Υπέρ ή κατά του απουσιολογίου;

Υπέρ ή κατά του απουσιολογίου?

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 74)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 42 56.8%
  • Κατά

    Ψήφοι: 32 43.2%

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.

Επειδή είμαστε off topic βάζω γκρι χρώμα.

Όταν λέω πως κάτι είναι συμφέρον για εμένα,εννοώ στην ουσία για το σύνολο των μαθητών-φοιτητών.Γενικότερα,το self preservation δεν αναιρεί τη συνεργασία μεταξύ των ατόμων και την ομαλή συνύπαρξη,σε θεωρητικό επίπεδο.Το ότι πρακτικά εως τώρα έχει εφαρμοστεί σε μια διαστρεβλωμμένη μορφή,είναι άσχετο με το θέμα.

τι φταινε τα καημενα τα ματακια μου?:worry:

απο ποτε το συνολο των μα8ητων-φοιτητων εχουν τους ιδιους στοχους-αν 8ες, συμφεροντα?:hmm:
δυστυχως ετσι εχει εφαρμοστει, και επομενως πρεπει να το βλεπουμε οπως εχει, δλδ πρακτικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
τι φταινε τα καημενα τα ματακια μου?:worry:

απο ποτε το συνολο των μα8ητων-φοιτητων εχουν τους ιδιους στοχους-αν 8ες, συμφεροντα?:hmm:
δυστυχως ετσι εχει εφαρμοστει, και επομενως πρεπει να το βλεπουμε οπως εχει, δλδ πρακτικα...

Τι φταίνε οι άλλοι να διαβάζουν τα off topic μας?(Καλό κάνει το γκρι,άκουσέ με,είμαι γιατρός :P :P :P)

Από τότε που ανήκουν σε μια κοινή ομάδα,αυτή των μαθητών-φοιτητών,μια ιδιόρρυθμη κοινωνική τάξη αν θες.
Αν βλέπουμε τα πάντα μόνο πράκτικα και δε βλέπουμε τις θεωρητικές δυνατότητες,τότε πως θα συνεχιστεί η πρόοδος?Βλέποντας τι είναι δυνατό θεωρητικά,προσπαθούμε να το εφαρμόσουμε,πειραματιζόμαστε και ο κόσμος αλλάζει...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Τι φταίνε οι άλλοι να διαβάζουν τα off topic μας?(Καλό κάνει το γκρι,άκουσέ με,είμαι γιατρός :P :P :P)

Από τότε που ανήκουν σε μια κοινή ομάδα,αυτή των μαθητών-φοιτητών,μια ιδιόρρυθμη κοινωνική τάξη αν θες.
Αν βλέπουμε τα πάντα μόνο πράκτικα και δε βλέπουμε τις θεωρητικές δυνατότητες,τότε πως θα συνεχιστεί η πρόοδος?Βλέποντας τι είναι δυνατό θεωρητικά,προσπαθούμε να το εφαρμόσουμε,πειραματιζόμαστε και ο κόσμος αλλάζει...:)

μεχρι να κανεις ειδικοτητα και αγροτικο, 8α επιμενω στο μαυρο:P

δλδ ο αριστερος φοιτητης και συ που λες οτι δεν εισαι, εχετε τα ιδια συμφεροντα?
κανεις, αυτο που κανεις συνεχως...3εκιναμε να συζηταμε για κατι συγκεκριμενα(στην προκειμενη, για το συμφερον), και μου το πας στο γενικο και αοριστο, που ναι μεν ειναι σωστο, αλλα το εχουμε αφησει πισω και επομενως ειναι εκτος...μηπως το κανεις επιτηδες για να 3εχασω για τι πραγμα μιλαμε και να συμφωνησω μαζι σου?:worry::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
μεχρι να κανεις ειδικοτητα και αγροτικο, 8α επιμενω στο μαυρο:P

δλδ ο αριστερος φοιτητης και συ που λες οτι δεν εισαι, εχετε τα ιδια συμφεροντα?
κανεις, αυτο που κανεις συνεχως...3εκιναμε να συζηταμε για κατι συγκεκριμενα(στην προκειμενη, για το συμφερον), και μου το πας στο γενικο και αοριστο, που ναι μεν ειναι σωστο, αλλα το εχουμε αφησει πισω και επομενως ειναι εκτος...μηπως το κανεις επιτηδες για να 3εχασω για τι πραγμα μιλαμε και να συμφωνησω μαζι σου?:worry::P

As I see things,ναι.Απ'τη δική του σκοπιά,όχι apparently.

