτικά σχολεία λίγους µήνες µετά τη λήψη του πτυχίου τους, θα δουν να µακραίνει σταδιακά αρκετά ο χρόνος παραµονής τους εκτός σχολείου. Και αυτό γιατί ήδη πάνω από 2.000 πτυχιούχοι δάσκαλοι βγαίνουν κάθε χρόνο στην αγορά εργασίας ενώ αναµένεται για τις επόµενες χρονιές οι µόνιµες προσλήψεις να είναι λιγότερες από 900 ετησίως. Ηδη έχει δηµιουργηθεί µια «επετηρίδα» περίπου 4.500 αδιόριστων δασκάλων, οι οποίοι βεβαίως στη συντριπτική τους πλειονότητα εργάζονται φέτος ως συµβασιούχοι (αναπληρωτές, ωροµίσθιοι).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Παράθυρο για «διορθώσεις» στις συνενώσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΕΝ∆ΕΧΟΜΕΝΟ για ανακλήσεις σε συγχωνεύσεις σχολείων – αλλά µόνο σε οριακές περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος υπολογισµός και οι µαθητές ανά τάξη ξεπερνούν τους 27-28 (25+10%) ή δεν επαρκούν οι αίθουσες διδασκαλίας – άφησε χθες η Εύη Χριστοφιλοπούλου.

Η υφυπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε ότι δεν θα προχωρήσει µε δογµατισµό στις συγχωνεύσεις, αλλά εάν έχει κάνει κάποιο λάθος δεν θα διστάσει να ανακαλέσει, σε µεµονωµένες περιπτώσεις, την απόφαση. Μιλώντας στα «ΝΕΑ», η υφυπουργός Παιδείας συµπλήρωσε ότι σε κάθε περίπτωση που δήµαρχοι, γονείς ή εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν πως οι εγκαταστάσεις δεν επαρκούν ή θα στοιβαχτούν µαθητές στις τάξεις, θα γίνουν διασταυρώσεις και το θέµα θα επανεξεταστεί. Ηδη πάντως εκδηλώνονται αντιδράσεις σε όλη την Ελλάδα: σε ένδειξη διαµαρτυρίας, στον Κολινδρό Πιερίας προχώρησαν σε τριήµερη αποχή από τα µαθήµατα έπειτα και από απόφαση του δηµάρχου Πύδνας - Κολινδρού, ενώ πορείες πραγµατοποιήθηκαν χθες σε διάφορες πόλεις, όπως η Τρίπολη και η Κοζάνη για τις συγχωνεύσεις στα ∆ολιανά Αρκαδίας και την Εράτυρα Κοζάνης αντιστοίχως.

Στο µεταξύ, και η ∆ιδασκαλική Οµοσπονδία (∆ΟΕ) αποφάσισε χθες να προχωρήσει σε στάση εργασίας µαζί µε την ΟΛΜΕ την ερχόµενη Παρασκευή προκειµένου να γίνουν παραστάσεις διαµαρτυρίας από τους εκπαιδευτικούς στις διευθύνσεις εκπαίδευσης για τις συγχωνεύσεις. Ωστόσο δεν εισηγήθηκε στους δασκάλους 24ωρη απεργία για τις 30 Μαρτίου όπως έχει κάνει η ΟΛΜΕ.

