Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εκανα αυτο το θεμα γιατι δεν μπορω να βλεπω πλεον ολους να λενε αυτο ειναι πιο δυσκολο το αλλο ειναι δυσκολοτερο κτλ
Νομιζω θα πρεπει να κατανοησουμε πως και οι τρεις αυτες κατευθυνσεις εχουν η καθε μια τη δικη της δυσκολια
Και ουτε πρεπει να της συγκρινουμε ή να λεμε
α αυτος εγραψε επειδη ειναι θεωρητικη ή θετικη ή τεχνολογικη και ο αλλος επειδη ειναι εκεινο και το αλλο
Οτι και να διαλεξει ο καθενας παλι διαβασμα θα εχει!


-sozi-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Σαφώς αυτά είναι σαχλαμάρες. Ο μόνος λόγος που χωριζόμαστε σε κατευθήνσεις είναι για να κατατωπιστούμε ανάλογα με τον κλάδο που μας ενδιαφέρει ώστε το λύκειο να αποτελεί κάτι σαν μια προεκπαίδευση για το πανεπιστήμιο. Το επίπεδο είναι το ίδιο καθώς η κάθε κατεύθυνση έχει τα εύκολα και τα δύσκολα μαθήματα της. Απλώς κάποιοι κατατάσουν τις κατευθήνσεις σε εύκολες και δύσκολες καθώς είτε είναι καλύτεροι ή χειρότεροι σε κάποια μαθήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

peace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτως μαζι σας.. η καθεμια εχει τη δικη της δυσκολια φυσικα, οταν λεει καποιος αυτη ειναι δυσκολη,εννοει για τον ιδιο,επειδη δεν τα παει καλα στα συγκεκριμενα μαθηματα..Αυτο ειναι ολο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Και εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας!! Ο καθένας επιλέγει την κατεύθυνση που θέλει ανάλογα με αυτό που θέλει να ακολουθήσει επαγγελματικά... Τώρα αν το κάνει για λόγους όπως η δυσκολία κάποιων μαθημάτων, είναι τελείο λάθος!! Η δυσκολία του κάθε μαθήματος είναι τελείως υποκειμενική!! Ο καθένας όπου μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Proudqueen

Δραστήριο μέλος

Η Proudqueen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 616 μηνύματα.
το λύκειο να αποτελεί κάτι σαν μια προεκπαίδευση για το πανεπιστήμιο
εδω γελαμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ρε παιδια οι περισσοτεροι μαθητες λυκειου θα δωσουν πανελληνιες στη γ λυκειου οποτε οι κατευθηνσεις ειναι για να τονισουν τα δυνατα σημεια του καθε μαθητη ωστε να περασει στη σχολη που θελει... οσον αφορα τη δυσκολια της καθεμιας... ολα ειναι ευκολα με καλο και οργανψμενο διαβασμα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.

Proudqueen

Δραστήριο μέλος

Η Proudqueen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 616 μηνύματα.
δυσυχως στο σχολειο πλεον δεν μαθαινεις τπτ..
οι καθηγητες δεν ενδιαφερονται
οι μαθητες οτι μαθαινουν ειναι στο φροντιστηριο

όχι, πήγαινε να γίνεις εσύ μαθηματικός με γνώσεις γυμνασίου :P

προσωπικα μαθηματικος δεν θα μπορουσα να γινω γιατι με το ζορι εχω τις γνωσεις μαθηματικων δημοτικου...:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Σίγουρα κάθε κατεύθυνση έχει τη δυσκολία της. Τώρα, για το ποια είναι ευκολότερη ή δυσκολότερη, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό.. Ένας φίλος μου είχε από μικρός κλίση στα μαθηματικά. Εγώ από την άλλη πάντοτε στα φιλολογικά μαθήματα και κυρίως στην Έκθεση και τα Αρχαία Ελληνικά είχα καλούς βαθμούς, χωρίς να διαβάζω ιδιαίτερα. Ακόμα και στα Κείμενα και την Ιστορία, που ποτέ δεν μου άρεσαν, έστω με λίγο πρόχειρο διάβασμα πάντα κάτι έγραφα. Τα Μαθηματικά όμως δεν τα μπορούσα με τίποτα. Στην Φυσική ήμουν καλός, μέχρι την Α' Λυκείου. Από την στιγμή που επέλεξα Θεωρητική δεν ξανάνοιξα βιβλίο. Χημεία και Βιολογία μου αρέσουν ακόμα..