Το κάνω επειδή γενικότερα το θεωρώ βολικότερο να αποδείξουμε ότι κάτι ισχύει σε γενικό επίπεδο και στη συνέχεια να το εφαρμόσουμε στο συγκεκριμένο πρόβλημα και να προκύψει η λύση του.Btw,το μισώ όταν συμφωνούν μαζί μου.Η διαφωνία προάγει τη σκέψη,όχι η συμφωνία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
As I see things,ναι.Απ'τη δική του σκοπιά,όχι apparently.

Το κάνω επειδή γενικότερα το θεωρώ βολικότερο να αποδείξουμε ότι κάτι ισχύει σε γενικό επίπεδο και στη συνέχεια να το εφαρμόσουμε στο συγκεκριμένο πρόβλημα και να προκύψει η λύση του.Btw,το μισώ όταν συμφωνούν μαζί μου.Η διαφωνία προάγει τη σκέψη,όχι η συμφωνία.

για μενα, χανεις την ουσια σε καποιες περιπτωσεις οταν ''κολλας'' στο γενικο...δεν αμφισβητω την α3ια του φυσικα...

να την προαγει καποια στιγμη ομως, ε?γτ δε βλεπω φως απο που8ενα:P:P

αλλα αυτη η συζητηση καλυτερα να συνεχιστει στο καταλληλο μερος...(μετα3υ μας, κυριως γτ δεν αντεχω αλλο αυτο το γκρι:/::P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
ωραια λοιπον ξεκιναμε να αλλαξοιυμε το θεσμο του απουσιολογιο και καταληγουμε να αλλαξουμε ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα το οποιο -μεταξυ μας-υστερει σε παρα πολλα!!!!!!δωρεαν παιδεια ?ωραιο ανεκδοτο....απο ποτε εχουμε δωρεαν παιδεια και δεν το πηρα χαμπαρι η δυστυχη?
πληρωνετε τα αγγλικα σας?ναι .τα γερμανικα ,τα πολωνικα ,τα βραζιλιανικα ,τα σουαχιλι?τα πληρωνετε ?ναι...απο δραστηριοτητες???πληρωνεται το καρατε,το στιβο σας ,το μπασκετ στην τοπικη ομαδα της γειτωνιας σας?οι περισσοτεροι ναι....οσον αφορα τα βιβλια...που πανε οι φοροι μας ΟΕΟ???τι νομιζετε καλα μου παιδια πως ο παπανδρεου πουλησε το κτημα στο χωριο για να εχει ολη η πρωτη λυκειου βιβλια???και ενταξει ...πληρωσε....ξερετε ποσες ελλειψεις υπαρζουν..?να τωρα θυμηθηκα ενα θεμα εδω για ενα παιδι που δεν ειχε βιβλιο ΑΟΔΕ και εδινε πανελληνιες.....φοβερη δωρεαν παιδεια...!!

παμε παρακατω...λεεπον:P...στο θεμα αντικαταστασης του απουσιολογιο..ακουσαμε πολλες γνωμες..στις οποιες και εγω σαν καλο πνευμα αντιλογιας θα βαλω ενα μεγαλο Χ...αλλλα θα σας εξηγησω το γιατι...ακουσαμε την γνωμη να βαζουν οι δασκαλοι τις απουσιες...καλο το σχεδιακι ...αλλα ξεχασαμε μια λεπτομερεια..οι καθηγητες στην ελλαδα βαριουνται να κανουν μαθημα (και αναγκαζουν τα παιδια να πηγαινουν φροντιστηρια..)θα βαζουν και απουσιες...δηλαδη θα πηγαινουν καθε πρωι να παιρνουν το απουσιολογιο της συγκεκριμενης ταξης που εχουν?θα πηγαινουν να το παιρνουν απ το γυμναστηριο αν τα παιδια ειχαν πριν γυμναστικη.??.θα πηγαινουν να το αφησουν στο τελος της ημερας στο γραφειο????χμμμμ..ειλικρινα σας το λεω απο την δικη μου αποψη οι καθηγητες δεν υπαρχει ΟΥΤΕ μια περιπτωση να το εκαναν αυτο...θα μου πειτε γιατι οχι (και λογικο)....εμενα οι δικοι μου καθηγητες βαριουνται να κανουν μαθημα,να μαθουν τα ονοματα μας ,να κατανοησουν τα προβληματα μας θα εκαναν και αυτο....πιστευετε πως αυτοι οι δημοσιοι υπαλληλοι θα καθονταν να κανουν ΚΑΙ αυτο...θα ζητουσαν τα συνδικατα τους μετα νεο επιδομα...επιδομα απουσιολογιου..ωρε που παμε ....