«ΟΧΙ» ΑΠΟ ΤΟΥΣ ∆ΗΜΟΥΣ. Αντιδράσεις πολλών ταχυτήτων καταγράφονται σε µεγάλους δήµους. Οπως αναφέρουν δηµοτικές παρατάξεις της Αθήνας, παρότι στάλθηκε από τη δηµοτική αρχή έγγραφο µε τις παρατηρήσεις τους και τις προτάσεις για τις συγχωνεύσεις που πρέπει να γίνουν ανά περιοχή, δεν φαίνεται να έχουν ληφθεί υπόψη στον τελικό κατάλογο που ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Έντονα αντέδρασε και ο δήµαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος. «Μήπως να κάνουµε και συγχωνεύσεις οικογενειών και να µένουν στο ίδιο διαµέρισµα; Το ψήφισµα του ∆ήµου Πειραιά είναι οµόφωνο και είµαστε αποφασισµένοι να µην αφήσουµε να περάσει η συνένωση», είπε ο κ. Μιχαλολιάκος, αναφερόµενος στα επτά σχολεία Πρωτοβάθµιας και τα πέντε ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης που συγχωνεύονται στην περιοχή του.
NEA.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει γιατί οι συγχωνεύσεις σχολείων είναι υποχρεωτικά κακό. Είμαστε ένα συγκρότημα με 3 λύκεια. Το δικό μου έχει 400 παιδιά και τα άλλα 2 από 150 παιδιά. Τα άλλα 2 τα ενώνουν σε ένα των 300 παιδιών. Ποιο είναι το κακό? Πάντως αυτοί έχουν κρεμάσει μαύρα πανό και λένε για καταλήψεις.
Από όσα διάβασα, είδα ότι τα παράπονα είναι ότι θίγονται οι καθηγητές. Αυτό είναι το ζητούμενο? Ή μήπως, αν τα σχολεία και οι μαθητές ωφεληθούν? Για παράδειγμα, στα μικρά σχολεία δεν μπορούν να γίνουν ούτε όλες οι κατευθύνσεις ούτε όλα τα μαθήματα επιλογής. Και κάτι πολύ μικρά σχολεία στην επαρχία με 10 και 20 παιδιά τι νόημα έχουν? Ενώνοντας μερικά τέτοια γίνεται ένα κανονικό σχολείο.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παντως σε μας εδω επειδη το ιστορικο σχολειο του Τσοτυλιου κατεβαινει σε μας στη Νεαπολη και η Ερατυρα παει Γαλατινη εδω στην Κοζανη στο Βοιο,οι αντιδρασεις ειναι μεγαλες και τα σχολεια τελουν υπο καταληψη σχεδον 3 βδομαδες με τα προσχεδια κλπ.Φυσικα εμπιπτουν στις εξαιρεσεις της εγκυκλιου ως δυσπροσιτα,ιστορικα κλπ.Για να δουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει γιατί οι συγχωνεύσεις σχολείων είναι υποχρεωτικά κακό. Είμαστε ένα συγκρότημα με 3 λύκεια. Το δικό μου έχει 400 παιδιά και τα άλλα 2 από 150 παιδιά. Τα άλλα 2 τα ενώνουν σε ένα των 300 παιδιών. Ποιο είναι το κακό? Πάντως αυτοί έχουν κρεμάσει μαύρα πανό και λένε για καταλήψεις.
Από όσα διάβασα, είδα ότι τα παράπονα είναι ότι θίγονται οι καθηγητές. Αυτό είναι το ζητούμενο? Ή μήπως, αν τα σχολεία και οι μαθητές ωφεληθούν? Για παράδειγμα, στα μικρά σχολεία δεν μπορούν να γίνουν ούτε όλες οι κατευθύνσεις ούτε όλα τα μαθήματα επιλογής. Και κάτι πολύ μικρά σχολεία στην επαρχία με 10 και 20 παιδιά τι νόημα έχουν? Ενώνοντας μερικά τέτοια γίνεται ένα κανονικό σχολείο.



Still,και οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαιώματα,όχι μόνο οι μαθητές.Είναι σαν να μου λες π.χ. "ας βάλουμε κατώτατους μισθούς σ'όλους τους εργάτες,έτσι οι τιμές των προϊόντων θα πέσουν και θα ωφεληθούν οι καταναλωτές".Δεν είναι σκλάβοι οι εκπαιδευτικοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Ανήκει και το δικό μας γυμνάσιο/λύκειο σ' αυτά που θα συγχωνευθούν και οι αντιδράσεις είναι έντονες από την πρώτη και τη δευτέρα λυκείου κυρίως, που έχουν, όμως, τη στήρξη και της τρίτης.