δυσυχως στο σχολειο πλεον δεν μαθαινεις τπτ..
οι καθηγητες δεν ενδιαφερονται
οι μαθητες οτι μαθαινουν ειναι στο φροντιστηριο

Υπερβάλλεις λίγο.. Εγώ είχα κάποιους καταπληκτικούς καθηγητές.. Υπήρχαν βέβαια και αρκετοί εντελώς άσχετοι και αδιάφοροι, αλλά δεν πρέπει να το γενικεύουμε τόσο. Για παράδειγμα, είχαμε ένα πολύ καλό καθηγητή Χημείας, που αν και εγώ προσωπικά είχα έρθει σε κόντρα μαζί του έκανε καταπληκτικό μάθημα. Και διάφορα πειράματα κτλ μας έκανε παρά τα ελλειπέστατα τεχνικά μέσα. Και σίγουρα αδιάφορος δεν ήταν. Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσες να βρεις σε κανένα φροντιστήριο κάποιον καλύτερο. Και ο καθηγητής της Βιολογίας ΓΠ φέτος ήταν πολύ καλός. Εκτός του ότι ήταν άψογος στο μάθημά καθόταν και έκανε και επιπλέον ώρες για όποιον ήθελε αμισθί. Και ο καθηγητής της Ιστορίας Κατ. έκανε κάτι ανάλογο. Βέβαια υπήρχαν και κάποιοι άλλοι όπως αυτή που μας έκανε Αρχαία που ήταν εντελώς για τον π*****, αλλά τεσπά.

Και αυτό που γίνεται με τα φροντιστήρια είναι κάπως υπερβολικό. Ας πούμε δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνει κάποιος φροντιστήριο για τα Κείμενα. Το αν θα γράψεις ή όχι στα Κείμενα είναι καθαρά θέμα προσωπικού διαβάσματος. Μια φίλη μου έγραψε 19,8 χωρίς καθόλου φροντιστήριο. Απλώς διάβαζε τις σημειώσεις που έδινε η καθηγήτρια. Όσα φροντιστήρια και να κάνεις, αν δεν κάτσεις να διαβάσεις έστω λίγο δεν γίνεται τίποτα. Και θεωρώ εντελώς γελοίο που κάποιοι στέλνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια από το Γυμνάσιο... Αλλα τι να πεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
δυσυχως στο σχολειο πλεον δεν μαθαινεις τπτ..
οι καθηγητες δεν ενδιαφερονται
οι μαθητες οτι μαθαινουν ειναι στο φροντιστηριο


H αληθεια ειναι οτι υπερβαλλεις λιγακι γιατι υπαρχουν και καθηγητες που κανουν μια χαρα μαθημα.Απλα επειδη το εχουν ολοι πια δεδομενο το φροντιστηριο και δεν ενδιαφερονται για το σχολειο εχει δημιουργηθει η αποψη πως το σχολειο δεν προσφερει τιποτα
Γι'αυτο και παρατηρειται το φαινομενο τα παιδια να λυνουν ασκησεις για το φροντιστηριο εν ωρα μαθηματος που προσβαλλει τον καθηγητη ο οποιος θελει και προσπαθει να διδαξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Μην τα ρίχνετε όλα στους καθηγητές, και οι μαθητές έχουν ευθύνες, στην τάξη υπάρχει αλληλεπίδραση, δεν κάνει μόνος του δουλειά ένας καθηγητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μην τα ρίχνετε όλα στους καθηγητές, και οι μαθητές έχουν ευθύνες, στην τάξη υπάρχει αλληλεπίδραση, δεν κάνει μόνος του δουλειά ένας καθηγητής.