για την αποψη με τα μικροτσιπ...καλη η καραμελα ...αλλα δυστυχως ακομα και αν ειμαστε ανηλικες ζουμε και καλα σε δημοκρατικη κοινωνια...(και καλα..)δεν λεω βλακεια να κανουμε κοπανες και να το πληρωνουν οι καθηγητες αλλα ο μαθητης εχει και μια λογικη στο γυμνασιο και στο λυκειο να μην παει να πεσει στο γκρεμο την ωρα που κανει κοπανα και να επιβιωσει στην ζουγκλα των πολεων..:Pκαι τι ειμαστε να μας βαλουν μικροτσιπ????φωκιες σε ντοκιμαντερ του ντισκαβερι??εδω δεν επιτρεπουμε την καρτα του πολιτη ,θα επιτρεψουμε μικροτσιπ πανω μας???αλλα αυτο ειναι αλλου παππα ευαγελιο....μου θυμιζει την ταινια ''νησι''αυτη η ιδεα....τοση δημοκρατια,απ την χουντα εχουμε να δουμε.....

ποια αλλη αποψη ειχαμε ??να παραμεινει το απουσιολογιο....ΟΧΙ ρε φιλε....:Pγιατι??για ολους τους παραπανω λογους..!!!!!!!!!τοσοι εχουν γραψει....


οι καρτες.....οι καρτες δεν ειναι ουτε μια πολυ καλη ιδεα,ουτε μια πολυ κακη ιδεα αλλα χμμμ μια συμβιβαστικη λυση....να βαραμε καρτες...αλλα ναι θυμηθηκα..ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΡΙΣΗ!! ουτε αυτο γινεται ,γιατι νο μανει νο χανει,νο παιδεια κλπ κλπ κλπ .....

οποτε τι κανουμε ???



