iJohnnyCash
e-steki.gr Founder
Ας πούμε ότι έχουμε τους παρακάτω συνδιασμούς
Ποια είναι η διαδικασία για να βρούμε αν π.χ. ο συνδιασμός
Α) χ=160 και y=110
είναι εφικτός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lazpet
Νεοφερμένος
Δεν παλευονται με τιποτα αυτα....ειναι πολυ βαρετα...
Ειμαι και φοιτητης οικονομικου πανεπιστημιου τρομαρα μου....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Γραφώ αύριο και έχω ένα κένο στις σημειώσεις στο πρώτο κεφάλαιο
Ας πούμε ότι έχουμε τους παρακάτω συνδιασμούς
View attachment 621
Ποια είναι η διαδικασία για να βρούμε αν π.χ. ο συνδιασμός
Α) χ=160 και y=110
Ναι αν ο συνδιασμός αυτός κάνει τι; Αν είναι εφικτός; Με τα στοιχεία που σου δίνει, έκανες την καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων της οικονομίας;
Τι μου θυμισες τωρα πω πω !!!!!
Δεν παλευονται με τιποτα αυτα....ειναι πολυ βαρετα...
Ειμαι και φοιτητης οικονομικου πανεπιστημιου τρομαρα μου....
Πως δεν παλεύονται; Μικροοικονομική είναι, δεν είναι πυρηνική χημεία. Εντάξει και για μένα άλλα είναι δύσκολα και άλλα τα έχω ξεχάσει αλλά, βασικές γνώσεις είναι, με μια ματιά τα ξαναθυμάσαι.
Σε ποιό οικονομικό πανεπιστήμιο είσαι; Στην ΑΣΟΕΕ ή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Δεν ζητάει αν είναι εφικτός ο συνδυασμός ζητάει να συμπληρωθεί ο πίνακας.
Το ΚΕΧ σημαίνει Κόστος Ευκαιρίας του Χ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αντικαταστήσεις όπου χ ή όπου ψ.Η απάντηση είναι πάντα ακέραιος.
Συγγνώμη αλλά δεν θυμάμαι τον τύπο (μετά απο τόσα χρόνια τι περιμένεις).
Κόστος ευκαιρίας σημαίνει ποσες μονάδες απο το χ πρέπει να θυσιαστούν για να παραχθούν ν μονάδες ψ.
Αν βρεις τον τύπο η άσκηση λύνεται με έναν πολλαπλασιασμό.
Αν παραυτά βρεις τον τύπο και δεν καταλαβαίνεις πως λύνεται γράψε τον και θα στην λύσω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder
Ο τυπος που λες κλέφτρα είναι για την ευρεση του ΚΕΧ. Το σχολικό βιβλίο ΜΟΝΟ εναν τυπό έχει
Μόνο σε εμένα μου αρέσει το μάθημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Επίσης κι εγώ το ίδιο σου έγραψα ότι υπάρχει ένας τύπος που δεν τον θυμάμαι για την εύρεση του ΚΕΧ, δεν γράφω πουθενά ότι θα υπάρχουν δύο
Ωραία λοιπόν αφού συμπληρώσεις τον πινακα πρέπει να δεις αν εκεί που το χ γίνεται 160 το ψ είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο του 110.
Για να το δεις αυτό θα πρέπει να κάνεις την καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων.
Θα βρεις πόσο είναι το ψ για χ=160.
Στην συνέχεια με τα δεδομένα του πινακα θα φτιάξεις την καμπύλη και θα εξετασεις τον συνδυασμό.
Αν βρίσκεται πάνω ή μέσα στην καμπύλη είναι εφικτός αν βρίσκεται έξω απο την καμπύλη είναι ανέφικτος.
Υ.Γ.Όλα αυτά εχω να τα δω πάνω απο 5 χρόνια, ελπίζω να τα θυμάμαι σωστά.
Υ.Γ.2 Στους περισσότερους άρεσε αυτό το μάθημα απλά είσαι ακόμη στις πρώτες πρώτες έννοιες που δεν έχουν και τόσο ενδιαφέρον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Exp υπάρχει ένας τύπος, ακόμη και αν δεν τον έχεις σημειώσει υπάρχει μέσα στο βιβλίο σου.