Δεν γίνεται ρε παιδιά να στεγάζονται 500 παιδιά σε κτήρια που έχουν κατασκευαστεί για 300. Δεν γίνεται να σχηματίζονται κατευθύνσεις με 28 άτομα και για μένα προσωπικά είναι ασύλληπτο το να υπάρχουν 5,6, μπορεί και 7 τμήματα σε μια τάξη. Μιλάμε για πλήρη αποξένωση, για έξαρση των περιστατικών ενδοσχολικής βίας, για εντελώς απρόσωπες σχέσεις. Και σε τι σχολεία; Σε σχολεία που οι διδάσκοντες καθηγητές θα είναι οι παλαιότεροι και γηραιότεροι, διότι αυτοί έχουν και τα περισσότερα μόρια, για τους νέους, έχει ο Θεός.

Σήμερα η δευτέρα λυκείου μας θα πραγματοποιούσε επίσκεψη στη Βουλή. Πήραν από τη γραμματεία της βουλής τηλέφωνο, και προειδοποίησαν τον διευθυντή πως "Αν υπάρχει η οποιαδήποτε υπόνοια έντασης, να μην έρθουν καλύτερα τα παιδιά" διότι σήμερα είχαν ολομέλεια και ήθελαν να περάσουν το όμορφο πρόσωπό τους, μια διαμαρτυρία θα τους χαλούσε τη φήμη. Εννοείται πως τα παιδιά δεν πήγαν.

Ας έρθει η Αννούλα να κάνει μάθημα στις αίθουσές μας και πάω εγώ με άλλους 50 άμα θέλει στη γραφειάρα της. Μα τι τους νοιάζει, τα παιδάκια όλων τους φοιτούν σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία/σχολεία/πανεπιστήμια.

Κι ας πουν για μία γαμημένη φορά τα πράγματα με τ' όνομά τους, που βγαίνουν και λένε πως είναι για παιδαγωγικούς και όχι οικονομικούς λόγους. Λες και τρώμε κουτόχορτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Μεχρι και τα σχολεια εδω περα θα συγχωνευτουν, αλλα αυτο θα συμβει απο του χρονου. Τρια σχολεια σε ενα, εδω σε εμας. Σαφως οχι με τον αριθμο μαθητων που εχουν τα σχολεια στην ελλαδα το καθενα, αλλα και παλι, αυτη τη στιγμη το κτηριο θεωρειται υπερβολικα μικρο απο φετος ηδη για τον αριθμο των μαθητων, ποσο μαλλον του χρονου που θα μας ερθουν και τα παιδια απο αλλα δυο σχολεια...
Πολλοι απο τους μαθητες μαλιστα θα χρειαζονται μια ολοκληρη ωρα για να φτασουν στο σχολειο.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Επισης, (καπως ασχετο με το θεμα):
τα σχολεια στο εξωτερικο μου φαινεται οτι τα πανε για κλεισιμο... Τα συγχωνευουν, τα κλεινουν, τα ενσωματωνουν στα ντοπια σχολεια, δε φερνουν εκπαιδευτικους απο περσυ ηδη (και μαλλον θα κανουν καιρο να φερουν, ΑΝ φερουν ξανα)...

Θα μεγαλωσω και θα λεω "Εκει στο λυκειο, ΤΟΤΕ που υπηρχαν ελληνικα σχολεια στο εξωτερικο..."
--------------------------------------------------------------------------------------------


Δια, ενα απο τα σημαντικοτερα προβληματα με τα περισσοτερα σχολεια (ειδικα στην επαρχια) ειναι το μεταφορικο.
Π.χ. ακουσα τις προαλλες οτι, θεωρητικα υπαρχουν γραμμες λεωφορειων ειδικα για μαθητες, ετσι ωστε να εχουν ολοι θεση και να φορουν ζωνες ασφαλειας, καθως επισης και για να μην βρισκονται στο λεωφορειο και αλλοι ασχετοι με το σχολικο περιβαλλον. Πρακτικα ομως τετοιες γραμμες σαφως και δεν υπαρχουν... (και αυτο να φανταστεις ειναι ενα μονο απο τα εμποδια που εμφανιζονται στη μετακινηση)