σορρι για τα οφ τοπικ


δεν θα μπορουσε να αντικατασταθει με κατι πιο οικονομικο...???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Εγώ είμαι κατά...Γενικά από τη Β' Λυκείου κατάλαβα το πόσο αγγαρεία βλέπουμε όλοι μας το σχολείο... Αν είχα τη δυνατότητα να πηγαίνω μόνο στις ημέρες των διαγωνισμάτων τότε θα επέλεγα να πηγαίνω μόνο τότε... Λες και όσοι έχουμε λίγες απουσίες έχουμε όλες τις γνώσεις που μπορούσαμε να πάρουμε...Ας μη γελιόμαστε και μεταξύ μας...Λίγες ώρες στο σχολείο μας βοηθάνε πραγματικά!(Προσωπικά μόνη έκθεση που γράφουμε συνήθως και μας τα διορθώνει επιτόπου οπότε πιάνω τα λάθη μου...Μια πρόσθετη βοήθεια στο φροντιστήριο...) Οπότε ναι είμαι κατά.... Γενικά το σχολείο είναι χάσιμο χρόνου για όσους από εμάς θέλουμε να προσπαθήσουμε πραγματικά... Οπότε γιατί να είμαστε αναγκασμένοι να πηγαίνουμε; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
... Αν είχα τη δυνατότητα να πηγαίνω μόνο στις ημέρες των διαγωνισμάτων τότε θα επέλεγα να πηγαίνω μόνο τότε...
Κάτι τέτοιο έγινε στην Ιαπωνία μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Η φοίτηση στα σχολεία δεν ήταν υποχρεωτική και μόνο κάθε 2 μήνες πήγαιναν και έδιναν εξετάσεις. Βέβαια, ο λόγος που το έκαναν αυτό, μόνο καλός δεν ήταν. Χρειάζονταν τα παιδιά για να δουλεύουν στα εργοστάσια, για να ανοικοδομήσουν την κατεστραμένη από τον πόλεμο χώρα τους και να φτιάξουν βιομηχανία. Τότε έγιναν εκεί ιδιωτικά σαν τα δικά μας φροντιστήρια, για να προετοιμάζουν σε λίγες ώρες τους μαθητές για τις εξετάσεις. Όμως, σε μερικά χρόνια έβγαλαν το συμπέρασμα ότι η εκπαίδευση τους πάει κατά διαόλου (ή το αντίστοιχο γιαπωνέζικο) και έκαναν τη φοίτηση ξανά υποχρεωτική.
Σήμερα η Ιαπωνία έχει εκπαιδευτικό σύστημα που θεωρείται πολύ καλό. Η υποχρεωτική εκπαίδευση διαρκεί 9 χρόνια - 6 χρόνια το δημοτικό σχολείο και 3 χρόνια το γυμνάσιο. Το 97% των Ιαπώνων συνεχίζουν τη φοίτησή τους στο λύκειο (3 χρόνια). Το 49% των αποφοίτων λυκείου συνεχίζουν σε πανεπιστήμια και κολέγια ανώτατης εκπαίδευσης. Το σχολικό έτος ξεκινάει τον Απρίλιο. Βέβαια, τα σχολεία στην Ιαπωνία έχουν εντελώς στρατιωτικούς κανονισμούς. Μέχρι και στολή φοράνε εκεί οι μαθητές.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
Κάτι τέτοιο έγινε στην Ιαπωνία μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Η φοίτηση στα σχολεία δεν ήταν υποχρεωτική και μόνο κάθε 2 μήνες πήγαιναν και έδιναν εξετάσεις. Βέβαια, ο λόγος που το έκαναν αυτό, μόνο καλός δεν ήταν. Χρειάζονταν τα παιδιά για να δουλεύουν στα εργοστάσια, για να ανοικοδομήσουν την κατεστραμένη από τον πόλεμο χώρα τους και να φτιάξουν βιομηχανία. Τότε έγιναν εκεί ιδιωτικά σαν τα δικά μας φροντιστήρια, για να προετοιμάζουν σε λίγες ώρες τους μαθητές για τις εξετάσεις. Όμως, σε μερικά χρόνια έβγαλαν το συμπέρασμα ότι η εκπαίδευση τους πάει κατά διαόλου (ή το αντίστοιχο γιαπωνέζικο) και έκαναν τη φοίτηση ξανά υποχρεωτική.
Σήμερα η Ιαπωνία έχει εκπαιδευτικό σύστημα που θεωρείται πολύ καλό. Η υποχρεωτική εκπαίδευση διαρκεί 9 χρόνια - 6 χρόνια το δημοτικό σχολείο και 3 χρόνια το γυμνάσιο. Το 97% των Ιαπώνων συνεχίζουν τη φοίτησή τους στο λύκειο (3 χρόνια). Το 49% των αποφοίτων λυκείου συνεχίζουν σε πανεπιστήμια και κολέγια ανώτατης εκπαίδευσης. Το σχολικό έτος ξεκινάει τον Απρίλιο. Βέβαια, τα σχολεία στην Ιαπωνία έχουν εντελώς στρατιωτικούς κανονισμούς. Μέχρι και στολή φοράνε εκεί οι μαθητές.