Δεν ζητάει αν είναι εφικτός ο συνδυασμός ζητάει να συμπληρωθεί ο πίνακας.
Μα δεν είχε γράψει το απόγευμα καν ο άνθρωπος τι ζητούσε.... Άσε που έτσι όπως έδινε τον πίνακα μόνο το εφικτό ζητούσε. Τι άλλο να ζητούσε; Τι να συμπληρώσει δηλαδή;
Το ΚΕΧ σημαίνει Κόστος Ευκαιρίας του Χ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αντικαταστήσεις όπου χ ή όπου ψ.Η απάντηση είναι πάντα ακέραιος.
Λάθος. Ακέραιος είναι το 2, όχι το 0,2. Πραγματικός θες να πείς μάλλον.
Συγγνώμη αλλά δεν θυμάμαι τον τύπο (μετά απο τόσα χρόνια τι περιμένεις).
Κόστος Ευκαιρίας = μονάδες που θυσιάζονται/ επιπλέον μονάδες που παράγονται
Απλό σαν ποίημα...
Η άσκηση ζητάει αν είναι εφικτός, να συμπληρώνω πινάκα ξέρω, ευτυχώς δλδ
Ο τυπος που λες κλέφτρα είναι για την ευρεση του ΚΕΧ. Το σχολικό βιβλίο ΜΟΝΟ εναν τυπό έχει
Τι ΚΕΧ, τι ΚΕΨ και τι ΚΨΜ του στρατού, πείτε τα και γράφτε τα ολόκληρα, στο τέλος θα νομίσουμε και οι του επαγγέλματος, ότι μας μιλούν κινέζικα.
Άκου να δεις αγόρι μου πως λύνεται. Με τα νούμερα που σου δίνει κάνεις σε δύο άξονες μια καμπύλη με σημεία που έχουν βάση τους συνδιασμούς του πίνακα.
Μετά κοιτάς αν το σημείο που ζητάει η άσκηση, ο συνδιασμός δηλαδή, ανήκει στην καμπύλη, αν είναι κάτω από την καμπύλη ή πάνω από την καμπύλη.
Αν είναι στην καμπύλη, είναι εφικτός ο συνδιασμός και έχουμε αποτελεσματικό επίπεδο παραγωγής.
Αν είναι κάτω από την καμπύλη, έχεις αναποτελεσματικό επίπεδο παραγωγής, δηλαδή μπορείς να το πετύχεις αλλά κάποιοι πόροι σου θα μείνουν αχρησιμοποίητοι.
Αν είναι πάνω από την καμπύλη, είναι ανέφικτος ο συνδιασμός.-
Μόνο σε εμένα μου αρέσει το μάθημα;
Σε περιμένω στην ΑΣΟΕΕ να σπουδάσεις ουσιαστικά το αντικείμενο. Εκεί θα βρείς και άλλους, όπως εμένα, με κοινά ακαδημαϊκά ενδιαφέροντα. Καλή επιτυχία στο διαγώνισμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Ναι έχεις δίκιο δεν είναι ανάγκη να είναι ακέραιος.
Κι επίσης ζήτησα λίγη κατανόηση έχω να τα δω και να τα λύσω περισσότερα χρόνια απο όλους εδώ μέσα
Και πάλι καλά που θυμάμαι την μεθοδολογία να λες και νομίζω αυτό είναι το βασικό τους, τους τύπους μπορεί να τους βρει και απο το βιβλιο του
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Ναι βρε Βαλ αργότερα το διευκρίνησε.Εγώ έτσι όπως το είδα εξαρχής νόμιζα πως δεν ξέρει πως να συμπληρώσει τον πίνακα(αν προσέξεις ο πίνακας έχει κάποια κενά).
Δεν είναι στόκος ο άνθρωπος, ξέρει τι γράφει!
Άσε που με βάση τα κενά αν όντως είχαν άλλη χρησιμότητα πέραν της διακόσμησης (που δεν έχουν), στα μισά θα έβαζες τους ίδιους αριθμούς πάνω από τα κόστη ευκαιρίας και στα διπλανά των ΚΕΧ και ΚΕΨ (έλεος σπορέλαιος πολυέλαιος) θα είχες άπειρους συνδιασμούς. Με πιάνεις;
Ναι έχεις δίκιο δεν είναι ανάγκη να είναι ακέραιος.