φυσικα...αμα ενας καθηγητης βλεπει οτι ολοι η ταξη τον αγνοει και ασχολειται με αλλα πραγματα και δεν παιρνει στα σοβαρα το μαθημα του...σιγουρα θα τον επηρεασει:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Proudqueen

Δραστήριο μέλος

Η Proudqueen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 616 μηνύματα.
στο σχολειο μου παντως τα πραγματα ηταν αθλια..
και δεν τα μηδενιζω ολα,αν φανηκε κατι τετοιο..
φυσικα υπαρχουν και καλοι καθηγητες.κι εγω γνωρισα καποιους
απλα πρεπει να γινει πολλη δουλεια απο ολες τις πλευρες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
στην θετική-τεχνολογική χρειάζεται περισσότερο μυαλό ενω στη θεωρητική παπαγαλία.
(αυτο το post μου δινει το εναυσμα/ευκαιρια να ξεκινησω κατι που το ηθελα απο καιρο:no1: thanks στον poster :iagree:)

Αγαπητε μου, αυτο ειναι απλα ενα λαθος συμπερασμα, μια γενικευση καθ'ολα λαθανσμενη στην ουσια της.
----
Αν δεν εχεις μυαλο , οσο και να χτυπας (καθιζεις πιο σωστα) τον ποπο (αλλο ηθελα να πω, απο καπα, αλλα τεσπα :P) σε υψηλοβαθμες σχολες του τυπου "νομικη" κλπ δεν περνας. [εκτος και αν εισαι Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ , και μαλιστα με πολυ μεγαλη περιφερια και γλουτους{κοινως, κολοφαρδος :D} που τοτε ισως , ισως λεμε τωρα, να περασεις]. Ειναι γεγονος οτι για τις σχολες της ταξης του 10-15 συνηθως ειναι για τις "κατηνουλες της θεωρητικης" (σορρυ για τον ορο , απλα ειναι του πρωην μαθηματικου μου, και μου τον κολλησε...:P) χωρις να αποκλειω εξαιρεσεις. Βεβαια οχι πως και στις λοιπες κατευθηνσεις δεν εχουμε "κατηνουλες(ή και -νουλιδες)" της εκαστοτε κατευθηνσης. Με τον ορο αυτο εννοω ολους/ες αυτους/ες που δεν βασιζονται στην σκεψη τους, αλλα απλα αποστηθιζουν (και οχι γνωσεις πια, αλλα τροπους σκεψης!). Καλως ή κακως (μαλλον το 2ο) , το συστημα εξετασεων και εισαγωγης στην Γ'βαθμια εκπ, δεν ψαχνει για ολοκληρομενες προσωπικοτητες.
----
Μπορω να πω , πως τουλαχιστων εγω τα παω καλυτερα στην θεωρητικη τωρα στην 3η Λ., απ'οτι πηγαινα στην θετικη 2ας Λ.

Για τα δικα μου δεδομενα , η θεωρητικη απαιτουσε ικανοτητα σκεψης , την οποια πιστευω πως την ειχα, αλλα απαιτουσε ενα ιδιοτυπο παπαγαλισμα, γιατι σε εβαζε στην επιστημη με ακρως ανορθοδοξο τροπο, πιο παπαγαλικα και απο τα λεγομενα μαθηματα αποστηθ. στην θεωρητικη.
Εκει επρεπε να μαθω απ'εξω και ανακατ. ενα σορο τυπους , κλπ κλπ, τα οποια απλα μας τα μπουκοναν σχεδον μασημενα και εμεις επρεπε μεσα στο ζορι και την πιεση της υλης να τα καταπιουμε αμασητα. Δεν τα πηγα και ασχημα , 18,8 τελικο ΜΟ.

Στην θεωρητικη που αλλαξα φετως (θελω νομικη, αρχικα ομως σκεπτομουν ιατρικη, αυτο ειναι αλλο θεμα, εχω κ τοπικ για αυτο, ας μην παρεκτραπω...)
μεχρι τωρα δεν διαπιστωνω προβληματα , ακομα και αν ειχα χασει μια χρονια μαθηματων αυτης της κατ. Το διαβασμα για μενα ειναι πιο ευχαριστο, γιατι οσο και αν ακουγεται παραξενο, χρησιμοποιω οχι την μνημη μου αλλα την λογικη μου. Απλα απανταω χρησιμοποιωντας τις σκεψεις μου, και οχι προτασεις που εχω αποστηθισει. Βεβαια ισως το μονο προβλημα που αντιμετωπιζω με αυτο το συστημα ειναι με τα μαθηματα οπως λατινικα και αρχαια οπου πρεπει να μαθεις καποιους λεκτικους και γραμματικους τυπους, αλλα αυτο μου αρκει, δεν θελω και δεν μπορω , δεν εχω την ικανοτητα ουτε την υπομονη να μαθω την μεταφραση απ'εξω. Παρ'ολα αυτα μεχρι τωρα αποδειδω σχετικα πιστα μεταφρασεις. Οσο αφορα την ιστορια, τα πραγματα δε ειναι ακομα πιο ευκολα...Εκει και αν δεν παπαγαλιζω τπτ...Απλα κραταω καποιες συγκεκριμενες ημερομηνιες, και συνδιαζοντας τις με γεγονοτα η κατι αλλο τις "τοποθετω" στο μυαλο μου καπως σαν μια σειρα απο γραμμες με χρονολογικη και φυσικα λογικη πορεια, και ετσι με λιγο κοπο, λιγοτερη αποστηθ. και περισσοτερη σκεψη κανω τους συνδιασμους που συνηθως με οδηγουν εκει που θελω. Αυτος ειναι ο βασικος κορμος, ελαχιστων "προς παπαγαλιση" δεδομενων (κατι που σε ορισμενα "θετικα" μαθηματα ειναι πολλαπλασιο σε ογκο), απο εκει και περα απλα βαζω σχολια.