πως μπαινουν δηλαδη στο πανεπιστημιο??με εξετασεις ?σαν εμας τις πανελληνιες ή μαλλον σε αυτους τις αντιστοιχες πανιαπωνες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
πως μπαινουν δηλαδη στο πανεπιστημιο??με εξετασεις ?σαν εμας τις πανελληνιες ή μαλλον σε αυτους τις αντιστοιχες πανιαπωνες?
ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
https://arsmagus.blogspot.com/2007/06/blog-post_10.html
Το ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι διαρθρωμένο, όπως και το ελληνικό όσον αφορά τη διάρκεια των σπουδών, δηλαδή 6 χρόνια δημοτικό, 3 γυμνάσιο και 3 λύκειο. Το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό, όμως οι περισσότεροι ιάπωνες μαθητές συνεχίζουν τις σπουδές και σε λυκειακό επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχουν δίδακτρα στο λύκειο, παρέχεται όμως σίτιση. Επίσης τα περισσότερα γυμνάσια και λύκεια διατηρούν σύστημα με κοινή σχολική ενδυμασία. Η ιαπωνική εκπαίδευση είναι αρκετά σφαιρική, καi δίνει ευκαιρία επιλογής μαθημάτων. Επίσης τα σχολικά βιβλία δεν είναι κοινά σε όλα τα σχολεία, όμως όλα τα σχολικά βιβλία έχουν έγκριση από το υπουργείο παιδείας.
Μεγαλύτερο αρνητικό της ιαπωνικής εκπαίδευσης είναι ότι δε δίνει ευκαιρίες για συζήτηση και συχνά οι Ιάπωνες δυσκολεύονται να εκφράσουν προσωπική άποψη. Στα σχολεία, όπως και στα πανεπιστήμια λειτουργούν διάφορα αθλητικά ή ψυχαγωγικά τμήματα, όπου οι Ιάπωνες ξοδεύουν ένα μεγάλο μέρος της ζωής τους. Η επιτυχία κάποιου εκπαιδευτικού ιδρύματος σε μια αθλητική διοργάνωση αυξάνει το κύρος του ιδρύματος, σε μια σαφώς εμπορευματοποιημένη εκπαίδευση. Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δε γίνεται με βάση το βαθμό του απολυτήριου, αλλά με εξετάσεις που διεξάγονται από τα ίδια τα πανεπιστήμια. Οι τελειόφοιτοι λυκείου μπορούν να δηλώσουν μέχρι 3 πανεπιστημιακές σχολές που επιθυμούν να ενταχθούν και κατόπιν να δώσουν τις ανάλογες εισαγωγικές εξετάσεις της εκάστοτε σχολής. Τα “καλά” πανεπιστήμια συνήθως έχουν μεγάλη δυσκολία στα θέματα εισαγωγής. Αντιθέτως, τα “μέτρια” πανεπιστήμια έχουν ευκολότερες εισαγωγικές εξετάσεις. Επίσης, η δυσκολία των θεμάτων μεγαλώνει όταν πρόκειται για πανεπιστήμια σε μεγάλα αστικά κέντρα (π.χ. Tokyo, Osaka, Kyoto ) ή για δημόσια πανεπιστήμια, που έχουν φτηνότερα δίδακτρα από τα ιδιωτικά. Σε περίπτωση αποτυχίας, οι τελειόφοιτοι μπορούν να ξαναδώσουν εξετάσεις, συνήθως κάνοντας ένα έτος προπαρασκευής σε κάποιο φροντιστήριο. Τα πανεπιστήμια έχουν διάρκεια φοίτησης 4 ετών, ωστόσο υπάρχουν και σχολές με διετή φοίτηση, κυρίως για τις νέες.
Η εισαγωγή σε κάποιο καλό πανεπιστήμιο είναι πολύ δύσκολη. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε πως οι εξαντλημένοι τελειόφοιτοι λυκείου βρίσκουν την πανεπιστημιακή ζωή ως μια περίοδο ξεκούρασης, ανάμεσα στα μαθητικά χρόνια, και την επαγγελματική καριέρα που θα ακολουθήσει μετά την αποφοίτηση. Γενικά οι περισσότεροι Ιάπωνες φοιτητές είναι μάλλον αμελείς, και δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον. Το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών κάνει κάποια υποαπασχόληση, για να αποκτήσει κάποια απαραίτητα χρήματα, τα οποία είτε θα πάνε στο πανεπιστήμιο ως δίδακτρα, είτε για τα προς το ζην. Αρκετές φορές βέβαια, υπάρχει και οικονομική υποστήριξη και από το σπίτι, και έτσι ο μόνος λόγος για υποαπασχόληση είναι για να έχουν περισσότερα χρήματα για διασκέδαση. Οι Ιάπωνες μετά την ενηλικίωσή τους ζούνε συνήθως μόνοι τους, πράγμα που αυξάνει τα έξοδα των νεαρών φοιτητών. Μετά την αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο, η ανεύρεση εργασίας δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς δεν υπάρχει πρόβλημα ανεργίας όπως στην Ελλάδα. Τις περισσότερες φορές η απασχόληση σε κάποια εργασία γίνεται με σύμβαση, που ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Οι Ιάπωνες δε διστάζουν να παρατήσουν μια δουλειά αν δεν τους ικανοποιεί πλήρως. Δεν υπάρχει υποχρεωτική στράτευση, πράγμα που δεν εμποδίζει τη σταδιοδρομία των Ιαπώνων. Βέβαια υπάρχει έμμισθος επαγγελματικός στρατός για όποιον ενδιαφέρεται να ακολουθήσει στρατιωτική καριέρα.
Στα σχολεία δεν υπάρχει μάθημα θρησκευτικών, για αυτό και οι Ιάπωνες δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα περί θρησκείας. Η μόνη ξένη γλώσσα που διδάσκεται στα σχολεία είναι τα αγγλικά, τα αποτελέσματα όμως είναι απογοητευτικά, όχι μονο γιατί το μάθημα περιορίζεται στην εκμάθηση της γραμματικής μόνο, αλλά και γιατί οι Ιάπωνες δεν έχουν άμεση ανάγκη των αγγλικών. Οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίων στην Ιαπωνία δεν γνωρίζουν άλλη γλώσσα εκτός από τα Ιαπωνικά. Αυτό καθιστά δυσχερή την επαφή του ιαπωνικού επιστημονικού κόσμου με το εξωτερικό και αντιστρόφως. Επίσης, λόγω της δεδομένης γεωγραφικής απομόνωσης της Ιαπωνίας από τον υπόλοιπο κόσμο (και κυρίως το δυτικό) είναι δύσκολη η επαφή με άλλους λαούς. Οι Ιάπωνες είναι πάντα φιλικοί προς τους (λιγοστούς) ξένους, ειδικά αν πρόκειται για ξένους από μακρυνές χώρες.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Όταν γίνει το σχολείο της Ελλάδας όπως πρέπει να γίνει και όταν πραγματικά μας προσφέρει αυτά που πρέπει να μας προσφέρει και δεν χρειαζόμαστε επιπλέον 4 ώρες φροντιστήρια επειδή στο σχολείο επικρατεί η κατάσταση που επικρατεί τότε ας μιλήσουμε για αυτό...Μιλώντας για τη δεδομένη χρονική στιγμή και με την κατάσταση που επικρατεί τώρα, ναι βρίσκω το σχολείο άχρηστο και αγγαρεία και δε βλέπω το λόγο να είναι υποχρεωτικό από τη στιγμή που όλη η δουλεία γίνεται στα φροντιστήρια!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
βρίσκω το σχολείο άχρηστο και αγγαρεία και δε βλέπω το λόγο να είναι υποχρεωτικό από τη στιγμή που όλη η δουλεία γίνεται στα φροντιστήρια!!!