Ευνόητο ήταν να έχω δίκιο μανάρι μου, με μένα μιλάς!
Κι επίσης ζήτησα λίγη κατανόηση έχω να τα δω και να τα λύσω περισσότερα χρόνια απο όλους εδώ μέσα
Έχεις την αμέριστη κατανόηση που ζητάς από μένα. Μετά θα σε πάρω και τηλέφωνο να με ζητήσεις και σε γάμο.
Και πάλι καλά που....
....υπάρχει κι αυτός ο Valder που σου ομορφαίνει τη ζωή, έλα πες το, μη ντρέπεσαι, θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων και θα σου χαρίσω τον ουρανό με τ' άστρα.
ΥΓ: Προχτές, κοιμόμουν και δε σου μίλησα. Αμέσως εσύ μήνυμα ότι ξενυχτάω... κακοήθειες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Κατα δεύτερον όχι δεν έκατσα να υπολογίσω τα δεδομένα του πίνακα για να δω αν χρηζει συμπλήρωσης ή όχι, νόμιζα απλώς βλέποντας τον σε μικρό μέγεθος ότι έχει κενα.Βλέπεις στα χρόνια που έκανα εγώ την λεγόμενη τότε Πολιτική Οικονομία(ακριβώς 10 χρόνια πριν) μας δίνονταν τέτοιες ασκήσεις.
Το αν είναι αυτονόητο πως έχεις δίκιο όταν μιλάς δεν το σχολιάζω μην στο χαλάσω
Ναι υπάρχουν φορές που μου ομορφαίνεις την ζωή και φορές που θέλω να σε πνίξω αυτό το ξέρεις δεν στο κρύβω και φαντάζομαι πως τα αισθήματα είναι αμοιβαία.
Υ.Γ.Εxp ο παραπάνω διάλογος είναι ενδεικτικός πως θα καταντήσεις λίγα χρόνια μετά αν ασχοληθείς με το πεδιο των οικονομικών, προλαβαίνεις να αλλάξεις κατεύθυνση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Ναι υπάρχουν φορές που μου ομορφαίνεις την ζωή και φορές που θέλω να σε πνίξω αυτό το ξέρεις δεν στο κρύβω και φαντάζομαι πως τα αισθήματα είναι αμοιβαία.
Οκ that's what I call πάθος! Ήξερα ότι υπέβοσκε μέσα σου μια λαγνεία για μένα.
Expy μην αλλάξεις κατεύθυνση παιδί μου, εδώ καλά είσαι. Μπορεί να κονομήσεις και καμιά ομορφούλα κλέφτρα να στο παραδέχεται το πάθος δημοσίως.
ΥΓ: Πολύ hot το κάναμε το θέμα και θα εκτεθούμε. Έλα στο μσν μετά, τώρα βλέπω έργο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder
Τον τρόπο με την γραφική παρασταση τον ξέρω, απλώς η καθηγήτρια μας είχε πει και έναν άλλο που αυτών ψάχνω επειδή τον τρόπο με την γραφ. παράσταση δεν τον δέχεται ως σωστό.
Σκέφτηκα έναν τρόπο που θέλω να μου πείτε γνώμη
Παρατηρούμε ότι αν υπάρχει ο συνδυασμός που ψάχνουμε να βρούμε αν είναι εφικτός (έστω συνδυασμός h) θα βρίσκεται ανάμεσα στους συνδυασμούς Γ,Δ. Άρα μήπως θα θεωρήσουμε γνωστό τον αριθμό του χ στον συνδυασμό της h και χρησιμοποιώντας το ΚΕχ ή το ΚΕy του Γ->Δ θα βρούμε και το y και θα το συγκρίνουμε με αυτό το y που μας δίνει;
Υ.γ.:
@Valder
ΚΕχ = κόστος ευκαιρίας του Χ σε όρους του Υ
Δεν αλλάζω, ΑΣΣΟΕ θέλω Ασσοε θα περάσω* .-Υ.Γ.Εxp ο παραπάνω διάλογος είναι ενδεικτικός πως θα καταντήσεις λίγα χρόνια μετά αν ασχοληθείς με το πεδιο των οικονομικών, προλαβαίνεις να αλλάξεις κατεύθυνση;
*έστω και με την δεύτερη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Πόσο είναι η βάση;Δεν αλλάζω, ΑΣΣΟΕ θέλω Ασσοε θα περάσω* .-
*έστω και με την δεύτερη
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
@exp Τι πάει να πει δεν τον δέχεται;
Υπάρχει κι ένας δεύτερος τρόπος όχι ακριβώς όπως τον λες.