Μα γιατι ολοι να ειναι τοσο προκατελημενοι με τις κατευθηνσεις ?
Ολοι σχεδον το ιδιο λενε... Ακομα και οι γονεις μου, και καποιοι καθ....:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αυτό που λες δεν ισχύει πάντα. Εξαρτάται από τον καθηγητή. Όταν ο καθηγητής είναι καλός θα σου κάνει και μερικά πραγματάκια που είναι εκτός ύλης για να καταλάβεις σε βάθος το μάθημα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Αυτό που λες δεν ισχύει πάντα. Εξαρτάται από τον καθηγητή. Όταν ο καθηγητής είναι καλός θα σου κάνει και μερικά πραγματάκια που είναι εκτός ύλης για να καταλάβεις σε βάθος το μάθημα.:)
Ναι ευτυχως υπαρχουν και εξαιρεσεις οπως προειπα...:D
(ευτυχως στο υπαρχουν, δυστυχως στο εξαιρεσεις:()
Ο φυσικος μου πχ στο σχολειο ειναι για τα μπαζα...Ασε που το μονο που τον ενδιαφερει ειναι τα ιδιαιτερα του...Αφου μεχρι και του μαιου τα θεματα καποιοι δικοι του τα ειχαν απο πριν!:mad:
Τον εφτιαξα καλα ομως...Και απο την νεα χρονια θα τον φτιαξω ακομα καλυτερα. Ακους εκει 14 στις εξετασεις μου, ενω 19 ειχα και στην Χημεια και στα μαθηματικα! (μιλαω για κατ τωρα). Και αυτο απο αδικια!

Αναβαθμολογηση δεν ζητησα, διοτι η τσατσια που εκανε ηταν οφ-δι-ρεκορντ , αλλα ομως τον εβαλα στην θεση του (μαζι με καποιους δικους μου καθηγητες :D). Την υλη δεν μας την ειχε δοσει σωστα ουτε στην θετικη ουτε στην τεχονολογικη (στην 2η τους εκανε ενας αλλος, οχι ο της θετικης π ειμουν εγω) [Βασικα , επισημα δεν μας την ειχε δοσει εμας καθολου...]
Ετσι μια ασκηση ηταν εκτος υλης , και εγω δεν την εγραψα καθολου (μονο το γ μερος μπορουσα, αλλα επρεπε να ειχα κ το α κ το β).
Οι 2 Φυσικοι ειχαν ενα μπερδεμα , ο ενας ελεγε να αφαιρεθουν , και να μην μετρηθει η ασκηση καθολου, ενω ο δικος μου επεμενε να μετρηθει κανονικα. Αφου δεν τα εβρισκαν , αποφασισαν να τα χωρισουν, και στην τεχνολ να μην μετρησει, ενω να μετρησει στην θετικη! Ελεος! 19 θα επαιρνα!:'(Μα ειναι πραγματα αυτα?!?! Και αναβαθμολογηση να ζητουσα, τα πρακτικα ειχαν ΟΛΗ την υλη που διδαχθηκε (το εμαθα απο εναν δικο μου , εκ των εσω καθηγητη ), αρα δωρο αδωρον.