Αν ειχαν συγχωνευθει τα σχολεια με λυμενα τα μεταφορικα, κτηριακα κλπ κλπ προβληματα, θα ηταν ενταξει, σε αυτη την περιπτωση ομως κατι τετοιο δεν εχει συμβει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει γιατί οι συγχωνεύσεις σχολείων είναι υποχρεωτικά κακό.
Για παράδειγμα, στα μικρά σχολεία δεν μπορούν να γίνουν ούτε όλες οι κατευθύνσεις ούτε όλα τα μαθήματα επιλογής.
Και κάτι πολύ μικρά σχολεία στην επαρχία με 10 και 20 παιδιά τι νόημα έχουν? Ενώνοντας μερικά τέτοια γίνεται ένα κανονικό σχολείο

Το ότι δεν μπορούν να γίνουν όλες οι κατευθύνσεις είναι πρόβλημα της παιδείας και του υπουργείου με λίγα λόγια... Δεν φταίνε ούτε μαθητές ούτε καθηγητές αλλά η οργάνωση.
Και αυτό με την επαρχία δεν το κατάλαβα. Να φανταστώ μένεις κεντρικά ε? Και φυσικά έχουν νόημα. Πολλές επαρχίες είναι αρκετά χιλιόμετρα μακρυά από άλλες ή από κεντρικά μέρη. Αυτά τα παιδιά πως θα πηγαίνουν σχολείο? Ξέρεις πόσο χρόνο θα χάνουν, και πόση είναι η κούραση σε καθημερινή βάση? Θα τους πηγαίνουν οι γονείς τους? Ή θα μου πεις ότι το κράτος με τόσα που χρωστά θα τους δώσει και σχολικό λεωφορείο/ταξί?
+ όλα τα άλλα που ανέφεραν οι από πάνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παιδια απο χωρια με αρκετα υψηλο υψομετρο και αναγλυφο που δεν επιτρεπει ασφαλεις μετακινησεις θα κανουν 45-60 λεπτα για να φτασουν στο συγχωνευμενο σχολειο μας.Συν τοις αλλοις εχουμε τεραστιο προβλημα με τις αιθουσες και θα μας ρθουν αλλα 70 παιδια,που με το ζορι καλυπτουμε τις αναγκες μας απο ταξεις εμεις.Κατευθυνση δεν μπορουμε να βρουμε ευκολα αιθουσα για να κανουμε.Και για παιδαγωγικα κριτηρια με 25+ παιδια ανα τμημα σαν τα μοσχάρια!;
Αυτο ειναι το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ της κυριας Διαμαντοπουλου-της οποιας ο γιος βεβαια φοιτει σε ιδιωτικο σχολειο/κολλεγιο και θα σπουδασει στο εξωτερικο σε καποιο απο τα μεγαλυτερα πανεπιστημια βεβαιως βεβαιως- οπου θα ειναι και καλα ευελικτο;