Νομίζω χρησιμοποιείς το ΚΕΧ και λύνεις τον τύπο ανάποδα δλδ βλέπεις αν για το ΚΕΧ του 160 το 110 είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο απο το ψ που βρίσκεις.
Δεν το θυμάμαι όμως καθόλου μα καθόλου οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Λοιπόν σορρυ που στην αρχή δεν είχα γράψει τι ζητούσα απλώς όταν εκαν copy paste έγινε κάποιο λαθάκι τεσπα.
Χαλάρωσε αρχηγόπουλο, δε στην πέφτει κανείς!
Τον τρόπο με την γραφική παρασταση τον ξέρω, απλώς η καθηγήτρια μας είχε πει και έναν άλλο που αυτών ψάχνω επειδή τον τρόπο με την γραφ. παράσταση δεν τον δέχεται ως σωστό.
Να της πείς όταν γίνει διδάκτωρ οικονομικής σχολής να διαλέγει τι θα δέχεται ως σωστό.
Σκέφτηκα έναν τρόπο που θέλω να μου πείτε γνώμη
Παρατηρούμε ότι αν υπάρχει ο συνδυασμός που ψάχνουμε να βρούμε αν είναι εφικτός (έστω συνδυασμός h) θα βρίσκεται ανάμεσα στους συνδυασμούς Γ,Δ. Άρα μήπως θα θεωρήσουμε γνωστό τον αριθμό του χ στον συνδυασμό της h και χρησιμοποιώντας το ΚΕχ ή το ΚΕy του Γ->Δ θα βρούμε και το y και θα το συγκρίνουμε με αυτό το y που μας δίνει;
Μέθοδος γραμμικής παρεμβολής...η κάνω λάθος; Πολύ μακριά το πάτε... και δε βλέπω να ταιριάζει και δε μπορώ και να σε βοηθήσω... Αν ζητούσε αριστοποίηση...αλλά αυτό είναι άλλο. Πως στο καλό το ζητάει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αν ο δεύτερος τρόπος που σας έχει δείξει είναι αυτός:
Το ΚΕΧ σε μονάδες ψ για τον συνδυασμό ΓσεΔ είναι 5.
Άρα για κάθε μονάδα Χ που παράγεται θυσιάζονται 5 μονάδες Ψ οπότε για να παραχθούν 10 μονάδες Χ θα θυσιαστούν 50 μονάδες Ψ δλδ για χ=160 ψ=100 άρα ο συνδυασμός που σας δίνει είναι ανέφικτος.
Τότε να την πληροφορήσεις πως αυτός είναι ένας "μπακάλικος" τρόπος, έτσι ακριβώς μας τον χαρακτηρίσει και μας τον είχαν μάθει μόνο και μόνο για επαλήθευση.
Και φυσικά δεν θα σου ζητηθεί στις Πανελλήνιες(τουλάχιστον στα δικά μου χρόνια δεν ήταν ενδεδειγμένος).
Εκτός και αν όντως σου ζητάει αυτο που λέει ο Βαλ πράγμα που δεν νομιζω γιατί ακόμη είστε σε βασικες έννοιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Έχει αρχίσει να μου την δίνει με την καθηγήτρια σου.
Αν ο δεύτερος τρόπος που σας έχει δείξει είναι αυτός:
Το ΚΕΧ σε μονάδες ψ για τον συνδυασμό ΓσεΔ είναι 5.
Άρα για κάθε μονάδα Χ που παράγεται θυσιάζονται 5 μονάδες Ψ οπότε για να παραχθούν 10 μονάδες Χ θα θυσιαστούν 50 μονάδες Ψ δλδ για χ=160 ψ=100 άρα ο συνδυασμός που σας δίνει είναι ανέφικτος.
Τότε να την πληροφορήσεις πως αυτός είναι ένας "μπακάλικος" τρόπος, έτσι ακριβώς μας τον χαρακτηρίσει και μας τον είχαν μάθει μόνο και μόνο για επαλήθευση.