Για να συνεχισω αυτο π ελεγα, ο Χημικος μου ηταν αστερι! (με Χ κεφαλαιο)
Μας εβαλε πραγματικα στον τροπο σκεψης της χημειας και της επιστημης γενικα. Χημεια βιβλιο δεν ειχα ανοιξει και εγραψα 19. Δειγμα οχι καλου, επιοικους η εξυπνου μαθητη αλλα ΚΑΛΟΥ καθηγητη (πραγμα παραξενο για δημ. υπαλληλο...),
Κριμα που δεν θα μου κανει και του χρονου (γιατι θα αλλαξω σε θεωρ...Εκει το σχολειο μου ειχε φοβερες καθ, αλλα φετος εφυγαν οι περισσοτερες:( Κριμα , δεν τις προλαβα...Ελπιζω να με παρουν τπτ σοικες...)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.

Όλα αυτά που λες είναι απολύτως σωστά. Κι εγώ αν και θεωρητικός δεν έκατσα ποτέ να αποστηθίσω τίποτα.. Και στα αρχαία, που έγραψα 19.5, τη μετάφραση που έπεσε δεν την είχα αποστηθίσει.. Μερικές προτάσεις τις έβγαλα εκείνη την ώρα. Βέβαια στην Ιστορία δεν τα πήγα και τόσο καλά (15) και ίσως να φταίει λίγο και το γεγονός ότι δεν είχα αποστηθίσει τίποτα. Αλλά μάλλον δεν είναι αυτό γιατί είχα κάνει διάφορες μαλακιούλες..

Οι παπαγάλοι με ενοχλούσαν πάντοτε. Βέβαια και αυτοί τη δουλεία τους κάνουν. Ο καθένας πορεύεται με ότι έχει. Όποιος διαθέτει λογική σκέψη πορεύευται με αυτήν. Όποιος δεν διαθέτει αρκείται στην παπαγαλία. Βέβαια αν κάποιος μπορεί να συνδυάσει τη λογική σκέψη με λίγο παπαγαλία, τότε η επιτυχία είναι σίγουρη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Βέβαια αν κάποιος μπορεί να συνδυάσει τη λογική σκέψη με λίγο παπαγαλία, τότε η επιτυχία είναι σίγουρη..
Ναι, ΝΑΙ, αυτο θελω!!:D
Υπαρχει ομως σε χαπι, γιατι με τα συροπια δεν τα πηγαινα ποτε καλα. :P
Αααααχ...Τελικα οσοι μου ελεγαν πως ειχα σκουλικια στον (μπιπ, εδω καταλαβατε τι εννοω, πιστευω...), μαλλον ειχαν δικιο...
Το θελω (χμμμ....Το θελω ?) ο κακομοιρης, αλλα να μην μπορω να κατσω να στρωσω (παλι μπιπ) , να αποστηθισω τπτ?!:mad:
Any help ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
κοιτά, εφόσον διαθέτεις ήδη τη λογική σκέψη τα πράγματα για 'σένα θα είναι αρκετά εύκολα.. πρέπει βεβαίως να προσπαθήσεις κι εσύ, έστω λίγο.. αλλιώς δεν γίνεται τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Αν καταφέρνεις να πάρεις 16 φυσική με λάθη τύπου 10/2 = 2 και ατσουμπαλίες λοιπές, και χημεία 16 χανοντας 2 μονάδες από θεωρία , πάει να πει:

1) Είσαι υπερβολικά στόκος για να είσαι στο λύκειο.
ή
2) Πρέπει να αφήσεις τα όνειρα για θετική και να κοιτάξεις τεχνολογική (αν και εφόσον γράψεις καλά μαθ.) ή θεωρητική (στην περίπτωση που σκατώσεις ΚΑΙ τα μαθ. ) ?

Θενξ,

:worry: Η πιο δύσκολη κατεύθυνση είναι η θεωρητική. Στην θετική δεν χρειάζεται ειδικες γνώσεις αλλά διάβασμα διαβάσμα και να λύνεις συνεχώς ασκήσεις και λίγη παπαγαλία.

Η θεωρητική θέλει μπλα μπλα μπλα, να έχεις σωστή σύνταξη , να μην κάνεις μουτζούρες και ορθογραφικά και κριτική ικανότητα. Αυτό είναι ο μοναδικός λόγος που οι ιατρικές είναι πιο ψηλά σε βάση από τις νομικές (επειδή η θετική κατεύθυνση είναι πιο εύκολη).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top