Απο δω ειναι η κυρια υπουργος και ξερει το αναγλυφο του Βοϊου και ποσο ακραιες καιρικες συνθηκες επικρατουν εδω και την ταλαιπωρια των παιδιων.Πραγματικα κρίμα τέτοια υποκρισια και απο τη διευθυντρια εκπαιδευσης κυρια Ζυγουρη για τη διγλωσσία της που επιρρίπτει τις ευθυνες στον ΥΠΕΠΘ τωρα σαν καλος "δημόσιος υπάλληλος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
τι να πει κανείς εδώ που φτάσαμε τώρα ως χώρα...
πράγματα που έπρεπε να είχαν γίνει από το 1920 σταδιακά, σε αυτήν την χώρα φτάσαμε στο 2011 και το θέμα "δημόσια (παρα)παιδεία" παραμένει καυτή πατάτα
τι να πρωτοπάρει κανείς και να δει;
- τα κτίρια των δημόσιων σχολείων
- τις υποδομές των δημόσιων σχολείων
- την ποιότητα μαθητών των δημόσιων σχολείων
- την ποιότητα διδασκόντων των δημόσιων σχολείων (ανάλογη με την ποιότητα φοιτητών στα Ελληνικά Πανεπιστήμια)
- την ποιότητα και την παιδαγωγική ανεπάρκεια των σχολικών βιβλίων
- την μιζέρια του σχολείου
- το ενδιαφέρον μόνο για πενταήμερες;
- το ενδιαφέρον μόνο για κοπάνες;
- η αδιαφορία των διδασκόντων;
- η αδιαφορία των μαθητών;
- την (παρα)παιδεία σε όλο της το μεγαλείο;
- την λογική "αφού κάνει ο γείτονας φροντιστήρια στο παιδί του, εγώ θα του κάνω περισσότερα ας είναι τούβλο;"
- την τακτική εισαγωγής "κουτσοί-στραβοί" στο Πανεπιστήμιο;
...


με κούρασε αυτή η χώρα
κάθε μένα να διαβάζω άρθρα
- μιζέριας και "αιωνίων-αυτονόητων" προβλημάτων
- κοιμισμένων ανθρώπων (ή βολεψάκηδων) που συντηρούν το σύστημα και εκφράζουν "αγανάκτηση" για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας χωρίς να αντιπροτείνουν κάτι ή να είναι διατεθειμένοι να κοπούν οι κώλοι τους ώστε να πετύχουν οι αλλαγές

γιατί θα πρέπει σε αυτήν την χώρα, να μιλάμε πάντα για τα ίδια θέματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
- κοιμισμένων ανθρώπων (ή βολεψάκηδων) που συντηρούν το σύστημα και εκφράζουν "αγανάκτηση" για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας χωρίς να αντιπροτείνουν κάτι ή να είναι διατεθειμένοι να κοπούν οι κώλοι τους ώστε να πετύχουν οι αλλαγές
επειδη δεν καταλαβα καλα τι θελει να πει ολο το ποστ σου, εσυ τι θεωρεις οτι μπορουν να επιτυχουν οι συγκεκριμενες αλλαγες στο δημοσιο σχολειο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
θέλω να πω ότι το θέμα παιδεία, το πιάνουμε αποσπασματικά χωρίς καμία συνοχή
πιάνουμε ένα θέμα όσο πουλάει τηλεοπτικά, μετά πάμε σε κάποιο άλλο...κτλ χωρίς κάποιο αποτέλεσμα
αντί να επιλύονται προβλήματα, δημιουργούνται νέα
και κάποιοι "βολεψάκηδες" τα διαιωνίζουν με την συνένοχη στάση μαθητών-καθηγητών-γονέων
αυτοί οι βολεψάκηδες έχουν πολλά πρόσωπα στην Ελληνική κοινωνία και θα πρέπει να τους αποδωθούν παράσημα για την διάλυση της χώρας μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
ναι αλλα αυτο που λες τι σχεση εχει με το θεμα? τι εννοεις "πουλαει τηλεοπτικα"? δηλαδη θεωρείς την κίνηση αυτή του υπουργείου παιδείας λαοφιλή?
(εστω και στους τυπους).
τσπ εμενα παντως η αποψή μου είναι ότι ετσι θα απαξιωθεί ακόμη περισσότερο το δημόσιο σχολείο παρά θα φτιάξει κάτι.
ακομα θυμαμαι τις σχολικές μερες που ντρεπόμουν να ρωτήσω κάτι γιατί φοβόμουν μη "φαω το χρόνο" ή διότι κανένας άλλος δε θα ενδιαφερόταν για την απορία μου, και εν παση περιπτώση το σχολείο μου είχε δώσει την εντυπωση ότι δεν πολυενδιαφέρεται για αληθινή γνώση αρα επρεπε να φυλάξω τις "αληθινες" απορίες μου.
και μιλαμε για τότε όπου η τάξη είχε 18-25 άτομα στο σχολέιο μου. φαντάσου σε τάξη με 30+ ατομα... (που υπηρχαν και θα υπαρξουν πολυ περισσότερες φαινεται...και όλα αυτά με τα χρήματα των φορολογούμενων...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
αν έχεις παρατηρήσει, όλα τα θέματα που αφορούν την παιδεία,..κτλ δεν μελετώνται στα αρμόδια Υπουργεία αλλά σε πάνελ τηλεοπτικών εκπομπών μεγάλων καναλιών με "ρυθμιστές" δημοσιοκάφρους, συνδικαληστές, βολεμένους καρεκλοκένταυρους, ...κ.α. που ουδεμία σχέση έχουν με το σχολείο και την παιδεία
επίσης ένα οποιοδήποτε θέμα που έχει να κάνει με κοινωνικά/ λειτουργικά προβλήματα στον χώρο της παιδείας, της υγείας,...κτλ μονοπωλεί την προσοχή των "αρμοδίων" όσο πουλάει τηλεοπτικά
όταν πάψει να υπάρχει τηλεοπτικά ως είδηση, τότε φυλάσσεται στο συρτάτι μέχρι να έρθει κάποια επόμενη πολιτική ηγεσία κάποιας μελλοντικής κυβέρνησης, κάποιοι άλλοι συνδικαληστές,...και λοιποί "συγγενείς" και να πιάσουν το θέμα από "μηδενική βάση"...
και οι τετραετίες περνάνε χωρίς ο κόσμος να τις αντιλαμβάνεται
και τα προβλήματα να παραμένουν ίδια!
συνεπώς και η παιδεία στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται με λογική "Κερατέας",...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
στην τηλεόραση συζητούν αυτά που ήδη έχει ανακοινώσει το υπουργείο παιδείας.
τωρα εντάξει στο παζάρεμα έχει μεγάλο ρόλο και η πίεση (ή μη-πίεση) των μμε, δεν αντιλέγω.