το σχολειο δεν ειναι μονο για να μα8εις συναρτησεις, το λογο του 8εου και ποσο πλη8υσμο εχει η Αργεντινη...μα8αινεις σεβασμο, συνεπεια και κοινωνικοποιεισαι..αν εσυ π.χ αδυνατεις να καταλαβεις και να αφομοιωσεις αυτες τις α3ιες, δεν φταιει οπωσδηποτε και αποκλειστικα το σχολειο...παντα και παντου, υπαρχουν αν8ρωποι που νοιαζονται, που 8ελουν να παραγουν εργο και να δικαιολογησουν το μισ8ο τους και αλλοι που δε δινουν δεκαρα...εγω εχω συναντησει και απο τις δυο παστες...ειμαι σιγουρη οτι σ αυτο δεν τι8εται 8εμα ε8νικοτητας και κρατους...δλδ τι, στη φινλανδια και την κινα ολοι οι κα8ηγητες εχουν κατανοησει το σκοπο της παρουσιας τους και ειναι αριστοι στη δουλεια τους?δεν το νομιζω...
τα φροντιστηρια συμφερουν που υπαρχουν(διοτι απασχολουν μεγαλο αρι8μο εκπαιδευτικων, που διαφορετικα 8α ηταν ανεργοι), και εγω τουλαχιστον βλεπω να λειτουργουν για πολλααα χρονια ακομη...η δουλεια γινεται ολη στα φροντιστηρια, ναι, αλλα οι περισσοτεροι απο μας αν οχι ολοι απα3ιωνουμε το σχολειο και το ρολο του...μη ζητας τα ρεστα απο το σχολειο, απο τη στιγμη που δεν εισαι εντα3ει...πρεπει να κοιταμε και την καμπουρα μας που κ που...