Και φυσικά δεν θα σου ζητηθεί στις Πανελλήνιες(τουλάχιστον στα δικά μου χρόνια δεν ήταν ενδεδειγμένος).
Εκτός και αν όντως σου ζητάει αυτο που λέει ο Βαλ πράγμα που δεν νομιζω γιατί ακόμη είστε σε βασικες έννοιες.
Απίστευτο.... Απορώ τι σχολή έχει τελειώσει!
Ναι και η αριστοποίηση (οικονομική έννοια) αλλά και η γραμμική παρεμβολή (μαθηματική έννοια) είναι λίγο πιό προχωρημένες γνώσεις από αυτές του Λυκείου. Έκανα κι εγώ την υπόθεση μπας και το σχολείο έχει δυσκολέψει τόσο πια αλλά μάλλον τα στραβώνουν και σήμερα τα παιδιά... Αίσχος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder
Απλώς θέλει να το αποδείξουμε με κάποιο πιο μαθηματικό τρόπο@exp Τι πάει να πει δεν τον δέχεται;
Υπάρχει κι ένας δεύτερος τρόπος όχι ακριβώς όπως τον λες.
Νομίζω χρησιμοποιείς το ΚΕΧ και λύνεις τον τύπο ανάποδα δλδ βλέπεις αν για το ΚΕΧ του 160 το 110 είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο απο το ψ που βρίσκεις.
Δεν το θυμάμαι όμως καθόλου μα καθόλου οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο.
Δεν μου θυμήζει κάτι η λογική αυτή ... Αράγε όμως αν το χρησιμοποιήσω αύριο θα το πάρει σωστό;Το ΚΕΧ σε μονάδες ψ για τον συνδυασμό ΓσεΔ είναι 5.
Άρα για κάθε μονάδα Χ που παράγεται θυσιάζονται 5 μονάδες Ψ οπότε για να παραχθούν 10 μονάδες Χ θα θυσιαστούν 50 μονάδες Ψ δλδ για χ=160 ψ=100 άρα ο συνδυασμός που σας δίνει είναι ανέφικτος.
Και η ατυχία είναι ότι όλοι οι συμμαθητές μου είναι έξω για καφέ όποτε δεν έχω από που να ζητήσω βοήθεια
ΑσσοεΑπίστευτο.... Απορώ τι σχολή έχει τελειώσει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Ασσοε
Αν και ορθογραφικό, ναι προφανώς ΑΣΣΟΕ έπρεπε να είχε τελειώσει και όχι ΑΣΟΕΕ...αλλά άμα δε δεις το χαρτί της μην πιστεύεις τίποτα... Δε μιλάω άλλο γιατί με εκνεύρισε η δασκάλα σου. Να της πείς ότι εμείς εκεί τα ξέρουμε με τον αυθεντικό τρόπο και δεν κάνουμε αλχημείες.
Συγγνώμη που δεν κουβαλάμε την μπακαλικότητα της ώστε να σε βοηθήσουμε... και καλή επιτυχία ρε φίλε .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Επίσης τι εννοεί πιο μαθηματικό τρόπο;Οικονομία κάνετε όχι μαθηματικά.Τα οικονομικά έχουν τους δικούς τους νόμους(μου την δίνει όταν όλοι τα συγχέουν με τα μαθηματικά που είναι απλά ένα εργαλείο τους).
Όμως βρε Εχp αύριο είναι Κυριακή που δίνεις διαγώνισμα;Στο φροντιστήριο;Επίσης τι ώρα δίνεις;Όποιο τρόπο και να σου πουν οι συμμαθητες σου δεν θα σου πάρει πάνω απο μισή ώρα(και πολύ λέω) για να το καταλάβεις.Οπότε και αύριο το πρωί ή αργά το βράδυ έχεις χρόνο να τους βρεις.
Μόνο πλιζ όταν σου πουν ποια μέθοδο ζητάει γράψε την εδώ γιατί θα σκάσω.Πολύ φοβάμαι όμως πως θα ζητάει κάτι παρόμοιο με αυτό που σου γράφω αλλά σε κάποια δική της παραλλαγή.Για να μην ξεχνιόμαστε η ΚΠΔ είναι ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.