παντως εσυ θεωρείς ότι θα ακυρωθούν δηλαδή οι μεταρρυθμίσεις αυτές?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
οι μεταρρυθμίσεις θα γίνουν γιατί είναι υπογεγραμμένες στα συμφωνητικά της Τρόϊκας
δεν είναι θέμα Πασοκ, γιατί το Πασοκ απλά εκτελεί...
επειδή όμως και οι υπουργοί είναι πολιτικάντηδες και κοιτούν μόνο το λαϊκίστικο συμφέρον, την πελατειακή σχέση,... ζορίζονται με τις πιέσεις της Τρόϊκας γιατί έχουν και τις πιέσεις των εκλεκτόρων τους (όπου εκλέκτορες των υπουργών είναι οι συνδικαληστές και οι παρακρατικοί "διορισμένοι" με σχέσεις "δούναι-λαβείν") συνεπώς το μόνο που κάνουν είναι να κινούνται με ρυθμούς χελώνας ρίχνοντας στάχτη στα μάτια της Τρόϊκας (για δήθεν επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων) και να καθιστούν αμφίβολους τους δανεισμούς των επομένων μηνών προς την χώρα μας
βλέπεις το πολιτικό επιτελείο της κυβέρνησης να προωθεί μέτρα με μουδιασμένη κίνηση ενώ παράλληλα κοιτάνε δεξιά-αριστερά μπας και ξεφύγουν από το πλαίσιο για να κάνουν τις πολιτικές λαϊκισμού που έκαναν εδώ και 30 χρόνια και φτάσαμε σε αυτό το χάλι
δεν είναι τυχαίο όπου μόνο ο Πρωθυπουργός έχει 150 προσωπικούς συμβούλους με αντικείμενα του στυλ "χάραξη πολιτικής", "πολιτική επικοινωνίας"...κτλ οι οποίοι πληρώνονται από τον "ελλειματικό" προϋπολογισμό με παχυλούς μισθούς
το θέμα είναι ότι δεν έχουν εξεταστεί όλες οι περιπτώσεις προσεχτικά για το "ράβε-ξήλωνε" και εκεί πιθανόν να υπάρξουν εντάσεις από τους "θιγόμενους"...και ως γνωστό "θιγόμενοι" για τα θέματα της παιδείας δεν είναι οι μαθητές αλλά οι συνδικαληστές και οι βολεμένοι καρεκλοκένταυροι (γιατί στο ξήλωμα, θα κοπούν κάποιοι κώλοι αναγκαστικά εφόσον ζούμε μια περίοδο γενικών περικοπών πάσης φύσεως)
γενικά στην Ελλάδα, τέτοια θέματα αντιμετωπίζονται αποσπασματικά, χοντροκομμένα, πρόχειρα, ότι πάρει η πρώτη...σύμφωνα με τις πιέσεις και οδηγίες των ΜΜΕ δηλ., με μπόλικη δόση τηλεοπτικού λαϊκισμού
τα ΜΜΕ κανονίζουν την δημόσια πολιτική σε όλους τους τομείς γι' αυτό και τα υπουργεία κάθονται σούζα στους δημοσιοκάφρους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
οκ καταλαβαινω το που το πας και δε θα σου δωσω αδικο. παρ ολα αυτά οι άμεσα θιγόμενοι είναι οι μαθητές και δε μπορεί κανείς να το αρνηθεί αυτό.
επίσης οι μεταρρυθμίσεις τις τρόικας δεν είναι ευαγγέλιο ούτε ο λόγος του Θεού στον οποίο οφείλουμε απόλυτη και ειλικρινή υποταγή.
το παν είναι το καλό της χώρας, και της νεας γενιάς της κατ επέκτασιν.