αν για σενα λοιπον το σχολειο ειναι αχρηστο(εκφραση που με εκνευριζει παρα πολυ, αλλα δεν ειναι αυτο το 8εμα)μη σωσει και πας...κανεις δεν προκειται να σε παρακαλεσει...λιγοι και καλοι, το αγαπημενο μου...τελειωσε το γυμνασιο, και μετα πιασε μια δουλιτσα οπως χιλιαδες αλλοι ή αν εισαι μαγκας και εχεις και τη δυνατοτητα κανε μονιμα διακοπες...
ολα αυτα τα κρατη που εχουν καταστησει την παιδεια υποχρεωτικη απαρτωνται απο ηλι8ιους?και μεις που ερχομαστε και αμφισβητουμε πραγματα που ισχυουν εδω και...παντα!(εκ του ασφαλους ομως!!!) ειμαστε οι 3υπνιοι?λεω εγω τωρα...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Δυστυχώς ο σκοπός της ζωής μου δεν είναι μια δουλίτσα μετά το Γυμνάσιο η μόνιμες διακοπές...Δεν είναι μια ζωούλα γενικά! Και δυστυχώς η απόκτηση μιας θέσης σε ένα πανεπιστήμιο καθιστά απαραίτητη τη φοίτησή μου στο Λύκειο...
Λίγοι είναι οι καθηγητές που ασχολούνται...Συγκεκριμένα στο σχολείο μου και σε 2-3 διπλανά που έχω την τύχη να έχω φίλους είναι το πολύ 2 οι καθηγητές που προσπαθούν να προσφέρουν...Με το παρόν σύστημα ο ρόλος του σχολείου για τη Β' και Γ' Λυκείου (αν παρατήρησες μιλάω μόνο για αυτές τις τάξεις) δεν είναι η κοινωνικοποίηση, η απόκτηση σεβασμού και όλα τα όμορφα που ανέφερες... Δεν φτάνεις 16 και 17 χρονών για να σου τα δώσουν... Προσωπικά για εμένα και από όσο μπορώ να δω καθημερινά και για τα υπόλοιπα 59 άτομα της τρίτης Λυκείου του σχολείου μου, το σχολείο για εμάς είναι άχρηστο όσο και αν εκνευρίζει ή όχι αυτή η λέξη... Απαξιώνω λοιπόν το ρόλο του στις δύο αυτές τάξεις γιατί δεν φέρνει εις πέρας το καθήκον του με βάση αυτό που απαιτείται από το σύστημά μας, δηλαδή την επιτυχία στις Πανελλήνιες...Σαφώς και το σχολείο είναι από τα πιο απαραίτητα για μια κοινωνία αλλά αν κάνει δουλειά...Γιατί αυτό που αντικρίζω εγώ καθημερινά στην τάξη μου είναι παιδιά να κοιμούνται στα θρανία τους και καθηγητές να βαριούνται να κάνουν μάθημα γιατί "τα έχουμε κάνει ήδη στο φροντιστήριο".
Και επειδή υπάρχει από πάντα κάτι δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό...Δεν είμαστε ζώα, είμαστε άνθρωποι και μπορούμε νομίζω+ελπίζω να καταλαβαίνουμε πότε κάτι μας ωφελεί και πότε όχι...Και προσωπικά μιλώντας πάντα μην μπορώντας να μιλήσω για κάποιον άλλον το σχολείο μόνο χρόνο από τον ύπνο και το διάβασμά μου μου τρώει...Γι'αυτό και όλα τα παιδιά της Τρίτης Λυκείου κρατάνε τις απουσίες τους για το τέλος της χρονιάς για να μπορέσουν να λείψουν όσο περισσότερο μπορούν αλλά από το φροντιστήριό τους δεν χάνουν ούτε μάθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Δυστυχώς ο σκοπός της ζωής μου δεν είναι μια δουλίτσα μετά το Γυμνάσιο η μόνιμες διακοπές...Δεν είναι μια ζωούλα γενικά! Και δυστυχώς η απόκτηση μιας θέσης σε ένα πανεπιστήμιο καθιστά απαραίτητη τη φοίτησή μου στο Λύκειο...
Λίγοι είναι οι καθηγητές που ασχολούνται...Συγκεκριμένα στο σχολείο μου και σε 2-3 διπλανά που έχω την τύχη να έχω φίλους είναι το πολύ 2 οι καθηγητές που προσπαθούν να προσφέρουν...Με το παρόν σύστημα ο ρόλος του σχολείου για τη Β' και Γ' Λυκείου (αν παρατήρησες μιλάω μόνο για αυτές τις τάξεις) δεν είναι η κοινωνικοποίηση, η απόκτηση σεβασμού και όλα τα όμορφα που ανέφερες... Δεν φτάνεις 16 και 17 χρονών για να σου τα δώσουν... Προσωπικά για εμένα και από όσο μπορώ να δω καθημερινά και για τα υπόλοιπα 59 άτομα της τρίτης Λυκείου του σχολείου μου, το σχολείο για εμάς είναι άχρηστο όσο και αν εκνευρίζει ή όχι αυτή η λέξη... Απαξιώνω λοιπόν το ρόλο του στις δύο αυτές τάξεις γιατί δεν φέρνει εις πέρας το καθήκον του με βάση αυτό που απαιτείται από το σύστημά μας, δηλαδή την επιτυχία στις Πανελλήνιες...Σαφώς και το σχολείο είναι από τα πιο απαραίτητα για μια κοινωνία αλλά αν κάνει δουλειά...Γιατί αυτό που αντικρίζω εγώ καθημερινά στην τάξη μου είναι παιδιά να κοιμούνται στα θρανία τους και καθηγητές να βαριούνται να κάνουν μάθημα γιατί "τα έχουμε κάνει ήδη στο φροντιστήριο".
Και επειδή υπάρχει από πάντα κάτι δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό...Δεν είμαστε ζώα, είμαστε άνθρωποι και μπορούμε νομίζω+ελπίζω να καταλαβαίνουμε πότε κάτι μας ωφελεί και πότε όχι...Και προσωπικά μιλώντας πάντα μην μπορώντας να μιλήσω για κάποιον άλλον το σχολείο μόνο χρόνο από τον ύπνο και το διάβασμά μου μου τρώει...Γι'αυτό και όλα τα παιδιά της Τρίτης Λυκείου κρατάνε τις απουσίες τους για το τέλος της χρονιάς για να μπορέσουν να λείψουν όσο περισσότερο μπορούν αλλά από το φροντιστήριό τους δεν χάνουν ούτε μάθημα...

Εμενα με καλυψες απολυτος το κειμενο σου ειναι ακριβως οι σκεψεις μου ειλικρινα :clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Εμενα με καλυψες φιλε απολυτος το κειμενο σου ειναι ακριβως οι σκεψεις μου ειλικρινα :clapup::clapup::clapup:
κορίτσι ειναι :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Ναι κοπέλα είμαι!!! :Ρ Πάντως χαίρομαι που σε καλύπτω!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
κορίτσι ειναι :whistle:

πρεπει να αρχισω να δινω περισσοτερη εμφαση στα ονοματα,δευτερη φορα που το κανω....
διορθωθηκε:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
γιατι δεν μπορουμε να αντικαταστησουμε τα απουσιολογια με ημερισια φυλλα ελεγχου??πιο συγκεκτριμενα αυτα τα ημερισια φυλλα ελεγχου τα εχουν οι δασκαλοι στο δημοτικο και σημειωνουν αν καποιο παιδι λειπει....:hmm::hmm:πως σας φαινεται σαν ιδεα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
γιατι δεν μπορουμε να αντικαταστησουμε τα απουσιολογια με ημερισια φυλλα ελεγχου??πιο συγκεκτριμενα αυτα τα ημερισια φυλλα ελεγχου τα εχουν οι δασκαλοι στο δημοτικο και σημειωνουν αν καποιο παιδι λειπει....:hmm::hmm:πως σας φαινεται σαν ιδεα?

εγω λεω να πεις την αλη8εια...ΔΕ 8ες να υπαρχει ελεγχος...πιο κα8αρα δε 8α μπορουσε να φαινεται...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
εγω λεω να πεις την αλη8εια...ΔΕ 8ες να υπαρχει ελεγχος...πιο κα8αρα δε 8α μπορουσε να φαινεται...;)


ενδιαφερον αποψη αλλα δεν ειμαι αναρχικο στοιχειο...οπως πιστευεις...
Στην κυριολεξία αναρχία σημαίνει «χωρίς εξουσία» και το κοινό χαρακτηριστικό όλων των αναρχικών κινημάτων είναι το αίτημά τους για κατάργηση του κράτους, το οποίο βλέπουν ως βασικό καταπιεστικό παράγοντα περιορισμού της ελευθερίας του ατόμου ή / και της κοινωνία.

εσυ λοιπον θεωρεις πως δεν θελω να υπαρχει ελεγχος...ωραια πες μου πως εφτασες σε αυτο το συμπερασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top