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
οι εκλεγμένες πολιτικές ηγεσίες τόσα χρόνια είδαμε ότι μας...έφεραν προ του γκρεμού
γιατί πολύ απλά οι μεταρρυθμίσεις έμεναν στα χαρτιά ή πάντα έπρεπε να χαϊδεύουν τα αυτιά κάποιων "θιγμένων"
στην χώρα μας, δυστυχώς το γενικό καλό έχει πάει κατά διαόλου και μας νοιάζει πολιτικά μόνο το καλό εκείνων που εκλέγει το σύστημα που μας διοικεί (με την γενική έννοια)
οι μαθητές είναι μια παράμετρος που δεν έχει ληφθεί ποτέ υπόψιν στο μοντέλο των αλλαγών στην παιδεία
η Τρόϊκα κάνει ότι θα έκανε μια κυβέρνηση αν δεν λάμβανε υπόψιν το πολιτικό κόστος, την πελατειακή σχέση,...κτλ χωρίς να σημαίνει ότι είναι άμοιρη ευθυνών ή ότι οι αποφάσεις της είναι πάντα σωστές
αλλά τουλάχιστον είναι σωστές σε σχέση με τις "αποφάσεις" των λαϊκίστικων Ελληνικών κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης

στην χώρα μας ciela, έχουμε δυο ειδών θιγόμενους:
τους θιγόμενους (που είναι οι πραγματικά θιγόμενοι π.χ. μαθητές, συνταξιούχοι,...)
τους "θιγόμενους" (που είναι τα παράσιτα της χώρας)
αλλά πάντα λαμβάνεται υπόψιν μόνο η φωνή και η άποψη των "θιγόμενων"
οι θιγόμενοι απλά αγνοούνται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Μια χούντα θα μας σώσει. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
οκ καταλαβα τι θες να πεις. παρ όλα αυτά εγώ θα προτιμούσα να μην περιμένουμε τους "βαρβάρους" να νομοθετήσουν, και να νομοθετούσαμε μόνοι μας λαμβάνοντας υπ όψιν τους μαθητές όπως θα έπρεπε, κρίνοντας τα μέτρα της παιδείας με όρους εκπαιδευτικούς και όχι οικονομικούς.
λογικά αυτό θα προτιμούσες και συ οπότε ας το λήξουμε εδω:P
(ή κ αυριο παω για υπνακο τωρα...:redface:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top